Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 19, 2006 10:23 pm

Poeder schreef:Knol de groeten!! In 7 jaar tijd slechts 98 wedstrijden vanwege blessures en dan toch nog een een hoger salaris eisen terwijl zijn huidig vorm niveau dusdanig is dat hij niet in staat is om een basisplaats af te dwingen.
Riskante beslissing, straks raakt hij weer geblesseerd. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter

Bericht door Wouter » di dec 19, 2006 10:24 pm

Knol schat zichzelf iets te hoog in, denk ik. Hij is geen schim meer van het talent dat hij ooit was.

Heb jij trouwens een beetje vertrouwen in die wedstrijd van zondag, Poeder? Ik wel, Vitesse gaat langzamerhand toch iets beter voetballen en Lazovic is in vorm, dus wie weet valt er wel wat te halen.

Wouter

Bericht door Wouter » do dec 21, 2006 1:31 am

Uit mijn hart gegrepen:
Rubriek - Clubliefde

Een Vitesse-supporter wordt in Nederland welhaast gezien als de advocaat van de duivel. De mooie Arnhemse club is onder fans van andere clubs op z'n zachtst gezegd niet echt geliefd. Natuurlijk bestaat er een gezonde haat in Nijmegen jegens de buurman, maar zelfs in zuidelijke en westelijke contreien oogsten wij louter negatieve reacties. Waarom?
Vitesse is als een beeldschone vrouw, soms misschien zelfs té mooi. En zoals elke vrouw met charmes heeft ook deze voetbaldame op bepaalde momenten haar nukken. Arnhem ligt inmiddels nergens meer wakker van. We hebben overal aan mogen proeven. Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?

Bij Vitesse is het nooit saai en waarschijnlijk maakt dat deze club zo leuk. Ik ben beslist niet de enige die er zo over denkt. Heeft u ooit eerder gezien dat een op de elfde plaats geëindigde ploeg een trainer met wereldfaam als Aad de Mos aan zich bindt? Vitesse bezit magie, zelfs over de grenzen heen. We zagen sterren komen en gaan.

Sluwe spelers, wereldspelers, foute spelers. Maar ondanks diverse karakters allen echte Vitésse-spelers. Als kind genoot ik van de aanval op het hoogtepunt van ons bestaan, met Dejan Curovic en Nikos Machlas die werden gesteund door Marko Perovic. Wat te denken van het seizoen waarin de gevallen vedette Paulo Rink de fans om zijn vinger wond? En door alle jaren heen de felle koppies van ras-Vitessenaren Theo Janssen en Remco van der Schaaf. De club is trots op deze jongens, deze jongens op hun club. En zo hoort het te zijn. Want hoewel Gelredome de afgelopen jaren zowel op financieel als sportief vlak continu het epicentrum van een niets en niemand ontziende tornado leek, staat het onderkomen van de beeldschone vrouw nog als een huis.

Vooral daarom zal er in overige steden wel jaloezie heersen. De jaloezie van de doorsnee vrouw jegens de beeldschone dame in de villa. Glamour en bluf, schitterend toch? Juist dat maakt Vitesse zo mooi en uniek.

David de Vries is vanaf l maart 2005 redacteur van Voetbal International.
Bron: VI 20-12-2006

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do dec 21, 2006 9:06 am

Wat een gelul. Alsof iemand, behalve uit Nijmegen, zich druk maakt om Vitesse en haar supporters.

Mijn enige band met Vitesse is dat we een aantal jaartjes terug wat jongens van Vitesse even op de vingertjes tikten toen ze de rechterarm maar bleven heffen in het uitvak en dat ze tijdens de minuut stilte die er toen was ook niet hun bek konden houden. Ze waren alleen even vergeten dat ze op eigen vervoer gekomen waren :D

Marijn

Bericht door Marijn » do dec 21, 2006 2:35 pm

Wouter schreef:Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?
Zo uit m'n hoofd: Willem II?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 21, 2006 2:53 pm

En wat te denken van FC Groningen?

Poeder

Bericht door Poeder » do dec 21, 2006 4:26 pm

Glamour en bluf : :cheer:

Geloof mij het is heerljik als iedereen denk dat je een klootzak bent,... maakt het leven echt een stuk interessanter!!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do dec 21, 2006 4:43 pm

Problemen op het werk, Poeder?
Bertje for President!

Poeder

Bericht door Poeder » do dec 21, 2006 5:01 pm

In de marge kaboem in de marge :D

Kaboem

Bericht door Kaboem » do dec 21, 2006 5:30 pm

Heb je het nou over je salaris of verbeeld ik me dat?
Bertje for President!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do dec 21, 2006 6:23 pm

Marijn schreef:
Wouter schreef:Welke andere club kan zeggen dat het in een tijdsbestek van zeven jaar zowel op de rand van de afgrond - degradatie - als op het heuveltje voor de hoogste berg - Champions League - heeft gestaan?
Feyenoord? :X
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Wouter

Bericht door Wouter » do dec 21, 2006 10:01 pm

Spijker schreef:Wat een gelul. Alsof iemand, behalve uit Nijmegen, zich druk maakt om Vitesse en haar supporters.
Nou, het is wel wat minder geworden, maar in de tijd van Karel Aalbers stonden ook Utrecht, Tukkerland en de Achterhoek in de rij om zichzelf tot "rivaal" uit te mogen roepen. Dat merkte je ook wel als je daar op bezoek kwam. Nou ja, dat krijg je als je de grootste club van het oosten bent.
Toch anders: geen enkele faillissementsdreiging en veel minder (liever gezegd: geen) onrust.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 21, 2006 10:08 pm

Natuurlijk is Willem II anders dan Vitesse. Zo komt Willem II uit Tilburg en Vitesse uit Arnhem.

Maar daar ging het niet over.

Wouter

Bericht door Wouter » do dec 21, 2006 10:16 pm

Mwah, je moet de context ook lezen. De column gaat erover dat het bij Vitesse nooit saai is. Dat kun je van Willem II toch niet zeggen.

Wouter

Bericht door Wouter » vr dec 22, 2006 11:15 pm

De idioterie ten top:
Heracles Almelo - Vitesse op zondag 31 december 2006 om 12.30 uur

* Pasfotoregistratie verplicht! Verplichte buscombi
Omwisselbiljetten voor de bus zijn verkrijgbaar bij de voorverkoopadressen van TicketBox.

Servicekaarthouders: vanaf zaterdag 9 december / prijs: euro 22,45 Seizoenkaart- en Club Cardhouders: vanaf zaterdag 16 december / prijs: euro 27,95

Verkoop tot en met zaterdag 23 december

Bij vertrek van de bussen zal uw seizoenkaart of Club Card gescand worden op pasfotoregistratie. Vergeet dus niet uw seizoenkaart of Club Card, legitimatiebewijs & omwisselbiljet mee te nemen!
Een combi naar Almelo... :nooo:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 24, 2006 2:26 pm

Nouw... Gefeliciteerd aan Wouter en Poeder... !! Ze hebben dit natuurlijk gewoon goed gedaan... (helaas ;) )
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo dec 24, 2006 2:38 pm

Yep... gefeliciteerd!

:cry:

:D
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

McOxxo

Bericht door McOxxo » zo dec 24, 2006 2:39 pm

Tering niet normaal, kut wedstrijd 2e helft was ajax ineens totaal anders.

Scheids heeft vitesse hier en daar ook wel redelijk geholpen. Zat gewoon met verbazing te kijken elke als een vitesse speler geen geel kreeg voor dezelfde overtreding waarvoor een ajacied enkele minuten daarvoor wel geel kreeg. Dat soort dingen vind ik echt onbegrijpelijk. Dan komt Vink nog met 2 "goedmakende" gele kaarten voor Vitesse spelers, maar wel op verkeerde momenten. En natuurlijk die penal in de eerste helft, dat huntelaar werd vast gehouden, ik zou niet weten wat er in het hoofd van Vink omging zodat hij dat kon ombuigen tot een vrije trap voor Vitesse. Was echt met stopheid geslagen, had zelfs geen eens meer zin om me druk te maken over het wederom falen van de arbitrage.

Maar Ajax verliest natuurlijk niet (alleen) door de scheidsrechter. Nogmaals ik weet niet wat ajax in de kleedkamer heeft gedaan maar de wedstrijd had beter zonder rust door kunnen gaan, want 2e helft was ajax totaal anders en vitesse trouwens ook.
Wat een enorme blunders achterin bij ajax, 1-2 en 2-2 gigantische fouten van Vermaelen. Bij de aanvallen daarna, stond hij vaak in zijn eentje tegen 2 man te verdedigen en stond Urby een stukje daarvoor niks te doen. Echt waar ongelooflijk.

Zo ga je niet echt fijn de kerst in.

Nouja dan moet het 3e kerstdag maar goed worden gemaakt in eigen huis.

Poeder

Bericht door Poeder » zo dec 24, 2006 6:24 pm

Altijf fijn een driepunter op kerstavond :D [/img]

Wouter

Bericht door Wouter » zo dec 24, 2006 6:30 pm

Het klopt dat Huntelaar een strafschop had moeten hebben. Maar ik vraag me af of Junker er niet ook 1 had moeten krijgen; ik kon het niet zien van die afstand, maar half Noord schreeuwde moord en brand in elk geval.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 24, 2006 6:32 pm

Ik weet dat ze in ieder geval op radio 1 zeiden dat dat waarschijnlijk wel zo was.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Poeder

Bericht door Poeder » zo dec 24, 2006 10:03 pm

Dat was dus inderdaad een strafschop,... maar goed heb mij al eens vaker verbaasd wat scheidsrechters wel en niet zien.

Voor nu 3 punten en weer, zoals het hoort, boven NEC.

:headbang: :cheer: :headbang:

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 25, 2006 10:56 am

Nu even niet, Poeder! :furious3:
Bertje for President!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma dec 25, 2006 11:24 am

Poeder schreef:Dat was dus inderdaad een strafschop,... maar goed heb mij al eens vaker verbaasd wat scheidsrechters wel en niet zien.

Voor nu 3 punten en weer, zoals het hoort, boven NEC.

:headbang: :cheer: :headbang:
Da's lang geleden he.. :)...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 25, 2006 12:15 pm

Rare, kinderachtige competitie spelen die Gelderlanders onderling! :aai:
Bertje for President!

Gesloten