AZ
Niet goed voor de sfeer. :hypocrite:Ossegal schreef:Ga jij nou in 90 % van je post vertellen dat de Nederlandse competitie kutje-klaver-negen is?Steef schreef:Beter dan 99% van de andere wedstrijden in de Eredivisie.
Retevervelend. :sad:
Overigens is er als het goed is PM aangekomen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee, daar ga ik een nieuwe nick voor aanmaken. En die gaat dat steeds verkondigen. Dat ben ik dus niet.Ossegal schreef:Ga jij nou in 90 % van je post vertellen dat de Nederlandse competitie kutje-klaver-negen is?Steef schreef:Beter dan 99% van de andere wedstrijden in de Eredivisie.
Het antwoord mag je ook meteen naar mij sturen, Ossegal. :xyxthumbs: ;)Bertje schreef:Niet goed voor de sfeer. :hypocrite:Ossegal schreef:Ga jij nou in 90 % van je post vertellen dat de Nederlandse competitie kutje-klaver-negen is?Steef schreef:Beter dan 99% van de andere wedstrijden in de Eredivisie.
Overigens is er als het goed is PM aangekomen.
:DSteef schreef:Nee, daar ga ik een nieuwe nick voor aanmaken. En die gaat dat steeds verkondigen. Dat ben ik dus niet.Ossegal schreef:Ga jij nou in 90 % van je post vertellen dat de Nederlandse competitie kutje-klaver-negen is?Steef schreef:Beter dan 99% van de andere wedstrijden in de Eredivisie.
Het meerendeel van de wedstrijden van Ajax is al niet om aan te zien. Laat staan een wedstrijd NAC - Willem II of Vitesse - Heracles. Komende week gaan we in Europese wedstrijden weer geconfronteerd worden met de zwakte van de Nederlandse competitie.
Vitesse-Heracles was best een mooie wedstrijd om te zien! Was even geleden dat ik Vitesse zo goed heb zien voetballen. Een hele verrassing na twee van die bereslechte wedstrijden. Hoewel achterin Knol en Verhaegh nog de nodige fouten maakten, deden Lazovic en Prijor het voorin prima. Sansoni lijkt op het middenveld ook beter dan achterin.Vitesse - Heracles
En AZ? Tja, komend voorjaar roept Van Gaal misschien wel dat AZ de beste club van Amsterdam is... :D
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Maar wij zijn wel de nummer één van Gelderland. En dat vindt iedereen nog belangrijker in Arnhem...
Met Prijor en Lazovic voorin en Sprockel achterin staat het team trouwens veel beter...Hopelijk gaat het zoals in het seizoen '97-98, toen Vitesse in het begin afging in de Arena, waarna Ten Cate het team omgooide en Vitesse derde werd en in april Ajax afdroogde in Arnhem. :eusa_pray:
Denken jullie dat AZ echt kampioen kan worden dit jaar? Ik hoop het, maar ik vrees dat de kaasboeren weer een inzinking krijgen in de winter en dat uiteindelijk PSV en Ajax toch boven AZ eindigen.
Met Prijor en Lazovic voorin en Sprockel achterin staat het team trouwens veel beter...Hopelijk gaat het zoals in het seizoen '97-98, toen Vitesse in het begin afging in de Arena, waarna Ten Cate het team omgooide en Vitesse derde werd en in april Ajax afdroogde in Arnhem. :eusa_pray:
Denken jullie dat AZ echt kampioen kan worden dit jaar? Ik hoop het, maar ik vrees dat de kaasboeren weer een inzinking krijgen in de winter en dat uiteindelijk PSV en Ajax toch boven AZ eindigen.