PSV 2008 - 2009
Misschien wordt hij volgend jaar opgepikt door Wenger?
Zo zie je maar, zoiets kan elke club overkomen. Destijds, toen Ajax worstelde met het probleem VDV-Sneijder, rolden de supporters van PSV over elkaar heen om te zeggen dat Ajax zo kil was en niet met talenten kon omgaan. Nu overkomt het PSV zelf.
Punt is dat Aissati een geweldig talent is, maar dat hij zich op alle fronten nog moet ontwikkelen en PSV niet meteen sterker maakt. Maar de trainer van PSV móet wel kampioen worden...
Zo zie je maar, zoiets kan elke club overkomen. Destijds, toen Ajax worstelde met het probleem VDV-Sneijder, rolden de supporters van PSV over elkaar heen om te zeggen dat Ajax zo kil was en niet met talenten kon omgaan. Nu overkomt het PSV zelf.
Punt is dat Aissati een geweldig talent is, maar dat hij zich op alle fronten nog moet ontwikkelen en PSV niet meteen sterker maakt. Maar de trainer van PSV móet wel kampioen worden...
Het stinkt aan alle kanten!
Madrid denkt trouwens dat ze wel samen in een elftal kunnen spelen

Maar dit geheel offtopic.'Rafael van der Vaart is akkoord met Real Madrid'
10/07/2008 12:35
Rafael van der Vaart gaat naar Real Madrid. Volgens Marca is de Ornaje-international de eerste bomba op de transfermarkt van deze zomer.
Real en Van der Vaart hebben een volledig akkoord over een vijfjarig contract, meldt het Spaanse sportdagblad. Tijdens de komende dagen zal de kampioen van Spanje tot een vergelijk moeten komen met Hamburger SV.
Via Bild reageert de in Spanje vakantie vierende Van der Vaart: 'Oha! Ik heb het ook gelezen en zal me daarover verder laten informeren. Meer kan ik op er dit moment nog niet over zeggen.'
Van der Vaart heeft altijd gezegd alleen maar te willen vertrekken bij HSV als er een echte topclub langskomt. Zo wuifde hij afgelopen week nog de vermeende belangstelling van Atlético Madrid weg, die club hoort niet tot het rijtje toppers waarvoor hij Hamburg wil verlaten.
Real hoort daar natuurlijk wel bij. De 58-voudig international staat nog tot medio 2009 onder contract bij de Duitse club, maar het lijkt een formaliteit dat Die Rothosen en De Koninklijke tot een akkoord komen over de 25-jarige Heemskerker.
Mocht Van der Vaart daadwerkelijk tekenen bij Real, dan is hij de vijfde Nederlander die er momenteel onder contract staat. Royston Drenthe, Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben en Wesley Sneijder.

Laatst gewijzigd door Harm op do jul 10, 2008 11:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben toch nog altijd benieuwd naar het standpunt van PSV omtrent dat contract van Aissati. PSV heeft in publicaties daarover nog altijd volgehouden dat er een rechtsgeldig contractverlenging heeft plaatsgevonden.
Dat stuk in de VI had ik al gelezen joey.
Ik besef heus wel dat Aissati misschien zal gaan vertrekken, deze zomer nog. Uit alles blijkt dat ie hevig aan het twijfelen is, en terecht, maar het staat voor mij nog niet vast dat ie koste wat kost wil vertrekken.
Dat stuk in de VI had ik al gelezen joey.
Ik besef heus wel dat Aissati misschien zal gaan vertrekken, deze zomer nog. Uit alles blijkt dat ie hevig aan het twijfelen is, en terecht, maar het staat voor mij nog niet vast dat ie koste wat kost wil vertrekken.
-
- AT Toto winner 15/16
Niet de coaches maar zo'n 'vertrouwensman' als die van den Bosch is de grootste oorzaak waarom Aissati niet doorontwikkelt. Iemand die geen millimeter kritiek levert maar hem louter de hemel inprijst.
Met daarbij als klap op de vuurpijl de volstrekt onzinnige vergelijking met buitenspeler Dzudzsak.
Juist door dit soort 'vrienden' aan zijn zijde komt Aissati dus zeker geen stap verder. Want die gaat zo dus echt denken dat het aan iedereen behalve hemzelf ligt.
Met daarbij als klap op de vuurpijl de volstrekt onzinnige vergelijking met buitenspeler Dzudzsak.
Juist door dit soort 'vrienden' aan zijn zijde komt Aissati dus zeker geen stap verder. Want die gaat zo dus echt denken dat het aan iedereen behalve hemzelf ligt.
Jöhnk schreef:Ik vind het opvallend dat Chelsea dus toch nog een speler aan PSV verhuurt. Al is Alcides wel een bijzonder zwakke speler en niet de goedkoopste naar ik begrijp.
VZ'PSV wil Alcides nog een seizoen huren'
PSV heeft Chelsea laten weten dat ze graag nog een seizoen gebruik maken van de diensten van Alcides Eduardo Mendes de Araújo Alves, kortweg Alcides, zo meldt De Telegraaf in haar donderdageditie. De Braziliaanse verdediger kwam de afgelopen twee seizoenen al op huurbasis uit voor de Eindhovenaren. Alcides heeft nog een contract tot medio 2009 bij de Londenaren, die hem echter definitief van de hand willen doen. De transfersom en het salaris van Alcides, naar verluidt twee keer zo hoog als van de best verdienende PSV’er, zijn de Eindhovense club waarschijnlijk te machtig om over een definitieve overname te onderhandelen.
In anderhalf jaar tijd speelde Alcides 30 competitieduels voor PSV. Daarnaast deed hij mee in vijf Champions League- en vier UEFA Cup-wedstrijden. In het verleden stond de Braziliaan onder meer bij Benfica, Santos en Schalke 04 onder contract.
Chelsea wil hem dus liever kwijt, maar welke club is zo gek om deze speler te kopen?
Waarom wil PSV Alcides in hemelsnaam huren of zelfs overnemen ?
We hebben ondertussen ruim voldoende verdedigers en Alcides is zeker geen topper...erg vreemd !
We hebben ondertussen ruim voldoende verdedigers en Alcides is zeker geen topper...erg vreemd !
Sinds wanneer zijn Utrecht en Twente beneden het niveau van Aissati ???LucaS schreef:Dat is het ook.Wat niet wil zeggen dat het slecht is om een stap achteruit te doen om er daarna twee vooruit te zetten
Misschien heeft Aissati al iets achter de hand?
Blijkbaar denken ze bij jouw club anders over Alcides dan jij.Baseman schreef:Waarom wil PSV Alcides in hemelsnaam huren of zelfs overnemen ?
Aissati heeft natuurlijk alle tijd om zo hoog mogelijk in te zetten. Waarom zou hij nu een langdurig contract tekenen bij Utrecht of Twente? Een jaartje op huurbasis naar een club kan altijd nog. Dan is hij volgend jaar transfervrij en heeft hij de clubs voor het uitkiezen.VI schreef:De PSV-er wacht op een aanbod waar hij zich goed bij voelt, desnoods wacht hij, volgens Voetbal International, tot hij een transfervrije status heeft.
-
- AT Toto winner 15/16
Sinds altijd. Aissati is een talent dat goed genoeg is voor de top. ALs hij bij PSV geen kans krijgt moet ie maar naar Ajax.Ajax stuurde Sneijder toch ook niet naar FC Utrecht?Baseman schreef:Sinds wanneer zijn Utrecht en Twente beneden het niveau van Aissati ???LucaS schreef:Dat is het ook.Wat niet wil zeggen dat het slecht is om een stap achteruit te doen om er daarna twee vooruit te zetten
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16