PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 10:46 pm

Maar wel een akkoord met de speler sluiten, natuurlijk.
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 12:36 am

Demosthenes schreef:
generaal schreef:Een speler halen die minimaal zo goed is als De Cler is niet zo moeilijk: Ard van Peppen wil misschien ook nog wel :drecul.gif: .
Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?
Ik denk dat het de schuld is van Koeman, die maar blijft kopen.

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 7:50 am

Demosthenes schreef:Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?
Luque kon gehaald worden, maar zijn salariseisen waren te gortig.
En natuurlijk gaat PSV laag zitten in het begin, of biedt Ajax altijd wel meteen de hoofdprijs ?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 9:00 am

generaal schreef:Ik denk dat het de schuld is van Koeman, die maar blijft kopen.
Dat klopt, Koe is een verzamelaar, maar hij let er amper op of spelers wel bij elkaar passen.

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:05 pm

Baseman schreef:
Demosthenes schreef:Begrijp ik het goed: psv biedt te weinig voor Luque, biedt te weinig voor De Cler, biedt te weinig voor Perez, allemaal de schuld van MvG? of wil psv voor een "10 eurocent" op de eerste rij zitten?
Luque kon gehaald worden, maar zijn salariseisen waren te gortig.
En natuurlijk gaat PSV laag zitten in het begin, of biedt Ajax altijd wel meteen de hoofdprijs ?
De salariseisen van Luque ken ik niet, maar waar het mij omgaat is dat sommigen op AT niets liever willen dat Perez voor € 50.000 naar de concurrent gaat, om MvG vervolgens wegens allerlei gebreken te kunnen offeren.

Dat psv weinig biedt kan ik me wel voorstellen, hij is niet zo veel waard. Dat feyenoord de gevraagde som wel wil betalen (toegegeven door MvG en Vogelenzang) geeft alleen een andere waarde (voor feyenoord) aan, het verschil tussen basisspeler (feyenoord) en bankzitter (psv)

Ajax biedt niet altijd de hoofdprijs, maar er is wel vaak iets vreemd aan de hand bij de visie van "supporters". In eerste instantie zijn het joden die overvragen of te weinig willen bieden en als de onderhandelingen zijn afgerond heeft Ajax of teveel betaald of te weinig gekregen. Leuk spel voor MvG.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 1:12 pm

Stan Valckx is een beginnende TD, hij moet het vak nog leren. Dat merk je keer op keer.

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 1:55 pm

Want jij weet wel precies hoe het moet en jij zit bij elke onderhandeling van Valckx Joey ?
Kom op zeg...Valckx zal ongetwijfeld nog zaken moeten leren of beter onder de knie moeten krijgen, maar dit zijn wel erg loze kreten in de ruimte.

generaal

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 2:05 pm

Baseman schreef:Want jij weet wel precies hoe het moet en jij zit bij elke onderhandeling van Valckx Joey ?
Kom op zeg...Valckx zal ongetwijfeld nog zaken moeten leren of beter onder de knie moeten krijgen, maar dit zijn wel erg loze kreten in de ruimte.
Wat is er precies loos aan? Vooralsnog wil PSV De Cler en Perez halen: Dat vind ik een zeer slechte ontwikkeling.

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 2:12 pm

Valckx doet geen scouting, hij doet de onderhandelingen.
Hij heeft dus niets te maken met de interesse van PSV voor De Cler en Perez, zijn taak is ze proberen binnen te halen voor zo weinig mogelijk geld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 21, 2007 2:13 pm

Valckx is ook niet verantwoordelijk voor de selectie?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 2:14 pm

Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Het is geen schande, hoor. Iedere td moet het vak leren. Maar dit was bijvoorbeeld Ploegsma nooit overkomen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 21, 2007 2:15 pm

Baseman schreef:Valckx doet geen scouting, hij doet de onderhandelingen.
Hij heeft dus niets te maken met de interesse van PSV voor De Cler en Perez, zijn taak is ze proberen binnen te halen voor zo weinig mogelijk geld.
Alsof De Cler en Perez gescout zijn.

generaal

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 2:23 pm

joey schreef:Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Het is geen schande, hoor. Iedere td moet het vak leren. Maar dit was bijvoorbeeld Ploegsma nooit overkomen.
Helemaal mee eens. Ik hoop nog steeds op een club die PSV op korte termijn van de Koe verlost, want hij lijkt zelf als laatste te beseffen waar hij eigenlijk mee bezig is.

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 2:28 pm

joey schreef:Nou, als je het geklungel afgelopen winter met Luque zag... En dan nog op het laatste moment nota bene Denneboom willen halen... Maakte een niet al te doortastende indruk, om het zacht uit te drukken.
Ik blijf mezelf herhalen lijkt het, Valckx is geen scout !
Dus hij had niets te maken met de interesse voor Denneboom, hij voerde alleen de onderhandelingen. Niet dat die goed verliepen, maar toch :wink.gif:
Valckx is overigens geen TD...

En dat geklungel met Luque had PSV grotendeels te danken aan Schuitema, maar die gaf dat naderhand ook toe. PSV had een optie achter de hand, maar Schuitema dacht dat de deal met Luque wel rond zou komen. Hij moet ook nog leren :kwijl.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jun 21, 2007 2:31 pm

Scouts hebben slechts een adviserende rol. Wie bepaalt uiteindelijk wie aangetrokken wordt? Er moet toch iemand verantwoording dragen.

En waarom een voetbalman op een sec zakelijke positie zetten?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 2:41 pm

Ja, wie is er dan met Denneboom gekomen, Baseman?

Luque was natuurlijk een ideetje van Koe.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jun 21, 2007 2:53 pm

Denneboom waarschijnlijk ook.

Valckx moet erop toezien dat Psv de beste spelers haalt. Koe komt steeds met spelers aanzetten, maar als de scouting betere alternatieven aandraagt moet Valckx de knoop doorhakken.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do jun 21, 2007 3:06 pm

Natuurlijk is Stannie eindverantwoordelijk. Dat is de functie van een TD. Maar volgens Baseman doet ie alleen de contractjes :drecul.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » do jun 21, 2007 3:31 pm

Is Valckx geen TD?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 3:32 pm

Wie anders?

Jesse

Bericht door Jesse » do jun 21, 2007 3:33 pm

Het ging me hierom:
Baseman schreef:Valckx is overigens geen TD...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 21, 2007 3:53 pm

Thomas schreef:Ik snap de kritiek op Da Costa ook niet zo hoor.
Op zulke scouts zit Ajax te wachten! :biggrin.gif:

Gooi Oranje - Portugal nog eens in de herhaling. Let op voorzetten vanaf de zijkanten, duels waarin ie kort dan wel ruim moet dekken en let op zijn 'opbouw'.

Een fitte Addo is een veel betere verdediger dan Da Costa. Daar is ook Koeman inmiddels wel achter.

jabu

Bericht door jabu » do jun 21, 2007 3:55 pm

Dit is Valckx zijn taakomschrijving toen Hiddink er nog was. Dat zal nu eerder uitgebreider zijn geworden dan dat het is ingekrompen. Of je het nu TD of Operationeel Manager Voetbalzaken wil noemen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 6:02 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Ik snap de kritiek op Da Costa ook niet zo hoor.
Op zulke scouts zit Ajax te wachten! :biggrin.gif:

Gooi Oranje - Portugal nog eens in de herhaling. Let op voorzetten vanaf de zijkanten, duels waarin ie kort dan wel ruim moet dekken en let op zijn 'opbouw'.

Een fitte Addo is een veel betere verdediger dan Da Costa. Daar is ook Koeman inmiddels wel achter.
Ik zeg nergens dat het een geweldenaar is en gaf ook al aan wat er allemaal aan hem mankeert, maar zo'n prutser als jij hem beschrijft is het echt niet. Vlaar of Vermaelen zijn echt geen paar klassen beter. Wel een stukje verder in hun ontwikkeling.

Over die eerste opmerking zal ik maar niets zeggen. We wachten af.
Baseman schreef:
Ik blijf mezelf herhalen lijkt het, Valckx is geen scout !
Dus hij had niets te maken met de interesse voor Denneboom, hij voerde alleen de onderhandelingen. Niet dat die goed verliepen, maar toch :wink.gif:
Valckx is overigens geen TD...
Jöhnk kaartte het al aan, maar wat hebben De Cler, Perez en Denneboom met de scouting te maken? Dat zijn algemeen bekende spelers uit de eigen competitie. Koeman en Valckx kunnen zo een paar wedstrijden van Ajax, AZ of NEC bezoeken om een eindoordeel te vellen. Voor zover vooral De Cler en Perez nog niet tot in de kleinste detailles bekend moeten zijn.

Uit jouw posts begrijp ik dat Valckx er dus alleen is om z'n hand op de knip te houden tijdens de onderhandelingen. Hij is dus alleen in het kader van de bezuiniging aangesteld of heeft hij verder ook nog wat te zeggen?

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 21, 2007 6:06 pm

Thomas schreef:Over die eerste opmerking zal ik maar niets zeggen. We wachten af.
Zie je nou wel!
I think I lost my fucking headache

Gesloten