PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 8:55 pm

En ook tegen Fenerbahçe ging hij een paar keer in de fout.
17/5/2007 - PSV meldde zich niet voor De Cler
(Gepost door RvN)

Vandaag deed een bericht over de vermeende transfer van De Cler naar PSV de ronde op internet. Het had alle tekenen van een broodje aap verhaal. Algemeen Dagblad informeerde bij AZ naar het bericht. Volgens Marcel Brands heeft PSV zich absoluut niet gemeld bij de club uit Alkmaar. Als de Eindhovenaren hem al zouden willen hebben, wil AZ De Cler liever niet verkopen aan PSV. "Nou, we verkopen hem niet graag aan een concurrent. Ik kan me best voorstellen dat PSV hem wil hebben. Tim is een goede voetballer. Als PSV hem wil kopen, moet het wel over de brug komen."

PN

De Cler, Van der Leegte, Zonneveld, Lazovic, Zenden. Het is misschien wel te goed om waar te wezen. Ik kan me haast niet voorstellen dat Koeman (en Valckx?) zoveel vrijheid krijgen inzake het aankoopbeleid.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 9:40 am

PSV zou de frisse Zweed Andreas Granqvist willen kopen. Hij zou 15 tot 20 miljoen Zweedse kronen kosten. Dat is iets in de orde van 2-3 miljoen euro, volgens mij. (Neef zal mij wel corrigeren als het niet klopt.) Ik begrijp dat hij momenteel bij Wigan zit maar niet speelt.

En het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV De Cler wel degelijk wil halen:

PSV maakt jacht op Tim de Cler

door Frans van den Nieuwenhof

EINDHOVEN – PSV heeft de jacht geopend op interna­tional Tim de Cler van AZ. De Eindhovense club ziet in de 28-jarige linksback een belang­rijke versterking van de defensie. De Cler voldoet aan alle eisen en behoeften van PSV: hij is een Nederlander, heeft ervaring op topniveau, is linksbenig en vult een positie in die bij PSV van oudsher kwetsbaar is.

Meestal speelt Carlos Salcido linksback, maar hij komt centraal achterin het beste tot zijn recht.
PSV zou al overeenstemming hebben bereikt met De Cler. Manager voetbalzaken Stan Valckx wil daar echter niet op ingaan. „Ik geef geen enkele reactie”, liet hij gisteren weten. Het contract tussen De Cler en AZ loopt in 2008 af. PSV moet dus een vergoedingssom betalen. Ook Espanyol heeft zich gemeld voor De Cler, die zijn jeugdopleiding deels bij Ajax genoot.

Danko Lazovic speelt komend seizoen het liefst bij PSV. „Dat is de mooiste club in Nederland. Er is nog geen contact, ik lees alleen in de krant dat ze belangstelling voor mij hebben.” De Servische spits van Vitesse zei gisteren dat hij ‘hoe dan ook in Nederland wil blijven’. „Het wordt dus PSV of Vitesse, een andere optie is er niet.”
De transfers van Mike Zonneveld en Tom van der Leegte zijn bijna afgerond. VfLWolfsburg, de huidige werkgever van Van der Leegte, bevestigde gisteren dat het in verregaande onderhandelingen is met PSV. Valckx moet nog wel tot overeenstemming komen met de speler, die uit Eindhoven afkomstig is en erg graag terugkeer naar PSV.

De komst van Roy Makaay is onzeker, omdat Bayern München nog niet heeft aangegeven dat het wil meewerken aan een transfer. Voorzitter Karl- Heinz Rummenigge zei: „Roy staat nog een seizoen bij ons onder contract. Hij heeft het afgelopen jaar al zestien doelpunten gemaakt. Wij kunnen hem volgend seizoen nog heel goed gebruiken.' Doelman Gomes van PSV incasseerde een nieuwe tegenvaller. De Braziliaanse bondscoach Dunga riep hem niet op voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Engeland en Turkije. Alex is wel uitgenodigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 18, 2007 10:14 am

'PSV heeft PSG-linkspoot Rothen op de korrel'

18/5/2007 10:31

Jérôme Rothen heeft de interesse gewekt van PSV, dat bij het inlijven van de Franse middenvelder concurrentie heeft van Schalke 04.
Ondanks een nog tot medio 2008 doorlopend contract ziet Rothen een einde komen aan zijn verblijf bij Paris Saint-Germain. Volgens L'Equipe is PSV een van de geïnteresseerde clubs, zoals ook Schalke 04 zich sterk wil maken voor de elfvoudige Franse international.

De Eindhovense club zou een poging willen wagen de 29-jarige linkermiddenvelder te halen. In 2004 was de Nederlandse kampioen ook al in de markt voor Rothen, die toen echter koos voor een verhuizing van AS Monaco naar Paris Saint-Germain.

Rothen ging toch naar Ajax?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 10:17 am

Dit hebben ze gepikt van L'Équipe. Dat meldt dat Rothen niet weet waar hij volgend jaar speelt en dat Schalke belangstelling voor hem heeft. Vervolgens speculeert men er op los: in 2004 wilde PSV hem, dus nu misschien ook.
Los van dat alles, die jongen verdient een vermogen bij PSG. Die komt echt niet naar Nederland.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr mei 18, 2007 11:23 am

Neefkens zal nu wel snel PSV-supporter worden!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1070971,00.html schreef:Afbeelding
Granqvist såg på från Olympias läktare hur HIF förlorade mot MFF.
joey schreef:PSV zou de frisse Zweed Andreas Granqvist willen kopen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 18, 2007 11:31 am

666 schreef:Neefkens zal nu wel snel PSV-supporter worden!
Ga jij ff héél snel je mond spoelen :1evil.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 12:01 pm

Ik hoop dat het PSV niet lukt om Rothen te contracteren. De interesse duidt er in mijn ogen in ieder geval op dat PSV wel degelijk met een kopsterk aanspeelpunt in de aanval wil gaan spelen. De voorzetten van Rothen zijn namelijk een fantasisch wapen, dus als je hem niet aan de buitenkant links gaat gebruiken zou ik hem niet halen. Maar wellicht ziet Koeman in hem de zoveelste opvolger van Cocu hoor, ik heb geen idee.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 1:24 pm

Rothen wil gewoon bij PSG blijven. Hij hoopt dat zijn contract opengebroken wordt.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:02 pm

Ik dacht dat PSV ook Luque wilde halen? Misschien zijn Luque en Rothen slechts bliksemafleiders en is PSV met Palacio bezig...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 5:05 pm

Rothen gaat al naar Ajax, Generaal.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:07 pm

Bertje schreef:Rothen gaat al naar Ajax, Generaal.
Samen met Alves en Defour.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 5:09 pm

Kun jij niet nog wat Zuid-Amerikanen uit je mouw schudden voor Ajax?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 18, 2007 5:09 pm

Daar hebben we nu een veel betere voor :drecul.gif:

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:10 pm

Bertje schreef:Kun jij niet nog wat Zuid-Amerikanen uit je mouw schudden voor Ajax?
Ik heb er nog een tiental van Steef.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 5:12 pm

Maar jij hebt toch nog veel meer zicht op de Zuid-Amerikaanse markt?

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:26 pm

Bertje schreef:Maar jij hebt toch nog veel meer zicht op de Zuid-Amerikaanse markt?
Let de komende tijd vooral op Ezequiel Lavezzi en Gaston Fernandez :).

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 5:27 pm

generaal schreef:Ik dacht dat PSV ook Luque wilde halen? Misschien zijn Luque en Rothen slechts bliksemafleiders en is PSV met Palacio bezig...
En dan hebben ze dus nog een speler in de selectie die baat heeft bij een aanspeelpunt, terwijl ze nog altijd geen geweldig aanspeelpunt hebben.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:29 pm

Thomas schreef:
generaal schreef:Ik dacht dat PSV ook Luque wilde halen? Misschien zijn Luque en Rothen slechts bliksemafleiders en is PSV met Palacio bezig...
En dan hebben ze dus nog een speler in de selectie die baat heeft bij een aanspeelpunt, terwijl ze nog altijd geen geweldig aanspeelpunt hebben.
Een aanspeelpunt is zo gekocht.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 5:32 pm

Mwah, die zijn nog niet eens zo makkelijk te vinden. En dan nog moet PSV er wel naar op zoek zijn. Vooralsnog hoor je daar niets over.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:34 pm

Thomas schreef:Mwah, die zijn nog niet eens zo makkelijk te vinden. En dan nog moet PSV er wel naar op zoek zijn. Vooralsnog hoor je daar niets over.
Koeman wil altijd met een aanspeelpunt spelen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 5:36 pm

Maar Patje is geflopt, dus wens ik hem succes met het vinden daarvan. Zo makkelijk als jij het schetst is het namelijk niet, in mijn ogen.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:44 pm

Thomas schreef:Maar Patje is geflopt, dus wens ik hem succes met het vinden daarvan. Zo makkelijk als jij het schetst is het namelijk niet, in mijn ogen.
Llorente, VOH, McCarthy, Makaay, N'kufo, Lazovic. Al is die laatste veel en veel te duur voor zijn kwaliteiten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 5:46 pm

Lazovic is geen aanspeelpunt zoals spelers als Kone of Palacio of Afellay en Aissati die nodig hebben. Makaay, VoH, McCarthy en Llorente acht ik niet haalbaar. Blijft N'Kufo over.

generaal

Bericht door generaal » vr mei 18, 2007 5:46 pm

Prima toch :).

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 5:50 pm

Jij doet het voor alsof het voetbal goede en haalbare aanspeelpunten te over te bieden heeft. Vervolgens toon ik aan dat jouw voorbeelden slechte voorbeelden zijn en kom jij met 'prima toch :)'. Tsja, dan blijft er van een in potentie goede discussie weinig meer over.

Gesloten