Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
Moeten ze ook zeker niet doen. Zoveel krijg je voor hem niet meer en dan kun je hem beter zelf houden of niet aan een andere Ned. club verkopen, of het moet Twente zijn ofzo.joey schreef:Volgens de VI van vandaag ook. Maar de VI meldt ook dat Ajax niet staat te springen om Perez aan de concurrentie te verkopen.
-
Perez naar Feyenoord, hoe willen ze dat doen? Ze hebben toch geen geld? Ik neem aan dat MvG en HTC wél kunnen zien dat hij geweldig kan voetballen ook al past hij volgens HTC niet in zijn plaatje. Dus kun je hem dan toch niet zo maar voor een schijntje laten gaan als je veel voor hem kan krijgen? Dus dan idd ruilen voor De Guzman, maar dat zie ik niet gebeuren hoor. Of ze moeten opeens met geld aankomen, zelfde situatie bij PSV. En die is al helemaal een concurrent..
Als Koeman Aissati geen eerlijke kans geeft, neem ik aan dat het bestuur ingrijpt. In een 3-5-2 systeem kunnen Afellay en Aissati uitstekend op één middenveld acteren.Thomas schreef:Als Koetje het niet ziet zitten in Aissati houdt het snel op, Generaal.
Alsof Koeman Van der Leegte, Roorda, Soetaers en Sikora neer Nederlandse topclubs zou halen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Logisch natuurlijk.7/6/2007 - Bosz tempert verwachtingen over Makaay
BRON: Spits
In de Spits temperde Peter Bosz de verwachtingen over de komst van Roy Makaay. "Het zou fantastisch zijn als een speler van zijn kaliber bij ons komt spelen, maar ik denk dat Makaay out of our league is."
Voor het aantrekken van spelers kan hij pas aan de slag als de nieuwe trainer is vastgelegd. "Het is nog niet bekend wanneer er een derde gesprek volgt met Bert van Marwijk, maar we hopen de nieuwe trainer zo snel mogelijk te presenteren. Liever gisteren dan vandaag."
feyenoord.netwerk.to
Feyenoord.netwerk.to...6/6/2007 - 'Feyenoord wil naast Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen'
(Gepost door K)
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Feyenoord naast de eventuele komst van Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen. Daarvoor zou het nog twee topspelers op het oog hebben. De huidige selectie zou dan nog wel verder gesaneerd moeten worden om inclusief de versterkingen op een spelersaantal van 23 te komen. [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."