PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 7:54 pm

Jabu schreef:Chelsea ook niet en volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.
Zie ook dit artikel:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1779

jabu

Bericht door jabu » vr mei 18, 2007 7:57 pm

Daar word in dat artikel inderdaad naar verwezen.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr mei 18, 2007 8:16 pm

Een hele euro? Dat mochten ze in Eindhoven willen. Ze krijgen een dollar voor Alex, en dat is tegenwoordig nog niet eens drie kwartjes.

:666.gif:
Jabu schreef:volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 8:22 pm

Ach, Alex heeft PSV miljoenen opgeleverd, dus PSV zal daar echt niet wakker van liggen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 18, 2007 9:05 pm

PSV naar toernooi in Rusland
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 18 mei 2007 07:48
Bron: msn

PSV doet van 3 tot en met 5 augustus mee aan een toernooi in Rusland. De Eindhovense landskampioen treft daar in ieder geval Real Madrid en organisator Lokomotiv Moskou. AC Milan neemt pas een beslissing na de finale van de Champions League aankomende woensdag.

De organisatoren in Moskou hebben al nagedacht over alternatieven, mocht Milan afzeggen. Het Italiaanse Lazio Roma of de Argentijnse clubs River Plate en Boca Juniors staan dan op de nominatie

Hoe kómt dat PSV toch aan die contacten in Rusland???

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 9:27 pm

Dat gaat weer een leuke cent opleveren :cheer.gif: .

Harm

Bericht door Harm » vr mei 18, 2007 10:16 pm

wimpey schreef:PSV naar toernooi in Rusland
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 18 mei 2007 07:48
Bron: msn

PSV doet van 3 tot en met 5 augustus mee aan een toernooi in Rusland. De Eindhovense landskampioen treft daar in ieder geval Real Madrid en organisator Lokomotiv Moskou. AC Milan neemt pas een beslissing na de finale van de Champions League aankomende woensdag.

De organisatoren in Moskou hebben al nagedacht over alternatieven, mocht Milan afzeggen. Het Italiaanse Lazio Roma of de Argentijnse clubs River Plate en Boca Juniors staan dan op de nominatie

Hoe kómt dat PSV toch aan die contacten in Rusland???
Maakt het uit hóe je eraan komt? Het gaat er om dat je ze hebt.

Hoe zit het met de contacten van Ajax in China? :drecul.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr mei 18, 2007 11:03 pm

Maakt het uit hóe je eraan komt? Het gaat er om dat je ze hebt.

Hoe zit het met de contacten van Ajax in China?
China? psv heeft toch een Chinees gehaald (en teruggestuurd?).

De commercie! Er zouden toch 1.000.000.000 Chinezen midden in de nacht opstaan om naar psv te kijken? Die Chinezen zullen wel met hun handen in 't haar zitten, wat moeten ze nu 's nachts doen? Geen psv!!!!!!!!

Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's, er zijn verenigingen/stichtingen/bv's die denken dat Koreanen, Japanners en Chinezen dat wel doen :aai.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mei 18, 2007 11:32 pm

Demosthenes schreef: Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's
Dat snapt ie helemaal niet, dat het dit keer niet doorging had volgens mij alles te maken met het feit dat het Ned. Elftal ook die kant al opging in dezelfde tijd waardoor AJAX niet met een representatief elftal in China kon verschijnen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 19, 2007 8:03 am

Demosthenes schreef:Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's.
Replica's genoeg op de markt! :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » za mei 19, 2007 10:25 am

brigade zuid schreef:
Demosthenes schreef: Ajax is een keer in China geweest, maar ik heb begrepen dat Fontein wel snapt dat die Chinezen geen Ajaxshirt kopen voor tientallen euro's
Dat snapt ie helemaal niet, dat het dit keer niet doorging had volgens mij alles te maken met het feit dat het Ned. Elftal ook die kant al opging in dezelfde tijd waardoor AJAX niet met een representatief elftal in China kon verschijnen.
In mijn herinnering is Ajax wel een keer in China geweest (niet dat dat bezoek zo belangrijk was).

@Joey,

Replica's Ja, maar daar hadden psv en feyenoord (Korea en Japan) niet op gerekend, er werd in Rotterdam al aan een goudmijn gedacht (moet bekend voor komen)

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 19, 2007 10:40 am

Managers die in Azië willen scoren zouden een tijdje moeten gaan backpacken in plaats van drie extra managementcursussen te volgen. Dan weet je tenminste wat er te koop is. (Letterlijk en figuurlijk. :ajaxsmiley.gif: )
Vaak doen ze alsof Aziaten gek zijn. Iedereen kent daar de Europese topclubs en het lijkt me sterk dat ze niet in de gaten hebben dat Sun geen topper is.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za mei 19, 2007 10:44 am

Demosthenes schreef:
brigade zuid schreef:
In mijn herinnering is Ajax wel een keer in China geweest (niet dat dat bezoek zo belangrijk was).

@Joey,

Replica's Ja, maar daar hadden psv en feyenoord (Korea en Japan) niet op gerekend, er werd in Rotterdam al aan een goudmijn gedacht (moet bekend voor komen)
Fontein dacht wel degelijk aan een goudmijn. Hij zei dat er 100 miljoen potentiele Ajax-supporters zouden zijn en dat heel China Ajax kende, want Cruijff kenden ze ook....

Ook het Ajax bestuur zag ze vliegen, maar godzijdank is er iemand geweest die een beetje logisch nadacht.

Baseman

Bericht door Baseman » za mei 19, 2007 12:18 pm

De invalbeurt van Sun bij PSV in de CL was enorm groot nieuws in China, het werkt wel degelijk positief voor je naamsbekendheid. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat je er dan ook geld uit kunt halen...

Aristides

Bericht door Aristides » za mei 19, 2007 12:53 pm

Baseman schreef:De invalbeurt van Sun bij PSV in de CL was enorm groot nieuws in China, het werkt wel degelijk positief voor je naamsbekendheid. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat je er dan ook geld uit kunt halen...
en hem na een paar "invalbeurten" weer afserveren, dat is zeker ook goed voor je naamsbekendheid? :ajaxscarf.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » za mei 19, 2007 1:00 pm

Ja, komt PSV weer in het nieuws daar :kwijl.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mei 20, 2007 12:01 am

PSV heeft handen vol aan tweedeklasser
PSV heeft een oefenduel met tweedeklasser H.V.C.H. met moeite gewonnen (3-2). Patrick Kluivert voorkwam in de voorlaatste minuut een blamage voor kersverse landskampioen.

Ruim 4000 toeschouwers zagen de amateurclub brutaal de leiding nemen na nog vijf minuten spelen. John de Jong en Arouna Koné herstelden de opgelopen schade voor rust.

Na rust kregen de Eindhovenaren kans op kans om de score uit te breiden. Daar waar PSV faalde, sloeg H.V.C.H. tien minuten voor tijd toe. Patrick Kluivert voorkwam op aangeven van Cocu in de voorlaatste minuut een blamage.

Opstelling PSV:

Moens (46, Moens), Horsten, Addo, Neervoort, Reiziger (59, Van Aanholt), Van Boekel (59, Ojo), Carrizo, Cocu, Kluivert, Koné en De Jong.
voetbalprimeur
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Marijn

Bericht door Marijn » zo mei 20, 2007 12:30 am

Dat zal ongetwijfeld aan die onbegrijpelijke keeperswissel hebben gelegen.

:huh.gif:
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Frank

Bericht door Frank » zo mei 20, 2007 9:28 am

Goh, ik wist niet dat Jong-PSV (of tweede elftal, hoe je het ook wilt noemen) ook landskampioen geworden is? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 9:39 am

Jong? Met Kluivert?

Frank

Bericht door Frank » zo mei 20, 2007 9:50 am

Ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Cocu en Kone als enige twee vaste basisspelers, Reiziger, Addo en Kluivert als drie regelmatige bankzitters bij het eerste en de rest is gewoon het tweede elftal of jeugd.

"bijna blamage voor de kersverse landskampioen" .... :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 10:00 am

Natuurlijk, dat is onzin.

Carrizo doet nu eens mee. Wordt het nog wat met die jongen?

Frank

Bericht door Frank » zo mei 20, 2007 10:05 am

Geen idee, ik heb hem nog nooit zien voetballen... :blush.gif:

Harm

Bericht door Harm » zo mei 20, 2007 5:51 pm

Ik ben het hier nog nergens tegengekomen, maar Salcido schijnt voor 5 miljoen pond naar Chelsea te verkassen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mei 20, 2007 5:57 pm

Dat is wel heel veel voor Salcido.

Gesloten