Nee, het scheelde niet veel maar na 6 maanden kon ik weer gewoon lopen.Voetske schreef:Dat van hout ?.

FN site Wat een lol kan je toch beleven , en dan luisteren op 21 sept naar Radio Rijnmond met die Debiel schele vis.Ach ja, laten we positief blijven. Dit toernooi is in ieder geval in één opzicht geslaagd te noemen; het verwachtingspatroon voor wat betreft de prestaties van Feyenoord komend seizoen zullen nu toch wel bij iedereen tot een nulpunt zijn gedaald?
Alles wat meer is dan degradatievoetbal volgen seizoen is meegenomen. Dat zou wel typisch Feyenoord dramatiek zijn; degradatievoetbal in het 100 jarig bestaan!
Want ik heb weinig vertrouwen in deze waardeloze verdediging. En met Lucius en een blessure gevoelige Hofland erbij schiet het ook niet echt op.
Blijkbaar kan deze slappe selectie de trainingsmethodiek van Verbeek ook niet echt aan, want er zijn er wel opvallend veel geblesseerd. En waarom juist nu een operatie voor El-Ahmadi? Wat doet Verbeek met die gasten?
Al het vertrouwen in een (zakkenvullende?) Tomasson en een (uitgebluste?) Makaay dan maar...?
Feyenoord, koop verdomme een goede rechtsback en centrale verdediger, want met wat daar nu staat komen we er echt niet
Volgens mij ook. Zag je aan die actie waarbij het de bal in de verdediging oppikte, meenam en doorspeelde. Hij heeft een soepele loop en een functionele techniek, bleek daaruit. Ook vond ik het wel knap dat hij meteen initiatief nam. Hij eiste de hoekschoppen op. Spreekt wel persoonlijkheid uit. Dit alles onder voorbehoud, want het is lastig om een speler te beoordelen op een beperkt aantal balcontacten. En het valt ook niet mee om in te vallen in zo'n hopeloze ploeg.Peter schreef:Die jongen kan wel voetballen, hoor.