PSV deel 2
PSV schijnt er sowieso een spits bij te willen. Als Farfan weggaat moet dat dus een speler zijn die complimentair is aan Koné. Dat is N'Kufo wel.joey schreef:N'Kufo als wat? Vervanger van Koné? Dat type speler zoekt PSV toch niet?
Precies. Grof gezegd wil AZ doorselecteren en haalt PSV een van de slachtoffers daarvan op.joey schreef:PSV zou zich moeten afvragen waarom AZ De Cler graag wil vervangen door Pocognoli.
-
Ajax Rules schreef:Ik denk dat jullie, ten onrechte, nog de De Cler van Ajax voor ogen hebben.
De Cler is een hele solide, all-round back.

De Cler kan er geen klote van. Hij kan scharen maken en aardig meevoetballen, maar daar is ook meteen alles mee gezegd. Roy Beerens speelt hem al zoek en dat zegt (heel) veel. PSV zou nog beter in Drenthe kunnen investeren.
Als Kromkamp z'n vriendin onheus bejegende (om het zo maar uit te drukken), dan vind ik dat die jongens (tot op zekere hoogte) juist gehandeld hebben. Alleen hadden ze het bij een paar klappen moeten houden, ze hadden 'm niet naar de vinkentering moeten helpen.joey schreef: Kan zijn dat Kromkamp vervelend deed tegen zijn vriendin, maar dat is geen reden om hem in elkaar te slaan.
Ter vergelijking: ik zou niet hebben ingegegrepen. Als een stelletje Maro's rotzooi trapt, ga ik een blokkie om. Aanspreken op hun gedrag: lijkt me geen goed idee.
-
De tijd van stofzuigen is voorbij, generaal.
Maar ik lees op PN dat Lazovic niet naar AZ wil. Toch goed nieuws voor PSV?
Die jongens zijn veel te ver gegaan, dat staat vast. Maar het verhaal van Derksen -dat die arme Kromkamp slachtoffer zou zijn van zinloos geweld- lijkt ook niet te kloppen.
Maar ik lees op PN dat Lazovic niet naar AZ wil. Toch goed nieuws voor PSV?
EDMishandeling leidt tot geruchten
EINDHOVEN – De mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp leidt al een week tot de meest wilde geruchten. Aan de hand van de aangifte van de voetballer en de verklaringen van de twee Eindhovense verdachten en Kromkamps vriendin schetsen de raadslieden R. den Hoed en F. de Leeuw een beeld van de avond.
De twee Eindhovense achttienjarige verdachten bezoeken zaterdagavond, net als Jan Kromkamp en zijn vriendin, de vriendschappelijke wedstrijd VV Acht-PSV. De jongens, onder wie een voetballer van de A1 van Acht, houden het na de eerste helft voor gezien en vertrekken met wat vrienden en drank naar het nabijgelegen park.
Tegen elf uur zijn de twee scholieren bij de vijver als enigen overgebleven van het groepje. Wanneer de speler van Acht even gaat plassen op het parkeerterrein ziet hij dat een man en een vrouw een – naar zijn zeggen – hoog oplopende ruzie hebben.
De jongen loopt naar de twee toe om een vuurtje te vragen. Hij verklaart daarover: „ Die man zei ‘opflikkeren’ en duwde me. Toen ik zag dat de man de vrouw optilde, zei ik: ‘hee, waar ben je mee bezig’. Toen begon hij mij te duwen en toen is er over en weer geduwd en getrokken.”
Als de Eindhovenaar daarna terug loopt richting zijn vriend, loopt de vrouw mee. De vrouw is volgens de jongeren in paniek. Ze haakt haar arm in zijn arm. Wanneer de jongen zegt dat hij de politie gaat bellen, zegt ze: „Nee, niet doen. Hij (Kromkamp, red.) kan het zich niet permitteren om zo in de media te komen, want hij voetbalt bij PSV.” Dat ontkent de vrouw later bij de politie, ze zegt dan alleen dat ze de zaak wilde sussen.
Als de man de parkeerplaats komt opgerend, rennen de twee verdachten achter hem aan. Kromkamp gaat in zijn auto zitten. Het portier wordt over en weer open en dicht getrokken, nadat een van de jongens met zijn gebalde vuist op het raam heeft geslagen. Uiteindelijk belandt de PSV- speler buiten de auto.
Over hoe dat gebeurt, verschillen de meningen. Kromkamp zelf zegt dat hij uit de auto valt omdat hij het portier vast heeft als dat wordt opengetrokken. Hij zou op zijn achterhoofd en rug terecht zijn gekomen en daarna niets meer hebben geweten, totdat hij de volgende ochtend wakker wordt in het Catharina-ziekenhuis in Eindhoven.
De verdachten stellen dat de voetballer de eerste klap uitdeelt. Zijn vriendin kijkt op enige afstand toe. De jongens spelen elkaar bij de politie later ‘de zwarte piet’ toe over hun aandeel in de feitelijke mishandeling, maar zeggen allebei dat ook Kromkamp schoppende bewegingen maakte.
De PSV- speler is geslagen en getrapt toen hij al op de grond lag. Als hij blijft liggen en zich niet langer verweert, nemen de jongens de benen.
Die jongens zijn veel te ver gegaan, dat staat vast. Maar het verhaal van Derksen -dat die arme Kromkamp slachtoffer zou zijn van zinloos geweld- lijkt ook niet te kloppen.
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Kijk, zulke helden hebben we nodig in dit land!wimpey schreef:Als Kromkamp z'n vriendin onheus bejegende (om het zo maar uit te drukken), dan vind ik dat die jongens (tot op zekere hoogte) juist gehandeld hebben. Alleen hadden ze het bij een paar klappen moeten houden, ze hadden 'm niet naar de vinkentering moeten helpen.joey schreef: Kan zijn dat Kromkamp vervelend deed tegen zijn vriendin, maar dat is geen reden om hem in elkaar te slaan.
Ter vergelijking: ik zou niet hebben ingegegrepen. Als een stelletje Maro's rotzooi trapt, ga ik een blokkie om. Aanspreken op hun gedrag: lijkt me geen goed idee.

Het is een ander niveau inderdaad: Meer getalenteerde spelers bij elkaar dan in de Eredivisie.joey schreef:Dat kan al snel!generaal schreef:Een vrij lange jongen, type VOH maar dan met meer techniek.![]()
Op de tribune zetten?Ik ben erg benieuwd naar wat Koeman met hem (en met Aissati) gaat doen dit jaar.
Zo'n jeugdtoernooitje zegt niets. Is een heel ander niveau.
Maar talent is niet alles. Prestaties op een jeugdtoernooi zijn bij lange na geen garantie voor prestaties in de grote mannenwereld.generaal schreef:Het is een ander niveau inderdaad: Meer getalenteerde spelers bij elkaar dan in de Eredivisie.joey schreef:Dat kan al snel!generaal schreef:Een vrij lange jongen, type VOH maar dan met meer techniek.![]()
Op de tribune zetten?Ik ben erg benieuwd naar wat Koeman met hem (en met Aissati) gaat doen dit jaar.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jun 02, 2007 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas schreef:Het is een ander niveau inderdaad: Meer getalenteerde spelers bij elkaar dan in de Eredivisie.generaal schreef:Op de tribune zetten?
Dat klopt, maar dat hij over veel talent beschikt is zonneklaar. Verder denk ik dat iemand met een lichaam als Reis zich fysiek makkelijk staande houdt tegen zwaardere en oudere verdedigers. Tel daarbij zijn inzicht en techniek op en ik zou niet weten waarom hij geen eerlijke kans zou moeten krijgen van Koe.Maar talent is niet alles. Prestaties op een jeugdtoernooi zijn bij lange na geen garantie voor prestaties in de grote mannenwereld.
Meen je dat nou? Er loopt wel een aantal talenten rond, maar nog veel meer middelmaat. Gisteren Nederland-Ghana: niet te harden. Vorig jaar haalde Nederland zelfs de finale met een team vol tweede garnituur.generaal schreef:Het is een ander niveau inderdaad: Meer getalenteerde spelers bij elkaar dan in de Eredivisie.
Dus niet echt een type voor Ajax, snap ik dat ze met hem dan toch niet sneller hebben gehandeld..generaal schreef:Liet 't al zien tijdens het Terborg-toernooi en bij de Otten Cup opnieuw (inclusief een goal tegen Real Madrid). Een vrij lange jongen, type VOH maar dan met meer techniek. Ik ben erg benieuwd naar wat Koeman met hem (en met Aissati) gaat doen dit jaar.Daniel_vT schreef:Vertel..
Frankrijk, Duitsland, Portugal en Ivoorkust hebben wel wat leuke spelers in de selectie.Jöhnk schreef:Meen je dat nou? Er loopt wel een aantal talenten rond, maar nog veel meer middelmaat. Gisteren Nederland-Ghana: niet te harden. Vorig jaar haalde Nederland zelfs de finale met een team vol tweede garnituur.generaal schreef:Het is een ander niveau inderdaad: Meer getalenteerde spelers bij elkaar dan in de Eredivisie.