Vitesse 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » ma jan 19, 2009 11:48 pm

banjavi schreef:
Vitesse wint... 2-0
Nu al aan het indekken,....??

Elk jaar kwam nec al een stapje dichter nu is het moment denk ik aangekomen dat aan een hele fijne serie een einde gaat komen.

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » ma jan 19, 2009 11:50 pm

banjavi schreef:
Wouter schreef:Ja. Ik vrees dat de kuttekoppen voor het eerst sinds 1928 (of zoiets) gaan winnen in Arnhem... :blush.gif:

Welnee... ik hoord Mario Been vandaag bij Studio Sport... hij wilde NEC trouw blijven, maar mijn indruk was dat hij dat alleen maar wilde omdat Feyenoord nog niet had aangeklopt. (In ieder geval niet de beleidsbepalers). Op de laatste vraag "als ze dat nu wel hadden gedaan." daarop had hij niet echt een strak antwoord... hij zei zelfs da hij desnoods in het midden van het seizoen gegaan zou zijn, dus zo loyaal is dat niet.

Vitesse wint... 2-0
Feyenoord heeft gewoon ook niet zo veel centjes en hikt tegen die 7,5 ton aan.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 12:20 am

Poeder schreef:
banjavi schreef:
Vitesse wint... 2-0
Nu al aan het indekken,....??

Elk jaar kwam nec al een stapje dichter nu is het moment denk ik aangekomen dat aan een hele fijne serie een einde gaat komen.
Mooi! Dat gevoel heb ik ook...nu nog bewaarheid worden en dat is meeeer dan de hoogste tijd voor de ploeg die wel voetbalt!! :hupajax.gif: :necsjaal.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 20, 2009 8:48 am

joey schreef:Maar Been zei wel dat hij wilde blijven. En dat de spelers dolblij waren.

Nu kan hij écht niet vertrekken.
Hij zal ook niet meer vertrekken. Maar hij blijft alleen maar omdat Feyenoord nix van zich heeft laten horen... als dat wel was gebeurd was meneer lang niet zo loyaal geweest als dat hij nu zegt.

Dit hoort niet in dit draadje, overigens.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jan 20, 2009 10:30 am

Inderdaad vind ik ook een beetje hypocriet, als Fnoord zich had gemeld was ie gewoon weg geweest..

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 10:54 am

Vraag ik me af...maar goed...hij blijft...

...Vitesse...de 20 bussen uit die prachtstad aan de Waal zullen wel weer hartelijk ontvangen worden zondag op het Nijmeegse plein... :666.gif: :headbang.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 20, 2009 11:04 am

Ramona schreef:Vraag ik me af...maar goed...hij blijft...

...Vitesse...de 20 bussen uit die prachtstad aan de Waal zullen wel weer hartelijk ontvangen worden zondag op het Nijmeegse plein... :666.gif: :headbang.gif:
Heeftie zelf gezegd hoor bij Studio Sport. Hij blijft omdat ze hem nog niet benaderd hadden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 11:11 am

banjavi schreef: Heeftie zelf gezegd hoor bij Studio Sport. Hij blijft omdat ze hem nog niet benaderd hadden.
Ja weet ik wel...
Als-ie echt had willen gaan wassie allang pleitos weggeweest, lijkt mij...Hij kent de wegen daar toch...?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di jan 20, 2009 11:17 am

Dak GelreDome klaar voor duel Vitesse-NEC

maandag 19 januari 2009 | 10:01 | Laatst bijgewerkt op: maandag 19 januari 2009 | 16:40


Afbeelding
Vitesse-PSV in een half dicht GelreDome. Foto: Hans Broekhuizen / De Gelderlander


ARNHEM - Het dak van stadion GelreDome moet voor de derby Vitesse - NEC , zondag, zijn gerepareerd.

Maandag wordt begonnen met de klus. Het dak kan door een storing niet helemaal dicht. Dat leidde tot verkleumde standhouders tijdens de Snuffelmarkt, afgelopen weekeinde.

De problemen aan het dak ontstonden half december, vlak voor het duel Vitesse-PSV. Dat werd noodgedwongen afgewerkt met een dakhelft dicht en een dakhelft open.

Het was de eerste keer in de Nederlandse Eredivisie dat er werd gevoetbald in een half open stadion.



Bron: http://www.gelderlander.nl/

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » ma jan 26, 2009 4:43 pm

Zijn de vitesse-supporters hier nog in de mogelijkheid om 1 of 2 losse kaarten te regelen voor 8 februari?
Is het dan drukker dan gisteren? De keren dat ik er was aantal jaren terug was Gelredome meestal uitverkocht als Ajax langs kwam.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do jan 29, 2009 7:30 pm

Vitesse haalt Nilsson naar Gelredome
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ARNHEM - Vitesse heeft een nieuwe spits. De Arnhemse club neemt met onmiddellijke ingang de Zweedse international Lasse Nillson over van Saint-Etienne.

De 27-jarige aanvaller, die tussen 2003 en 2007 voor Heerenveen uitkwam, wordt tot het einde van dit seizoen gehuurd.

Technisch directeur Marc van Hintum maakte de afgelopen dagen overuren om de Zweed, die in Friesland bekend stond als ‘Pippi’ Nilsson, bij de Franse club los te weken. Van Hintum is er met Vitesse in geslaagd ook een optie tot koop af te dwingen.

Nilsson, bekend ook om zijn lange blonde haren, komt morgen al aan in Arnhem. Hij wordt dan eerst medisch gekeurd. Daarna kunnen de formaliteiten worden afgehandeld rond zijn transfer, maar het is zo goed als zeker dat hij niet bij de selectie kan zitten voor de uitwedstrijd van zaterdag tegen Willem II.

De eerstvolgende wedstrijd kan hij wel in de spits aantreden. Saillant detail is dat hij dan precies tegen zijn oude club Heerenveen speelt, aanstaande dinsdag in het Gelredome.

Lasse Nilsson, zoon van de vroegere Zweedse international Thomas Nilsson, kende na zijn overgang van Heerenveen naar Frankrijk geen gelukkige periode. De concurrentie bij de vroegere topclub Saint-Etienne was moordend en om die reden liet hij zich vorig jaar verhuren aan het Deense Aalborg en zijn oude club Elfsborg in Zweden.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do jan 29, 2009 7:40 pm

Goede aankoop van Vitesse. Kan hij helaas ook tegen Ajax meedoen binnenkort.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do jan 29, 2009 7:43 pm

Met al die transfers in de winter kun je nauwelijks meer spreken van 1 competitie eigenlijk. Twente heeft inmiddels geen Wielaert meer, geen Denneboom, NEC mist Wisgerhof, Vitesse versterkt met Nilsson, Ajax met Wielaert, Graafschap met Ben Sahar.

Nu valt het an sich nog mee, maar hoe moet dat als er hele volksstammen gaan verhuizen in de winter? Dan maakt het nogal uit in welke seizoenshelft je tegen wie speelt, uit en thuis.

Verder goede deal voor Vitesse.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jan 29, 2009 7:45 pm

Geen Denneboom? Geen Huysegems, bedoel je?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jan 29, 2009 8:02 pm

Nilsson is toch gewoon een hele matige voetballer?

Wel apart dat Vitesse daar geld voor heeft. Ik dacht dat ze daar op de kosten moesten letten.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do jan 29, 2009 8:09 pm

Goede aankoop, voor de eredivisie is Nilsson gewoon een prima voetballer.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jan 29, 2009 8:34 pm

We zullen zien. Ik verwacht een totale miskoop (mishuur). Typisch zo'n jongen die op eigen kracht niets klaar maakt, want sinds hij weg is bij Heerenveen is het ook drama.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 30, 2009 10:54 pm

Theo Bos heel blij met Nilsson

ARNHEM - "Ik ben heel blij met de aanvallende versterking", zei Vitesse- trainer Theo Bos over Lasse Nilsson.

"Scoren was toch een probleem. We hebben alles geprobeerd, bijvoorbeeld om Lazovic te huren van PSV. Dat was onbespreekbaar. Daarom ben ik heel blij met Nilsson. Hij kan veel toevoegen aan ons spel met scorend vermogen en veel snelheid."

"Voor ons is maar één ding belangrijk en dat is in de eredivisie blijven. Daar moet iedereen zich aan ondergeschikt maken. Wie dat niet wil, moet zijn contract maar inleveren", is de oefenmeester helder.

Nilsson niet is niet per definitie basisspeler. "Als mijn spitsen zaterdag allebei twee keer scoren, zit Lasse Nilsson dinsdag gewoon naast me op de bank", verzekert Bos.
Bron: Omroep Gelderland 30-01-2009
Wat een praatjes allemaal zeg
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo feb 01, 2009 1:56 am

Gefeliciteerd Wouter en Poeder...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » zo feb 01, 2009 6:06 pm

Tja, dat was nou echt de hand van God... :smallgrin.gif:

Wat ik gek vind, is dat sommige resultaten in de eredivisie vaak hetzelfde zijn. Vitesse wint om de één of andere reden heel vaak van Willem II.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di feb 03, 2009 10:40 pm

Bos doet het goed momenteel...

Wederom gefeliciteerd Wouter en Poeder... heel goed dat er flink wat druk op Feyeoord wordt gezet.

Maar zndag mogen jullie wel weer verliezen hoor...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di feb 03, 2009 11:03 pm

banjavi schreef:Bos doet het goed momenteel...

Wederom gefeliciteerd Wouter en Poeder... heel goed dat er flink wat druk op Feyeoord wordt gezet.

Maar zndag mogen jullie wel weer verliezen hoor...
Die gaan op een soort "flow"naar zondag toe leven...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » di feb 03, 2009 11:42 pm

Vitesse en SC Heerenveen hadden het publiek lange tijd weinig te bieden. In een matte eerste helft kregen de Friese gasten kansen via Goran Popov en Arnór Smárason. Toch speelde Heerenveen niet best. Zo liep Bonaventure Kalou, die in de basis mocht beginnen, er een beetje verloren bij in de spits.

VI.nl
Volgens mij leven een aantal redactionele medewerkers van de VI nog in de jaren '70. Het was een leuke eerste helft ging lekker op en neer. Vervolgens komen "ze" met dit loze commentaar.

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo feb 04, 2009 1:14 am

Precies. Vitesse speelde duidelijk beter dan voor de winterstop. Dat er steeds weinig kansen zijn doordat de achterhoede van Vitesse beter staat, vind ik prettiger dan al die blunders achterin die zo veel "spektakel" opleverden.

Bos heeft, in tegenstelling tot Westerhof, in elk geval goed gezien dat je Sansoni niet achterin moet zetten.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » wo feb 04, 2009 7:15 pm

In ieder geval heb ik mij goed vermaakt, was al het gehaast zeker waard (kon gelukkig nog net mijn skibroek uitrekken hahahahah)!!

Gesloten