SC Heerenveen 2007 - 2008
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Uh? In de eredivisie spelen toch geen Ajax waardige voetballers?Daniel_vT schreef:Commentator meld nu ook dat HSV Bradley wil, zien we weer een speler die perfect bij Ajax zou kunnen spelen aan ons neus voorbij gaan. En dan hebben we er nog geen eens moeite voor gedaan ook..
Maar Johnk, die Breuer is wel redelijk? Hoe speelt Prager trouwens? Zie dat ie is ingevallen.
Says who?goodfella schreef:Uh? In de eredivisie spelen toch geen Ajax waardige voetballers?Daniel_vT schreef:Commentator meld nu ook dat HSV Bradley wil, zien we weer een speler die perfect bij Ajax zou kunnen spelen aan ons neus voorbij gaan. En dan hebben we er nog geen eens moeite voor gedaan ook..

Mwha, hij zou qua inbreng bij Ajax niet van grote waarde zijn nee, mee eens. Ook zijn motoriek valt in twijfel te trekken, maar zijn manier van voetballen bevalt mij wel. Hij kan combineren, redelijk goed een bal aannemen, strak inspelen, passeren en kort en lang voorzetten. Toch een leveltje hoger als onze Bakir, maar das niet genoeg.Giacomo Puccini schreef:Pranjic vind ik absoluut niet goed genoeg voor ons. Gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
Dank Hoeladans.
En vorig seizoen was Bakir een leveltje hoger dan Pranjic. Klaarblijkelijk moet je meer dan alleen goed kunnen ballen om bij Ajax te kunnen slagen.Starring schreef:Mwha, hij zou qua inbreng bij Ajax niet van grote waarde zijn nee, mee eens. Ook zijn motoriek valt in twijfel te trekken, maar zijn manier van voetballen bevalt mij wel. Hij kan combineren, redelijk goed een bal aannemen, strak inspelen, passeren en kort en lang voorzetten. Toch een leveltje hoger als onze Bakir, maar das niet genoeg.Giacomo Puccini schreef:Pranjic vind ik absoluut niet goed genoeg voor ons. Gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
Dank Hoeladans.
Ik bekeek hem nu indiviudeel hé. Beide spelers zijn erg afhankelijk van de rest van de ploeg en de organisatie er omheen. Ajax dient spelers in te kopen die 'koud' direct a la Suarez van waarde kunnen zijn. Dat zijn de toppers!goodfella schreef:
En vorig seizoen was Bakir een leveltje hoger dan Pranjic. Klaarblijkelijk moet je meer dan alleen goed kunnen ballen om bij Ajax te kunnen slagen.
Is ie ook. Hij speelt inderdaad goed en is samen met El Ahmadi zeer bepalend in het positie- en combinatiespel voor FCT. Maar dat spel zal hij echt niet gaan spelen bij ons. Nu moeten we blij wezen dat FCT 15 miljoen vraagt, want bij 8 of 9 miljoen hapt de beste van Geel gewoon hoor.Daniel_vT schreef:Ik heb het gevoel dat een Engelaar ook zo'n speler is.Starring schreef:Ik bekeek hem nu indiviudeel hé. Beide spelers zijn erg afhankelijk van de rest van de ploeg en de organisatie er omheen.
Voor degene die nieuwsgierigen die tekst willen weten van de spreekkoren van gisteravond:
Medodie "stoomboot uit spanje"
"Zie ginds komt het geldschip uit alkmaar weer aan.
Hij brengt ons miljoenen, maar niemand wil gaan.
Zelfs Alves die komt niet 18 miljoen
Dus weer wordt lowietje geen ka-ampioen"
Melodie Bananenlied
'Van Gaal, je pakt weer geen prijzen!
Je pakt weer geen prijzen dit jaar
Met die arie, en die pelle,
Kon je dat voorspelle,
Kutdirk, hout toch geen hoop,
Want prijzen die zijn niet te koop'
Melodie 'de zak van sinterklaas'
Dirkie van Az, van Az, van AZ,
Drike van az, die wil een prijs boven zijn bed
Geld heeft hij, geld heeft hij, hij heeft een hele hoop
Maar dirkie, maar dirkie een prijs is niet te koop!
Gister een topwedstrijd gezien en wederom een topsfeer in 't stadion. Uitblinkers: Sibon, Zuiverloon, Dingsdag, Poulsen, Pranjic. En wie gaat in hemelsnaam De Zeeuw redden uit zijn malaise. Hij is geen schim van wat hij is geweest.
Medodie "stoomboot uit spanje"
"Zie ginds komt het geldschip uit alkmaar weer aan.
Hij brengt ons miljoenen, maar niemand wil gaan.
Zelfs Alves die komt niet 18 miljoen
Dus weer wordt lowietje geen ka-ampioen"
Melodie Bananenlied
'Van Gaal, je pakt weer geen prijzen!
Je pakt weer geen prijzen dit jaar
Met die arie, en die pelle,
Kon je dat voorspelle,
Kutdirk, hout toch geen hoop,
Want prijzen die zijn niet te koop'
Melodie 'de zak van sinterklaas'
Dirkie van Az, van Az, van AZ,
Drike van az, die wil een prijs boven zijn bed
Geld heeft hij, geld heeft hij, hij heeft een hele hoop
Maar dirkie, maar dirkie een prijs is niet te koop!
Gister een topwedstrijd gezien en wederom een topsfeer in 't stadion. Uitblinkers: Sibon, Zuiverloon, Dingsdag, Poulsen, Pranjic. En wie gaat in hemelsnaam De Zeeuw redden uit zijn malaise. Hij is geen schim van wat hij is geweest.
Chris a.k.a Giiser
-