AZ
Maar is Luirink net zo goed als Mathijsen? Kan Cziommer wedstrijden beslissen, zoals Van Galen of Perez? Wordt De Zeeuw de nieuwe Denny Landzaat? Ik betwijfel het, hoor.
Brave jongens ongetwijfeld, maar Van Gaal zal hard aan de slag moeten om hetzelfde niveau te halen als vorig jaar.
Brave jongens ongetwijfeld, maar Van Gaal zal hard aan de slag moeten om hetzelfde niveau te halen als vorig jaar.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Je zag hoe ze vandaag speelden, vond ik gewoon goed, de competitiestart hebben ze ook niet gemist, das wel duidelijk.joey schreef:Maar is Luirink net zo goed als Mathijsen? Kan Cziommer wedstrijden beslissen, zoals Van Galen of Perez? Wordt De Zeeuw de nieuwe Denny Landzaat? Ik betwijfel het, hoor.
Cziommer ben ik niet bang voor dat ie mislukt, De Zeeuw redt het ook met gemak, Luirink is misschien een twijfelgevalletje.
Ik denk dat De Zeeuw het misschien nog wel verder gaat schoppen dan Landzaat. Hij is een type speler waar Nederland er maar weinig van heeft.joey schreef:Maar is Luirink net zo goed als Mathijsen? Kan Cziommer wedstrijden beslissen, zoals Van Galen of Perez? Wordt De Zeeuw de nieuwe Denny Landzaat? Ik betwijfel het, hoor.
Aanvallend vind ik AZ na het vertrek van Perez en Van Galen niets bijzonders meer. Dembele is een talent, Shota een garantie voor goals, maar verder...? Nu moet Schaars de doelpunten maken, dat zegt genoeg. Ik ben er niet van overtuigd dat AZ sterker is dan vorig seizoen.
Het stinkt aan alle kanten!
AZ heeft sinds vandaag een 17-jarige Servier op proef van Partizan. Volgens Brands kwamen ze hem via-via op het spoor en waren ze onder de indruk van videobeelden.
Ja, het netwerk van AZ slaat toe.
Of nee, wacht!
Sulejmani. Sulejmani. Waar ken ik die naam toch van...
O ja! TOEVALLIG staat er sinds kort een Sulejmani onder contract bij makelaarskantoor Nr.10.
Gekke wereld toch, die voetbalwereld.
Ben benieuwd wanneer we Dulee Johnson en Stefan Djurovic zomaar ineens, heel gek, via-via in Nederland terecht zien komen.
Of nee, wacht!
O ja! TOEVALLIG staat er sinds kort een Sulejmani onder contract bij makelaarskantoor Nr.10.
Ben benieuwd wanneer we Dulee Johnson en Stefan Djurovic zomaar ineens, heel gek, via-via in Nederland terecht zien komen.
TelesportLinksbuiten op proef bij AZ
ALKMAAR, maandag
AZ krijgt vanaf vandaag een Servische linksbuiten op proef. Het betreft de pas 17-jarige Miralem Sulejmani, die onlangs op 16-jarige leeftijd zijn debuut maakte in de hoofdmacht van Partizan Belgrado. Sulejmani heeft een contract tot 1 januari 2007 en kan pas op zijn vroegst in de winterstop naar Alkmaar worden gehaald. Hij zal in eerste instantie een maand blijven en bij Jong AZ beginnen.
Sulejmani geldt als het grootste talent van Servië. De nummer tien kan vanaf het middenveld en links in de spits spelen. Hij geldt tevens als een eigenzinnig en soms lastig figuur. Partizan had de speler het liefst per direct verkocht en dat kon ook, omdat Chelsea, Monaco en Real Madrid voor hem in de markt waren.
Toen Sulejmani aangaf, dat hij zijn contract niet wilde verlengen, gaf Partizan hem te kennen dat hij per direct niet meer welkom was bij de club. Er zou vanuit Nederland meer belangstelling zijn voor de speler, maar die wilde zelf graag naar Alkmaar.
Blij met de punten ...
Wat is de link tussen dat makelaarskantoor en AZ?Steef schreef:AZ heeft sinds vandaag een 17-jarige Servier op proef van Partizan. Volgens Brands kwamen ze hem via-via op het spoor en waren ze onder de indruk van videobeelden.
Of nee, wacht!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali