PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Frank

Bericht door Frank » ma mar 03, 2008 6:51 pm

LucaS schreef:De opbrengst moet ook vermonderd worden met het nog niet afgeschreven deel van de aankoopsom. Lijkt een beetje een goed nieuws show zo
Mijn Nederlands is redelijk goed, maar dit woord ken ik niet... :smallgrin.gif:

Volgens mij komt het stuk van NFP uit het Eindhovens Dagblad. Tenminste, zo stond het op PN.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

NFP

Bericht door NFP » ma mar 03, 2008 6:54 pm

Eindhovens Dagblad inderdaad.
Laatst gewijzigd door NFP op ma mar 03, 2008 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 03, 2008 7:24 pm

Daniel_vT schreef:Tjah, of het een slimme stap is van Amrabat om die grote stap zo te maken weet ik niet. Had carriere technisch gezien beter naar Heerenveen kunnen gaan. Maarja, daar is ie het type niet voor, geld belust, succes belust dus maakt die stap snel. Ajax zit/zat hier in ieder geval wel weer mee naast..
Ik snap je post niet...Je vindt het een te grote stap voor hem, maar AJAX heeft weer zitten slapen?

En hoe weet jij nou dat hij geld belust is? Ik hou niet van losse/valse beschuldigingen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 8:57 pm

LucaS schreef:Viel me ook op ja, voor de vertrekkende spelers wordt het hele transferbedrag meegenomen, terwijl van de aankopen wordt gemeld dat ze op de balans worden gestald. De opbrengst moet ook vermonderd worden met het nog niet afgeschreven deel van de aankoopsom. Lijkt een beetje een goed nieuws show zo
Ach, zal wel een reactie op dat artikel in de VI zijn. De VI meldt dat PSV er financieel slecht voorstaat en PSV schakelt het huisorgaan in.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » ma mar 03, 2008 9:29 pm

Mr. Ajax schreef:
Daniel_vT schreef:Tjah, of het een slimme stap is van Amrabat om die grote stap zo te maken weet ik niet. Had carriere technisch gezien beter naar Heerenveen kunnen gaan. Maarja, daar is ie het type niet voor, geld belust, succes belust dus maakt die stap snel. Ajax zit/zat hier in ieder geval wel weer mee naast..
Ik snap je post niet...Je vindt het een te grote stap voor hem, maar AJAX heeft weer zitten slapen?

En hoe weet jij nou dat hij geld belust is? Ik hou niet van losse/valse beschuldigingen.
Die jongen kan een grote worden, maar om direct van VVV PSV te gaan is groot, zou ik overigens ook gevonden hebben als Ajax hem nu gehaald zou hebben hoor. Wat ik bedoelde is dat Ajax deze speler de opleiding uit heeft laten gaan terwijl hij nu mooi bij Ajax in het tweede gespeeld zou kunnen hebben en verhuurd zou kunnen worden en rustig gebracht zou kunnen worden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 03, 2008 10:43 pm

Uit NRC Next, met dank aan Remco van PN:
Afellay speelde gisteren een goede wedstrijd maar liep na de nederlaag vol frustratie van het veld af. De international probeerde omzichtig zijn kritiek op de speelwijze van de landskampioen te verwoorden. "De helft van de spelersgroep loopt naar voren en de andere helft loopt naar achteren. We moeten gewoon willen en durven voetballen", stelde Afellay. "We moeten van onze eigen kracht uitgaan".

"Afellay had zijn tas al om zijn nek geslagen en wilde zijn gang naar de spelersbus vervolgen toen hem nog een laatste vraag werd gesteld. Zou hij zelf als trainer van PSV kiezen voor een aanvallende speelstijl?Even hield Afellay zich stil waarna een kort en bondig antwoord volgde: "Absoluut".
En passant gaf de middenvelder nog een complimentje aan de trainer van FC Utrecht. "Ze hebben het gewoon goed gedaan vandaag. Van Hanegem weet wel hoe hij voetbal in de ploeg moet gooien."

"wat ik van de wissels vond? Laat ik daar maar geen antwoord op geven" luidde het veelzeggende commentaar van Afellay. "Eén ding dan: met het inbrengen van Aissati kwam er eindelijk meer voetbal in de ploeg". Toen stond het echter al 3-1 voor de FC.
Afellay schijnt gistermiddag ook helemaal doorgedraaid te zijn richting de scheidsrechter en op PN was er op een gegeven moment ook ergernis over het feit dat hij na een doelpunt al z'n medespelers oversloeg en meteen naar bankzitter Aissati holde.

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 03, 2008 10:51 pm

Ik vind het tot nu toe erg sneu voor Aissati. Die jongen heeft zo veel talent en zit maar op de bank.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di mar 04, 2008 12:22 am

Nihad schreef:Ik vind het tot nu toe erg sneu voor Aissati. Die jongen heeft zo veel talent en zit maar op de bank.
Kom kom, hij heeft met zijn volle verstand bijgetekend.

Baseman

Bericht door Baseman » di mar 04, 2008 7:16 am

Aissati verdient goed geld en is nog erg jong, daar is niets sneu aan.
Tegen Utrecht viel hij eindelijk weer eens gedreven en goed in en gisteren bij Jong PSV was hij de beste speler op het veld, hopelijk trekt hij deze lijn door ! Dan komen de speelminten vanzelf.

PS:
Nordin Amrabat voor vier seizoenen naar PSV
03 maart 2008 22:15

PSV MEDIA - Nordin Amrabat heeft vanavond zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan PSV verbindt. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt per 1 juli van dit jaar over van VVV-Venlo, waar hij pas één seizoen onder contract staat.

PSV is een droomclub
“Het is snel gegaan. Twee seizoenen geleden speelde ik nog bij de amateurs van FC Omniworld”, zei een dolblije Amrabat die in de belangstelling stond van diverse clubs. “VVV en sc Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.” Amrabat werd vanavond nog telefonisch gefeliciteerd door de huidige coach Sef Vergoossen én de nieuwe coach Huub Stevens. Ook ontving hij sms-jes van Ibrahim Afellay en Ismail Aissati. “Die spelers ken ik natuurlijk van Jong Oranje, maar ook Dirk Marcellis is voor mij geen onbekende.” Nordin Amrabat begon zijn carrière bij HSV Zuidvogels. Via de jeugd van Ajax en SV Huizen kwam hij bij FC Omniworld terecht. Een opstapje om via VVV-Venlo zijn profcarrière deze zomer voort te zetten bij PSV.

www.psv.nl

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di mar 04, 2008 7:45 am

Wiens plaats moet Aissati dan innemen in de ploeg?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 04, 2008 9:53 am

Wat een grote bek die Affelay
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 04, 2008 9:56 am

Joeska schreef:
Nihad schreef:Ik vind het tot nu toe erg sneu voor Aissati. Die jongen heeft zo veel talent en zit maar op de bank.
O, o, als 'het volle verstand' erbij wordt gehaald, betekent dat doorgaans dat de speler zijn bek moet houden, want de club heeft altijd gelijk. :excited.gif:

Ze zullen Aissati beloofd hebben dat hij speeltijd kreeg. Daar komt tot op heden weinig van terecht. Misschien hebben ze zijn contract alleen verlengd voor de handel. Het maakt niet de indruk dat ze het in hem zien zitten.

En Afellay? Die lijdt blijkbaar met zijn vriend mee. Heel menselijk, al is er voor dat soort gevoelens weinig ruimte in de voetbalwereld.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di mar 04, 2008 4:44 pm

joey schreef:
Joeska schreef:
O, o, als 'het volle verstand' erbij wordt gehaald, betekent dat doorgaans dat de speler zijn bek moet houden, want de club heeft altijd gelijk. :excited.gif:

Ze zullen Aissati beloofd hebben dat hij speeltijd kreeg. Daar komt tot op heden weinig van terecht. Misschien hebben ze zijn contract alleen verlengd voor de handel. Het maakt niet de indruk dat ze het in hem zien zitten.

En Afellay? Die lijdt blijkbaar met zijn vriend mee. Heel menselijk, al is er voor dat soort gevoelens weinig ruimte in de voetbalwereld.
Het is toch hypocriet om na een contractverlenging te denken dat je ineens wel speelt? Dat had hij beter in moeten schatten, de meeste beloftes zijn nu eenmaal loze in de voetbalwereld.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 04, 2008 4:46 pm

Vergeet niet dat men Perez ook verkocht heeft. Je weet niet of er wat is afgesproken, maar ik kan me best voorstellen dat Aisatti op een kans had gerekend. Tot op heden is dat niet het geval.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 04, 2008 7:01 pm

Misschien verdient hij die kans ook gewoon niet? Kan toch ook? Je moet gewoon laten zien dat je erin hoort. En als hij er niet eens inkomt nu Perez weg is zegt toch ook wel iets hoor....
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di mar 04, 2008 7:11 pm

Voor Perez kwam natuurlijk wel gelijk Doedelzak in de plaats. En voor de andere posities op het middenveld zie ik nou ook niet zo gauw kansen voor hem liggen. De andere Mocro's doen het goed en Simons is kapitein en de defensieve middenvelder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mar 04, 2008 7:56 pm

Baseman schreef:...en gisteren bij Jong PSV was hij de beste speler op het veld...

:drecul.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 04, 2008 8:10 pm

LucaS schreef:Wat een grote bek die Affelay
Hij vindt Van Goossen een verdedigende k*ttrainer, dat zou jou toch moeten aanspreken.

Vergoossens is erg star in zijn aanpak. Het is Afellay óf Aissati. Daarkom komt hij nu niet aan spelen toe, want zijn talent staat buiten kijf.

Frank

Bericht door Frank » di mar 04, 2008 8:10 pm

Mr. Ajax schreef:
Baseman schreef:...en gisteren bij Jong PSV was hij de beste speler op het veld...

:drecul.gif:
En nu een inhoudelijke reactie graag.... ?

Voor welke plek hebben ze Amrabat nu weer gehaald? Is weer een aanvallende middenvelder, nog meer concurrentie op het middenveld?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 04, 2008 10:22 pm

Rishi schreef:Misschien verdient hij die kans ook gewoon niet? Kan toch ook? Je moet gewoon laten zien dat je erin hoort. En als hij er niet eens inkomt nu Perez weg is zegt toch ook wel iets hoor....
Perez zat voor de winterstop al op de bank. Toen was er ook nog geen Doedelzak te bekennen op de Herdgang. Ze moeten Aissati gewoon niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 04, 2008 10:32 pm

Frank schreef:Voor welke plek hebben ze Amrabat nu weer gehaald? Is weer een aanvallende middenvelder, nog meer concurrentie op het middenveld?
Amrabat speelt volgens mij echt zelden achter de spitsen hoor. Hij speelt voornamelijk in een vrije rol voorin en zou bij PSV ook gewoon in de spits kunnen spelen. Moet je wel van dit 4-5-1-systeem afstappen, maar Amrabat kan ook gewoon op rechts of links spelen.

Nihad

Bericht door Nihad » di mar 04, 2008 11:04 pm

Ik weet trouwens nu eindelijk wanneer je als een echte Nederlander wordt gezien.

Dan moet je bij PSV spelen. Want ja, anders spelen erg wel heel weinig Hollanders in het eerste. :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mar 05, 2008 10:28 am

Ik hoorde dat er behoorlijk wat gebeurd is in de wandelgangen bij PSV
Vergoossen zou de spelers mooi toegesproken hebben met : Bedankt, en tot ziens... En toen dus weggelopen zijn.
Spelers achterlatend en die zijn flink tekeer gegaan.

Tijd voor nog een duwtje in de verkeerde richting komend weekend, dan breekt er hopelijk wat in Eindhoven!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mar 05, 2008 11:13 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ik hoorde dat er behoorlijk wat gebeurd is in de wandelgangen bij PSV
Vergoossen zou de spelers mooi toegesproken hebben met : Bedankt, en tot ziens... En toen dus weggelopen zijn.
Spelers achterlatend en die zijn flink tekeer gegaan.

Tijd voor nog een duwtje in de verkeerde richting komend weekend, dan breekt er hopelijk wat in Eindhoven!
Mmmm lijkt me raar. Er is nog geen man overboord. 6 puntjes voor en ze moeten tegen Ajax terwijl Ajax als een drol speelt de laatste weken. Sefke zou beter moeten weten.

NFP

Bericht door NFP » wo mar 05, 2008 2:37 pm

Wat een onzin.
Vergoossen heeft juist gestimuleerd dat de ploeg met elkaar ging praten:
Vergoossen laat elftal zelf overleggen

Het Eindhovens Dagblad meldt dat Sef Vergoossen maandag een half uur uittrok voor een nabespreking en liet zijn spelers daarna nog eens drie kwartier met elkaar in conclaaf gaan. "Ik heb een duidelijke boodschap bij ze neergelegd en gezegd: doe het er maar mee. Wat die boodschap was, vertel ik niet. Dat is een interne zaak. Uiteindelijk moeten de spelers zelf tot het besef komen, waar het zondag misging."

De coach oordeelde dat PSV vooral mentaal tekortschoot. "We hebben niet de concentratie kunnen vasthouden om precies datgene te doen wat we moesten doen. Daarin moeten ze weer fris worden."

Zijn belangrijkste zorg is dat de spelers in hun benadering van de wedstrijden op één lijn zitten. "Het is een lastig en interessant proces dat zich binnen een jonge en internationaal georiënteerde groep kan afspelen. We missen nou eenmaal meerdere ervaren en volwassen spelers die zo'n proces ter hand nemen en anderen op hun plaats zetten."
Volgens de VI heeft PSV trouwens circa 1,5 miljoen neergelegd voor Amrabat en is hij gehaald als opvolger van Farfan.

Gesloten