Je toont niks aan. Je zegt slechts dat je een aantal spelers onhaalbaar acht. Mijn punt is dat als je achter 10 potentiële versterkingen voor een bepaalde positie aangaat en er is er uiteindelijk 1 daadwerkelijk haalbaar dat je sec gezien je doel hebt bereikt.Thomas schreef:Jij doet het voor alsof het voetbal goede en haalbare aanspeelpunten te over te bieden heeft. Vervolgens toon ik aan dat jouw voorbeelden slechte voorbeelden zijn en kom jij met 'prima toch :)'. Tsja, dan blijft er van een in potentie goede discussie weinig meer over.
PSV deel 2
Potentie wordt niet altijd waargemaakt :). Luque was ook een potentiële versterking, maar ketste op het laatst af. Is Luque dan nooit een serieuze optie geweest? Beetje onzinredenering natuurlijk :).Thomas schreef:Als je al begint met 10 potentiële versterkingen voor een bepaalde rol en 8 daarvan zijn niet haalbaar en 1 daarvan past niet in die rol dan heb je het dus over 1 potentiële versterking.
Hoe weet jij nou zeker dat Llorente, Makaay en VOH onhaalbaar zijn?Thomas schreef:Je weet van de meeste van de spelers van jouw lijstje bij voorbaat al dat ze niet haalbaar zijn of niet in die rol passen, dus dat heeft niets meer met potentie te maken.
Maar goed, ik zie dat je de namen van El Gato en Lavezzi ook noemt. Toch zeker niet voor die rol in het elftal?
Nee.
Makaay blijft bij Bayern en is sowieso niet complimentair aan Kone en vooral Palacio.
Llorente speelt in La Liga en zal eerder naar een grotere club in Spanje vertrekken. Al heeft hij tot nu toe nog niet eens zoveel indruk gemaakt op het hoogste niveau.
VoH is net vorig seizoen vertrokken naar Celtic, presteert daar uitstekend en verdient daar zeer waarschijnlijk meer dan PSV hem wil geven.
Llorente speelt in La Liga en zal eerder naar een grotere club in Spanje vertrekken. Al heeft hij tot nu toe nog niet eens zoveel indruk gemaakt op het hoogste niveau.
VoH is net vorig seizoen vertrokken naar Celtic, presteert daar uitstekend en verdient daar zeer waarschijnlijk meer dan PSV hem wil geven.
En dat is dus plagiaat. Wel grappig dat dit gezegd werd als reactie op een post van jou.generaal schreef:Koeman wil altijd met een aanspeelpunt spelen.Thomas schreef:Mwah, die zijn nog niet eens zo makkelijk te vinden. En dan nog moet PSV er wel naar op zoek zijn. Vooralsnog hoor je daar niets over.
Steef schreef:Koeman wil altijd met een aanspeelpunt spelen. Believe me.
O nee, jij weet het beter. Sorry.
Ben jij de holmaat van Steef of zo? Vrijwel alle kennis is "plagiaat". Of ga je me nu soms vertellen dat Steef Koeman jaar in jaar uit heeft geanalyseerd en vervolgens als enige in Nederland tot de conclusie kwam dat Koeman de voorkeur aan een systeem met een aanspeelpunt geeft?Bertje schreef:En dat is dus plagiaat. Wel grappig dat dit gezegd werd als reactie op een post van jou.generaal schreef:Koeman wil altijd met een aanspeelpunt spelen.Thomas schreef:Mwah, die zijn nog niet eens zo makkelijk te vinden. En dan nog moet PSV er wel naar op zoek zijn. Vooralsnog hoor je daar niets over.
Steef schreef:Koeman wil altijd met een aanspeelpunt spelen. Believe me.
O nee, jij weet het beter. Sorry.
Nee hoor, maar eerst word ik hier steevast voor DAM aangezien en nu is elke post die ik plaats van Steef afkomstig? Als ik nu ga zeggen dat Alexis een topverdediger is heb ik die zeker ook van Steef gejat omdat hij hem goed vond bij Getafe? Terwijl ik Alexis met eigen ogen op het Viod veld in Doetinchem meerdere dagen heb zien trainen (wk - 20 in 2005) en hele wedstrijden heb zien spelen in het stadion?Bertje schreef:Nee, dat zijn allemaal conclusies die jij trekt. Ik kon me dit gesprek gewoon herinneren en vond het wel frappant dat jij met die uitspraak kwam. Helemaal omdat jij met regelmaat van alles over Steef roept. Maar dat je het je zo aantrekt zeg denk ik genoeg.
Jij bent zelf degene die Steef er regelmatig bij naam bij haalt, Generaal. Eerder met onzin over Van der Zee en zonet weer met betrekking tot spelers. En dat terwijl Steef om bepaalde redenen niet meer op AT post.
En dat over Koeman vond ik op zich ook wel grappig. Jij was het destijds niet met Steef eens.
En dat over Koeman vond ik op zich ook wel grappig. Jij was het destijds niet met Steef eens.
Chelsea ook niet en volgens Kroatische media zou Alex de overstap naar Chelsea maken voor één euro.