PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat is toch ook wat ik zeg.NFP schreef:Wat een onzin.
Vergoossen heeft juist gestimuleerd dat de ploeg met elkaar ging praten:
Volgens de VI heeft PSV trouwens circa 1,5 miljoen neergelegd voor Amrabat en is hij gehaald als opvolger van Farfan.Vergoossen laat elftal zelf overleggen
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Sef Vergoossen maandag een half uur uittrok voor een nabespreking en liet zijn spelers daarna nog eens drie kwartier met elkaar in conclaaf gaan. "Ik heb een duidelijke boodschap bij ze neergelegd en gezegd: doe het er maar mee. Wat die boodschap was, vertel ik niet. Dat is een interne zaak. Uiteindelijk moeten de spelers zelf tot het besef komen, waar het zondag misging."
De coach oordeelde dat PSV vooral mentaal tekortschoot. "We hebben niet de concentratie kunnen vasthouden om precies datgene te doen wat we moesten doen. Daarin moeten ze weer fris worden."
Zijn belangrijkste zorg is dat de spelers in hun benadering van de wedstrijden op één lijn zitten. "Het is een lastig en interessant proces dat zich binnen een jonge en internationaal georiënteerde groep kan afspelen. We missen nou eenmaal meerdere ervaren en volwassen spelers die zo'n proces ter hand nemen en anderen op hun plaats zetten."
Hij heeft gewoon de spelers zelf alles op laten lossen.
Hij was echt verdwenen na de magische zin die ik schets.
Ik heb het echt wel uit een betrouwbare bron, neem dat maar aan.
- Cluijffert
- Cluijffert
-
-
- AT Toto winner 15/16
Slechts 1,5 miljoen voor Amrabat zou wel erg weinig zijn, maar je hoort mij niet klagen !
Hij is inderdaad gehaald als opvolger voor Farfan, al geeft Stevens aan dat Amrabat ook vanuit de spits en vanaf de linkerkant kan spelen en dat ben ik helemaal met hem eens.
Een strakke actie van hem trouwens, dat gesprek tussen de spelers onderling kan er voor zorgen dat alle spelers weer op één lijn zitten.
Hij is inderdaad gehaald als opvolger voor Farfan, al geeft Stevens aan dat Amrabat ook vanuit de spits en vanaf de linkerkant kan spelen en dat ben ik helemaal met hem eens.
De Snor rulesjoey schreef:Speciaal voor Baseman: hij heeft zijn snor gedrukt.

Een strakke actie van hem trouwens, dat gesprek tussen de spelers onderling kan er voor zorgen dat alle spelers weer op één lijn zitten.
Smurfen zijn bij aankoop van €15 bij de AH gratis te verkrijgenMIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:NFP schreef:Wat een onzin.
Vergoossen heeft juist gestimuleerd dat de ploeg met elkaar ging praten:
Vergoossen laat elftal zelf overleggen
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Sef Vergoossen maandag een half uur uittrok voor een nabespreking en liet zijn spelers daarna nog eens drie kwartier met elkaar in conclaaf gaan. "Ik heb een duidelijke boodschap bij ze neergelegd en gezegd: doe het er maar mee. Wat die boodschap was, vertel ik niet. Dat is een interne zaak. Uiteindelijk moeten de spelers zelf tot het besef komen, waar het zondag misging."
De coach oordeelde dat PSV vooral mentaal tekortschoot. "We hebben niet de concentratie kunnen vasthouden om precies datgene te doen wat we moesten doen. Daarin moeten ze weer fris worden."
Zijn belangrijkste zorg is dat de spelers in hun benadering van de wedstrijden op één lijn zitten. "Het is een lastig en interessant proces dat zich binnen een jonge en internationaal georiënteerde groep kan afspelen. We missen nou eenmaal meerdere ervaren en volwassen spelers die zo'n proces ter hand nemen en anderen op hun plaats zetten."
Doe het daar maar mee

Ik vind het ook weinig. Kan me haast niet voorstellen dat Heerenveen niet bereid was over dat bedrag heen te gaan. Er zal wel een doorverkoopclausule in het contract staan. Zo kan PSV hem toch halen, terwijl het geen geld heeft.
Die is meteen weg als hij de kans krijgt.
voetbalzoneAfellay: ‘Ook ík wil hogerop’
Kort voor de jaarwisseling tekende Ibrahim Afellay een verbeterd én langer contract bij PSV tot 2011, maar zijn naam blijft voorkomen op de scoutingslijsten van de grote Europese clubs. Ook donderdagavond tegen Tottenham Hotspur zullen de ogen gericht zijn op de middenvelder, die de kans krijgt om zich in een grote wedstrijd te bewijzen.
In de donderdageditie van het Algemeen Dagblad zegt Afellay van de geruchten over Engelse interesse gehoord te hebben, maar niet uit te zijn op een vertrek. Dat betekent niet automatisch dat Afellay ook na de zomer zeker in Nederland te bewonderen zal zijn.
“Ik heb het goed bij PSV en ik heb dat contract met mijn volle verstand getekend”, vertelt de middenvelder in de ochtendkrant. “Ik ben ook absoluut niet bezig met een vertrek. Maar ik heb al eerder gezegd: Ieder mens heeft zijn ambities, ik wil ook hogerop. De vraag is en blijft echter: Wat is het juiste moment?’’
"Mocht er iets moois komen, zal ik daarover nadenken. Als het over mijn toekomst gaat, denk ik aan allerlei dingen. Ik zit bij PSV nu heel goed in mijn vel, ik vind het vooral belangrijk dat ik me door blijf ontwikkelen. Maar uiteindelijk gaat het om je gevoel. Als dat goed is, moet je het doen. Ja, toch?’’, aldus Afellay.
Die is meteen weg als hij de kans krijgt.
Het stinkt aan alle kanten!
-
De beoogde opvolger? Aissati soms? Die nu lager in pikorde staat dan Tommie v/d Breedte?Harm schreef:PSV vangt echt niet meer voor Afellay dan na dit seizoen. PSV kan het risico niet lopen dat hij volgend seizoen geblesseerd raakt of in een vormcrisis belandt net zoals Farfan.
Helemaal niet als je de beoogde opvolger al in huis hebt. Van de verkoop van Afellay wordt het team sterker.