PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella

Bericht door goodfella » ma nov 20, 2006 7:49 pm

joey schreef:
generaal schreef:Stam heeft een prachtcarrière gehad, maar is de laatste tijd vooral blessuregevoelig, trager dan voorheen en maakt fouten. Alex daarentegen staat in de bloei van zijn voetbalcarrière en kan alleen nog maar beter worden.
Hij kan er niets meer van sinds hij Ajax heeft verkozen boven PSV, HAHAHAHAHAHA. :rofl:
Frustraties heten dat Joey. Ja toch generaal (of moet ik je DAM noemen?).

Hoe noemt Jaap Amsterdam ook alweer? Oh ja, een wereldstad. En dat dorpje in Brabant noemt hij een gemoedelijk industriestadje. :D

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 7:59 pm

joey schreef:
generaal schreef:Stam heeft een prachtcarrière gehad, maar is de laatste tijd vooral blessuregevoelig, trager dan voorheen en maakt fouten. Alex daarentegen staat in de bloei van zijn voetbalcarrière en kan alleen nog maar beter worden.
Hij kan er niets meer van sinds hij Ajax heeft verkozen boven PSV, HAHAHAHAHAHA. :rofl:
Z'n laatste jaar bij Milan was het ook niet veel meer.

Frank

Bericht door Frank » ma nov 20, 2006 8:00 pm

En weer gaat er een discussie naar een soort "Ajax is beter dan PSV" of "PSV is beter dan Ajax" spelletje toe. ;)

Het zijn beide voor Nederlandse begrippen top spelers en ik denk dat er momenteel weinig verschil tussen die twee zit. Ajax mag blij zijn met Stam en PSV met Alex.....
Laatst gewijzigd door Frank op ma nov 20, 2006 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma nov 20, 2006 8:00 pm

generaal schreef:
Peter schreef:Op basis van wat beoordelen we Alex eigenlijk? Op basis van wedstrijdjes in de Nederlandse Eredivisie. Laat hem eerst maar eens wat seizoenen meedraaien in een absolute topcompetitie (Serie A of Primera Division) en dan kunnen we pas echt zien of hij tot de allerbesten behoort. Nu valt hij logischerwijze buiten de top5, vooral vanwege het gebrek aan tegenstand.
De Champions League is geen topcompetitie? Dat Ajax er niet aan mee doet, betekent natuurlijk niet dat de CL niks voorstelt.
Dat is wat anders dan 2x per week een topduel spelen. Nu mag je eerst inspelen tegen NEC om het daarna op te nemen tegen een Europese (sub)topper. Verder heeft Alex nog geen enkele aansprekende prijs gewonnen, iets wat een echte topper natuurlijk onderscheidend maakt.

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:02 pm

goodfella schreef:
joey schreef:
Frustraties heten dat Joey. Ja toch generaal (of moet ik je DAM noemen?).

Hoe noemt Jaap Amsterdam ook alweer? Oh ja, een wereldstad. En dat dorpje in Brabant noemt hij een gemoedelijk industriestadje. :D
Omdat LTS'er Jaap Stam Amsterdam een wereldstad noemt, moet ik gefrustreerd zijn? Alsjeblieft zeg... En je DAM-insinuatie doet wel erg zielig aan. Zit je soms op hetzelfde niveau als onze Jaap? Dat zou het verklaren.

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:06 pm

Peter schreef:
generaal schreef:
Peter schreef:Op basis van wat beoordelen we Alex eigenlijk? Op basis van wedstrijdjes in de Nederlandse Eredivisie. Laat hem eerst maar eens wat seizoenen meedraaien in een absolute topcompetitie (Serie A of Primera Division) en dan kunnen we pas echt zien of hij tot de allerbesten behoort. Nu valt hij logischerwijze buiten de top5, vooral vanwege het gebrek aan tegenstand.
De Champions League is geen topcompetitie? Dat Ajax er niet aan mee doet, betekent natuurlijk niet dat de CL niks voorstelt.
Dat is wat anders dan 2x per week een topduel spelen. Nu mag je eerst inspelen tegen NEC om het daarna op te nemen tegen een Europese (sub)topper. Verder heeft Alex nog geen enkele aansprekende prijs gewonnen, iets wat een echte topper natuurlijk onderscheidend maakt.
Jij vindt Lampard en Terry ook geen echte toppers dus?

999

Bericht door 999 » ma nov 20, 2006 8:08 pm

generaal schreef:
Peter schreef:
generaal schreef: De Champions League is geen topcompetitie? Dat Ajax er niet aan mee doet, betekent natuurlijk niet dat de CL niks voorstelt.
Spelen die bij Psv dan ?.
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:12 pm

Voetske schreef:
generaal schreef:
Peter schreef: Dat is wat anders dan 2x per week een topduel spelen. Nu mag je eerst inspelen tegen NEC om het daarna op te nemen tegen een Europese (sub)topper. Verder heeft Alex nog geen enkele aansprekende prijs gewonnen, iets wat een echte topper natuurlijk onderscheidend maakt.
Als je beter had gelezen, kon je begrijpen dat dat een reactie was op zijn bewering dat een echte topper een "aansprekende prijs" heeft gewonnen. Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. Of is het criterium dat een landstitel ook geldt, zo lang het maar een titel in de Bundesliga/Primera/Serie A/Premiership betreft?

peter

Bericht door peter » ma nov 20, 2006 8:13 pm

generaal schreef: Jij vindt Lampard en Terry ook geen echte toppers dus?
Nu raak je me kwijt, hoor.

Terry:
FA Premier League (2004-05, 2005-06)
FA Cup (2000)
League Cup (2005)
FA Community Shield (2005)
Personal honours

PFA Player of the Year (2004-05)
2005 UEFA Champions League Best Defender
FIFA World Cup squad of the tournament (2006)
FIFPro World XI Team (2005, 2006)

Volgens mij mis ik je punt.

999

Bericht door 999 » ma nov 20, 2006 8:14 pm

generaal schreef:
Voetske schreef:
Als je beter had gelezen, kon je begrijpen dat dat een reactie was op zijn bewering dat een echte topper een "aansprekende prijs" heeft gewonnen. Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. Of is het criterium dat een landstitel ook geldt, zo lang het maar een titel in de Bundesliga/Primera/Serie A/Premiership betreft?
Dus ALEX is geen topper ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma nov 20, 2006 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:15 pm

Peter schreef:
Nu raak je me kwijt, hoor.

Terry:
FA Premier League (2004-05, 2005-06)
FA Cup (2000)
League Cup (2005)
FA Community Shield (2005)
Personal honours

PFA Player of the Year (2004-05)
2005 UEFA Champions League Best Defender
FIFA World Cup squad of the tournament (2006)
FIFPro World XI Team (2005, 2006)

Volgens mij mis ik je punt.
Oh dat zijn opeens wel "echte prijzen" ? Alex is al 3 keer op rij landskampioen geworden met PSV, heeft in de finale van de Copa Libertadores geschitterd en titels met Santos gewonnen. Maar dat telt natuurlijk niet omdat hij nog niets in de Premiership heeft bereikt? :sad:

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:17 pm

Voetske schreef:
generaal schreef:
Voetske schreef: Spelen die bij Psv dan ?.
Ik vind van wel, evenals ik Terry en Lampard echte toppers vind. 't was meer om aan te geven hoe zwak dat argument was. Charisteas is zeker ook een betere spits dan Huntelaar omdat hij een EK heeft gewonnen? De domheid ten top...

peter

Bericht door peter » ma nov 20, 2006 8:17 pm

3x kampioen met PSV. Hoe schattig, zeg. Dat stelt inderdaad geen ene reet voor. Volgens mij overschat jij het niveau van onze prachtige competitie een beetje.

Alex is in potentie een topper, maar voorlopig speelt hij nog bij een club die dient als een opstapje.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 20, 2006 8:18 pm

generaal schreef:
Voetske schreef:
generaal schreef: Als je beter had gelezen, kon je begrijpen dat dat een reactie was op zijn bewering dat een echte topper een "aansprekende prijs" heeft gewonnen. Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. Of is het criterium dat een landstitel ook geldt, zo lang het maar een titel in de Bundesliga/Primera/Serie A/Premiership betreft?
Ik vind van wel, evenals ik Terry en Lampard echte toppers vind. 't was meer om aan te geven hoe zwak dat argument was. Charisteas is zeker ook een betere spits dan Huntelaar omdat hij een EK heeft gewonnen? De domheid ten top...
Da's krom.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma nov 20, 2006 8:19 pm

generaal schreef:
Voetske schreef:
generaal schreef: Als je beter had gelezen, kon je begrijpen dat dat een reactie was op zijn bewering dat een echte topper een "aansprekende prijs" heeft gewonnen. Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. Of is het criterium dat een landstitel ook geldt, zo lang het maar een titel in de Bundesliga/Primera/Serie A/Premiership betreft?
Dat kan niet hé, eerst vindt je iemand alleen een topper als ie " Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. " heeft gewonnen , plots zie je in dat Alex ook niks " aansprekends " gewonnen heeft en telt inene elke prijs die een speler heeft gewonnen ...
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:21 pm

Peter schreef:3x kampioen met PSV. Hoe schattig, zeg. Dat stelt inderdaad geen ene reet voor. Volgens mij overschat jij het niveau van onze prachtige competitie een beetje.

Alex is in potentie een topper, maar voorlopig speelt hij nog bij een club die dient als een opstapje.
Puskas was dus ook een prutser omdat hij tot z'n 31e bij relatief kleine clubs speelde? Het wordt echt lachwekkend zo.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 20, 2006 8:23 pm

Puskas presteerde daarnaast dan ook niets. :aai:

En met niemand anders!

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:23 pm

Voetske schreef:
generaal schreef:
Voetske schreef: Dus ALEX is geen topper ..
Dat kan niet hé, eerst vindt je iemand alleen een topper als ie " Een aansprekende prijs is mijns inziens een titel met je nationale elftal of een CL. " heeft gewonnen , plots zie je in dat Alex ook niks " aansprekends " gewonnen heeft en telt inene elke prijs die een speler heeft gewonnen ...
Prijzen tellen m.i. überhaupt niet mee als het aan komt op de individuele beoordeling van spelers. Maar daarnaast geef ik aan wat ik aansprekende prijzen vind. Is dat te verwarrend voor je? Dan zal ik er voortaan rekening mee houden :aai:

generaal

Bericht door generaal » ma nov 20, 2006 8:24 pm

Bertje schreef:Puskas presteerde daarnaast dan ook niets. :aai:
Alex ook niet he, daarom zit hij bij de Selecão; Hij mag koffie halen voor Lucio en Luisão.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 20, 2006 8:25 pm

Heeft Alex daar al iets gepresteerd dan?

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 20, 2006 8:26 pm

Wat een non discussie zeg. Zowel Alex als Stam zijn uitstekende verdedigers. Daar doet het feit dat de ene voor Psv speelt en de andere voor Ajax helemaal niets aan af.

999

Bericht door 999 » ma nov 20, 2006 8:29 pm

generaal schreef:
Voetske schreef:
generaal schreef: Ik vind van wel, evenals ik Terry en Lampard echte toppers vind. 't was meer om aan te geven hoe zwak dat argument was. Charisteas is zeker ook een betere spits dan Huntelaar omdat hij een EK heeft gewonnen? De domheid ten top...
Prijzen tellen m.i. überhaupt niet mee als het aan komt op de individuele beoordeling van spelers. Maar daarnaast geef ik aan wat ik aansprekende prijzen vind. Is dat te verwarrend voor je? Dan zal ik er voortaan rekening mee houden :aai:
Nee tis helemaal niet verwarrend, jij lult recht wat krom iS en krom wat recht is.Eerst tellen prijzen niet mee, dan weer wel, en nu weer niet als je een speler gaat beoordelen of ie een topper is.Daar op reageer ik met dus is Alex ook geen topper, en plotseling weet jij het niet meer.Want je ziet in dat met zo'n stelling je aangeeft dat jij Alex ook geen topper vindt.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » ma nov 20, 2006 8:30 pm

Kunnen jullie niet wat minder lange stukken quoten :roll:

peter

Bericht door peter » ma nov 20, 2006 8:31 pm

generaal schreef:
Peter schreef:3x kampioen met PSV. Hoe schattig, zeg. Dat stelt inderdaad geen ene reet voor. Volgens mij overschat jij het niveau van onze prachtige competitie een beetje.

Puskas was dus ook een prutser omdat hij tot z'n 31e bij relatief kleine clubs speelde? Het wordt echt lachwekkend zo.
Jouw manier van discussiëren zint me niet, maar ik ga het weer proberen.

Puskas is een lachwekkend voorbeeld inderdaad. Als je je iets verdiept had in de materie, dan had je gezien dat Hongarije een prima elftal had in de jaren na WOII. Volgens mij heeft hij iets van 82 goals gemaakt in 83 wedstrijden. Een transfer naar een grote club kon dan ook niet uitblijven, al ging dat in die tijd nog even wat lastiger. Iets wat ook het geval was bij de grote Puskas. Ik zal even in de trant van jouw manier van discussiéren blijven, door te zeggen dat je wel stekeblind bent. Ik zeg namelijk dat Alex in potentie een topper was. Iets wat dus zeker ook voor Puskas gold. Hij presteerde top bij zijn club en internationaal (won bijvoorbeeld Olympisch goud met Hongarije) en daardoor kwam hij dus aan de top. Voor jou is Alex dus 1 van de 3 beste verdedigers van de wereld, zonder dat hij maar een groot tournooi als nationale elftal speler heeft meegemaakt. Toch vreemd voor iemand die tot de beste 3 van de wereld zou moeten behoren. Dat zal dan wel weer aan de bondscoach liggen en waarschijnlijk ook aan een Chelsea, Barcelona en Milan. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets soortgelijks opvang van een PSV'er.
Laatst gewijzigd door peter op ma nov 20, 2006 8:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 20, 2006 8:31 pm

Jabukajaja schreef:Kunnen jullie niet wat minder lange stukken quoten :roll:
Om Kaboem! te plagen! :liberty:

En met niemand anders!

Gesloten