NEC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Re: NEC 2010-2011

Bericht door Thijs » zo okt 17, 2010 5:06 pm

En met tien man terugkomen tot 2-2. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 17, 2010 5:20 pm

Nah... zonder die belg scoort NEC in ieder geval WEL...
Terechte overwinning Heracles.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo okt 17, 2010 5:20 pm

En dan gewoon wel verliezen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 17, 2010 5:22 pm

Peter schreef:En dan gewoon wel verliezen.
Had je anders verwacht dan?

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo okt 17, 2010 6:38 pm

NEC met lege handen na bizarre pot in Almelo
zon. 17 oktober 2010

Na twee goede wedstrijden, waarvan de laatste pot tegen NAC tegen de verhoudingen in helaas toch verloren ging, was er voor Vloet weinig reden om zijn basis-elf aan te passen. Daarom begonnen onder andere Chatelle en Fejzullahu op de bank, terwijl Goossens achter Vleminckx startte op het middenveld en Davids en Schöne weer de flanken bezetten.

De eerste 15 minuten waren echter voor het laaggeklasseerde Heracles. In de zevende minuut redde Van Eijden een inzet van de doellijn, een minuut later zag Cillessen een vrije trap van Overtoom op de bal spatten. Na dit stormachtige begin van de Almeloërs nam NEC het heft langzaam in handen. In de 20e minuut lobde Schöne de bal op Goossens, die van dichtbij keeper Pasveer op zijn weg vond. Na een klein half uur spelen kreeg NEC drie goede kansen op rij om de score te openen. Eerst schoot Schöne voorlangs, even later werd zijn inzet gestopt door Pasveer, en daarna wist Vleminckx de keeper te omspelen maar probeerde hij vanuit een onmogelijke hoek de bal op doel te schieten in plaats van voor te trekken op de volledig vrijstaande Nuytinck. Op slag van rust maakte Van Eijden op ietwat knullige wijze hands in het strafschopgebied en Liesveld wees resoluut naar de middenstip. Overtoom verzilverde de penalty dankbaar, zij het met een rare stop-start beweging in zijn aanloop.

Vleminckx, die in de eerste helft tegen een onbesuisde gele kaart was aangelopen, bleef na de rust aan de kant voor Fejzullahu. Dat de achterstand hard was aangekomen bij de Nijmegenaren bleek wel bij de hervatting. Heracles was veel feller, terwijl NEC slaapmiddel in de thee gekregen leek te hebben. Het was weer eens Cillessen die in deze fase van de wedstrijd NEC in de race hield. In de 50e minuut sloeg hij een bal uit de kruising, 5 minuten later stopte hij wederom een vrije trap en weer vijf minuten later redde hij opnieuw zeer knap op een inzet van dichtbij. Van Eijden blesseerde zich en werd vervangen door Otten. Fejzullahu, krap 20 minuten in het veld, presteerde het om in deze periode twee keer op domme wijze geel te pakken en in de 65e minuut mocht hij dus weer inrukken met rood. Even later benutte Heracles de man-meer situatie optimaal. Everton liep zich handig vrij van Will en kopte in de verre hoek de 2-0 binnen.

De wedstrijd leek nu gespeeld. Het was echter een domme fout van Pasveer die NEC terug in de wedstrijd bracht. De keeper leverde de bal zo maar in bij Goossens, die Davids vrij voor het doel zette. Davids schoof de bal beheerst onder Pasveer door voor de 2-1. Vijf minuten later gleed Pasveer knullig door op Goossens, en Liesveld wees wederom zowaar naar de penalty-stip. Schöne knalde de penalty fraai binnen en zo stond NEC met 10 man en nog 12 minuten te spelen ineens weer op gelijke hoogte. Toch was het Heracles dat aan het langste eind zou trekken. Na een ware stormloop op het NEC doel wist Armenteros in de 89e minuut toch nog de 3-2 te scoren. De vier minuten extra tijd waren niet genoeg voor NEC om opnieuw langszij te komen.

En zo verliest NEC dus wederom op nogal schlemielige wijze een op voorhand kansrijke wedstrijd. Aan Vloet de ondankbare taak om uit te vogelen waar het toch telkens weer mis gaat. Bij vlagen speelt NEC namelijk prima voetbal, maar in te veel fases van de wedstrijd wordt de ploeg toch puur op vechtlust overklast. Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen Groningen op het programma en het is te hopen dat onze spelers dan wat minder wisselvallig voor de dag zullen komen.

http://www.detrouwehonden.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 23, 2010 7:58 am

Voorbeschouwing N.E.C. - FC Groningen

Aankomende zaterdag verwelkomen we de selectie & staf van FC Groningen in De Goffert.

Afbeelding

Afgelopen weekend werd in Almelo, na een rode kaart voor Erton Fejzullahu, bij een 2-0 achterstand hard gestreden om terug in de wedstrijd te komen. Zowaar wisten de rood-groen-zwarten nog langszij te komen. Maar een late tegentreffer bezorgde N.E.C. toch nog de koude douche. De wedstrijd tegen FC Groningen is daarom een goede mogelijkheid om het harde werken en het aardige spel van afgelopen wedstrijden voort te zetten. Al is N.E.C. er uiteraard op gebrand om het qua resultaat beter te doen dan tegen NAC Breda en Heracles Almelo.

Kijkend naar de afgelopen seizoenen kan N.E.C. de wedstrijd van zaterdag met vertrouwen tegemoet zien. Op het 2-0 verlies van afgelopen seizoen na, werden er de zes seizoenen ervoor louter punten gepakt in de onderlinge confrontaties in Nijmegen. De grootste uitschieter in deze lijst was ongetwijfeld de 5-1 winst op 28 oktober 2007 met doelpunten van Youssef El Akchaoui, Jhonny van Beukering, Jonas Olsson en Lorenzo Davids waarbij alleen de laatstgenoemde op dit moment nog in N.E.C. kleuren het veld betreedt.

Met de huidige FC Groningen trainer Pieter Huistra is meteen de meest opvallende nieuwkomer bij FC Groningen genoemd. De oud-speler van onder andere FC Groningen, maar ook van Glasgow Rangers, FC Twente en Lierse SK maakte furore als linksbuiten en speelde ook nog 8 interlands. Door een zware achillespeesblessure kwam hij bij de laatst genoemde club overigens nauwelijks aan spelen toe. Deze blessure zorgde destijds ook voor het einde van zijn actieve spelerscarrière. Als opvolger van Ron Jans lijkt de nog prille trainerscarrière van Huistra in de lift te zitten. Met de wedstrijd tegen FC Twente als enige verliespartij (tot het moment van schrijven) draait het team naar meer dan behoren.

Aan Wiljan Vloet de schone taak om het thuispubliek dit weekend te laten zien dat de klinkende overwinning tegen Feyenoord, het goede veldspel tegen NAC Breda en het harde werken in Almelo geen toevalstreffers waren. 'In Breda hebben we ze behoorlijk van het kastje naar de muur gestuurd' liet Bas Sibum nog optekenen na de uitwedstrijd in Breda.

Fejzullahu is door zijn rode kaart van afgelopen zondag helaas geschorst en de blessure van Gábor Babos duurt helaas nog tot en met de winterstop. Zij zijn er zaterdag in ieder geval niet bij. Als u er zaterdag nog bij wilt zijn dan is dat nog mogelijk. Er zijn voor N.E.C. - FC Groningen namelijk nog zo'n 90 kaarten te koop. Ook voor de derby tegen Vitesse op zondag 31 oktober (12:30 uur) zijn nog 240 dagkaarten verkrijgbaar.

Zaterdag zullen we weten of N.E.C. zijn plaats in de middenmoot weet te behouden en weer omhoog kan gaan kijken. Met de support van de 12e man hebben 'onze mannen' in elk geval alvast een streepje voor op de Noorderlingen!

Veel plezier zaterdagavond in de Goffert!

Wedstrijdselectie:
De selectie voor het duel N.E.C. - FC Groningen ziet er als volgt uit: Rémy Amieux, Thomas Chatelle, Jasper Cillessen, Lorenzo Davids, John Goossens, Luuk Koopmans, Youri Loen, Bram Nuytinck, Mark Otten, Lasse Schöne, Adnan Secerovic, Bas Sibum, Björn Vleminckx, Rick ten Voorde, Nathaniel Will, Niels Wellenberg, Ramon Zomer en Niki Zimling.

Geblesseerd: Gabor Babos, Marco van Duin, Rens van Eijden, Leroy George
Niet wedstrijdfit: Dammyano Grootfaam, Cayfano Latupeirissa
Geschorst: Erton Fejzullahu, Joost Ebergen

http://www.nec-nijmegen.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » zo okt 24, 2010 7:07 am

Niks van BanJovi over Vleem? :confused.gif: :666.gif:

Heerlijke wedstrijd gezien... :cheer.gif:
Drie goals voor Vleminckx, drie punten voor NEC
zat. 23 oktober 2010

Afbeelding

Bjorn Vleminckx heeft NEC vandaag de drie punten bezorgd in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De spits, die vaak moeite heeft aan de hooggespannen verwachtingen te voldoen, speelde een uitstekende wedstrijd en had met een beetje geluk nog vaker kunnen scoren. De drie goals bleken uiteindelijk net genoeg om de noorderlingen op afstand te houden, 3-2.

NEC opende furieus en stond na al snel op een comfortabele 2-0 voorsprong. De Groningense verdediging stond in het eerste deel van de wedstrijd gigantisch te schutteren en daar profiteerde de thuisclub (bijna) optimaal van. Assists van Davids in de 4e minuut en Goossens in de 12e minuut werden door onze Belgische spits op waarde geschat, terwijl een derde doelpoging door een Groningse verdediger van de doellijn werd gehaald. In het vervolg van de eerste helft hoefde NEC en kon FC Groningen niet veel meer.

In de tweede helft oogden de groen-witten, die bij winst mede-koploper hadden kunnen worden, aanmerkelijk frisser. NEC bleef af en toe met kunst- en vliegwerk overeind, al had Vleminckx aan de andere kant tot twee maal toe de beslissing kunnen verzorgen, maar had pech dat een volley uit een afgeslagen bal op de paal belandde en een kopbal na een goede voorzet van Goossens de lat trof. Enevoldsen bracht met een mooi schot de spanning terug, luttele minuten later herstelde Vleminckx de marge weer door alert binnen te schieten na een corner. De late Groningse treffer van Andersson zorgde nog even voor wat spannende momenten, maar bleek uiteindelijk gelukkig alleen van statische waarde.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 24, 2010 8:19 am

Tsja... 3x scoren in 1 wedstrijd maakt natuurlijk nog niet dat je een goede spits bent, maar hij speelde gister een prima pot... kan ik verder nix van zeggen. Nog steeds ben ik geen fan van hem... hij moet dit maar eens een aantal wedstrijden achter elkaar volhouden.

Verder maakt NEC het zichzelf aan het eind wel onnodig moelijk hoor... maargoed... Leuke pot gezien en eindelijk verdiende 3 punten.

Ramona

Bericht door Ramona » di okt 26, 2010 3:35 pm

N.E.C. op bezoek bij revelatie Roda JC (incl. film)

Na de overwinning op FC Groningen (3-2) is er weinig rust voor de selectie van N.E.C. Dinsdagavond al staat om 20:00 uur de uitwedstrijd tegen Roda JC op het programma. De Limburgers zijn bezig aan een uitstekend seizoen, getuige de gedeelde 3e plaats op de ranglijst.

Afbeelding

Trainer Wiljan Vloet kan in Kerkrade weer beschikken over Erton Fejzullahu die tegen FC Groningen wegens een schorsing ontbrak. Ook Niels Wellenberg die op het laatste moment wegens rugklachten verstek moest laten gaan maakt weer deel uit van de selectie. Mark Otten viel afgelopen zaterdag vroegtijdig geblesseerd uit, maar is weer op tijd fit. Rens van Eijden, Leroy George en de beide keepers Gábor Babos en Marco van Duin moeten de wedstrijd noodgedwongen aan zich voorbij laten gaan.

Trainer Wiljan Vloet heeft bewust gekozen voor een andere voorbereiding op de wedstrijd tegen Roda JC. "We hebben maar heel licht getraind. Je mag ook niet vol gaan, twee dagen na een wedstrijd. We hebben vooral veel beelden laten zien aan de spelers en ons geconcentreerd op het spelplan. We moeten tegen Roda niet in kracht komen, maar in voetbal", aldus Vloet op TV Gelderland.

"Roda is een goede ploeg met de nadruk op ploeg. Als we ons terug gaan trekken op eigen helft, dan worden we eraf gelopen. Wij zien liever dat Roda zich aan ons moet aanpassen."

Wedstrijdselectie
De selectie voor het duel Roda JC - N.E.C. ziet er als volgt uit: Rémy Amieux, Thomas Chatelle, Jasper Cillessen, Lorenzo Davids, Erton Fejzullahu, John Goossens, Luuk Koopmans, Youri Loen, Bram Nuytinck, Mark Otten, Lasse Schöne, Bas Sibum, Björn Vleminckx, Rick ten Voorde, Nathaniel Will, Ramon Zomer en Niki Zimling, Niels Wellenberg.

http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di okt 26, 2010 9:04 pm

1-1 tegen Roda... geen slecht resultaat...

Vleem gescoord... vond hem overigens niet zo heel goed voetballen, maargoed... ik moet r maar aan wennen

Ramona

Bericht door Ramona » vr okt 29, 2010 3:40 pm

Beide kanten maken zich op voor de Derby
vrij. 29 oktober 2010

De spanning stijgt voelbaar in de regio en het grote aftellen is begonnen. Al weken lang leven de supporters van beide ploegen toe naar de jaarlijkse Derby. Toch lijkt dit treffen vooral aan NEC-zijde te leven, zo meent oud-NEC huurling Jeroen Drost. "Het is van NEC-kant wel wat fanatieker, dan aan Arnhemse kant. Toen [ik nog bij NEC speelde, DTH] was dat de wedstrijd van het jaar", laat de inmiddels op de reservebank wegkwijnende verdediger weten tegen Omroep Gelderland.

Wie trouwens waarschijnlijk wel in de basis verschijnt bij de geelswerten is Stevanovic. Gisteren werd hij nog door de interim-coach Van Arum naar het tweede verbannen, maar oom Merab vond het blijkbaar niet zo leuk dat een Oosteuropese speler disciplinair werd aangepakt en heeft dus even zijn veto uitgesproken. Weet Hans van Arum ook weer waar hij staat.

Lorenzo Davids zal in elk geval niet wakker van liggen van de bokkesprongen van Don Jordania. "Nee, hij gaat zondag zeker niet lachen. We gaan er zoals altijd vol tegenaan. Ze hebben hier al dertien jaar niet gewonnen, laten we dat ook zo houden. Het is natuurlijk een bijzondere wedstrijd, maar ik zie het gewoon als een normale wedstrijd."

De diarree-affaire lijkt gelukkig inmiddels alweer een gepasseerd station. Waar dinsdagavond een groot deel van de selectie nog zichtbaar (en ruikbaar) kampte met maagklachten, daar is momenteel iedereen weer fit. Ook Zimling, die van alle spelers de zwaarste klachten had, is op de goede weg terug. "Het gaat de goede kant op, maar ik heb nog altijd wat pijn in mijn maag. Maar misschien krijgt Vitesse zondag wel buikpijn. Het is een lastige wedstrijd, maar we zijn wel in vorm." Over de uitspraak van vistas-directeur Van Leeuwen dat de arneppers zich willen spiegelen aan het Dream Team van Barcelona is Niki kort maar krachtig: "Dat is te hoog gegrepen voor ze, maar ik vind het best."

John Goossens onderschrijft de woorden van zijn Deense collega. "Vitesse wil Barcelona achterna? Dat zal het dit weekend nog niet worden." Hoewel er dinsdagavond even gevreesd werd voor een hamstringblessure, blijkt Goossens gewoon weer fit te zijn en trainde hij vandaag weer volop mee. "Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar bleek dat er geen schade was. We hebben er donderdag hard aan gewerkt dat ik mee kon trainen. En het gaat goed, dus dat is mooi. Ik ben helemaal klaar voor de derby. Iedereen weet het belang ervan. Je weet hoe het leeft hier. En dus is tweehonderd procent inzet vereist."

Daar weet Bram Nuytinck uiteraard al sinds kleins af aan alles vanaf. Tegen Voetbal International zegt hij hierover: "Het is een bijzonder en speciaal duel, waar ik onwijs veel zin in heb. Onder mijn vrienden zijn veel NEC-supporters, zij hebben allemaal een seizoenkaart. Voor familie heb ik zelf meer kaarten dan bij een gewone wedstrijd geregeld. Iedereen wil het graag zien." Op de vraag of hij ooit zou bezwijken voor het 'grote geld' van ome Merab is Bram duidelijk: "Laat ik het zo zeggen, ik ben geen fan van vitesse. We zullen vol voor de drie punten gaan. Wat ik zou doen als Merab Jordania ooit een flinke zak geld neerlegt om mij over te nemen? Ik zal nooit een geel-zwart vitesse-shirtje aantrekken."

Ook Vloet begrijpt het belang van de komende wedstrijd. "In de hele organisatie is momenteel maar één ding belangrijk: de derby van zondag. Deze wedstrijd móét gewonnen worden. Dat leeft heel sterk." Alleen veldspelers Van Eijden en George zijn nog niet op tijd klaar voor de Derby, de rest lijkt helemaal op scherp te staan. Geen excuses dus voor zondag, die drie punten blijven wederom in Nijmegen!

Come ON, EnieSee!!! :necsjaal.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr okt 29, 2010 8:21 pm

Ben erbij.. lijkt me een leuke wedstrijd die door NEC beslist gaat worden in de omschakeling op het middenveld.

Wouter

Bericht door Wouter » vr okt 29, 2010 9:33 pm

Daar weet Bram Nuytinck uiteraard al sinds kleins af aan alles vanaf. Tegen Voetbal International zegt hij hierover: "Het is een bijzonder en speciaal duel, waar ik onwijs veel zin in heb. Onder mijn vrienden zijn veel NEC-supporters, zij hebben allemaal een seizoenkaart. Voor familie heb ik zelf meer kaarten dan bij een gewone wedstrijd geregeld. Iedereen wil het graag zien." Op de vraag of hij ooit zou bezwijken voor het 'grote geld' van ome Merab is Bram duidelijk: "Laat ik het zo zeggen, ik ben geen fan van vitesse. We zullen vol voor de drie punten gaan. Wat ik zou doen als Merab Jordania ooit een flinke zak geld neerlegt om mij over te nemen? Ik zal nooit een geel-zwart vitesse-shirtje aantrekken."
Net als Pothuizen zeker. Weer zo'n kneus met een grote mond.

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 30, 2010 8:07 am

:smallgrin.gif:

Vitesse git eroan ole oleeeeeeee... :headbang.gif:

Waar zit je ZSoG?

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 30, 2010 8:16 am

Voorbeschouwing NEC - Vitesse
Geplaatst op: 29-10-10 om: 14:53 door:

Door: Chiron

De vroege middag van 31 oktober 2010 brengt NEC-supporters één van de wedstrijden waar het allemaal om draait in een seizoen. De jaarlijkse burenruzie tegen de rivaal van over de waal staat weer op het programma. Dit jaar krijgt de wedstrijd nog wat meer glans doordat Vitesse na het aantreden van Merab Jordania de ambitie uitsprak om binnen drie jaar kampioen van Nederland te zijn.

Wedstrijdinformatie:

Competitie: Eredivisie
Datum: Zondag 31 oktober 2010
Tijd: 12:30 uur
Scheidsrechter: Eric Braamhaar
Stadion: McDos Goffertstadion (Nijmegen)
Laatste zege NEC: 17 januari 2010, 2-1
Laatste zege Vitesse: 2 september 2007, 1-0

Hollywood aan de Rijn is terug en beter dan ooit. Afgelopen zomer werd de club opgekocht door een Georgiër waarover zoveel speculaties de ronde doen dat er best wel wat van waar moet zijn. Vervolgens werd er een heel contingent spelers gehuurd, allen met de overeenkomst dat ze jong en onervaren waren. Wel zouden allen zeer talentvol zijn zoals men in Nederland nog nooit talenten gezien had. Nu is de Nederlandse voetballiefhebber natuurlijk wel wat gewend met sterren als Romario, Ronaldo, Sneijder, Ibrahimovic en Suarez maar niets is onmogelijk in Arnhem. Vooralsnog hebben de 'aankopen' echter nauwelijks indruk weten te maken. De Arnhemmers staan zestiende met slechts acht punten uit elf duels.

Meest in het oog springende speler is Ismael Aisatti. De spelverdeler kende een geweldig begin van zijn carrière bij PSV, speelde op huurbasis de pannen van het dak bij FC Twente maar raakte vervolgens bij PSV in verval. Ajax besloot het jonge talent een kans te geven maar in Amsterdam wist de Marokkaanse middenvelder nimmer zijn status meer waar te maken. Op huurbasis naar Vitesse was het hoogst mogelijke voor het gevallen talent. De beste speler op dit moment is Nemanja Matic. De Serviër, gehuurd van Chelsea, is als controlerende middenvelder belangrijk voor de ploeg van interim-trainer Van Arum, zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht is de fysiek sterke middenvelder de meerdere van zijn medespelers.

Na het nauwelijks verrassende ontslag van Bos is de Spanjaard Ferrer aangesteld als hoofdtrainer. De Catalaan, die geen trainerservaring heeft, moet van de huursoldaten een aanvallend en winnend team maken. De coach zal echter niet op de bank zitten zondag, zijn contract start pas in de eerste week van november. Wel liet de oud-verdediger van Barcelona en (wederom!) Chelsea weten het kampioenschap als een mogelijkheid te zien. De Arnhemmers spelen doorgaans in een 4-2-3-1 formatie en missen met Stevanovic, (disciplinair geschorst, mogelijk toch weer bij de selectie), Civard Sprockel en Lasse Nilsson (de laatste twee vermoedelijk niet fit) enkele belangrijke spelers.

In Havana aan de Waal is het meest opzienbarende nieuws van de afgelopen weken een diarree-aanval. Binnen de spelersgroep welteverstaan. Een tussenstop bij een Grieks restaurant in Heerlen kwam de spelers duur te staan maar inmiddels is iedereen weer hersteld van winderigheid en buikloop. Ook John Goossens die uitviel met een hamstringblessure trainde vrijdagochtend volledig mee en lijkt fit voor de derby. Voetballend is NEC in alles een tegenpool van de noorderbuur. In een kerstboomformatie speelt NEC in balbezit dominant en aanvallend terwijl bij balverlies er overal druk wordt gezet op de tegenstander. Ondanks het gebrek aan echte buitenspelers is spits Björn Vleminckx in topvorm geraakt bij de Nijmegen Eendracht Combinatie. De spits scoorde acht keer in elf duels, bijna evenveel als de totale Arnhemse productie.

Echter, zoals we in Nijmegen weten tellen cijfertjes, statistieken, reputaties, vorm en ranglijsten niet mee bij deze wedstrijd. Wat wel telt is de volledige inzet van de spelers in samenhang met een kolkende Goffert zoals de geel-zwarte jonkies nog niet zijn tegengekomen in hun voetballoopbaan.

http://www.forzanec.nl/

:headbang.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 30, 2010 11:18 am

Mooie tifo en 't knalde net behoorlijk bij de laatste training... :smallgrin.gif:
...zoals live te zien was op DTHstream. :biggthumpup.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za okt 30, 2010 4:20 pm

Ramona schreef::smallgrin.gif:

Vitesse git eroan ole oleeeeeeee... :headbang.gif:

Waar zit je ZSoG?
Hoofdtribune denk ik.

Ramona

Bericht door Ramona » za okt 30, 2010 4:43 pm

Koel! Veel plezier alvast! :headbang.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » za okt 30, 2010 11:59 pm

Ik vrees voor een wedstrijd waarin Vitesse weliswaar 80 procent balbezit heeft, maar weer eens niets anders doet dan de bal doelloos rondspelen. En waarin NEC gewoon hoge ballen in het strafschopgebied gaat pompen waarvan die dikzak er eentje in kopt met zijn achterhoofd. 1-0. Vitesse gaat weer vrije trappen terugspelen op de keeper en zo hobbelen we naar het eindsignaal.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo okt 31, 2010 1:53 am

Ja... da's lekker makkelijk.. zo speelt Vitesse al het hele seizoen... voetbal zonder resultaat...

Come onn... het is Barcalona niet... of toch wel... of niet... nee... toch niet...

Moet je nEC niet de schuld gaan geven dat zij zo af en toe wel resultaat halen... :aai.gif:

jammer overigens dat je denkt dat NEC zo voetbalt, want zo voetballen ze al tijden niet...

Maargoed... ik kan me de frustratie wel voorstellen...

Ramona

Bericht door Ramona » zo okt 31, 2010 2:45 pm

Gelukkig toch een puntje tegen die !#$%^&club! :headbang.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » zo okt 31, 2010 2:58 pm

"Tegen die prachtclub" wilde je zeker schrijven? :smallgrin.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » di nov 02, 2010 7:03 pm

Zeker...binnenkort flaneren op de ramblas aan de Rijnkade... :withstupid.gif:

:drecul.gif:

Nieuwe aanbieding voor Sibum, Davids & Otten
din. 2 november 2010

Voetbal International weet vandaag te melden dat NEC de aflopende contracten van Bas Sibum, Lorenzo Davids en Mark Otten wil verlengen. De contracten van het drietal lopen aan het einde van het seizoen af wat betekent dat ze dan transfervrij kunnen vertrekken.

Het drietal heeft nog geen concrete aanbieding van NEC gehad maar zal dit waarschijnlijk op korte termijn krijgen. Carlos Aalbers: “Het is nog even afwachten welk budget we voor de spelerssalarissen voor komend seizoen tot onze beschikking hebben. 'Als td moet je altijd schipperen tussen sportieve en financiële belangen. Dat is nu ook het geval.”

“We hebben de zaakwaarnemers van de spelers verteld dat we graag met ze verder willen. Nu moeten we dat kracht bijzetten met een aanbieding, maar ik beslis niet alleen over de inhoud daarvan. Binnenkort staat een vergadering met de raad van commissarissen gepland, en daaruit zal meer duidelijk worden.”

Bas Sibum gaf afgelopen zaterdag in De Gelderlander al aan dat de transfervrije status aan het einde van het seizoen hem wel bevalt. “'Dit is geen vervelende situatie. Ik heb signalen opgevangen dat de club met me verder wil, maar op welke manier dit tot uiting komt zie ik wel. Een transfervrije status is nooit verkeerd en kan ook voor mij aantrekkelijk zijn. Ik heb het goed naar mijn zin bij NEC, maar natuurlijk heb ik ook ambities.”

Binnenkort volgt er dus waarschijnlijk meer informatie over de toekomst van het drietal. Wij houden jullie in ieder geval op de hoogte.

Afbeelding
Bas Sibum volgend seizoen niet meer in De Goffert..?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di nov 02, 2010 7:35 pm

Zeker...binnenkort flaneren op de ramblas aan de Rijnkade
oOOH... dat zou ik ook wel willen Lijkt me prachtig. Kunnen we ook van die mooie shirt kopen van Vitesse... zullen het dan ook van die prachtig blauw-rode shirts worden. Heerlijk. Eindelijk een echte voetbalclub in Nederland... en dat in die prachtstad Arnhem..

Come onnn... Vitesse... Comee onn Vitesse!! Wie wil daar nou niet bij horen?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di nov 02, 2010 7:48 pm

Ook weer een blesure... da's lang geleden zeg...
Knieblessure voor Fejzullahu
Geplaatst op: 02-11-10 om: 08:38 door:Door: Jeroen
Erton Fejzullahu heeft gisteren een knieblessure opgelopen. Daardoor kan de aanvaller niet meereizen met Jong NEC voor de uitwedstrijd tegen Jong FC Groningen (5-2 verlies). Hoe ernstig de blessure is, zal in de loop van deze week duidelijk worden.

De Zweed moest eerder dit seizoen een groot deel van de voorbereiding en seizoensstart missen vanwege een liesblessure.

Gesloten