Nu al aan het indekken,....??banjavi schreef:
Vitesse wint... 2-0
Elk jaar kwam nec al een stapje dichter nu is het moment denk ik aangekomen dat aan een hele fijne serie een einde gaat komen.
Feyenoord heeft gewoon ook niet zo veel centjes en hikt tegen die 7,5 ton aan.banjavi schreef:Wouter schreef:Ja. Ik vrees dat de kuttekoppen voor het eerst sinds 1928 (of zoiets) gaan winnen in Arnhem...
Welnee... ik hoord Mario Been vandaag bij Studio Sport... hij wilde NEC trouw blijven, maar mijn indruk was dat hij dat alleen maar wilde omdat Feyenoord nog niet had aangeklopt. (In ieder geval niet de beleidsbepalers). Op de laatste vraag "als ze dat nu wel hadden gedaan." daarop had hij niet echt een strak antwoord... hij zei zelfs da hij desnoods in het midden van het seizoen gegaan zou zijn, dus zo loyaal is dat niet.
Vitesse wint... 2-0
Mooi! Dat gevoel heb ik ook...nu nog bewaarheid worden en dat is meeeer dan de hoogste tijd voor de ploeg die wel voetbalt!! :hupajax.gif:Poeder schreef:Nu al aan het indekken,....??banjavi schreef:
Vitesse wint... 2-0
Elk jaar kwam nec al een stapje dichter nu is het moment denk ik aangekomen dat aan een hele fijne serie een einde gaat komen.
Hij zal ook niet meer vertrekken. Maar hij blijft alleen maar omdat Feyenoord nix van zich heeft laten horen... als dat wel was gebeurd was meneer lang niet zo loyaal geweest als dat hij nu zegt.joey schreef:Maar Been zei wel dat hij wilde blijven. En dat de spelers dolblij waren.
Nu kan hij écht niet vertrekken.
Heeftie zelf gezegd hoor bij Studio Sport. Hij blijft omdat ze hem nog niet benaderd hadden.Ramona schreef:Vraag ik me af...maar goed...hij blijft...
...Vitesse...de 20 bussen uit die prachtstad aan de Waal zullen wel weer hartelijk ontvangen worden zondag op het Nijmeegse plein...![]()
Dak GelreDome klaar voor duel Vitesse-NEC
maandag 19 januari 2009 | 10:01 | Laatst bijgewerkt op: maandag 19 januari 2009 | 16:40
Vitesse-PSV in een half dicht GelreDome. Foto: Hans Broekhuizen / De Gelderlander
ARNHEM - Het dak van stadion GelreDome moet voor de derby Vitesse - NEC , zondag, zijn gerepareerd.
Maandag wordt begonnen met de klus. Het dak kan door een storing niet helemaal dicht. Dat leidde tot verkleumde standhouders tijdens de Snuffelmarkt, afgelopen weekeinde.
De problemen aan het dak ontstonden half december, vlak voor het duel Vitesse-PSV. Dat werd noodgedwongen afgewerkt met een dakhelft dicht en een dakhelft open.
Het was de eerste keer in de Nederlandse Eredivisie dat er werd gevoetbald in een half open stadion.
Bron: http://www.gelderlander.nl/
www.sportwereld.nlVitesse haalt Nilsson naar Gelredome
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ARNHEM - Vitesse heeft een nieuwe spits. De Arnhemse club neemt met onmiddellijke ingang de Zweedse international Lasse Nillson over van Saint-Etienne.
De 27-jarige aanvaller, die tussen 2003 en 2007 voor Heerenveen uitkwam, wordt tot het einde van dit seizoen gehuurd.
Technisch directeur Marc van Hintum maakte de afgelopen dagen overuren om de Zweed, die in Friesland bekend stond als ‘Pippi’ Nilsson, bij de Franse club los te weken. Van Hintum is er met Vitesse in geslaagd ook een optie tot koop af te dwingen.
Nilsson, bekend ook om zijn lange blonde haren, komt morgen al aan in Arnhem. Hij wordt dan eerst medisch gekeurd. Daarna kunnen de formaliteiten worden afgehandeld rond zijn transfer, maar het is zo goed als zeker dat hij niet bij de selectie kan zitten voor de uitwedstrijd van zaterdag tegen Willem II.
De eerstvolgende wedstrijd kan hij wel in de spits aantreden. Saillant detail is dat hij dan precies tegen zijn oude club Heerenveen speelt, aanstaande dinsdag in het Gelredome.
Lasse Nilsson, zoon van de vroegere Zweedse international Thomas Nilsson, kende na zijn overgang van Heerenveen naar Frankrijk geen gelukkige periode. De concurrentie bij de vroegere topclub Saint-Etienne was moordend en om die reden liet hij zich vorig jaar verhuren aan het Deense Aalborg en zijn oude club Elfsborg in Zweden.
Wat een praatjes allemaal zegTheo Bos heel blij met Nilsson
ARNHEM - "Ik ben heel blij met de aanvallende versterking", zei Vitesse- trainer Theo Bos over Lasse Nilsson.
"Scoren was toch een probleem. We hebben alles geprobeerd, bijvoorbeeld om Lazovic te huren van PSV. Dat was onbespreekbaar. Daarom ben ik heel blij met Nilsson. Hij kan veel toevoegen aan ons spel met scorend vermogen en veel snelheid."
"Voor ons is maar één ding belangrijk en dat is in de eredivisie blijven. Daar moet iedereen zich aan ondergeschikt maken. Wie dat niet wil, moet zijn contract maar inleveren", is de oefenmeester helder.
Nilsson niet is niet per definitie basisspeler. "Als mijn spitsen zaterdag allebei twee keer scoren, zit Lasse Nilsson dinsdag gewoon naast me op de bank", verzekert Bos.
Bron: Omroep Gelderland 30-01-2009
Volgens mij leven een aantal redactionele medewerkers van de VI nog in de jaren '70. Het was een leuke eerste helft ging lekker op en neer. Vervolgens komen "ze" met dit loze commentaar.Vitesse en SC Heerenveen hadden het publiek lange tijd weinig te bieden. In een matte eerste helft kregen de Friese gasten kansen via Goran Popov en Arnór Smárason. Toch speelde Heerenveen niet best. Zo liep Bonaventure Kalou, die in de basis mocht beginnen, er een beetje verloren bij in de spits.
VI.nl