Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma jun 04, 2007 12:50 pm

joey schreef:
Onmiddellijk werd er een lijst geproduceerd met daarop de namen van Co Adriaanse, Guus Hiddink, Dick Advocaat, Martin Jol en Bert van Marwijk. Ze zijn allen op een of andere wijze benaderd. Hiddink, Advocaat en Jol voelden zich gevleid, wilden in wisselende mate alle drie best, maar zaten vast aan een lopend contract.
Hiddink wilde best? Hahahaha! :drecul.gif:
En Jol dan? Die doet het bij Tottenham Hotspur uitstekend en werkt in het mekka van het voetbal. Ja, dan is het logisch dat je eigenlijk wel bij Feyenoord wil gaan werken. :biggrin.gif:
Ik ben

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 04, 2007 2:45 pm

Duke schreef:

(...)

Het onderhoud duurde de hele donderdagmiddag. Uitgangspunt was de blauwdruk die Bosz voor Feyenoords toekomst heeft geschreven. Van Marwijk kon zich volledig vinden in het plan, hetgeen overigens niemand in het Maasgebouw verbaasde. Daarvoor zijn de voornemens van Bosz te algemeen van aard.

Na donderdag was er nóg twee keer overleg. Daarin focuste Van Marwijk op de financiële mogelijkheden van Feyenoord. De selectie werd onder de loep genomen en tevens sprak de beoogde trainer-coach de wens uit om op een aantal posities versterking te halen. Op dat vlak liet hij zich overtuigen door het werk van de managers Onno Jacobs en Chris Woerts. Zij hebben nieuwe financieringsplannen ontwikkeld, waarvan de eerste resultaten al zichtbaar zijn.

Mocht Van Marwijk akkoord gaan, dan betekent dat het einde van een zoektocht die op 3 mei begon, de dag dat Erwin Koeman zijn vertrek bekendmaakte. Onmiddellijk werd er een lijst geproduceerd met daarop de namen van Co Adriaanse, Guus Hiddink, Dick Advocaat, Martin Jol en Bert van Marwijk. Ze zijn allen op een of andere wijze benaderd. Hiddink, Advocaat en Jol voelden zich gevleid, wilden in wisselende mate alle drie best, maar zaten vast aan een lopend contract.
De afkoopsommen, zo leerde nadere informatie, zouden binnen het budget van Feyenoord nooit hebben gepast.

(...)

Feyenoord heeft lang vast gehouden aan de kandidatuur van Co Adriaanse. Hij was de ‘absolute nummer één’ op het lijstje kandidaten. Op vrijdag 25 mei gooide de Amsterdammer roet in het eten door af te haken. Hij droeg persoonlijke motieven aan om de baan niet te accepteren.
Bosz besloot twee dagen later nóg een poging te wagen. Adriaanse kreeg het aanbod eventueel wat later dan 7 juli te beginnen bij Feyenoord, omdat het idee ontstond dat hij even wat meer rust nodig had. In de loop van woensdag 30 mei belde Adriaanse naar Bosz. Hij uitte zich in superlatieven over de status en de ambities van Feyenoord. Toch weigerde hij voor de tweede keer toe te happen. Hij benadrukte dat zijn argumenten om het niet te doen in de persoonlijke sfeer liggen.
www.ad.nl
Met BvM was al eerder gesproken, over het overnemen van het werk van erwin koeman; hij weigerde toen en het werd Leo Beenhakker, m.a.w. niet het eerste gesprek.

Ik heb uit berichten van Co en zijn zaakwaarnemer begrepen dat het geen persoonlijke redenen waren, maar voetbaltechnische. Het hersenspoelen is al begonnen?

Wie neemt het serieus dat allerlei trainers zo graag willen, maar niet komen? Vorig seizoen wilde Pizarro ook al zo graag naar feyenoord, maar hield Bayern hem tegen enz. enz. enz.

Het geld is er al; ja, maar onder voorwaarden, een trainer kan het niet naar believe uitgeven. Wat gebeurt er als tijdens de winterstop Barcelona/Chelsea nu eens echt een speler van feyenoord wil kopen, wat doen de investeerders?

Is BvM de man met de harde hand? Tijdens vechtpartijen (trainingen) tussen van hooidonk en de ouwe kalou greep hij niet in, liet beide spelers staan enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 04, 2007 2:50 pm

Het is een stuk van Chris van Nijnatten, duidelijk geschreven vanuit de visie van de Feyenoord-leiding. Dan krijg je dit soort ghostwriting.

Overigens denk ik dat BvM best een goede man voor Feyenoord kan zijn. Geen topper, maar ook geen kluns.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jun 04, 2007 7:15 pm

'Feyenoord bijna rond met Roy Makaay'
Feyenoord lijkt in alle stilte te hebben gewerkt aan de transfer waar het Legioen zo naar heeft gehunkerd. Volgens NOS Studio Sport is Roy Makaay nagenoeg rond met de Rotterdammers.

De 32-jarige aanvaller is door de kooplust van zijn club Bayern München overbodig geraakt. De Duitse Rekordmeister trok onder meer Luca Toni aan en zou eveneens Miroslav Klose willen contracteren. De spits uit Wijchen mag dan ook, ondanks zijn nog één seizoen doorlopende contract, vertrekken uit München.

Feyenoord is dringend op zoek naar relatief goedkope en ervaren spelers om de kwaliteit van de selectie op te krikken. Makaay zou daarbij een goede optie zijn, aangezien de aanvaller vermoedelijk voor een lage transfersom mag vertrekken en hij bovendien al financieel 'binnen' is.

Eerder maakte PSV nog jacht op de international. Vooralsnog deden de Eindhovenaren dat echter zonder succes. Het is niet onwaarschijnlijk dat de eventuele komst van Makaay naar Feyenoord samenhangt met die van coach Bert van Marwijk, die volgens diverse media spoedig voor één jaar tekent in de Kuip.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 04, 2007 7:17 pm

Sportjournaal meldt het ook, volgens PN.

Hoe kan dit nou????

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jun 04, 2007 7:19 pm

Wat een sukkel is die Makaay zeg als hij naar Feyenooit wil. Die speelt Harry natuurlijk nooit uit de basis.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jun 04, 2007 7:19 pm

Zou wel een opvallende transfer zijn. Ik snap er alleen niets van. Als die jongen inderdaad naar Nederland terug zou willen. Waarom kiest hij dan niet voor psv? Speel je CL en volgend seizoen doe je mee om de titel.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 04, 2007 7:19 pm

Dagggggggggggggggg

Charisteas-Makaay is een DODELIJK koppel. Op de vleugels Castelen en Huysegems en centraal De Guzman met nog een aankoop en je hebt een middenveld en aanval dat er mag wezen.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » ma jun 04, 2007 7:21 pm

Krijg wel een beetje respect voor Makaay. Vindt het van klasse getuigen als je nu naar Feyenoord gaat.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jun 04, 2007 7:27 pm

Pfff...gelijk in paniek, omdat Makaay misschien naar de kakkerlakken gaat? Kom op zeg.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 04, 2007 7:36 pm

Makaay wil meer tijd voor zijn gezin vrijmaken en aangezien Feyenoord toch in geen jaren Europees voetbal meer zal spelen is dit een weloverwogen keuze. :biggrin.gif:

Wel een goede speler, daar niet van.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 04, 2007 7:39 pm

Ik vind het prachtig, want ik kan er niets over vinden op NOS.nl en in de uitzendingen ook niet. :onfire.gif: Ook leuk op voetbalzone, al die Feyenoorders die opstellingen zitten te maken met Makaay erin. Toch wel sneu dat ze dan weer teleurgesteld moeten worden..

Nou eigenlijk niet, wat is mooier dan Feyenoord zijn lucht kastelen wederom zien knappen? :headbang.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 7:43 pm

goodfella schreef:Pfff...gelijk in paniek, omdat Makaay misschien naar de kakkerlakken gaat? Kom op zeg.
Inderdaad. Het betekent dat hij NIET naar PSV gaat. En wat heeft Feyenoord klaargespeeld met Kuijt en Kalou?

Als het waar is. Als.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » ma jun 04, 2007 7:45 pm

Ik kan er bovendien ook verder niks van terugvinden op internet. Misschien wel weer een geintje.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 04, 2007 7:47 pm

Waarschijnlijk, op NOS.nl is namelijk er niets over terug te vinden. Ook niet op de beelden.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 7:55 pm

Het werd wel gezegd op het Sporjournaal, als je dat bedoelt.

Ik dacht eerst dat ik het niet goed hoorde. :smallgrin.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 04, 2007 7:57 pm

Serieus? Heb jij de beelden ervan?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 8:00 pm

Ze hadden het eerst over Bert van Marwijk en toen over Roy Makaay. Ik kreeg het maar half mee (was in gesprek) maar hoorde inderdaad iets over een transfer die bijna afgerond was. Ik dacht eerst: dat kan toch niet? Maar het ging duidelijk over Makaay in verband met Feyenoord, niet met een andere club.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 04, 2007 9:14 pm

WTF heeft Makaay in r'dam te zoeken dan? Die gast kan volgend jaar nog gewoon mee met Bayern hoor, hij heeft dit jaar toch ook keurig gefunctioneerd?

BvM komt op mij een beetje over alsof ie wel heel erg dringend toe is aan een nieuwe job. Voor een 5de keus wil ie wel heel graag.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 9:25 pm

brigade zuid schreef:WTF heeft Makaay in r'dam te zoeken dan? Die gast kan volgend jaar nog gewoon mee met Bayern hoor, hij heeft dit jaar toch ook keurig gefunctioneerd?
Makaay wil spelen. Ik neem tenminste aan dat dat de reden is.

Van mij mag hij naar Feyenoord. Een beetje beter presteren dan dit jaar moeten ze wel, anders is er geen lol aan om van ze te winnen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 04, 2007 10:11 pm

Makaay wil spelen, maar Makaay speelt bij Bayern ook gewoon, daar ben ik wel van overtuigd. Knappe spits die hem eruit speelt daar.

generaal

Bericht door generaal » ma jun 04, 2007 10:19 pm

Ik vermoed dat de NOS eigenlijk Roy Beerens bedoelt en dat Makaay naar PSV verkast :headbang.gif: .

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 10:29 pm

Zo, vermoed jij dat? En is dat vermoeden nog ergens op gebaseerd behalve op wishfull thinking? :aai.gif:

generaal

Bericht door generaal » ma jun 04, 2007 10:33 pm

joey schreef:Zo, vermoed jij dat? En is dat vermoeden nog ergens op gebaseerd behalve op wishfull thinking? :aai.gif:
Het was maar een grapje joey. En als je overschakelt naar Engels, doe het dan wel goed: Wishful :aai.gif: .

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 04, 2007 10:35 pm

Jij je zin. Wishfullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

Een grapje dus. Je weet nooit met je met je :headbang.gif: :headbang.gif: . Straks meen je het ook nog.

Gesloten