PSV
Het probleem is niet zo zeer dat je met Kluivert met een ander systeem speelt, maar juist dat de hele manier van spelen omgegooid moet worden. Een blessuregevoelige Kluivert moet je niet elke keer die meters van middenlijn naar het doel laten maken. Met Kluivert moeten ze verder naar voren spelen. Dat heeft PSV heel eventjes geprobeerd, maar dat lukt nou niet bepaald. Nee, Kluivert krijgt vast een paar leuke tijdschriften voor op de bank.
Al weet je het met Koeman natuurlijk nooit. Voor je het weet ziet hij een geboren counterspits in ons Petklepje. ;)
Al weet je het met Koeman natuurlijk nooit. Voor je het weet ziet hij een geboren counterspits in ons Petklepje. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Die wedstrijden worden nu ook gewonnen.Arwin schreef:Het lijkt mij niet dat PSV van 442 afstapt, dus het zal heel moeilijk worden voor Kluivert weer in de basis te komen. Maar in makkelijke wedstrijden, zoals vanavond tegen Excelsior, kunnen ze ook best 433 spelen met Kluivert in de punt, die wedstrijden worden toch wel gewonnen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Praat geen onzin generaal. Van der Vaart heeft altijd aangegeven niets in PSV te zien en alleen naar het buitenland te willen. Bovendien heeft hij ook al aangegeven in Nederland alleen ooit bij Ajax terug te willen keren. Heeft volgens jou Cocu clubliefde? Die zag een overstap afgelopen zomer naar Feyenoord namelijk als een serieus alternatief als hij er met PSV niet uitkwam.generaal schreef:Clubliefde heeft Kluivert niet; Evenmin als Stam of Van der Vaart (die PSV als serieuze optie zag als HSV zich niet meldde).
Dat ontken in toch nergens? Ik stel alleen dat PSV in moeilijke wedstrijden, bijvoorbeeld in de CL, niet zo snel van het 442 zal afstappen waar ze nu succes mee hebben.Bertje schreef:Die wedstrijden worden nu ook gewonnen.Arwin schreef:Het lijkt mij niet dat PSV van 442 afstapt, dus het zal heel moeilijk worden voor Kluivert weer in de basis te komen. Maar in makkelijke wedstrijden, zoals vanavond tegen Excelsior, kunnen ze ook best 433 spelen met Kluivert in de punt, die wedstrijden worden toch wel gewonnen.
Dat is nou net mijn hele punt. Bijna geen speler heeft nog echt clubliefde. Van Bommel (die keert terug bij PSV), VOH (die bouwt af in Enschede), Simons (die wil afbouwen bij Brugge), Lucius (Den Bosch), Maldini (eeuwig Milan) en Van Nistelrooy (PSV/Den bosch) wel.Jabukajaja schreef:Praat geen onzin generaal. Van der Vaart heeft altijd aangegeven niets in PSV te zien en alleen naar het buitenland te willen. Bovendien heeft hij ook al aangegeven in Nederland alleen ooit bij Ajax terug te willen keren. Heeft volgens jou Cocu clubliefde? Die zag een overstap afgelopen zomer naar Feyenoord namelijk als een serieus alternatief als hij er met PSV niet uitkwam.generaal schreef:Clubliefde heeft Kluivert niet; Evenmin als Stam of Van der Vaart (die PSV als serieuze optie zag als HSV zich niet meldde).
Dat klinkt als Kluivert (Ajax), Seedorf (Ajax), Davids (Ajax) en Frank en Ronald (een contract voor het leven). :hypocrite:generaal schreef:Dat is nou net mijn hele punt. Bijna geen speler heeft nog echt clubliefde. Van Bommel (die keert terug bij PSV), VOH (die bouwt af in Enschede), Simons (die wil afbouwen bij Brugge), Lucius (Den Bosch), Maldini (eeuwig Milan) en Van Nistelrooy (PSV/Den bosch) wel.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En als je al spelers tegenkomt die hun hele loopbaan bij dezelfde club blijven gaat het vaak om spelers die al bij een topclub zitten.Bertje schreef:Het is gewoon een baan. Wat dat betreft zijn voetballers niet anders dan andere werknemers. De één houdt niet van verkassen en de ander zoekt met plezier een andere werkgever als hij voor krijgt.
Mooi die afgunst :D
Appeltje eitje weer, op 30% spelen en gewoon met 4-0 winnen. Overigens voor de 7e keer op rij de 0 en de 32e thuiszege op rij :cheer:
De 1e helft was matig, maar het kan niet altijd feest zijn.
De goal van Salcido was trouwens een beauty :worshippy:
PS: Laat de complimenten maar naar AZ gaan wat betreft het mooie aanvallende spel, zij verliezen niet voor niets de zoveelste topper. Vandaag zelfs van Feyenoord :headbang:
Appeltje eitje weer, op 30% spelen en gewoon met 4-0 winnen. Overigens voor de 7e keer op rij de 0 en de 32e thuiszege op rij :cheer:
De 1e helft was matig, maar het kan niet altijd feest zijn.
De goal van Salcido was trouwens een beauty :worshippy:
PS: Laat de complimenten maar naar AZ gaan wat betreft het mooie aanvallende spel, zij verliezen niet voor niets de zoveelste topper. Vandaag zelfs van Feyenoord :headbang:
Inderdaad.
Jaliens, Steinsson, Martens, Koevermans....Zelfs Arveladze kan de kar niet trekken.
En het middenveld met De Zeeuw, Schaars en Mendes is ook een drama. Individueel goede spelers maar bij elkaar is het niet veel. Zet ze alle drie bij een topclub en ze spelen goed. Maar nu, bij elkaar, komt er niks van terecht.
Heee Bertje, Schaars beter als Seedorf :D
Jaliens, Steinsson, Martens, Koevermans....Zelfs Arveladze kan de kar niet trekken.
En het middenveld met De Zeeuw, Schaars en Mendes is ook een drama. Individueel goede spelers maar bij elkaar is het niet veel. Zet ze alle drie bij een topclub en ze spelen goed. Maar nu, bij elkaar, komt er niks van terecht.
Heee Bertje, Schaars beter als Seedorf :D
IK GELOOF!!!!!!
Zie je Bertje, gisteren avond tegen een makkelijke tegenstander stapten ze halverwege de wedstrijd al over naar 433. (Zonder Kluivert natuurlijk.)Arwin schreef:Het lijkt mij niet dat PSV van 442 afstapt, dus het zal heel moeilijk worden voor Kluivert weer in de basis te komen. Maar in makkelijke wedstrijden, zoals vanavond tegen Excelsior, kunnen ze ook best 433 spelen met Kluivert in de punt, die wedstrijden worden toch wel gewonnen.
Ja.Rishi schreef:Heee Bertje, Schaars beter als Seedorf :D
Dat vind ik dan dom van ze. ;)Arwin schreef:Zie je Bertje, gisteren avond tegen een makkelijke tegenstander stapten ze halverwege de wedstrijd al over naar 433. (Zonder Kluivert natuurlijk.)
En met niemand anders!
En met niemand anders!