PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
NFP

Bericht door NFP » za mar 01, 2008 12:37 pm

PSV is rond met VVV over Amrabat voor 2,3 miljoen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 01, 2008 12:43 pm

Goede zet. Koopt dat PSV toch binnen een paar maanden voor een schijntje een nieuwe aanval bij elkaar.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 01, 2008 12:49 pm

Hoe kan dat nou? De transfermarkt is nog niet open hoor. :hypocrite.gif:

generaal

Bericht door generaal » za mar 01, 2008 12:59 pm

Aissati wordt met Messi vergeleken, Afellay met Cruijff en Bakkal is op zijn positie de beste man voor Oranje. Dit alles is te lezen op telesport.nl

Ook opvallend: Alcides verdient 3 keer zoveel als de best betaalde PSV'er.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 1:03 pm

Afellay met Cruijff? :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 01, 2008 1:04 pm

Aissati en Messi vergelijken vind ik anders nog veel idioter.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 01, 2008 1:12 pm

NFP schreef:PSV is rond met VVV over Amrabat voor 2,3 miljoen.
Leuke aankoop. Ik denk wel dat ze hem gelijk weer verhuren aan een club als Heerenveen of Twente, aangezien hij nog niet in aanmerking komt voor een basisplaats. Ben benieuwd hoe hij zich in ieder geval ontwikkeld.

peter

Bericht door peter » za mar 01, 2008 1:14 pm

generaal schreef:Aissati wordt met Messi vergeleken, Afellay met Cruijff en Bakkal is op zijn positie de beste man voor Oranje. Dit alles is te lezen op telesport.nl
Het is maar net hoe de wind waait. Een half jaar geleden was De Zeeuw nog de grote man voor Oranje, maar die lijkt al weer helemaal afgeschreven. Over de vergelijkingen van de eerste 2 heren kan ik alleen maar lachen. Ik weet ook niet hoe het wordt opgeschreven, maar het lijkt me dat het iets genuanceerder wordt opgetekend.

generaal

Bericht door generaal » za mar 01, 2008 1:14 pm

joey schreef:Afellay met Cruijff? :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Dat staat er.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 1:17 pm

Niet serieus te nemen dus. En het is ook een beetje vreemd dat de evenknie van Messi bij PSV op de bank zit. :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » za mar 01, 2008 1:19 pm

joey schreef:Niet serieus te nemen dus. En het is ook een beetje vreemd dat de evenknie van Messi bij PSV op de bank zit. :smallgrin.gif:
http://www.telesport.nl/voetbal/3441743 ... html?p=2,1

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 1:22 pm

O, dingen in zijn spel die op bepaalde momenten, blablabla.... En het is Koe die het zegt... Dat verklaart veel. :biggrin.gif:

Ik ben heel erg tegen dit soort vergelijkingen. Die betekenen een loden last voor een speler die voorlopig alleen nog maar een talent is. Laat Afellay eerst maar eens een jaar of twee constant presteren.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 01, 2008 2:08 pm

joey schreef:O, dingen in zijn spel die op bepaalde momenten, blablabla.... En het is Koe die het zegt... Dat verklaart veel. :biggrin.gif:
Vergelijkingen hou je altijd... Affelay doet het goed, beter dan ik had verwacht. Eens zien of ie fit blijft. En eens zien of zijn handelingssnelheid afdoende is voor een grotere competitie. In de PL of PD ligt het tempo een paar tikkies hoger dan hier.

Ik ben trouwens met Koeman eens dat Bakkal een kans zou verdienen in Oranje. Leuke, veelzijdige speler.

De verliezer van het Maro-trio lijkt Aisatti te worden. De kinderlokker kan me wat met Messi of Van Persie. Die jongens zijn sowieso een stuk veelzijdiger en zelfbewuster dan Aisatti is. Ik vind die Aisatti een jankerd, mentaal komt ie als een kasplantje over. Hij drukt dit seizoen onder 3 trainers de bank, dat kan geen toeval zijn.

T82

Bericht door T82 » za mar 01, 2008 2:47 pm

Ben benieuwd wat de gemiddelde Eindhovense boer vindt van het volgend jaar mogelijke aanvallende middenveld Affelay - Bakal - Aissati - Amrabat...

D_skilled

Bericht door D_skilled » za mar 01, 2008 2:55 pm

De verliezer van het Maro-trio lijkt Aisatti te worden. De kinderlokker kan me wat met Messi of Van Persie. Die jongens zijn sowieso een stuk veelzijdiger en zelfbewuster dan Aisatti is. Ik vind die Aisatti een jankerd, mentaal komt ie als een kasplantje over. Hij drukt dit seizoen onder 3 trainers de bank, dat kan geen toeval zijn.
Je moet het over een langere periode bekijken en wat erom Aissati heen is gebeurt. Het is die jongen beloofd dat ie begin van dit seizoen aan meer spelen zou toekomen. PSV is dat niet nagekomen en dan ga je toch flink balen en twijfelen of je je contract überhaupt wil verlengen. Bij dit soort talenten is het belangrijk dat ze veel aan spelen toekomen zodat ze stappen blijven maken in hun ontwikkeling. Je grootste concurrent en tevens je beste vriend uit de basis knokken is immers geen makkie. Dan kan ik me voorstellen dat die jongen teleurgesteld is en in een dip zit. Mentaal gaat het aan je zitten te vreten omdat je maar geen speelminuten krijgt onder de verschillende coaches.

De vergelijking van Piet om Aissati met Messi te vergelijken is denk ik uit de lucht gegrepen. Hij wil denk ik benadrukken dat Aissati het talent heeft om het net zo ver te schoppen als Messi, of dat Aissati ook in de buitencatogorie zit als Messi qua talent.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 3:03 pm

Maar Messi is basisspeler bij een van de grootste clubs van de wereld. Aissati daarentegen... Aissati moet spelen, op deze manier wordt zijn talent vermoord.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za mar 01, 2008 3:07 pm

T82 schreef:Ben benieuwd wat de gemiddelde Eindhovense boer vindt van het volgend jaar mogelijke aanvallende middenveld Affelay - Bakal - Aissati - Amrabat...
Lekker talentvol. Maar ik denk dat niemand nog weet wat Huub Stevens met PSV in gedachten heeft. Ik ben zelf een enorme liefhebber van Aissati, in feite zie ik liever hem dan Afellay. Met een Amrabat haal je de opvolger van Jefferson Farfan in huis, die is zó uit vorm maar nog steeds belangrijk. Als je ziet wat voor rol hij nu speelt, wat voor verdedigend arbeid hij moet verrichten dat hij bijna geen eens aan aanvallen toekomt. Maar PSV heeft ook Reimond Manco gehaald die aan beide vleugels kan spelen. Jonathan Reis en Zeefuik die er nog zijn. Ik ga er overigens van uit dat Jonathan Reis en Fagner, en misschien Zeefuik komend seizoen verhuurd worden. Dat lijkt me het beste voor hun ontwikkeling.

Jammer dat PSV het contract van Simons heeft verlengd, zag liever een goede controleur die het balans en tevens voetballend wat meer te bieden heeft dan Simons. Maar die zijn ook niet meer makkelijk en haalbaar te vinden in Zuid-Amerika. Met Bakkal ernaast heb je iemand die uitstekend het gevoel voor diepgang weet te timen.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za mar 01, 2008 3:16 pm

joey schreef:Maar Messi is basisspeler bij een van de grootste clubs van de wereld. Aissati daarentegen... Aissati moet spelen, op deze manier wordt zijn talent vermoord.
Daar ben ik het met je eens. Ik denk dat iedere Ajaxied Aissati graag had gezien i.p.v Perez op '10'. Vind het spel onder Sef en de kansen die hij jonge spelers gunt wel heel matig en nihil. Het resultaat bij Sef is heilig, alleen vindt hij het spel belangrijker dan Koeman destijds. Koeman was/is een pure resultaattrainer. Daarom vind ik Fred Rutten voor de komende zomer een geschikter trainer, dat is een opbouwtrainer die het maximale uit spelers kan halen. Bij Huub is het meer op discipline gericht, resultaat.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 3:41 pm

Fred Rutten naar HSV en Aissati ook, is dat de toekomst? Op deze manier denk ik niet dat Aissati nog lang bij PSV blijft.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mar 01, 2008 3:43 pm

Die jongen heeft gewoon een kutmentaliteit en komt daarom nergens en onder geen trainer aan spelen toe. Lijkt me inmiddels wel duidelijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 01, 2008 3:45 pm

Ik vind juist dat hij zich koest houdt. In zijn positie zou ik me zwaar belazerd voelen.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za mar 01, 2008 3:46 pm

Mr. Ajax schreef:Die jongen heeft gewoon een kutmentaliteit en komt daarom nergens en onder geen trainer aan spelen toe. Lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Je zegt dat hij een kutmentaliteit heeft. Kun je dat onderbouwen? Ik denk net wat Joey aangeeft dat je als jonge speler je flink belazerd voelt omdat PSV iets niet is nagekomen wat je bij monde is beloofd.

peter

Bericht door peter » za mar 01, 2008 4:07 pm

Inderdaad. Het beste voor die jongen is dat hij vertrekt naar Twente om daar lekker continu in de basis te spelen. Ik kan me overigens wel voorstellen dat hij nu het liefste hoopt op een verkoop.

Overigens vind ik de namen die genoemd worden om de technische staf te versterken maar erg pover. Koster en Vloet zijn absoluut geen toppers.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za mar 01, 2008 4:23 pm

Peter schreef:Inderdaad. Het beste voor die jongen is dat hij vertrekt naar Twente om daar lekker continu in de basis te spelen. Ik kan me overigens wel voorstellen dat hij nu het liefste hoopt op een verkoop.

Overigens vind ik de namen die genoemd worden om de technische staf te versterken maar erg pover. Koster en Vloet zijn absoluut geen toppers.
Dat zou inderdaad het beste zijn voor Aissati, maar dan had PSV hem al in de winterstop moeten verhuren, want toen had Twente volgens mij interesse in hem.

Tsjah, ik ben eerlijk gezegd geen voorstander van Koster, maar het is maar de functie 'assistent trainer' die hij gaat bekleden. Huub Stevens zal echt wel de touwtjes in handen nemen en Koster die waarschijnlijk in de achtergrond zal acteren. Pionettjes opruimen is ook geen verkeerde baan bij PSV.

Wiljan Vloet als Hoofd jeugdopleidingen. Ik zou er best mee kunnen leven. Hij woont dicht in de buurt van Eindhoven, dus dat zal ook wel hebben meegewerkt dat PSV bij hem is uitgekomen. En dat hij Ado Den Haag verlaat aan het einde van het seizoen, en niet te vergeten zijn zoontje speelt ook in de jeugdopleiding van PSV.

peter

Bericht door peter » za mar 01, 2008 4:25 pm

Zulke overwegingen moeten eigenlijk geen rol spelen. Neemt niet weg dat het me opvalt dat het klaarblijkelijk moeilijk is om een expert te vinden op het gebied van jeugdopleidingen. Geen enkele topclub lijkt er in te slagen om daar een echt capabele man neer te zetten.

Gesloten