Ik zou het ook wel weer een mooie actie vinden. Minder zal het toch niet worden bij Feyenoord.Alexander schreef:Krijg wel een beetje respect voor Makaay. Vindt het van klasse getuigen als je nu naar Feyenoord gaat.
Feyenoord
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Rishi schreef:Dagggggggggggggggg
Charisteas-Makaay is een DODELIJK koppel. Op de vleugels Castelen en Huysegems en centraal De Guzman met nog een aankoop en je hebt een middenveld en aanval dat er mag wezen.
Makaay erbij en opeens hebben ze daar een goede middenveld??

Het blijft hetzelfde middenveld die afgelopen seizoen zo hard gefaald heeft. En Makaay is nou geen teamspeler ofzo die het team beter laat spelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Bij Feyenoord wordt hij als een held binnengehaald, bij PSV is hij tweede keus. Wat zou jij doen?Jesse schreef:Ik zou het ook wel weer een mooie actie vinden. Minder zal het toch niet worden bij Feyenoord.Alexander schreef:Krijg wel een beetje respect voor Makaay. Vindt het van klasse getuigen als je nu naar Feyenoord gaat.
Het stinkt aan alle kanten!
Zo snel kan het gaan, voor je het weet zijn ze weer titelfavoriet.Tommie schreef:Met een beetje fantasie heeft Feyenoord komend seizoen weer een prima eerste 11:
Slory-----Makaay----Castelen
Bruins--De Guzman--Controlerende rechtshalf
Drenthe--CV--Aquivaldo--Tiendalli
-------------Timmer

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat een onzin, inderdaad. Slory en Bruins komen van een ploegje net boven de streep en dienen zich dus nog wel even te bewijzen. Spelen zo af en toe een hele leuke pot, maar bij Feyenoord wordt er van je verwacht dat je er 34 wedstrijden staat. Tenminste, dat is het uitgangspunt altijd geweest.
Verder is de achterhoede met Drenthe, Vlaar, Aquivaldo(?) en Tiendalli waarschijnlijk wel wat beter, maar hier staan er in ieder geval nog 3 bij die verantwoordelijk waren voor al die goals.
Tevens vind ik dat er maar weinig bikkels in dat elftal staan, hoor. Het middenveld heeft wel creativiteit, maar ik zie geen power.
Verder is de achterhoede met Drenthe, Vlaar, Aquivaldo(?) en Tiendalli waarschijnlijk wel wat beter, maar hier staan er in ieder geval nog 3 bij die verantwoordelijk waren voor al die goals.
Tevens vind ik dat er maar weinig bikkels in dat elftal staan, hoor. Het middenveld heeft wel creativiteit, maar ik zie geen power.
Naar Liverpool vertrekken.joey schreef:Bij Feyenoord wordt hij als een held binnengehaald, bij PSV is hij tweede keus. Wat zou jij doen?Jesse schreef:Ik zou het ook wel weer een mooie actie vinden. Minder zal het toch niet worden bij Feyenoord.Alexander schreef:Krijg wel een beetje respect voor Makaay. Vindt het van klasse getuigen als je nu naar Feyenoord gaat.
Betere optie inderdaad.Jöhnk schreef:Zou Lucius gebruiken als rechtsback. Voor het middenveld mist hij de klasse, vind ik. Ben je gelijk ook van die prutser Tiendalli af.
Als reactie op Peter en Duke: ik zeg nergens dat ze opeens weer titelkandidaat zijn, maar met die eerste elf zou het niet slechter gaan dan dit seizoen en staat er een elftal met potentie.
En die hele achterhoede moet zich nog bewijzen. Drenthe heeft net een seizoen aardig gedraaid. Hij is nog een talentje. Vlaar is toch (mede)verantwoordelijk voor een heleboel tegengoals van vorig seizoen. Aquivaldo ken ik niet, maar zal ook moeten aanpassen enzo. En Tiendalli is een prutser. Verder vind ik een driemans middenveld met allebei Bruins en De Guzman fysiek veel en veel te licht. Wordt zo overlopen.
In de aanval hebben ze ook zonder Makaay in Charisteas, Huysegems, en Castelen wel drie goede aanvallers. Ja, Huysegems heeft afgelopen seizoen niks laten zien, maar ik vind hem wel wat hebben.
Kortom, ik denk niet dat volgend jaar veel en veel beter wordt als dit jaar.
In de aanval hebben ze ook zonder Makaay in Charisteas, Huysegems, en Castelen wel drie goede aanvallers. Ja, Huysegems heeft afgelopen seizoen niks laten zien, maar ik vind hem wel wat hebben.
Kortom, ik denk niet dat volgend jaar veel en veel beter wordt als dit jaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Grappig zeg. Een aantal pipo's zeggen dat die kakkerlakken met Slory en Bruins 2 prima spelers binnen hebben gehaald, terwijl diezelfde mensen Ajax afkraken vanwege het aantrekken van Kennedy.
Mij lijkt het overigens wel lachen...3 hardlopers voorin en dan De Guzman en Bruins op het middenveld. Wat zal het verdedigend fantastisch in elkaar zitten dan.

Mij lijkt het overigens wel lachen...3 hardlopers voorin en dan De Guzman en Bruins op het middenveld. Wat zal het verdedigend fantastisch in elkaar zitten dan.
Volgens de Kicker wordt het geen Feyenoord voor Makaay:
Makaay: Lockrufe aus Holland
Angesichts der wachsenden Konkurrenz im Bayern-Sturm ist ein Verbleib von Roy Makaay beim deutschen Rekordmeister eher unwahrscheinlich. Lockrufe sind zu vernehmen aus dessen niederländischer Heimat - so berichtet "De Telegraaf" vom Interesse Feyenoords. Nach kicker-Informationen zieht es den 32-Jährigen allerdings eher nach Frankreich oder Spanien.
Makaay hat in München noch einen gültigen Vertrag bis 2008. Da mit Luca Toni (AC Florenz) und wunschgemäß auch Miroslav Klose (Werder Bremen) in der kommenden Spielzeit ein oder zwei Hochkaräter das Team von Ottmar Hitzfeld verstärken werden und Makaay gerne auf ein Abonnement auf der Ersatzbank verzichten würde, ist der Wechsel wohl vorgezeichnet.
Die niederländische Ehrendivision, neben Rotterdam hat offenbar auch die PSV Eindhoven die Fühler ausgestreckt, soll es nach Ansicht Makaays aber eher nicht werden. Frankreichs Ligue 1, allen voran Serienmeister Olympique Lyon, stehen höher im Kurs. Auch Spanien ist für Makaay interessant, bei Deportivo La Coruña (1999-2003) avancierte der Niederländer zum Goalgetter von europäischem Top-Format.
In der abgelaufenen Runde erzielte der 39-malige Nationalspieler 16 Ligatore für die Bayern, konnte jedoch nicht immer überzeugen. Vorstands-Chef Karl-Heinz Rummenigge hatte nach Ablauf der Saison betont, Makaay nicht abgeben zu wollen. Mit Nationalspieler Lukas Podolski und Roque Santa Cruz (Angebot von Betis Sevilla) stehen zwei weitere namhafte Stürmer im Bayern-Kader, Claudio Pizarro verabschiedete sich in Richtung FC Chelsea.
-
- AT Toto winner 15/16
Bij Fnoord wordt je in elkaar gebeukt als je 3 keer verliest of op zn minst opgewacht, geen europees voetbal, niet meedoen om de prijzen, en hoezo bij PSV tweede keus, hij zal daar ook binnenkomen als een grote aankoop.joey schreef: Bij Feyenoord wordt hij als een held binnengehaald, bij PSV is hij tweede keus. Wat zou jij doen?
Weer een luchtkasteel geknapt en kapot! Ik blijf het prachtig vinden hoor!joey schreef:Volgens de Kicker wordt het geen Feyenoord voor Makaay:
Makaay: Lockrufe aus Holland
Angesichts der wachsenden Konkurrenz im Bayern-Sturm ist ein Verbleib von Roy Makaay beim deutschen Rekordmeister eher unwahrscheinlich. Lockrufe sind zu vernehmen aus dessen niederländischer Heimat - so berichtet "De Telegraaf" vom Interesse Feyenoords. Nach kicker-Informationen zieht es den 32-Jährigen allerdings eher nach Frankreich oder Spanien.
Makaay hat in München noch einen gültigen Vertrag bis 2008. Da mit Luca Toni (AC Florenz) und wunschgemäß auch Miroslav Klose (Werder Bremen) in der kommenden Spielzeit ein oder zwei Hochkaräter das Team von Ottmar Hitzfeld verstärken werden und Makaay gerne auf ein Abonnement auf der Ersatzbank verzichten würde, ist der Wechsel wohl vorgezeichnet.
Die niederländische Ehrendivision, neben Rotterdam hat offenbar auch die PSV Eindhoven die Fühler ausgestreckt, soll es nach Ansicht Makaays aber eher nicht werden. Frankreichs Ligue 1, allen voran Serienmeister Olympique Lyon, stehen höher im Kurs. Auch Spanien ist für Makaay interessant, bei Deportivo La Coruña (1999-2003) avancierte der Niederländer zum Goalgetter von europäischem Top-Format.
In der abgelaufenen Runde erzielte der 39-malige Nationalspieler 16 Ligatore für die Bayern, konnte jedoch nicht immer überzeugen. Vorstands-Chef Karl-Heinz Rummenigge hatte nach Ablauf der Saison betont, Makaay nicht abgeben zu wollen. Mit Nationalspieler Lukas Podolski und Roque Santa Cruz (Angebot von Betis Sevilla) stehen zwei weitere namhafte Stürmer im Bayern-Kader, Claudio Pizarro verabschiedete sich in Richtung FC Chelsea.

Anderen pipo's noemen en vervolgens Makaay betitelen als hardloper. Makaay kan wel iets meer hoor.goodfella schreef:Grappig zeg. Een aantal pipo's zeggen dat die kakkerlakken met Slory en Bruins 2 prima spelers binnen hebben gehaald, terwijl diezelfde mensen Ajax afkraken vanwege het aantrekken van Kennedy.
![]()
Nog steeds geen witte rook voor BvM?
In het AD stond gisteren:
"De 55-jarige oefenmeester, op 18 december van het vorig jaar opgestapt als trainer van Borussia Dortmund, staat op het punt een akkoord te bereiken over een terugkeer in de Kuip.
Bert van Marwijk, een oude bekende in de Kuip, is de beoogde kandidaat om trainer-coach te worden van Feyenoord. Beide partijen hopen vandaag of morgen een overeenkomst te kunnen sluiten. "
Vandaag is het die "morgen". BvM en feyenoord spraken officieel 3 juni met elkaar, het is nu 5 juni en er staat nog geen persconferentie aangekondigd. Krijgt vi de primeur? of toch het AD (morgen?)
In het AD stond gisteren:
"De 55-jarige oefenmeester, op 18 december van het vorig jaar opgestapt als trainer van Borussia Dortmund, staat op het punt een akkoord te bereiken over een terugkeer in de Kuip.
Bert van Marwijk, een oude bekende in de Kuip, is de beoogde kandidaat om trainer-coach te worden van Feyenoord. Beide partijen hopen vandaag of morgen een overeenkomst te kunnen sluiten. "
Vandaag is het die "morgen". BvM en feyenoord spraken officieel 3 juni met elkaar, het is nu 5 juni en er staat nog geen persconferentie aangekondigd. Krijgt vi de primeur? of toch het AD (morgen?)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ADSpel rond Roy Makaay
ROTTERDAM/MÜNCHEN - In de zoektocht naar een nieuwe, trefzekere spits heeft Feyenoord langs een omweg gehengeld naar Roy Makaay.
Feyenoord heeft nog geen contact gezocht met Roy Makaay of Bayern München, maar denkt na of het zinnig is de onderhandelingen te openen.
Besprekingen zijn nog niet opgestart, omdat onduidelijk is wat zowel Bayern München als Makaay in de nabije toekomst wil. Bovendien was er ook nog geen contact tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de aanvaller in kwestie.
Feyenoord beraadt zich nu over de vraag of het zinnig is de onderhandelingen met de Zuid-Duitsers én de speler te openen.
Recent benaderde Peter Bosz de Amsterdamse zakenman en Ajax-supporter Rolf Leeser met het verzoek naar Makaay te informeren. Leeser heeft via zijn zoon Benno, die voorzitter is van de businessclub van Feyenoord, een link met de Rotterdamse club.
Leeser senior was zeer goed bevriend met wijlen Rinus Michels. Aan die lange periode hield hij een aantal goede contacten over in het internationale voetbal.
Een van zijn beste contacten is met Karl-Heinz Rummenigge, directeur van Bayern München en dus na president Franz Beckenbauer de hoogste in rang bij die club. Bosz vroeg of Leeser niet eens namens Feyenoord een balletje wilde opgooien bij de Beierse topclub.
Leeser deed dat en kreeg te horen dat Makaay, die nog een tot medio 2008 doorlopend contract heeft, niet te koop is. Die reactie van Bayern is een standaardmededeling bij een dergelijke benadering. Het brengt de club in de positie het maximale te vragen voor een speler.
Overigens gaf de club vorige week nog, toen de Italiaanse topspits Luca Toni werd ingelijfd, als officieel standpunt, dat Toni en Makaay samen in de spits gaan spelen bij Bayern.
Aan dat statement wordt getwijfeld op de transfermarkt. Bayern zou wel degelijk van Makaay af willen, indien er een goede prijs voor hem wordt betaald. Er is een aantal Duitse clubs dat zich voor hem heeft gemeld. Maar de belangrijkste kandidaten voor een snelle overname zijn Olympique Lyonnais en Olympique Marseille.
Makaay zelf weet niets over eventuele onderhandelingen. ,,Ik ben nu met vakantie en de afgelopen dagen was ik in Barcelona voor een bruiloft. Er is mij tot nu toe niets gemeld over een transfer of over interesse van wie dan ook,’’ aldus de spits. De Gelderlander heeft zich voorgenomen tijdens zijn vakantie een beslissing over zijn toekomst te nemen.
De situatie kan uiteraard flink veranderen, als Bayern München inderdaad Miroslav Klose binnenhaalt. De club heeft serieuze interesse in de aanvaller van Werder Bremen en het nationale elftal van Duitsland.
Overigens meldde PSV zich eerder al voor Makaay. Die club voerde ook al een eerste onderhandeling met Bayern, maar heeft het vizier inmiddels gericht op Vitesse-spits Danko Lazovic. De Serviër staat ook in de belangstelling van AZ.
Leuke Ajax-supporter, die Leeser. Een beetje zijn netwerk aanspreken om Feyenoord te helpen....

Ik vind dit eigenlijk wel een grappig stukje uit dat artikel. Een fraai staaltje slagvaardigheid. Zo te lezen is het al een hele vooruitgang dat met nadenkt over het voeren van besprekingen met zowèl de club als de speler.Feyenoord heeft nog geen contact gezocht met Roy Makaay of Bayern München, maar denkt na of het zinnig is de onderhandelingen te openen.
Besprekingen zijn nog niet opgestart, omdat onduidelijk is wat zowel Bayern München als Makaay in de nabije toekomst wil. Bovendien was er ook nog geen contact tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de aanvaller in kwestie.
Feyenoord beraadt zich nu over de vraag of het zinnig is de onderhandelingen met de Zuid-Duitsers én de speler te openen.
PS: zou Peter Gerards die Makaay hebben opgespoord?