PSV 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
Dat zeg ik ook, maar vooralsnog valt hij dus reuze mee. Gezien de verhalen dat hij maar een matige speler zou moeten zijn begint hij toch heel aardig. Maar inderdaad, het is natuurlijk te vroeg om te oordelen en hij heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld.joey schreef:Mij zegt het weinig, want het niveau van die wedstrijd was erg laag. Die jongen moet eerst maar eens iets laten zien tegen AZ of zo.
Euhm, wedstrijden van Manco in Jong PSV ?generaal schreef:Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.
Misschien dat je ooit van dat team hebt gehoord...en de wedstrijd van Manco in de beker met PSV 1 tegen Jong PSV bewees dat ook.
In de wedstrijd tegen Heerenveen speelde hij iets van 5 of 10 minuten, daarin gaf hij inderdaad de beslissende voorzet (wat erg knap is) maar dat is natuurlijk veel te kort om een oordeel te kunnen vellen. Al houdt dat laatste je niet tegen om Toivonen af te blijven maken, ondanks 1 goal en 2 assists in pas zijn 2e wedstrijd voor PSV. Jij meet duidelijk met 2 maten.
vier punten..Harm schreef:Gomes is er nu ook niet, heel de organisatie van PSV is in elkaar geklapt, er is 30 miljoen in Ajax geïnvesteerd en nog staan jullie niet bovenaan.Toppie schreef:Zonder Gomez waren we zeker 2x kampioen geworden ipv 4x Pisvee
Hell, na donderdag zouden we drie punten op jullie achter kunnen staan.
*kuch* Malmö - Halmstad *kuch*Baseman schreef:Dat zeg ik ook, maar vooralsnog valt hij dus reuze mee. Gezien de verhalen dat hij maar een matige speler zou moeten zijn begint hij toch heel aardig. Maar inderdaad, het is natuurlijk te vroeg om te oordelen en hij heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld.joey schreef:Mij zegt het weinig, want het niveau van die wedstrijd was erg laag. Die jongen moet eerst maar eens iets laten zien tegen AZ of zo.
Euhm, wedstrijden van Manco in Jong PSV ?generaal schreef:Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.
Misschien dat je ooit van dat team hebt gehoord...en de wedstrijd van Manco in de beker met PSV 1 tegen Jong PSV bewees dat ook.
In de wedstrijd tegen Heerenveen speelde hij iets van 5 of 10 minuten, daarin gaf hij inderdaad de beslissende voorzet (wat erg knap is) maar dat is natuurlijk veel te kort om een oordeel te kunnen vellen. Al houdt dat laatste je niet tegen om Toivonen af te blijven maken, ondanks 1 goal en 2 assists in pas zijn 2e wedstrijd voor PSV. Jij meet duidelijk met 2 maten.
Naar Nederlandse begrippen heeft PSV geen slechte selectie. Het was je reinste sabotage, Frank.Frank schreef:PSV heeft anders de laatste maanden akelig moeite gehad met die 'zwakke' ploegjes![]()
Ik weet niet precies wat Stevens allemaal verkeerd heeft gedaan (buiten dat idioot veel veranderen aan de opstellingen), maar die lijkt een situatie te zijn waarbij de trainerswissel wel effect heeft.
Ik weet niet wat Stevens fout heeft gedaan, maar ik weet wel dat de spelers een hoop fout hebben gedaan.
5-0, het gaat hard.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Wat een egotripper, die Amrabat.

ADPSV hoopt Chinees Zhou Haibin
EINDHOVEN - PSV hoopt op korte termijn de Chinese speler Zhou Haibin (23) vast te leggen. De Eindhovense club onderhandelt momenteel over de komst van de veelvoudig international.
Zhou Haibin schiet op het doel van België tijdens de Olympische Spelen van Peking. Een tackle van AZ'er Moussa Dembélé haalt niets uit. FOTO EPA
Een aantal juridische zaken bemoeilijkt de overgang van de aanvallende middenvelder van Shandong Luneng.
Er moet nog het een en ander met de Chinese autoriteiten en zijn club worden afgehandeld. Daarnaast moet er nog een visum voor Zhou Haibin worden geregeld. ,,Hij zal niet binnen een week hier zijn'', aldus de woordvoerder van PSV.
PSV heeft Zhou Haibin wel voor het verstrijken van de transferperiode op 31 januari bij de KNVB laten registreren. Hij kan dus meteen voor PSV in actie komen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik hou het maar op de verkeerde man op de verkeerde plaats op het verkeerde moment (of zoiets).joey schreef:Naar Nederlandse begrippen heeft PSV geen slechte selectie. Het was je reinste sabotage, Frank.
Ik weet niet wat Stevens fout heeft gedaan, maar ik weet wel dat de spelers een hoop fout hebben gedaan.
5-0, het gaat hard.
Ado speelde slecht, maar PSV speelde ook 'gewoon' goed. Het eerste half uur was PSV nog zoekende, maar daarna ging men aardig los ! Een lekkere 2e helft en mooi om te zien dat het plezier terug lijkt, positief ook dat men zelfs na de 6-0 door bleef voetballen.
Toivonen speelde weer sterk, al had hij eerder en vaker moeten/mogen scoren. Maar zijn loopacties en techniek zijn een verademing vergeleken met Koevermans en Lazovic, zijn goal was ook een knappe.
Amrabat speelde niet eens zo goed, maar de onbevangenheid is terug bij hem en hij maakte een geweldige goal. Doedel lijkt ook bevrijd en hij speelt stukken beter onder Lodeweges dan onder Stevens, hopen dat hij deze lijn door kan trekken.
Nu nog zo'n wedstrijd tegen Volendam en op naar AZ !
Waarna een hele zware serie volgt en zal blijken waar PSV staat.
Toivonen speelde weer sterk, al had hij eerder en vaker moeten/mogen scoren. Maar zijn loopacties en techniek zijn een verademing vergeleken met Koevermans en Lazovic, zijn goal was ook een knappe.
Amrabat speelde niet eens zo goed, maar de onbevangenheid is terug bij hem en hij maakte een geweldige goal. Doedel lijkt ook bevrijd en hij speelt stukken beter onder Lodeweges dan onder Stevens, hopen dat hij deze lijn door kan trekken.
Nu nog zo'n wedstrijd tegen Volendam en op naar AZ !
Waarna een hele zware serie volgt en zal blijken waar PSV staat.
- Daily Blind
Zo is het. Hij zou niet de eerste voetballer zijn die na een goede entree langzaam maar zeker wegzakt naar de middelmaat. Ik heb 'm overigens nog geen minuut in actie gezien hoor. Maar het kan nu eenmaal gevaarlijk zijn om snel te oordelen over een nieuwe speler.
Aan het einde van de competitie weten we waarschijnlijk meer.
Aan het einde van de competitie weten we waarschijnlijk meer.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16