PSV 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
Oke maargoed ze worden jaar in jaar uit kampioen.. en dan hebben ze eindelijk een kutjaar met een hoop gedoe.. saboterende spelers.. een trainer de laan uit... onrust binnen de club etc.. staan op een straatlengte achter en dan zouden ze ff gas geven en alsnog boven AJAX eindigen (wat eigenlijk kampioen zou moeten worden, was iedereen het over eens).. nou gaat er bij mij moeilijk in hoor.
Klopt. dat staan we ook. Gezien de problemen die PSV heeft gehad mogen we feitelijk niet lager eindigen. Is overigens ook nog niet het geval natuurlijk.
Maar PSV heeft voor in Nederland natuurlijk wel gewoon een prima selectie. Ik had ze aan het begin van het seizoen ook als kandidaat nummer 1 opgeschreven voor het kampioenschap.
Maar PSV heeft voor in Nederland natuurlijk wel gewoon een prima selectie. Ik had ze aan het begin van het seizoen ook als kandidaat nummer 1 opgeschreven voor het kampioenschap.
Nil volentibus arduum
Ongeveer van hetzelfde niveau als vorig seizoen minus Gomes, die toch een aantal punten pakte. Vorig jaar eindigde Ajax op drie punten, het heeft voor dertig miljoen geïnvesteerd, dus zou je denken...Marillion schreef:Klopt. dat staan we ook. Gezien de problemen die PSV heeft gehad mogen we feitelijk niet lager eindigen. Is overigens ook nog niet het geval natuurlijk.
Zo zie je maar dat voetbal geen wiskunde is. Bij Ajax is 1+1 geen 2 maar 0.

Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Vorig jaar investeerde AZ ook 30 miljoen om dit jaar kampioen te worden... Nee zonder gekheid, Ajax heeft de beste selectie en PSV heeft ook een erg goede selectie het probleem bij beide is dat ze trainers hebben (gehad) die er geen team van weten te maken en daarnaast ook nog eens rommelen met de opstellingen en constant veranderingen door voeren in de speelwijze. Er is totaal geen patroon te vinden en hierdoor is het erg onduidelijk voor de spelers..
Helaas is het nu te laat, want de achterstand is gewoon te groot geworden!
Helaas is het nu te laat, want de achterstand is gewoon te groot geworden!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is natuurlijk ontzettend moeilijk te voorspellen.Je benne afhankelijk van wat al die onder of boven je doen kwa ranglijstpositie.joey schreef:Zeg eens eerlijk, op welke positie denken jullie dat Ajax eindigt? En PSV?
Wat ik met afvraag hoeveel punten AJAX gaat halen in de resterende wedstrijden.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Het was gisteren nog maar 4 punten... stel je eens voor:WP_LeGeNd schreef:Als ajax dezelfde hoogstaande prestaties blijft leveren dan zie ik twente en psv ons nog wel inhalen!
Vitesse -ajax 1
Volendam - Psv 2
Is het nog maar 1 punt.... Toelichting lijkt mij niet nodig.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Stom Stom want hij schopt ze er toch wel in... is toch ff een aderlating voor volgende week.Peter schreef:Mooi, kan die ophemeling ook gelijk weer de kast in. Sloeg namelijk al nergens op, want die jongen is lang zo goed niet.MVH schreef:Rood voor Toivonen na een elleboog.
Weer op zoek naar een Interim coach..
hmm, 3 doelpunten en 3 assists in 4 wedstrijd. Het kan slechter.Peter schreef:Mooi, kan die ophemeling ook gelijk weer de kast in. Sloeg namelijk al nergens op, want die jongen is lang zo goed niet.MVH schreef:Rood voor Toivonen na een elleboog.
Plus 2 gele en een rode kaart in diezelfde 4 wedstrijden. Dat is wat minder natuurlijk