Feyenoord
En Jans weet niet hoe snel hij de individuele fouten van zijn spelers moet aanstippen.
Verder vind ik dat zijn tactiek tamelijk naief is en voornamelijk is gebaseerd op rennen en vliegen. Zo kon het gebeuren dat FCG met 7-1 de boot in ging bij FC Twente.
Maar kennelijk heeft hij zijn PR goed voor elkaar, want steeds als men het over veelbelovende trainers heeft, komt zijn naam voorbij.
Verder vind ik dat zijn tactiek tamelijk naief is en voornamelijk is gebaseerd op rennen en vliegen. Zo kon het gebeuren dat FCG met 7-1 de boot in ging bij FC Twente.
Maar kennelijk heeft hij zijn PR goed voor elkaar, want steeds als men het over veelbelovende trainers heeft, komt zijn naam voorbij.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
LucaS schreef:Als dat zo is heeft Ajax alsnog met terugwerkende kracht de instelling van Vitesse verdiend en daar niets over te zeggen.Thomas schreef:Wie denken er allemaal dat Ajax het expres heeft laten liggen?
Off topic...
Ik vond AJAX niet echt geinspireerd spelen, 2e helft was beter en m.n. Sterk en Martina vond ik goed spelen...ik hoorde dat veel spelers uit A opgesteld stonden...maar ik weet daar te weinig van....en heb ff geen zin in onderzoek...?
Opstelling volgens Ajax.nl:
Van Duin; Will, Timisela, Liesdek, Sterk (60. Van der Heijden); Huisman, Keizer, Yildirim; Lewis (31. Vostermans), Tayeb (60. Schell), Martina.
Mwah. Ik zou het ook een naaistreek vinden, maar Ten Cate en zijn spelers kunnen niets doen aan de beslissing van Van den Brom en zijn spelers.LucaS schreef:Als dat zo is heeft Ajax alsnog met terugwerkende kracht de instelling van Vitesse verdiend en daar niets over te zeggen.Thomas schreef:Wie denken er allemaal dat Ajax het expres heeft laten liggen?
Ajax is uitgespeeld en NEC speelde nog ergens voor, is het dan zo gek dat NEC wint?
Over Co Adriaanse, die schijnt in de Oekraïne met zijn ploeg in een leeg stadion te spelen....
Over Co Adriaanse, die schijnt in de Oekraïne met zijn ploeg in een leeg stadion te spelen....
Het stinkt aan alle kanten!
-
We vergeten een paar zaken:GangstaRiB schreef:Waarom zou Ajax dat willen? Feyenoord is toch een drama team, dus waarom zou Ajax daar niet tegen willen voetballen? Gezien de plaats op de ranglijst heeft Ajax niks te duchten...
feyenoord kon uit ook niet van nec winnen; zou feyenoord daar gelijkgespeeld hebben (met vijf of zes spelers uit de A-selectie), dan had feyenoord volgend seizoen gewoon in de hoogste afdelng gespeeld.
De uitslag utrecht - feyenoord wordt niet in twijfel getrokken? 0-3, de nummer twee thuis tegen de op één na onderste en er vallen twee doelpunten in de laatste minuten? (Niet gecontroleerd, maar wel gelezen dat het tweede doelpunt vlak voor tijd viel!)
ik hoorde dat veel spelers uit A opgesteld stonden...maar ik weet daar te weinig van....en heb ff geen zin in onderzoek...?
Will is A-speler (van de basisopstelling), dat is dus één speler!Opstelling volgens Ajax.nl:
Van Duin; Will, Timisela, Liesdek, Sterk (60. Van der Heijden); Huisman, Keizer, Yildirim; Lewis (31. Vostermans), Tayeb (60. Schell), Martina.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Manchester United stelde de eerste keus niet op, maar speelde gewoon prima en kreeg behoorlijk wat kansen. Ik heb nog niemand horen suggereren dat Man U met opzet heeft verloren, in ieder geval.
Daarnaast is Manchester United niet per definitie geliefd door mij. Ik hoop gewoon altijd dat de clubs die het leukste voetbal spelen kampioen worden in hun land.
Daarnaast is Manchester United niet per definitie geliefd door mij. Ik hoop gewoon altijd dat de clubs die het leukste voetbal spelen kampioen worden in hun land.
-
- AT Toto winner 15/16