PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 06, 2008 11:56 am

Ik neem aan dat Aisatti wel gaat spelen als Affelay zou vertrekken. Op die positie gaan ze echt niet V.d.Leegte neerzetten.

Als ik supporter van PSV was zou ik het toch wel zonde vinden als hij zou vertrekken. Het is toch een speler die wat extra's brengt. En de laatste tijd valt het toch wel mee met zijn blessures? Of vergis ik me daarin?
Nil volentibus arduum

Harm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 12:03 pm

Dat kan zo weer over zijn bij die jongen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 06, 2008 12:05 pm

Of hij groeit er langzaam overheen. Door veel te spelen en ouder te worden zal hij sterker worden en bovendien handiger in het ontwijken van problemen.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » do mar 06, 2008 12:20 pm

Ik zie Ismael nog weleens deze kant op komen als hij weer een jaar op de bank moet zitten , dit gaat anders tenkoste van z'n doorgroei en sportieve verplichtingen

Harm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 12:25 pm

Sportieve verplichtingen?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 06, 2008 12:29 pm

Aisatti moet volgend jaar elke week spelen. Als het niet in Eindhoven kan moet het ergens anders. Hij staat nu al weer te lang stil in zijn ontwikkeling. Doodzonde van zo'n groot talent.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » do mar 06, 2008 12:33 pm

Harm schreef:Sportieve verplichtingen?
Sport(ief)
Contract=Geld verplichting Roem en daarna meer geld

:ajaxsmiley.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 06, 2008 12:34 pm

Harm schreef:PSV vangt echt niet meer voor Afellay dan na dit seizoen. PSV kan het risico niet lopen dat hij volgend seizoen geblesseerd raakt of in een vormcrisis belandt net zoals Farfan.

Helemaal niet als je de beoogde opvolger al in huis hebt. Van de verkoop van Afellay wordt het team sterker.
Waarom wil je hem nu al verkopen? Hij speelt net een half jaar een beetje goed. Alleen om Aisatti binnen te houden?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Harm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 1:16 pm

Omdat dat financieel het beste is voor de club. Ik acht de kans klein dat Stevens met zowel Aissati als Afellay gaat spelen. Als Afellay nog één jaar bij PSV blijft, dan is Aissatie sowieso weg en moet je na volgend seizoen een vervanger kopen voor veel geld.

Als je Afellay nu verkoopt voor een leuk bedrag (minimaal 10 miljoen), dan kun je daar in ieder geval een centrale verdediger voor kopen en Aissati op het middenveld opstellen. Ik weet niet of hij het gaat halen, maar talent heeft hij genoeg. Aissati speelt in dat geval ongeveer 2 à 3 jaar op het middenveld. PSV kan dan op haar gemak op zoek naar een nieuwe centrale middenvelder en kan Aissati met een flinke winst verkopen.

Ik kijk dus naar het grotere geheel Duke. De voetballer Afellay zou ik graag nog een jaar bij PSV zien, maar voor de club zou dat niet goed zijn.

generaal

Bericht door generaal » do mar 06, 2008 2:53 pm

Ik vraag me af wat de transfersom van Afellay is. 15 miljoen euro? Ik vrees dat het zeker niet hoger is dan dat bedrag. Terwijl Babel al meer opleverde.

Hoe dan ook: voor een transfersom die hoger ligt dan 14 miljoen euro moet je het denk ik gewoon doen. Aissati kan op zijn plek worden gezet (is dat probleem ook meteen opgelost), El Ahmadi kan worden aangetrokken als nieuwe leider van het middenveld, Lee kan worden aangetrokken en wellicht ook nog Bottinelli en VOH (Koef verkopen aan AZ). Dan hebben we een topelftal.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do mar 06, 2008 3:21 pm

Harm schreef:Omdat dat financieel het beste is voor de club. Ik acht de kans klein dat Stevens met zowel Aissati als Afellay gaat spelen. Als Afellay nog één jaar bij PSV blijft, dan is Aissatie sowieso weg en moet je na volgend seizoen een vervanger kopen voor veel geld.

Als je Afellay nu verkoopt voor een leuk bedrag (minimaal 10 miljoen), dan kun je daar in ieder geval een centrale verdediger voor kopen en Aissati op het middenveld opstellen. Ik weet niet of hij het gaat halen, maar talent heeft hij genoeg. Aissati speelt in dat geval ongeveer 2 à 3 jaar op het middenveld. PSV kan dan op haar gemak op zoek naar een nieuwe centrale middenvelder en kan Aissati met een flinke winst verkopen.

Ik kijk dus naar het grotere geheel Duke. De voetballer Afellay zou ik graag nog een jaar bij PSV zien, maar voor de club zou dat niet goed zijn.
Nou, nee. Ik heb liever dat Afellay wordt verkocht en dat Aissati de middelpunt van PSV wordt.
generaal schreef:Ik vraag me af wat de transfersom van Afellay is. 15 miljoen euro? Ik vrees dat het zeker niet hoger is dan dat bedrag. Terwijl Babel al meer opleverde.

Hoe dan ook: voor een transfersom die hoger ligt dan 14 miljoen euro moet je het denk ik gewoon doen. Aissati kan op zijn plek worden gezet (is dat probleem ook meteen opgelost), El Ahmadi kan worden aangetrokken als nieuwe leider van het middenveld, Lee kan worden aangetrokken en wellicht ook nog Bottinelli en VOH (Koef verkopen aan AZ). Dan hebben we een topelftal.
Omdat Babel toendertijd pas een EK erop had zitten. Dan stijgt je prijskaartje al snel.

Welke Bottinelli? Ooit zien spelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 06, 2008 3:29 pm

generaal schreef:Aissati kan op zijn plek worden gezet (is dat probleem ook meteen opgelost), El Ahmadi kan worden aangetrokken als nieuwe leider van het middenveld, Lee kan worden aangetrokken en wellicht ook nog Bottinelli en VOH (Koef verkopen aan AZ). Dan hebben we een topelftal.
En waar gaat u dan allemaal van betalen?
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled

Bericht door D_skilled » do mar 06, 2008 3:32 pm

Misschien heeft ie een spelersfonds in gedachten, à la Feyenoord. Of gelooft ie in sprookjes. Of in een suikeroom.

Duke

Bericht door Duke » do mar 06, 2008 3:33 pm

Van de verkoop van Afellay en Farfan natuurlijk.

Salvador Dali

Harm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 3:34 pm

Ik denk dat die verkoop tussen de 15 en 20 miljoen op zal leveren. Samen met de eventuele verkoop van Koevermans kun je die vier daar volgens mij wel van aantrekken.

In ruil voor Lee kunnen we natuurlijk ook twee keer met 1-0 van TH verliezen. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 06, 2008 3:38 pm

Duke schreef:Van de verkoop van Afellay en Farfan natuurlijk.
De marktwaarde van Farfan wordt in de VI van deze week geschat op 3 miljoen euro. Affelay zal een clausule in zijn contract hebben, zoals alle spelers van PSV. Lijkt me sterk dat die 15 miljoen bedraagt.

Twente vraag topbedragen voor zijn spelers, kijk maar naar Engelaar. Reken erop dat Al Ahmadi duur is.

generaal

Bericht door generaal » do mar 06, 2008 3:38 pm

joey schreef:
generaal schreef:Aissati kan op zijn plek worden gezet (is dat probleem ook meteen opgelost), El Ahmadi kan worden aangetrokken als nieuwe leider van het middenveld, Lee kan worden aangetrokken en wellicht ook nog Bottinelli en VOH (Koef verkopen aan AZ). Dan hebben we een topelftal.
Denk je dat de miljoenen voor Afellay, Farfán en Koevermans (die wil weg en AZ wil 'm vast wel terug kopen) in de achterzak van Reker verdwijnen?

Die moeten met z'n 3en toch wel 30 miljoen op kunnen leveren.

generaal

Bericht door generaal » do mar 06, 2008 3:39 pm

joey schreef:
Duke schreef:Van de verkoop van Afellay en Farfan natuurlijk.
De marktwaarde van Farfan wordt in de VI van deze week geschat op 3 miljoen euro. Affelay zal een clausule in zijn contract hebben, zoals alle spelers van PSV. Lijkt me sterk dat die 15 miljoen bedraagt.

Twente vraag topbedragen voor zijn spelers, kijk maar naar Engelaar. Reken erop dat Al Ahmadi duur is.
De VI heeft er ook echt verstand van :drecul.gif: .

El Ahmadi heeft onlangs z'n contract verlengd en heeft er echt wel een clausulebedrag in op laten nemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 06, 2008 3:42 pm

Farfan raakt geen pepernoot, zit op de bank en wil weg. Geen club gaat de hoofdprijs voor hem betalen.

Ter vergelijking: Ajax kreeg maar vijf miljoen voor VDV. En VDV is nog uitgeroepen tot het grootste talent van Europa ook.

generaal

Bericht door generaal » do mar 06, 2008 3:43 pm

joey schreef:Farfan raakt geen pepernoot, zit op de bank en wil weg. Geen club gaat de hoofdprijs voor hem betalen.

Ter vergelijking: Ajax kreeg maar vijf miljoen voor VDV. En VDV is nog uitgeroepen tot het grootste talent van Europa ook.
Ik heb het ook niet over de hoofdprijs, maar zat clubs zullen 8-10 miljoen euro voor Farfán over hebben. Babel leverde ook bizar veel geld op voor zijn status. Dat soort spelers staat er internationaal nou eenmaal erg goed op.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do mar 06, 2008 3:47 pm

generaal schreef:
joey schreef:Farfan raakt geen pepernoot, zit op de bank en wil weg. Geen club gaat de hoofdprijs voor hem betalen.

Ik heb het ook niet over de hoofdprijs, maar zat clubs zullen 8-10 miljoen euro voor Farfán over hebben. Babel leverde ook bizar veel geld op voor zijn status. Dat soort spelers staat er internationaal nou eenmaal erg goed op.
Hoe lang loopt z'n contract nog? Hoe oud is Farfan? Zou Farfan geen clausule in z'n contract hebben? Kortom: volgens mij gaat psv er niet schandalig veel aan verdienen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 06, 2008 3:47 pm

Droom jij maar lekker door. :aai.gif:

Babel was basisspeler bij Ajax en Nederlands international.

Je kunt wel steeds met die vergelijking met Babel aankomen, maar Babel had nu eenmaal een bepaalde reputatie en gold als een zeer aantrekkelijke speler. Afellay en Farfan hebben bij lange na niet die reputatie. Bovendien moet je afwachten welke club er voor Farfan komt. Liverpool strooide vorig jaar met geld, dat zie ik een club als HSV niet doen.

Duke

Bericht door Duke » do mar 06, 2008 3:49 pm

Als er met een speler geleurd wordt (wat in ieder geval bij Farfan het geval is) komt dat de opbrengst niet ten goede.

Salvador Dali

Harm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 3:52 pm

GangstaRiB schreef:
generaal schreef:

Hoe lang loopt z'n contract nog? Hoe oud is Farfan? Zou Farfan geen clausule in z'n contract hebben? Kortom: volgens mij gaat psv er niet schandalig veel aan verdienen.
Farfan heeft een clausule van 10 miljoen.

Ik denk dat Afellay ondertussen wel de status van iemand als Babel heeft.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 06, 2008 3:53 pm

Waarom denk je dat, Harm?

We weten ook niet of PSV de hoofdprijs kán vragen.

Gesloten