SC Heerenveen
Dat is een goed gemiddelde hoor. En natuurlijk houdt hij het niet vol. Spitsen die altijd 1 op 1 lopen bestaan niet.joey schreef:Alves scoorde in Zweden echt niet zo vaak. 52 keer in 94 wedstrijden om precies te zijn. Alles lukt hem nu, maar of hij het volhoudt?
Zou je denken? Kezman is in elke topcompetitie geflopt.Bertje schreef:Wel een stuk minder goed.Baseman schreef:Het spel van Heerenveen is ook op hem afgestemd, Alves is een type Kezman.
Verder vind ik het ook geen geweldenaar hoor, maar voor Heerenveen is het een wereldaankoop. Spitsen scouten kunnen ze daar wel.
-
Ik vind 52 uit 94 zo gek nog niet hoor. Hij lijkt mij een typische power house forward eerste klas. Zo'n type van eerst schieten dan kijken en daar heb je natuurlijk allerlei niveaus in(van wereldklasse tot amateurs). Ik beken meteen dat ik hem te weinig heb gezien om te kunnen beoordelen maar als ik zag hoe hij laatst dat ene kansje tegen PSV benutte(en dan vooral de manier waarop) dan zie ik toch geen onhandige speler.joey schreef:Alves scoorde in Zweden echt niet zo vaak. 52 keer in 94 wedstrijden om precies te zijn. Alles lukt hem nu, maar of hij het volhoudt?
Ik begrijp uit de woorden van Bertje dat hij geen groot technicus is; hoe is zijn aanname eigenlijk ? Mij valt op dat zijn handigheid in het doelgebied(de bal schietklaar maken ed.) in elk geval bovengemiddeld is.
Inderdaad. Dat ontken ik dan ook nergens.Thomas schreef:Natuurlijk, maar na z'n seizoenen in de Eredivisie heeft hij heel weinig laten zien. Kezman is subtop.Bertje schreef:Desondanks deed hij het in Champions League altijd prima. Kezman kan heus wel wat.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vind hem zwak in de combinatie en zijn aanname is redelijk moeizaam. Daarnaast vind ik hem ook helemaal niet zo'n powerhouse (tenzij jij hier een ander beeld bij in gedachten hebt). Hij laat zich namelijk redelijk makkelijk wegzetten.Raul Gonzalez Blanco schreef:Ik begrijp uit de woorden van Bertje dat hij geen groot technicus is; hoe is zijn aanname eigenlijk ? Mij valt op dat zijn handigheid in het doelgebied(de bal schietklaar maken ed.) in elk geval bovengemiddeld is.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja, bij PSV blonk hij in de CL altijd uit. :eusa_liar:Bertje schreef:Desondanks deed hij het in Champions League altijd prima. Kezman kan heus wel wat.
Kezman was voor de eredivisie een topper, maar ieder jaar stagneerde hij in de CL. Daar scoorde hij zelden. Bij Chelsea is hij mislukt. PSV was zijn top.
Alves minder dan Babel en Kezman X'D
Ik weet niet of jij Alves wel eens hebt zien voetballen,maar dat zal wel niet als je met zulke uitspraken komt.
Alves staat nummer 1 in het Gouden schoen klassement en loopt 1 op 1 in een team wat niet eens zo geweldig draait.
Verder heeft Alves een beter schot,is ie sneller,is ie sterker en heeft ie een betere techniek dan Mateja Kezman
Ik weet niet of jij Alves wel eens hebt zien voetballen,maar dat zal wel niet als je met zulke uitspraken komt.
Alves staat nummer 1 in het Gouden schoen klassement en loopt 1 op 1 in een team wat niet eens zo geweldig draait.
Verder heeft Alves een beter schot,is ie sneller,is ie sterker en heeft ie een betere techniek dan Mateja Kezman
- Giacomo Puccini
Alves heeft juist een goede techniek, hij is alleen geen typisch Braziliaanse speler met onnodige franje in zijn spel. Persoonlijk mag ik graag kijken naar een grote aanvaller met kwaliteiten zoals Alves die heeft. In ieder geval heeft hij meer technische bagage dan Kezman, itt tot wat Bertje zegt. Zo prima deed Kezman het helemaal niet in de Champions League, op een mooi doelpunt onderkant lat tegen Manchester United na. Kezman heeft een neus voor de goal maar dat hij een niveautje hoger door het ijs zou zakken was geen verrassing, gezien zijn matige techniek.
Ik denk trouwens wel dat de Friezen op korte termijn zaken gaat doen met de hoogste (Spaanse, Engelse?) bieder. Alles wat Alves aanraakt is goud dit seizoen, een tweede seizoen is altijd moeilijker.
Ik denk trouwens wel dat de Friezen op korte termijn zaken gaat doen met de hoogste (Spaanse, Engelse?) bieder. Alles wat Alves aanraakt is goud dit seizoen, een tweede seizoen is altijd moeilijker.
Ajax!
Dat heb ik liever niet.Hoeladans schreef:Ik lach niet om jou,ik lach om je mening.
Ik heb m'n zegje uitgebreid gedaan.Verder zal je ook inhoudelijk kunnen reageren.
Laatst gewijzigd door Bert op za jan 27, 2007 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Exact. Ik ben samen met jouw benieuwd op welke goede wedstrijden van Kezman in de CL, Bertje doelt.Giacomo Puccini schreef:Alves heeft juist een goede techniek, hij is alleen geen typisch Braziliaanse speler met onnodige franje in zijn spel. Persoonlijk mag ik graag kijken naar een grote aanvaller met kwaliteiten zoals Alves die heeft. In ieder geval heeft hij meer technische bagage dan Kezman, itt tot wat Bertje zegt. Zo prima deed Kezman het helemaal niet in de Champions League, op een mooi doelpunt onderkant lat tegen Manchester United na. Kezman heeft een neus voor de goal maar dat hij een niveautje hoger door het ijs zou zakken was geen verrassing, gezien zijn matige techniek.
-
- AT Toto winner 15/16