Riskante beslissing, straks raakt hij weer geblesseerd. :aai:Poeder schreef:Knol de groeten!! In 7 jaar tijd slechts 98 wedstrijden vanwege blessures en dan toch nog een een hoger salaris eisen terwijl zijn huidig vorm niveau dusdanig is dat hij niet in staat is om een basisplaats af te dwingen.
Vitesse
Het stinkt aan alle kanten!
Knol schat zichzelf iets te hoog in, denk ik. Hij is geen schim meer van het talent dat hij ooit was.
Heb jij trouwens een beetje vertrouwen in die wedstrijd van zondag, Poeder? Ik wel, Vitesse gaat langzamerhand toch iets beter voetballen en Lazovic is in vorm, dus wie weet valt er wel wat te halen.
Heb jij trouwens een beetje vertrouwen in die wedstrijd van zondag, Poeder? Ik wel, Vitesse gaat langzamerhand toch iets beter voetballen en Lazovic is in vorm, dus wie weet valt er wel wat te halen.
Uit mijn hart gegrepen:
Bron: VI 20-12-2006Rubriek - Clubliefde
Een Vitesse-supporter wordt in Nederland welhaast gezien als de advocaat van de duivel. De mooie Arnhemse club is onder fans van andere clubs op z'n zachtst gezegd niet echt geliefd. Natuurlijk bestaat er een gezonde haat in Nijmegen jegens de buurman, maar zelfs in zuidelijke en westelijke contreien oogsten wij louter negatieve reacties. Waarom?
Vitesse is als een beeldschone vrouw, soms misschien zelfs té mooi. En zoals elke vrouw met charmes heeft ook deze voetbaldame op bepaalde momenten haar nukken. Arnhem ligt inmiddels nergens meer wakker van. We hebben overal aan mogen proeven. Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?
Bij Vitesse is het nooit saai en waarschijnlijk maakt dat deze club zo leuk. Ik ben beslist niet de enige die er zo over denkt. Heeft u ooit eerder gezien dat een op de elfde plaats geëindigde ploeg een trainer met wereldfaam als Aad de Mos aan zich bindt? Vitesse bezit magie, zelfs over de grenzen heen. We zagen sterren komen en gaan.
Sluwe spelers, wereldspelers, foute spelers. Maar ondanks diverse karakters allen echte Vitésse-spelers. Als kind genoot ik van de aanval op het hoogtepunt van ons bestaan, met Dejan Curovic en Nikos Machlas die werden gesteund door Marko Perovic. Wat te denken van het seizoen waarin de gevallen vedette Paulo Rink de fans om zijn vinger wond? En door alle jaren heen de felle koppies van ras-Vitessenaren Theo Janssen en Remco van der Schaaf. De club is trots op deze jongens, deze jongens op hun club. En zo hoort het te zijn. Want hoewel Gelredome de afgelopen jaren zowel op financieel als sportief vlak continu het epicentrum van een niets en niemand ontziende tornado leek, staat het onderkomen van de beeldschone vrouw nog als een huis.
Vooral daarom zal er in overige steden wel jaloezie heersen. De jaloezie van de doorsnee vrouw jegens de beeldschone dame in de villa. Glamour en bluf, schitterend toch? Juist dat maakt Vitesse zo mooi en uniek.
David de Vries is vanaf l maart 2005 redacteur van Voetbal International.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wat een gelul. Alsof iemand, behalve uit Nijmegen, zich druk maakt om Vitesse en haar supporters.
Mijn enige band met Vitesse is dat we een aantal jaartjes terug wat jongens van Vitesse even op de vingertjes tikten toen ze de rechterarm maar bleven heffen in het uitvak en dat ze tijdens de minuut stilte die er toen was ook niet hun bek konden houden. Ze waren alleen even vergeten dat ze op eigen vervoer gekomen waren :D
Mijn enige band met Vitesse is dat we een aantal jaartjes terug wat jongens van Vitesse even op de vingertjes tikten toen ze de rechterarm maar bleven heffen in het uitvak en dat ze tijdens de minuut stilte die er toen was ook niet hun bek konden houden. Ze waren alleen even vergeten dat ze op eigen vervoer gekomen waren :D
Zo uit m'n hoofd: Willem II?Wouter schreef:Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Alaindebanaan
Feyenoord? :XMarijn schreef:Zo uit m'n hoofd: Willem II?Wouter schreef:Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Nou, het is wel wat minder geworden, maar in de tijd van Karel Aalbers stonden ook Utrecht, Tukkerland en de Achterhoek in de rij om zichzelf tot "rivaal" uit te mogen roepen. Dat merkte je ook wel als je daar op bezoek kwam. Nou ja, dat krijg je als je de grootste club van het oosten bent.Spijker schreef:Wat een gelul. Alsof iemand, behalve uit Nijmegen, zich druk maakt om Vitesse en haar supporters.
Toch anders: geen enkele faillissementsdreiging en veel minder (liever gezegd: geen) onrust.Zo uit m'n hoofd: Willem II?
De idioterie ten top:
Een combi naar Almelo... :nooo:Heracles Almelo - Vitesse op zondag 31 december 2006 om 12.30 uur
* Pasfotoregistratie verplicht! Verplichte buscombi
Omwisselbiljetten voor de bus zijn verkrijgbaar bij de voorverkoopadressen van TicketBox.
Servicekaarthouders: vanaf zaterdag 9 december / prijs: euro 22,45 Seizoenkaart- en Club Cardhouders: vanaf zaterdag 16 december / prijs: euro 27,95
Verkoop tot en met zaterdag 23 december
Bij vertrek van de bussen zal uw seizoenkaart of Club Card gescand worden op pasfotoregistratie. Vergeet dus niet uw seizoenkaart of Club Card, legitimatiebewijs & omwisselbiljet mee te nemen!
- SylvievdVaart
Tering niet normaal, kut wedstrijd 2e helft was ajax ineens totaal anders.
Scheids heeft vitesse hier en daar ook wel redelijk geholpen. Zat gewoon met verbazing te kijken elke als een vitesse speler geen geel kreeg voor dezelfde overtreding waarvoor een ajacied enkele minuten daarvoor wel geel kreeg. Dat soort dingen vind ik echt onbegrijpelijk. Dan komt Vink nog met 2 "goedmakende" gele kaarten voor Vitesse spelers, maar wel op verkeerde momenten. En natuurlijk die penal in de eerste helft, dat huntelaar werd vast gehouden, ik zou niet weten wat er in het hoofd van Vink omging zodat hij dat kon ombuigen tot een vrije trap voor Vitesse. Was echt met stopheid geslagen, had zelfs geen eens meer zin om me druk te maken over het wederom falen van de arbitrage.
Maar Ajax verliest natuurlijk niet (alleen) door de scheidsrechter. Nogmaals ik weet niet wat ajax in de kleedkamer heeft gedaan maar de wedstrijd had beter zonder rust door kunnen gaan, want 2e helft was ajax totaal anders en vitesse trouwens ook.
Wat een enorme blunders achterin bij ajax, 1-2 en 2-2 gigantische fouten van Vermaelen. Bij de aanvallen daarna, stond hij vaak in zijn eentje tegen 2 man te verdedigen en stond Urby een stukje daarvoor niks te doen. Echt waar ongelooflijk.
Zo ga je niet echt fijn de kerst in.
Nouja dan moet het 3e kerstdag maar goed worden gemaakt in eigen huis.
Scheids heeft vitesse hier en daar ook wel redelijk geholpen. Zat gewoon met verbazing te kijken elke als een vitesse speler geen geel kreeg voor dezelfde overtreding waarvoor een ajacied enkele minuten daarvoor wel geel kreeg. Dat soort dingen vind ik echt onbegrijpelijk. Dan komt Vink nog met 2 "goedmakende" gele kaarten voor Vitesse spelers, maar wel op verkeerde momenten. En natuurlijk die penal in de eerste helft, dat huntelaar werd vast gehouden, ik zou niet weten wat er in het hoofd van Vink omging zodat hij dat kon ombuigen tot een vrije trap voor Vitesse. Was echt met stopheid geslagen, had zelfs geen eens meer zin om me druk te maken over het wederom falen van de arbitrage.
Maar Ajax verliest natuurlijk niet (alleen) door de scheidsrechter. Nogmaals ik weet niet wat ajax in de kleedkamer heeft gedaan maar de wedstrijd had beter zonder rust door kunnen gaan, want 2e helft was ajax totaal anders en vitesse trouwens ook.
Wat een enorme blunders achterin bij ajax, 1-2 en 2-2 gigantische fouten van Vermaelen. Bij de aanvallen daarna, stond hij vaak in zijn eentje tegen 2 man te verdedigen en stond Urby een stukje daarvoor niks te doen. Echt waar ongelooflijk.
Zo ga je niet echt fijn de kerst in.
Nouja dan moet het 3e kerstdag maar goed worden gemaakt in eigen huis.
Da's lang geleden he.. :)...Poeder schreef:Dat was dus inderdaad een strafschop,... maar goed heb mij al eens vaker verbaasd wat scheidsrechters wel en niet zien.
Voor nu 3 punten en weer, zoals het hoort, boven NEC.
:headbang: :cheer: :headbang:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."