PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 03, 2009 9:04 pm

Yep, denk dat jullie nog gewoon 2de worden.

generaal

Bericht door generaal » di feb 03, 2009 9:06 pm

brigade zuid schreef:Yep, denk dat jullie nog gewoon 2de worden.
Het lijkt mij erg sterk. Hoe wisselvallig Ajax ook speelt: PSV is momenteel los zand. Dan zie ik nog eerder FC Twente met de 2e plaats gaan strijken.

Baseman

Bericht door Baseman » wo feb 04, 2009 7:38 am

joey schreef:Mij zegt het weinig, want het niveau van die wedstrijd was erg laag. Die jongen moet eerst maar eens iets laten zien tegen AZ of zo.
Dat zeg ik ook, maar vooralsnog valt hij dus reuze mee. Gezien de verhalen dat hij maar een matige speler zou moeten zijn begint hij toch heel aardig. Maar inderdaad, het is natuurlijk te vroeg om te oordelen en hij heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld.
generaal schreef:Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.
Euhm, wedstrijden van Manco in Jong PSV ?
Misschien dat je ooit van dat team hebt gehoord...en de wedstrijd van Manco in de beker met PSV 1 tegen Jong PSV bewees dat ook.

In de wedstrijd tegen Heerenveen speelde hij iets van 5 of 10 minuten, daarin gaf hij inderdaad de beslissende voorzet (wat erg knap is) maar dat is natuurlijk veel te kort om een oordeel te kunnen vellen. Al houdt dat laatste je niet tegen om Toivonen af te blijven maken, ondanks 1 goal en 2 assists in pas zijn 2e wedstrijd voor PSV. Jij meet duidelijk met 2 maten.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo feb 04, 2009 2:48 pm

Harm schreef:
Toppie schreef:Zonder Gomez waren we zeker 2x kampioen geworden ipv 4x Pisvee
Gomes is er nu ook niet, heel de organisatie van PSV is in elkaar geklapt, er is 30 miljoen in Ajax geïnvesteerd en nog staan jullie niet bovenaan.

Hell, na donderdag zouden we drie punten op jullie achter kunnen staan.
vier punten..

generaal

Bericht door generaal » wo feb 04, 2009 3:26 pm

Baseman schreef:
joey schreef:Mij zegt het weinig, want het niveau van die wedstrijd was erg laag. Die jongen moet eerst maar eens iets laten zien tegen AZ of zo.
Dat zeg ik ook, maar vooralsnog valt hij dus reuze mee. Gezien de verhalen dat hij maar een matige speler zou moeten zijn begint hij toch heel aardig. Maar inderdaad, het is natuurlijk te vroeg om te oordelen en hij heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld.
generaal schreef:Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.
Euhm, wedstrijden van Manco in Jong PSV ?
Misschien dat je ooit van dat team hebt gehoord...en de wedstrijd van Manco in de beker met PSV 1 tegen Jong PSV bewees dat ook.

In de wedstrijd tegen Heerenveen speelde hij iets van 5 of 10 minuten, daarin gaf hij inderdaad de beslissende voorzet (wat erg knap is) maar dat is natuurlijk veel te kort om een oordeel te kunnen vellen. Al houdt dat laatste je niet tegen om Toivonen af te blijven maken, ondanks 1 goal en 2 assists in pas zijn 2e wedstrijd voor PSV. Jij meet duidelijk met 2 maten.
*kuch* Malmö - Halmstad *kuch*

999

Bericht door 999 » do feb 05, 2009 8:49 pm

Zoals te verwachten staat Psv op een royale voorsprong tegen Ado ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 05, 2009 9:15 pm

4-0 zelfs. Een erg zwakke ploeg, dat ADO Den Haag. Wonnen wij ook dik van.

Ik vrees dat PSV ons nog gaat inhalen. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Frank

Bericht door Frank » do feb 05, 2009 9:17 pm

PSV heeft anders de laatste maanden akelig moeite gehad met die 'zwakke' ploegjes :smallgrin.gif:

Ik weet niet precies wat Stevens allemaal verkeerd heeft gedaan (buiten dat idioot veel veranderen aan de opstellingen), maar die lijkt een situatie te zijn waarbij de trainerswissel wel effect heeft.

999

Bericht door 999 » do feb 05, 2009 9:21 pm

Lazovics zit alleen kerstfeest te vieren .. grootmuil ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 05, 2009 9:26 pm

Frank schreef:PSV heeft anders de laatste maanden akelig moeite gehad met die 'zwakke' ploegjes :smallgrin.gif:

Ik weet niet precies wat Stevens allemaal verkeerd heeft gedaan (buiten dat idioot veel veranderen aan de opstellingen), maar die lijkt een situatie te zijn waarbij de trainerswissel wel effect heeft.
Naar Nederlandse begrippen heeft PSV geen slechte selectie. Het was je reinste sabotage, Frank.

Ik weet niet wat Stevens fout heeft gedaan, maar ik weet wel dat de spelers een hoop fout hebben gedaan.

5-0, het gaat hard.

999

Bericht door 999 » do feb 05, 2009 9:28 pm

6 - 0
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do feb 05, 2009 9:29 pm

Doedelzak 3x zie ik. Tsja, dan is de tegenstand armoedig.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » do feb 05, 2009 9:30 pm

Zo'n monsterscore zou ook wel een keertje lekker zijn bij ons.. Die aanval gaat los

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 05, 2009 9:30 pm

Wat een egotripper, die Amrabat. :smallgrin.gif:

PSV hoopt Chinees Zhou Haibin

EINDHOVEN - PSV hoopt op korte termijn de Chinese speler Zhou Haibin (23) vast te leggen. De Eindhovense club onderhandelt momenteel over de komst van de veelvoudig international.

Zhou Haibin schiet op het doel van België tijdens de Olympische Spelen van Peking. Een tackle van AZ'er Moussa Dembélé haalt niets uit. FOTO EPA
Een aantal juridische zaken bemoeilijkt de overgang van de aanvallende middenvelder van Shandong Luneng.

Er moet nog het een en ander met de Chinese autoriteiten en zijn club worden afgehandeld. Daarnaast moet er nog een visum voor Zhou Haibin worden geregeld. ,,Hij zal niet binnen een week hier zijn'', aldus de woordvoerder van PSV.

PSV heeft Zhou Haibin wel voor het verstrijken van de transferperiode op 31 januari bij de KNVB laten registreren. Hij kan dus meteen voor PSV in actie komen.
AD

Frank

Bericht door Frank » do feb 05, 2009 9:31 pm

joey schreef:Naar Nederlandse begrippen heeft PSV geen slechte selectie. Het was je reinste sabotage, Frank.

Ik weet niet wat Stevens fout heeft gedaan, maar ik weet wel dat de spelers een hoop fout hebben gedaan.

5-0, het gaat hard.
Ik hou het maar op de verkeerde man op de verkeerde plaats op het verkeerde moment (of zoiets).

999

Bericht door 999 » do feb 05, 2009 9:34 pm

Komop Ado maak eens effe gelijk ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 05, 2009 9:37 pm

Peter schreef:Doedelzak 3x zie ik. Tsja, dan is de tegenstand armoedig.
Toen Cvitanich tegen Den Haag drie keer scoorde was iedereen heel enthousiast. :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » do feb 05, 2009 9:38 pm

joey schreef:
Toen Cvitanich tegen Den Haag drie keer scoorde was iedereen heel enthousiast. :hypocrite.gif:
Wie scoorde ?. :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

Frank

Bericht door Frank » do feb 05, 2009 9:40 pm

Het zou natuurlijk kunnen dat hij gewoon weer eens een goede wedstrijd speelt. Is al weer een tijdje geleden, maar het kan wel :smallgrin.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr feb 06, 2009 9:11 am

Ado speelde slecht, maar PSV speelde ook 'gewoon' goed. Het eerste half uur was PSV nog zoekende, maar daarna ging men aardig los ! Een lekkere 2e helft en mooi om te zien dat het plezier terug lijkt, positief ook dat men zelfs na de 6-0 door bleef voetballen.

Toivonen speelde weer sterk, al had hij eerder en vaker moeten/mogen scoren. Maar zijn loopacties en techniek zijn een verademing vergeleken met Koevermans en Lazovic, zijn goal was ook een knappe.
Amrabat speelde niet eens zo goed, maar de onbevangenheid is terug bij hem en hij maakte een geweldige goal. Doedel lijkt ook bevrijd en hij speelt stukken beter onder Lodeweges dan onder Stevens, hopen dat hij deze lijn door kan trekken.

Nu nog zo'n wedstrijd tegen Volendam en op naar AZ !
Waarna een hele zware serie volgt en zal blijken waar PSV staat.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr feb 06, 2009 9:17 am

Toivonen! Een prima aankoop van PSV! Ik denk dat PSV maar ook de voetballiefhebbers erg veel gaan genieten van deze speler.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr feb 06, 2009 9:23 am

Laten we nog paar een potjes wachten. ik weet dat Dudszak in het begin ook bejubeld werd (volgens mij scoorde hij bij z'n debuut tegen Ajax) en viel ie daarna ook weer ver terug.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 06, 2009 10:38 am

Zo is het. Hij zou niet de eerste voetballer zijn die na een goede entree langzaam maar zeker wegzakt naar de middelmaat. Ik heb 'm overigens nog geen minuut in actie gezien hoor. Maar het kan nu eenmaal gevaarlijk zijn om snel te oordelen over een nieuwe speler.

Aan het einde van de competitie weten we waarschijnlijk meer.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr feb 06, 2009 10:51 am

Ik zou het een complete afgang vinden mocht Psv ons nog inhalen.. dan is het dus echt gewoon zo dat zelfs als ze een kutjaar hebben met alles dr op en dr aan dat ze toch nog boven AJAX eindigen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 06, 2009 10:53 am

Gezien de voorsprong die we hadden misschien wel. Maar de selectie van PSV is wat mij betreft echt niet slechter als die van ons. Ze hebben gewoon prima materiaal waarmee je in Nederland normaal gesproken gewoon om het kampioenschap speelt.
Nil volentibus arduum

Gesloten