Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma aug 14, 2006 8:34 pm

Henk de Gier schreef:als er oud zeer is dan zou Sneijder juist extra blij moeten kijken, want hij heeft z'n oude trainer verslagen en nog een wereldgoal gemaakt ook.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord: ik heb het gevoel dat hij Koeman niet hartelijk de hand schudt, dat hij niet zoiets heeft dat het leuk is om hem weer eens te zien, wat je normaal toch wel hebt als je een tijdje met iemand hebt samengewerkt, toch??
Heb meer het idee dat hij die hand schudde omdat er veel pers e.d. omheen staat, en hij precies weet wat voor drama ervan gemaakt wordt als hij die hand weigert. :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 14, 2006 8:36 pm

Waarom zou hij die hand weigeren? Koeman is vorig jaar nog op Sneijders bruiloft geweest.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma aug 14, 2006 8:41 pm

Weet ik niet, het viel mij alleen een beetje op, daarom postte ik het. :blush:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 8:46 pm

Precies. Die zaak is allang uitgepraat.

Stekelenburg en Heitinga kwamen Koeman trouwens ook de hand schudden.
Het stinkt aan alle kanten!

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » ma aug 14, 2006 9:26 pm

Spijker schreef:
wimpey schreef: Over prutsers gesproken: lekkere aankoop van MVG met die Ogararu. Steef had ons er al een beetje op voorbereid, maar hij was me nog wat te positief. :sad:
Hoho, Trabelsi was ook geen mandekker. Het is duidelijk dat je tegen vlugge linksbuiten hem niet op moet stellen, nu hebben we gelukkig een alternatief.
Precies. Trabelsi werd ook altijd weggetikt tegen dit soort tegenstanders ook al had hij bij Ajax pas leren verdedigen. Trabelsi corrigeerde wel met zij snelheid!
Ik vond Ogararu wel goed meevoetballen, hij is alleen geen tegenstander gewend. Maar waarom zagen wij dat wel bij Trabelsi en niet bij hem?
Laatst gewijzigd door Wim op ma aug 14, 2006 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » ma aug 14, 2006 9:30 pm

Zuidema schreef:
wimpey schreef: Vraag me af of Baseman deze hemeltregend zwakke prutser nog altijd beter vindt dan KJH!! :D
Ik zal hier mogelijk een ouwe uitgemolken discussie oprakelen, maar dat moet dan maar. Normaal gesproken vind ik je postings van grote klasse, Wimpey, maar om Koné als een 'hemeltergend zwakke prutser' te bestempelen???

Die gast heeft bij Roda JC toch de nodige prachtige staaltjes voetbal laten zien? En zelfs op het zeer kritische AT was men overtuigd van man's voetbalkwaliteiten. Eentje die menigeen indertijd graag bij Ajax had gezien. Dat hij bij PSV geen schim meer is van de speler die hij bij Roda was is duidelijk. Verklaringen? Geen idee, voer voor psychologen. Misschien kan ie het topsportklimaat van Psv niet aan? Is een topclub sowieso te groot? Mag ie te weinig op intuitie spelen?

Maar dat Koné verdomde goed voetballen kán, lijkt me geen punt van discussie. Dus een 'hemeltergend zwakke prutser'? Mwah... :roll:
Nou er waren ook een hoop ATers die maar wat blij waren dat Ajax behoed werd voor een blunder van van Gaal
Fijn om thuis te zijn.

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » ma aug 14, 2006 9:35 pm

343 schreef:
Henk de Gier schreef:
Baseman schreef:Ajax zou er 10 miljoen aan gespendeerd hebben, PSV 6 miljoen.
andere bronnen hebben het over 9 miljoen Baseman, en dan heb je Generaal die het over 7,3 heeft. Wees dus maar niet zo zeker van die 6 miljoen.
Inderdaad. Volgens mij heeft Psv hetzelfde bedrag betaald. En AJAX wilde 9 miljoen spenderen.
Ik heb begrepen dat een groep investeerders ruim 10 miljoen hebben geinversteerd en is ruim 7 miljoen bij Roda terecht gekomen.
Fijn om thuis te zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 14, 2006 9:36 pm

Koné is een ongeslepen diamant. (Al betwijfel ik of-ie bij te slijpen valt.)

Gisteren had-ie het op z'n heupen, en dan weet je als tegenstander dat je het moeilijk krijgt. Oga zag sterretjes, maar ik schrijf hem nog niet af. Alle begin is moeilijk.

Wat dat betreft vond ik overigens dat Heitinga het goed deed. Hij werkte goed samen met Rosales en nam initiatief. Daardoor kwam Koné minder aan zijn demarrages toe.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 9:46 pm

Wim schreef:
Spijker schreef:Hoho, Trabelsi was ook geen mandekker. Het is duidelijk dat je tegen vlugge linksbuiten hem niet op moet stellen, nu hebben we gelukkig een alternatief.
Precies. Trabelsi werd ook altijd weggetikt tegen dit soort tegenstanders ook al had hij bij Ajax pas leren verdedigen. Trabelsi corrigeerde wel met zij snelheid!
Ik vond Ogararu wel goed meevoetballen, hij is alleen geen tegenstander gewend. Maar waarom zagen wij dat wel bij Trabelsi en niet bij hem?
Er is zeker een vergelijking te trekken met Trabelsi, die het in z'n eerste (twee) seizoen(en) verdedigend erg moeilijk had. Pas daarna ging het beter. Trabelsi had net als Ogararu niet echt veel op hoog niveau gevoetbald. Ogararu heeft ongeveer dezelfde leeftijd als Trabelsi toen, dus er is nog hoop.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma aug 14, 2006 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 9:48 pm

Thomas schreef:
Er is zeker nog hoop voor Trabelsi,
:confused:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 5:38 am

Al aangepast, Henk. :xyxthumbs:

Ik ben trouwens benieuwd waar Heitinga heftig over aan het discussiëren was met Ten Cate of Groenendijk na de 2-1 van Perez.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di aug 15, 2006 8:58 am

Heitinga was benieuwd of hij en niet Perez de kleedkamer schoon moest maken, na afloop van de wedstrijd. Tja, wat één doelpuntje niet kan veranderen...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 3:33 pm

:D

Hij ging aardig tekeer in ieder geval.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 15, 2006 4:32 pm

Steef schreef:In Duitsland heb je nu een keeper die er openlijk voor uit komt. Staat bij Aachen in de goal.
:D

De keeper heet Nicht. Sterk, Steef!

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 15, 2006 4:39 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:Vraag me af of Baseman deze hemeltregend zwakke prutser nog altijd beter vindt dan KJH!!
Flauwekul Wimpey, ik zei dat PSV hem beter kon gebruiken dan Huntelaar en dat vind ik nog steeds.

Gisteren speelde hij echt uitstekend, maar je moet het wel willen zien.
Ik overdreef inderdaad wat. Bij Roda zat Koné in mijn optiek echter een stuk beter in zijn vel dan bij PSV. Ik mis bij Koné spelintelligentie, hij raakt het overzicht te gemakkelijk kwijt en zijn afronding is ronduit zwak. 'Value for money' heeft PSV met Koné i.m.o. niet gekregen. Ik vind 'm geen 6 of 7.3 en al helemaal geen 9 miljoen waard. Een prima counterspits, maar geen speler die in een ploeg die weinig ruimte krijgt volop tot zijn recht komt.

De discussie Koné of KJH beter (of beter te gebruiken) ga ik maar niet aan. Het lijkt me vrij duidelijk wie de betere aanvaller is. Koné is sneller en atletischer, in alle andere facetten van het spel is KJH beter. Koné zit bij PSV m.i. aan zijn top, KJH speelt volgend seizoen bij Chelsea of Man U.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 4:52 pm

Wim schreef:Ik heb begrepen dat een groep investeerders ruim 10 miljoen hebben geinversteerd en is ruim 7 miljoen bij Roda terecht gekomen.
Zeven miljoen voor Koné, en drie miljoen voor....?

Dus dat investeringsfonds van PSV is allang gestart?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 4:57 pm

wimpey schreef:De discussie Koné of KJH beter (of beter te gebruiken) ga ik maar niet aan. Het lijkt me vrij duidelijk wie de betere aanvaller is. Koné is sneller en atletischer, in alle andere facetten van het spel is KJH beter. Koné zit bij PSV m.i. aan zijn top, KJH speelt volgend seizoen bij Chelsea of Man U.
Verder ben ik het helemaal met je eens maar ik hoop, misschien wel tegen beter weten in, toch echt dat Huntelaar hierna nog een seizoen blijft.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 16, 2006 7:54 am

wimpey schreef:Bij Roda zat Koné in mijn optiek echter een stuk beter in zijn vel dan bij PSV.
Dat is toch logisch ?
Bij Roda stond hij in de spits, bij PSV linksbuiten. Een voor hem vreemde positie, bij een nieuwe club en een Africa Cup tussendoor. Heel vreemd dat Kone niet meteen op volle toeren draaide...

Maar goed, die paar wedstrijden dat hij bij PSV centraal stond speelde hij ook stukken beter. Denk bijv. maar aan de wedstrijd tegen Heerenveen.
Ik zie dan ook veel liever een goede linksbuiten komen dan een spits.

Huntelaar en Kone zijn overigens onvergelijkbaar, een technische dribbelaar en een pure doelpuntenmachine.
joey schreef:Zeven miljoen voor Koné, en drie miljoen voor....?
Dus dat investeringsfonds van PSV is allang gestart?
Nee, dat verhaal van Wim klopt gewoon niet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 21, 2006 7:22 pm

Thijs schreef:Kijk trouwens liever naar Veendam-Feyenoord dan naar deze partij.

Roda heb ik nu wel effe genoeg van. En op de langeleegte kan het natuurlijk aardig gaan spoken! ;)
GOL GOL GOL!

1-0 Veendam.

Feest

Bericht door Feest » do sep 21, 2006 7:33 pm

1-1, Lucius.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do sep 21, 2006 7:33 pm

1-1 Lucius, helaas.

Feest

Bericht door Feest » do sep 21, 2006 7:35 pm

Fiijne arbitrage weer. :nooo:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do sep 21, 2006 7:55 pm

AZ staat bij rust met 0-6 voor bij Bennekom. Die gaan dit potje ook wel winnen denk ik.. ;)

Feest

Bericht door Feest » do sep 21, 2006 7:56 pm

Het was weer genieten. :worshippy:

Feest

Bericht door Feest » do sep 21, 2006 8:13 pm

Nog even en die undercoverlamp heeft De Guzman kapot gemaakt....waarna hij hem zo richting Eindhoven jaagt.

Gesloten