PSV 2008 - 2009
Dit is zo'n onzin. De cijfertjes bewijzen nl. dat Ajax er in jaren niet zo goed heeft voorgestaan t.t.v. de winterstop als dit seizoen.joey schreef: De prestaties zijn over het hele seizoen gezien onder de maat.
Helaas is dat nu allemaal alweer vergeten door de realiteit, maar daarom niet minder waar.
Ajax heeft het in 2 weken volledig verkloot. Eeuwig zonde.
Ik hoop net als anderen dat AZ wint. Zou geen probleem mogen zijn, want PSV bakt er al het gehele seizoen niets van.
Maar als ik die teksten van LVG lees, zo defensief en schuchter, denk ik dat PSV vanavond wel eens sterk zou kunnen worden gemaakt door een onderdanig AZ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De dip kwam nu iets later, maar heb al eerder gezegd dat het voetbal al tergend slecht was. Ajax heeft het verkloot in 2 weken? Tsja, dat hoor ik ieder jaar. Van Basten heeft een betere maand december gehad en de slechtste serie sinds Jantje Wouters. Wat koop ik daarvoor? In ieder geval geen kampioenschap.wimpey schreef:Dit is zo'n onzin. De cijfertjes bewijzen nl. dat Ajax er in jaren niet zo goed heeft voorgestaan t.t.v. de winterstop als dit seizoen.joey schreef: De prestaties zijn over het hele seizoen gezien onder de maat.
Helaas is dat nu allemaal alweer vergeten door de realiteit, maar daarom niet minder waar.
Ajax heeft het in 2 weken volledig verkloot. Eeuwig zonde.
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Huh? Dit keer hebben we het een maandje later laten liggen. Heeft mijn inziens gewoon te maken met het speelschema. Of vind jij nog steeds dat MvB het 'toppiejoppie' doet? Ik weet dat we met z'n allen nu positieve dingen proberen te vinden, maar het is 'gewoon' net weer zo slecht als de afgelopen jaren. Slechter zelfs.
-
Inderdaad. Prima dit. AZ mist volgende week Jaliens en Schaars tegen Heracles op het kunstgras. Zo indrukwekkend vond ik ze niet. Ik weet vooral dat Klavan en vooral Luijcxk totaal niet kunnen verdedigen. Verder heeft AZ nauwelijks iets gecreerd tegen de zwakke achterhoede van psv.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Je moet inderdaad iets om het seizoen nog spannend voor jezelf te houden...Daniel_vT schreef:Is dat een misdaad?
Nee ik denk niet dat we nog in aanmerking komen momenteel, ik denk dat als AZ in zou storten we nog een kansje zouden hebben. Net als twee jaar terug. Alsof je nu niet meer mag hopen dat AZ punten verspeelt.

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."