Piet mag dat, helaas, niet meer voor/van Ajax.Mijn filosofie – en dat heb ik van mijn idool Piet Keizer overgenomen – is dat je langs de kant altijd kijkt naar de extra klasse.
PSV 2008 - 2009
-
Klopt, maar de coaches daar blijven steevast houden aan Balasz op links, wat onbegrijpelijk is natuurlijk. Maar goed, ook goed voor zijn ontwikkeling natuurlijk. Zal daar waarschijnlijk alles gaan spelen. Zijler was al geen basisspeler, die zal nu voortaan denk ik op de tribune zitten.generaal schreef:Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.Jabu schreef:'Supertalent' Manco speelt de rest van het seizoen voor Willem II.
Weer hele verhalen over de gang van zaken rondom Lemic, Erwin Koeman, Joop Hiele, Stevens. En hij ratelt maar door.
Over Lazovic zegt 'ie dan bijvoorbeeld ineens weer dat ze hem eigenlijk weg hadden moeten sturen na dat incident met Stevens. Nou, die zal weer zin hebben om te trainen of spelen deze week. Dat incident is geweest. Als ze hadden willen ingrijpen (en dat hadden ze natuurlijk moeten doen) dan had het op dat moment gemoeten.
Over Lazovic zegt 'ie dan bijvoorbeeld ineens weer dat ze hem eigenlijk weg hadden moeten sturen na dat incident met Stevens. Nou, die zal weer zin hebben om te trainen of spelen deze week. Dat incident is geweest. Als ze hadden willen ingrijpen (en dat hadden ze natuurlijk moeten doen) dan had het op dat moment gemoeten.
Nil volentibus arduum
Uiteraard, iedereen komt aan de beurt bij Jan. De hele spelersgroep was Gomes spuugzat. En hij was ook mede verantwoordelijk voor de rel met Hiele.joey schreef: Zei hij nog iets over Gomes?![]()
Gomes (en Ramos) hadden aan PSV aangegeven dat ze niet met Hiele wilde doorgaan omdat ze ontevreden waren. Dat wilde PSV niet tegen Hiele zeggen omdat ze nog een half jaar door moesten met elkaar. Ze hebben daarom tegen Hiele gezegd dat ze niet met hem door wilden gaan omdat een 2e dominante persoonlijkheid in de kleedkamer te veel was. Toen Hiele vervolgens bekend maakte dat hij weg moest viel Gomes hem zo'n beetje in de armen en zei hij dat het zo vreselijk jammer was dat Hiele moest vertrekken.
Nil volentibus arduum
Spelen bij Willem II is inderdaad veel slechter voor zijn ontwikkeling dan spelen bij Jong PSV...generaal schreef:Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.
Manco is een groot talent, maar tactisch is hij er nog niet klaar voor. Ook heeft hij nog te veel balverlies. Hem een half seizoen uitlenen aan Willem II lijkt mij een uitstekende zet van PSV.
Hetzelfde geldt overigens voor het verhuren van Wuytens aan De Graafschap, dat vind ik ook een goede zet.
Bij Studio Sport waren ze lyrisch over Toivonen. Toen hij een sprintduel won van René Bot: 'en hij is nog snel ook'.Harm schreef:Het lijkt wel of ik een andere wedstrijd heb gezien. Ik vond er echt helemaal niks aan. In de eerste helft was het wel aardig, maar ik vond het nog steeds toevalsvoetbal. Maar dat krijg je met zo weinig intelligentie en creativiteit in het elftal.
En weer geen Bakkal in de basis. Dadelijk gaat hij ook nog naar Ajax.
Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.Baseman schreef:Spelen bij Willem II is inderdaad veel slechter voor zijn ontwikkeling dan spelen bij Jong PSV...generaal schreef:Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.
Manco is een groot talent, maar tactisch is hij er nog niet klaar voor. Ook heeft hij nog te veel balverlies. Hem een half seizoen uitlenen aan Willem II lijkt mij een uitstekende zet van PSV.
Hetzelfde geldt overigens voor het verhuren van Wuytens aan De Graafschap, dat vind ik ook een goede zet.
Op PSV Netwerk trekken ze zich nog net niet af op Toivonen, maar die jongen wordt door pers en publiek schromelijk overschat. Gelukkig moeten we nog tegen Ajax, AZ en FC Twente en dan wil ik de reacties nog wel eens opnieuw peilenBaseman schreef:Toivonen speelde ook een goede wedstrijd.
Hij heeft nog voldoende te leren, maar vooralsnog lijkt het erop dat PSV eindelijk een heel aardig aanspeelpunt heeft. Gezien de matige verhalen over Toivonen valt hij me reuze mee, al is het natuurlijk nog erg vroeg om hem te beoordelen.