PSV deel 2
Ik denk dat het de schuld is van Koeman, die maar blijft kopen.Demosthenes schreef:Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?generaal schreef:Een speler halen die minimaal zo goed is als De Cler is niet zo moeilijk: Ard van Peppen wil misschien ook nog wel.
Luque kon gehaald worden, maar zijn salariseisen waren te gortig.Demosthenes schreef:Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?
En natuurlijk gaat PSV laag zitten in het begin, of biedt Ajax altijd wel meteen de hoofdprijs ?
De salariseisen van Luque ken ik niet, maar waar het mij omgaat is dat sommigen op AT niets liever willen dat Perez voor € 50.000 naar de concurrent gaat, om MvG vervolgens wegens allerlei gebreken te kunnen offeren.Baseman schreef:Luque kon gehaald worden, maar zijn salariseisen waren te gortig.Demosthenes schreef:Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?
En natuurlijk gaat PSV laag zitten in het begin, of biedt Ajax altijd wel meteen de hoofdprijs ?
Dat psv weinig biedt kan ik me wel voorstellen, hij is niet zo veel waard. Dat feyenoord de gevraagde som wel wil betalen (toegegeven door MvG en Vogelenzang) geeft alleen een andere waarde (voor feyenoord) aan, het verschil tussen basisspeler (feyenoord) en bankzitter (psv)
Ajax biedt niet altijd de hoofdprijs, maar er is wel vaak iets vreemd aan de hand bij de visie van "supporters". In eerste instantie zijn het joden die overvragen of te weinig willen bieden en als de onderhandelingen zijn afgerond heeft Ajax of teveel betaald of te weinig gekregen. Leuk spel voor MvG.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wat is er precies loos aan? Vooralsnog wil PSV De Cler en Perez halen: Dat vind ik een zeer slechte ontwikkeling.Baseman schreef:Want jij weet wel precies hoe het moet en jij zit bij elke onderhandeling van Valckx Joey ?
Kom op zeg...Valckx zal ongetwijfeld nog zaken moeten leren of beter onder de knie moeten krijgen, maar dit zijn wel erg loze kreten in de ruimte.
Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Het is geen schande, hoor. Iedere td moet het vak leren. Maar dit was bijvoorbeeld Ploegsma nooit overkomen.
Het is geen schande, hoor. Iedere td moet het vak leren. Maar dit was bijvoorbeeld Ploegsma nooit overkomen.
Het stinkt aan alle kanten!
Helemaal mee eens. Ik hoop nog steeds op een club die PSV op korte termijn van de Koe verlost, want hij lijkt zelf als laatste te beseffen waar hij eigenlijk mee bezig is.joey schreef:Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Ik blijf mezelf herhalen lijkt het, Valckx is geen scout !joey schreef:Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Dus hij had niets te maken met de interesse voor Denneboom, hij voerde alleen de onderhandelingen. Niet dat die goed verliepen, maar toch

Valckx is overigens geen TD...
En dat geklungel met Luque had PSV grotendeels te danken aan Schuitema, maar die gaf dat naderhand ook toe. PSV had een optie achter de hand, maar Schuitema dacht dat de deal met Luque wel rond zou komen. Hij moet ook nog leren

Op zulke scouts zit Ajax te wachten!Thomas schreef:Ik snap de kritiek op Da Costa ook niet zo hoor.

Gooi Oranje - Portugal nog eens in de herhaling. Let op voorzetten vanaf de zijkanten, duels waarin ie kort dan wel ruim moet dekken en let op zijn 'opbouw'.
Een fitte Addo is een veel betere verdediger dan Da Costa. Daar is ook Koeman inmiddels wel achter.
Ik zeg nergens dat het een geweldenaar is en gaf ook al aan wat er allemaal aan hem mankeert, maar zo'n prutser als jij hem beschrijft is het echt niet. Vlaar of Vermaelen zijn echt geen paar klassen beter. Wel een stukje verder in hun ontwikkeling.wimpey schreef:Op zulke scouts zit Ajax te wachten!Thomas schreef:Ik snap de kritiek op Da Costa ook niet zo hoor.![]()
Gooi Oranje - Portugal nog eens in de herhaling. Let op voorzetten vanaf de zijkanten, duels waarin ie kort dan wel ruim moet dekken en let op zijn 'opbouw'.
Een fitte Addo is een veel betere verdediger dan Da Costa. Daar is ook Koeman inmiddels wel achter.
Over die eerste opmerking zal ik maar niets zeggen. We wachten af.
Jöhnk kaartte het al aan, maar wat hebben De Cler, Perez en Denneboom met de scouting te maken? Dat zijn algemeen bekende spelers uit de eigen competitie. Koeman en Valckx kunnen zo een paar wedstrijden van Ajax, AZ of NEC bezoeken om een eindoordeel te vellen. Voor zover vooral De Cler en Perez nog niet tot in de kleinste detailles bekend moeten zijn.Baseman schreef:Ik blijf mezelf herhalen lijkt het, Valckx is geen scout !joey schreef:Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Dus hij had niets te maken met de interesse voor Denneboom, hij voerde alleen de onderhandelingen. Niet dat die goed verliepen, maar toch![]()
Valckx is overigens geen TD...
Uit jouw posts begrijp ik dat Valckx er dus alleen is om z'n hand op de knip te houden tijdens de onderhandelingen. Hij is dus alleen in het kader van de bezuiniging aangesteld of heeft hij verder ook nog wat te zeggen?