PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma feb 02, 2009 5:14 pm

Mijn filosofie – en dat heb ik van mijn idool Piet Keizer overgenomen – is dat je langs de kant altijd kijkt naar de extra klasse.
Piet mag dat, helaas, niet meer voor/van Ajax.

generaal

Bericht door generaal » ma feb 02, 2009 5:16 pm

Jabu schreef:'Supertalent' Manco speelt de rest van het seizoen voor Willem II.
Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.

jabu

Bericht door jabu » ma feb 02, 2009 5:19 pm

Demosthenes schreef:
Mijn filosofie – en dat heb ik van mijn idool Piet Keizer overgenomen – is dat je langs de kant altijd kijkt naar de extra klasse.
Piet mag dat, helaas, niet meer voor/van Ajax.
Ik neem aan dat het kijken naar extra klasse langs de kant de filosofie is van iedere scout? :confused.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma feb 02, 2009 5:37 pm

generaal schreef:
Jabu schreef:'Supertalent' Manco speelt de rest van het seizoen voor Willem II.
Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.
Klopt, maar de coaches daar blijven steevast houden aan Balasz op links, wat onbegrijpelijk is natuurlijk. Maar goed, ook goed voor zijn ontwikkeling natuurlijk. Zal daar waarschijnlijk alles gaan spelen. Zijler was al geen basisspeler, die zal nu voortaan denk ik op de tribune zitten.

Daniel

Bericht door Daniel » ma feb 02, 2009 5:50 pm

Apart, want Zijler deed het vorig jaar bij Twente soms echt heel goed.

EDIT: Oh, is dat alweer twee jaar terug? :blush.gif: Is me helemaal ontglipt. :blush.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma feb 02, 2009 5:53 pm

Ja, klopt. Blijkbaar ziet Jonker het niet zo in hem zitten. Reimond Manco kan morgen overigens nog niet meedoen, ivb met het toernooi in Zuid-Amerika.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 02, 2009 10:18 pm

Wat hoort die Reker zichzelf toch graag praten zeg. Hij zit bij Voetbal International weer over van alles een mening te geven. Dat staat 'm natuurlijk vrij en bij een aantal onderwerpen is dat ook goed. Maar soms is het echt beter om even wat minder duidelijk te zijn Jan. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma feb 02, 2009 10:41 pm

Inderdaad. Weten we dus ook weer dat Stevens gewoon een dik pak geld heeft meegekregen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 02, 2009 10:45 pm

En bijvoorbeeld ook dat hij ontevreden is over Isaksson. Waar hij dan uiteraard even bij moet vertellen dat hij 'm niet van te voren heeft gezien.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 02, 2009 11:00 pm

Wat zei hij nog meer? Is er al iets duidelijk over de nieuwe trainer?
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 02, 2009 11:05 pm

Weer hele verhalen over de gang van zaken rondom Lemic, Erwin Koeman, Joop Hiele, Stevens. En hij ratelt maar door.

Over Lazovic zegt 'ie dan bijvoorbeeld ineens weer dat ze hem eigenlijk weg hadden moeten sturen na dat incident met Stevens. Nou, die zal weer zin hebben om te trainen of spelen deze week. Dat incident is geweest. Als ze hadden willen ingrijpen (en dat hadden ze natuurlijk moeten doen) dan had het op dat moment gemoeten.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 02, 2009 11:09 pm

O, jammer dat ik dat gemist heb. Zei hij nog iets over Gomes? :666.gif:

Die Lazovic hadden ze inderdaad allang buiten moeten trappen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 02, 2009 11:18 pm

joey schreef: Zei hij nog iets over Gomes? :666.gif:
Uiteraard, iedereen komt aan de beurt bij Jan. De hele spelersgroep was Gomes spuugzat. En hij was ook mede verantwoordelijk voor de rel met Hiele.

Gomes (en Ramos) hadden aan PSV aangegeven dat ze niet met Hiele wilde doorgaan omdat ze ontevreden waren. Dat wilde PSV niet tegen Hiele zeggen omdat ze nog een half jaar door moesten met elkaar. Ze hebben daarom tegen Hiele gezegd dat ze niet met hem door wilden gaan omdat een 2e dominante persoonlijkheid in de kleedkamer te veel was. Toen Hiele vervolgens bekend maakte dat hij weg moest viel Gomes hem zo'n beetje in de armen en zei hij dat het zo vreselijk jammer was dat Hiele moest vertrekken.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 02, 2009 11:37 pm

Hehehe...

Wel dapper dat Reker komt opdagen.

Beloki

Bericht door Beloki » ma feb 02, 2009 11:37 pm

Gomes is gewoon een komediant. Een vervelend figuur.

Hilarisch dat de fans van psv smeken om zijn terugkeer. :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 03, 2009 12:48 am

Heb nog even gekeken. Reker kwam met dezelfde voorbeelden als destijds in de NrC hebben gestaan. Weten we meteen wie de bron was van die journalisten.

Reker voelde zich zwaar in zijn eer aangetast en stond te springen om zich te verdedigen. Niet dat het wat zal helpen. :aai.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 03, 2009 8:01 am

generaal schreef:Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.
Spelen bij Willem II is inderdaad veel slechter voor zijn ontwikkeling dan spelen bij Jong PSV...

Manco is een groot talent, maar tactisch is hij er nog niet klaar voor. Ook heeft hij nog te veel balverlies. Hem een half seizoen uitlenen aan Willem II lijkt mij een uitstekende zet van PSV.

Hetzelfde geldt overigens voor het verhuren van Wuytens aan De Graafschap, dat vind ik ook een goede zet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 03, 2009 2:43 pm

Harm schreef:Het lijkt wel of ik een andere wedstrijd heb gezien. Ik vond er echt helemaal niks aan. In de eerste helft was het wel aardig, maar ik vond het nog steeds toevalsvoetbal. Maar dat krijg je met zo weinig intelligentie en creativiteit in het elftal.

En weer geen Bakkal in de basis. Dadelijk gaat hij ook nog naar Ajax.
Bij Studio Sport waren ze lyrisch over Toivonen. Toen hij een sprintduel won van René Bot: 'en hij is nog snel ook'.

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 03, 2009 2:53 pm

Toivonen speelde ook een goede wedstrijd.
Hij heeft nog voldoende te leren, maar vooralsnog lijkt het erop dat PSV eindelijk een heel aardig aanspeelpunt heeft. Gezien de matige verhalen over Toivonen valt hij me reuze mee, al is het natuurlijk nog erg vroeg om hem te beoordelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 03, 2009 3:33 pm

Mij zegt het weinig, want het niveau van die wedstrijd was erg laag. Die jongen moet eerst maar eens iets laten zien tegen AZ of zo.

generaal

Bericht door generaal » di feb 03, 2009 4:40 pm

Baseman schreef:
generaal schreef:Zijn ze nou helemaal gestoord bij PSV? Manco is met afstand de meest getalenteerde aanvaller uit de selectie.
Spelen bij Willem II is inderdaad veel slechter voor zijn ontwikkeling dan spelen bij Jong PSV...

Manco is een groot talent, maar tactisch is hij er nog niet klaar voor. Ook heeft hij nog te veel balverlies. Hem een half seizoen uitlenen aan Willem II lijkt mij een uitstekende zet van PSV.

Hetzelfde geldt overigens voor het verhuren van Wuytens aan De Graafschap, dat vind ik ook een goede zet.
Hoe kom je bij die fabel van dat balverlies? Die jongen heeft amper een kans gekregen en toen hij werd ingebracht tegen Heerenveen, was hij gelijk doorslaggevend voor het resultaat.

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 03, 2009 4:43 pm

Zonder Gomez waren we zeker 2x kampioen geworden ipv 4x Pisvee

generaal

Bericht door generaal » di feb 03, 2009 4:43 pm

Baseman schreef:Toivonen speelde ook een goede wedstrijd.
Hij heeft nog voldoende te leren, maar vooralsnog lijkt het erop dat PSV eindelijk een heel aardig aanspeelpunt heeft. Gezien de matige verhalen over Toivonen valt hij me reuze mee, al is het natuurlijk nog erg vroeg om hem te beoordelen.
Op PSV Netwerk trekken ze zich nog net niet af op Toivonen, maar die jongen wordt door pers en publiek schromelijk overschat. Gelukkig moeten we nog tegen Ajax, AZ en FC Twente en dan wil ik de reacties nog wel eens opnieuw peilen :smallgrin.gif: .

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 03, 2009 5:05 pm

Beloki schreef:Gomes is gewoon een komediant. Een vervelend figuur.

Hilarisch dat de fans van psv smeken om zijn terugkeer. :smallgrin.gif:
Logisch toch, die gast zorgde ervoor dat PSV kampioen werd... Kan het hun schelen dat hij Hiele wegpestte...
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » di feb 03, 2009 8:58 pm

Toppie schreef:Zonder Gomez waren we zeker 2x kampioen geworden ipv 4x Pisvee
Gomes is er nu ook niet, heel de organisatie van PSV is in elkaar geklapt, er is 30 miljoen in Ajax geïnvesteerd en nog staan jullie niet bovenaan.

Hell, na donderdag zouden we drie punten op jullie achter kunnen staan.

Gesloten