PSV deel 2
Speciaal voor Frank: Weer een Ajacied naar PSV!
Maar goed, volgens de berichten lozen ze er ook drie, dus er is nog plaats voor de Jong!
Maar goed, volgens de berichten lozen ze er ook drie, dus er is nog plaats voor de Jong!
Laatst gewijzigd door LucaS op do mei 17, 2007 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
4 miljoen volgens de berichten. Niet goedkoop inderdaad, maar als ze 2 voor Timmie krijgen brengen ze het er goed vanaf. Al met al gewoon wéér een goede deal van AZ.Bertje schreef:Ik denk niet dat ze er geld aan over houden hoor. Pocognoli zal wat kosten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Pocognoli is pas 19, Davy Oyen werd door PSV gehaald toen hij werd gezien als een van de grootste Belgische talenten en hij was ook een linksback...daarbij vind ik 4 miljoen heel veel geld voor een linksback die alles nog moet bewijzen. Maar ja, geld speelt geen rol bij AZ.
Ik ben trouwens niet kapot van De Cler, vooral omdat hij verdedigend kwetsbaar is en Kromkamp verdedigend ook geen top is. Maar goed, je weet wel wat je aan hem hebt. Ik zie liever iemand anders komen, maar een slechte speler is De Cler niet.
Ik ben trouwens niet kapot van De Cler, vooral omdat hij verdedigend kwetsbaar is en Kromkamp verdedigend ook geen top is. Maar goed, je weet wel wat je aan hem hebt. Ik zie liever iemand anders komen, maar een slechte speler is De Cler niet.
Ik zou het een wereldmove vinden wanneer PSV De Cler haalt.
@ Base: Ik zou liever een jonge speler halen die blijkbaar de potentie heeft om een hele goede linksback te worden, dan dat ik een speler voor minder haal waarvan ik al weet dat hij nooit een hele goede zal worden en waar ik nooit iets aan zal verdienen. Jij niet?
@ Base: Ik zou liever een jonge speler halen die blijkbaar de potentie heeft om een hele goede linksback te worden, dan dat ik een speler voor minder haal waarvan ik al weet dat hij nooit een hele goede zal worden en waar ik nooit iets aan zal verdienen. Jij niet?
Ze vonden hem dat geld niet waard, maar geld is er m.i. genoeg, die Lucas komt toch ook niet voor niets? (winterstop-verhaal) De transfersom is maar een deel van de kosten en jonge spelers behouden altijd wel een (rest)waarde.joey schreef:Dat hoeft niet. Dat kun je zo wel nagaan.
PSV kon bijvoorbeeld Dembele niet halen voor vijf miljoen. Daarvoor moest eerst verkocht worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat is Luque, Demos. Lucas is een Braziliaanse topmiddenvelder van Gremio, die komende zomer naar Liverpool vertrekt en eerder in verband werd gebracht met zowel Ajax als PSV.
Nog wat meer nieuws over PSV. De Mos probeert de prijs van Lazovic nog even op te krikken:
Nog wat meer nieuws over PSV. De Mos probeert de prijs van Lazovic nog even op te krikken:
PN17/5/2007 - De Mos: Lazovic twee klassen beter dan Arouna Koné
(Gepost door RvN)
Na afloop van Vitesse-NEC, dat werd beslist door een doelpunt van Lazovic, liet de Servische spits weten graag naar PSV te willen. Hij gaf echter aan dat er nog geen contact is. "Ik wil graag naar PSV. Dat is de mooiste club in Nederland. Er is nog geen contact, ik lees alleen in de krant dat ze belangstelling voor mij hebben" zo staat te lezen op AD.nl.
Volgens Aad de Mos moet PSV hem direct halen. ,,Als ik morgen trainer van PSV zou zijn, wist ik het wel. Dan zou ik hem gelijk halen. Lazovic is een sensatie. Hij heeft zijn vizier gericht op de top, daar waar hij bij Feyenoord is weggevallen. Wij hebben Lazovic opgeraapt en nu wil hij de stap terug omhoog maken."
"Ik wist dat hij goed kon voetballen, maar niet dat hij zo goed was. Lazovic is werelds. Ik vind hem twee klassen beter dan Arouna Koné."
PN17/5/2007 - VFL Wolfsburg bevestigt akkoord met PSV over Van der Leegte
(Gepost door RvN)
De directeur van VFL Wolfsburg heeft vandaag bevestigd dat zijn club in verregaande onderhandelingen is met PSV over Van der Leegte. Alleen de medische keuring en het ondertekenen van de contracten zelf zouden een transfer nog in de weg staan.
Dit is er meer eentje voor de open deur topicThomas schreef:@ Base: Ik zou liever een jonge speler halen die blijkbaar de potentie heeft om een hele goede linksback te worden, dan dat ik een speler voor minder haal waarvan ik al weet dat hij nooit een hele goede zal worden en waar ik nooit iets aan zal verdienen. Jij niet?

Maar 4 miljoen is gewoon erg veel geld, te veel voor PSV, In ieder geval voor een linksback.
En nogmaals, Davy Oyen had ook de potentie een hele goede linksback te worden. Hij werd het echter niet, maar hij was wel stukken goedkoper dan Pocognoli.
Hij is nog niet gekocht, al is hij wel beter dan wat PSV nu heeft. Dat zegt ook voldoende over de andere linksbacks...
PS: Uitblinken in de Belgische competitie maakt iemand niet beter dan iemand die zich staande kan houden in de Eredivisie en de UEFA-Cup.
Pocognoli is zeker een talent, maar hij moet het nog waar zien te maken.
PS: Uitblinken in de Belgische competitie maakt iemand niet beter dan iemand die zich staande kan houden in de Eredivisie en de UEFA-Cup.
Dat zou betekenen dat je spelers uit de Eredivisie ook niet kunt vergelijken met spelers uit de Premierleague. Dat lijkt mij ook niet. Je moet afgaan op kwaliteiten. Pocognoli heeft een betere techniek, traptechniek en een beter overzicht dan De Cler. En verdedigend kun je hem moeilijk minder noemen, want De Cler kan al helemaal niet verdedigen. Zelfs spelers als Urby en Pocognoli zijn naar mijn mening betere verdedigers dan De Cler.
Zich staande houden in de Uefa Cup? Tegen de enige tegenstander van echt formaat van AZ (Werder) werd hij aan alle kanten voorbijgelopen.Baseman schreef:Hij is nog niet gekocht, al is hij wel beter dan wat PSV nu heeft. Dat zegt ook voldoende over de andere linksbacks...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09