PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 3:03 pm

Zo'n transfer duidt er trouwens wel op dat PSV beter betaalt dan AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 31, 2007 3:08 pm

joey schreef:Zo'n transfer duidt er trouwens wel op dat PSV beter betaalt dan AZ.
Dat is toch geen verrassing?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 3:16 pm

Nee, een bevestiging.

Betekent wel dat al die opschepperij van AZ nergens op slaat, want in de voetbalwereld gaat het gewoon om poen. Al haat KJH (bijvoorbeeld) Ten Cate uit de grond van zijn hart, hij zal niet in Alkmaar voor de helft gaan ballen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 3:38 pm

joey schreef:Nee, een bevestiging.

Betekent wel dat al die opschepperij van AZ nergens op slaat, want in de voetbalwereld gaat het gewoon om poen. Al haat KJH (bijvoorbeeld) Ten Cate uit de grond van zijn hart, hij zal niet in Alkmaar voor de helft gaan ballen.

Gerucht

Arwin

Bericht door Arwin » do mei 31, 2007 3:59 pm

Wat vinden jullie, mocht het verhaal van de daders waar zijn en Kromkamp heeft zelf zijn vriendin geslagen en wilde dronken achter het stuur stappen? Terecht dat hij een paar corrigerende tikken heeft gehad? :hypocrite.gif:
Nee, het is natuurlijk nooit goed dat die gasten hem in elkaar slaan, aan Kromkamp's verwondingen te lezen is hij flink geraakt en die gasten hebben er natuurlijk helemaal niets mee te maken.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 31, 2007 4:03 pm

Bij een 'corrigerende tik' zou ik niet ingrijpen, maar als hij z'n vriendin in elkaar stond te hengsten zou ik er in de eerste plaats wat van gaan zeggen, als ie doorgaat ze uit elkaar halen en pas gaan slaan als hij mij zou proberen te slaan.

Als het Buys was geweest had ik hem gelijk kreupel getrapt om er daarna met zijn vriendin vandoor te gaan :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 4:14 pm

Buys heeft vast een heel lelijke vriendin! :aai.gif: :smallgrin.gif:

Kan zijn dat Kromkamp vervelend deed tegen zijn vriendin, maar dat is geen reden om hem in elkaar te slaan.

generaal

Bericht door generaal » do mei 31, 2007 4:16 pm

joey schreef:
joey schreef:Nee, een bevestiging.

Gerucht
Die heb ik 100 keer liever dan Tim De Cler. Maar zal wel bullshit zijn.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 31, 2007 4:16 pm

Maakt me op dat moment niks uit, al is het alleen maar om nog net die verdwaasde blik op z'n bebloede gezicht te zien :biggrin.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 31, 2007 6:45 pm

PN:
31/5/2007 - Advocaat verdachte: 'Kromkamp sloeg vriendin niet'
(Gepost door )

Advocaat Frank de Leeuw van een van de verdachte die vastzitten in verband met de zaak-Kromkamp ontkent dat Jan Kromkap zijn vriendin geslagen zou hebben. De Telegraaf kwam vanochtend met het verhaal dat Jan Kromkamp zijn vriendin geslagen zou hebben. De twee 18-jarige jongens zouden voor haar in de bres gesprongen zijn. De advocaat bevestigd voor Omroep Brabant wel een ruzie maar ontkend dat Kromkamp zijn vriendin geslagen zou hebben. "Het was geen zo hoog oplopende ruzie dat doorvoor in de bres gesprongen had moeten worden", aldus Advocaat Frank de Leeuw.
PSV Netwerk
Verder benadrukte de advocaat dat de jongens geen idee hadden dat ze met Jan Kromkamp van PSV te maken hadden. Ze hebben ook niets tegen Jan Kromkamp of tegen PSV. Ook hebben ze spijt. "Mijn client, en ik dacht de medeverdachte ook, hebben heel veel spijt dat het allemaal zo gelopen is. Dit was hun bedoeling niet".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 31, 2007 6:56 pm

Er is een BN'er in elkaar geslagen hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 31, 2007 9:53 pm

generaal schreef:
joey schreef: Gerucht
Is natuurlijk ook geen linksback. Typisch zo'n Mexicaanse speler die tussen alles en nog wat inzwerft. Kan overigens wel wat aan de bal.

generaal

Bericht door generaal » do mei 31, 2007 10:24 pm

Thomas schreef:
generaal schreef:
joey schreef: Gerucht
Is natuurlijk ook geen linksback. Typisch zo'n Mexicaanse speler die tussen alles en nog wat inzwerft. Kan overigens wel wat aan de bal.
3-5-2 linker wingback. Koeman gaat geen 4-3-3 spelen, die gaat zoveel mogelijk voor 4-4-2. Koeman zou dus best 3-5-2 kunnen spelen met Kromkamp en Guardado op de flanken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 31, 2007 10:33 pm

Maar bij Atlas hoeft hij niet al teveel te verdedigen. Opzich zou PSV natuurlijk wel 3-5-2 kunnen gaan spelen aangezien Salcido de rol als linkercentrale verdediger in de driemansverdediging gewend is.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 11:02 pm

Demosthenes schreef:
joey schreef:Zo'n transfer duidt er trouwens wel op dat PSV beter betaalt dan AZ.
Dat is toch geen verrassing?
Maar AZ wil Lazovic halen en hoest die transfersom waarschijnlijk wel op. al is het maar om PSV af te troeven. Vraag is, gaat Lazovic voetballen voor minder dan hij bij PSV kan krijgen?
In de Duitse media wordt trouwens druk gespeculeerd over de toekomst van Roy Makaay. Hij zou bij Bayern blijven, naar PSV gaan maar ook in de belangstelling staan van Lyon en zelfs Barcelona. (Zie www.transfermarkt.de)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 31, 2007 11:03 pm

En Bayern schijnt na de komst van Toni op zoek te zijn naar een nog een nieuwe aankoop voor de aanval.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr jun 01, 2007 6:29 am

Voetbal
vr 01 jun 2007, 05:30
Alex definitief naar Chelsea
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Alex heeft PSV er gisteren van op de hoogte gesteld dat hij deze zomer definitief vertrekt naar Chelsea. De gesprekken tussen de Braziliaanse verdediger en Chelsea over een overstap naar Londen zijn afgerond. Het tot medio 2009 lopende contract van Alex wordt door Chelsea opengebroken, opgewaardeerd en verlengd tot medio 2011.

Het bewijst het geloof dat Chelsea in hem heeft. Aan de andere kant is Alex niet bang voor de zware concurrentiestrijd in Londen. De 24-jarige Braziliaan vindt dat hij klaar is voor de volgende stap. Alles kan pas worden geformaliseerd na de uitspraak van de Engelse FA-commissie over een werkvergunning voor niet-EU-burger Alex. Die wordt omstreeks 1 juli verwacht. Maar Chelsea heeft al aangegeven geen enkele twijfel te hebben over een positieve afloop.

Alex kwam in de zomer van 2004 naar PSV, dat van Chelsea drie jaar lang van zijn diensten gebruik mocht maken. In Eindhoven werd 'Alex de tank' met zijn ongepolijste maar zeer effectieve verdedigingswerk immens populair. De drie landstitels en het bereiken van de halve finale van de Champions League waren de hoogtepunten. ,,Alles wat ik hier bij PSV heb meegemaakt, zal voor altijd in mijn hart zitten", keek Alex meteen na afloop van de competitie al terug op drie zeer succesrijke jaren PSV.

[/list]
Pompiedom

jabu

Bericht door jabu » vr jun 01, 2007 8:16 am

Zou best lullig voor PSV zijn. Lazovic naar AZ en Makaay naar Lyon of Barca. Hopelijk geen reden voor een hernieuwde vertrouwensbreuk tussen Koeman en PSV.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr jun 01, 2007 8:58 am

Jabu schreef:Zou best lullig voor PSV zijn. Lazovic naar AZ en Makaay naar Lyon of Barca. Hopelijk geen reden voor een hernieuwde vertrouwensbreuk tussen Koeman en PSV.
Kei lullig; 'kzou d'r bijna slapeloze nachten van krijgen... :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » vr jun 01, 2007 9:10 am

Jabu schreef:Zou best lullig voor PSV zijn. Lazovic naar AZ en Makaay naar Lyon of Barca. Hopelijk geen reden voor een hernieuwde vertrouwensbreuk tussen Koeman en PSV.
Laat Lazovic a.u.b. naar AZ vertrekken. Ik kan me niet voorstellen dat AZ serieus is; Hooguit om de prijs op te drijven voor PSV. Ik heb nog liever N'kufo (aanspeelpunt) dan Lazovic en eerstgenoemde is op te halen voor één miljoen euro.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 01, 2007 9:31 am

De prijs opdrijven? Dat lijkt me niets voor LVG. Bovendien lijkt het me handiger om veel geld te vragen voor De Cler, dan blijf je niet met een ongewenste speler zitten. :smallgrin.gif:

N'Kufo als wat? Vervanger van Koné? Dat type speler zoekt PSV toch niet?

Ik ben heel benieuwd hoe de situatie zich bij PSV gaat ontwikkelen. Vooralsnog is de club niet in staat om spelers te halen die (in de toekomst) gelijkwaardig zijn aan Cocu en Alex. Doet Chelsea nog wat? Of moet PSV hopen dat er belangstelling komt voor Farfan en/of Koné?

Vriendin Kromkamp wilde geen politie

AMSTERDAM - De vriendin van PSV-verdediger Jan Kromkamp wilde vorig weekend voorkomen dat er politie werd ingeschakeld toen zij werd bedreigd door haar dronken vriend.

Toen de twee jongemannen die nu vastzitten het geweld tussen Kromkamp en zijn vriendin zagen, wilden ze in eerste instantie de politie bellen. Daarop riep zij dat niet te doen omdat „hij zich dat niet kan permitteren”.

Dat zegt advocaat Den Hoed van een van de twee verdachten die nu vastzitten op verdenking van de molestatie van de voetballer.

Volgens Den Hoed is het pas toen uit de hand gelopen. De jongens wilden Kromkamps vriendin ontzetten, waarop de dronken PSV’er zich zeer agressief en gewelddadig opstelde naar het tweetal, zo staat in het politiedossier over de zaak dat aan de advocaten is overhandigd.

Nadat Kromkamp sloeg en schopte en vervolgens in zijn auto stapte, hebben de jongens hem uit zijn auto getrokken en gemolesteerd.

De twee 18-jarige Eindhovenaren blijven voorlopig vastzitten. De rechter-commissaris heeft hun voorarrest gisteren met veertien dagen verlengd. In die periode streeft het openbaar ministerie ernaar om klaarheid te krijgen in de zaak. Omdat het onderzoek nog loopt, wil justitie niet inhoudelijk op de zaak ingaan.

De twee Eindhovenaren zeggen nu via hun advocaten wel spijt te hebben van de mate waarin ze geweld hebben gebruikt. Bovendien wisten ze niet dat het om een bekende voetballer ging. Kromkamp liep diverse breuken en een hersenschudding op.

De jongens wordt nu openlijke geweldpleging en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel ten laste gelegd. De maximumstraf die daarop staat is negen jaar.
Telegraaf

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 01, 2007 10:31 am

Tja, als ze geweten hadden dat het Kromkamp was, hadden ze het natuurlijk nooit gedaan!

Overigens zijn ze op PN over het algemeen zeer te spreken over de komst van De Cler. :koe.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 01, 2007 10:37 am

Lijkt me een Lindenberghje. :smallgrin.gif:

PSV zou zich moeten afvragen waarom AZ De Cler graag wil vervangen door Pocognoli.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 01, 2007 10:51 am

Nou, hij lijkt me beter dan Lindenbergh, gewoon een redelijke speler, maar niet het niveau dat PSV zou moeten nastreven, lijkt me.

Aan De Cler weet je wat je hebt, van Pocognoli moet je dat allemaal nog maar afwachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 01, 2007 10:56 am

De Cler lijkt me inderdaad niet van het niveau dat Psv zou moeten zoeken. Bovendien denk ik dat hij over zijn top is.

Gesloten