Wat heet falen? Je moet het in het grotere plaatje bezien. Elk team heeft zijn functie in de competitie. Feyenoord heeft mij er dit seizoen op de moeilijke momenten doorheen gesleept. Steeds wanneer het Ajax slecht verging dan was het in R-dam helemaal een drama. Ik heb menig uitstapje naar het Feijenoord netwerk gemaakt. Dat zal voor meer mensen gelden. Het mag dan vanuit Rotterdams perspectief niet helemaal gelopen zijn zoals ze het willen hebben, maar Koeman moet vooral niet denken dat er niemand is die zijn werk waardeert.brigade zuid schreef:Tuurlijk heeft Koeman flink gefaald, je gaat toch niet met 0-4 thuis verliezen van Grunn of 4-1 bij Almelo of 5-1 bij H'veen, lachwekkend gewoon.
Feyenoord
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik wel (volgens mij). Ajax haalde het ternauwernood, en het zou ook echt des-Ajax zijn om dan gewoon die playoffs te winnen. Feyenoord met hun dvd, ik had er gewoon een goed 'voorgevoel' over.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Had jij verwacht dat wij vorige jaar onze play-offs zouden winnen?
Het zou nu typisch Feyenoord zijn om het ook weer totaal te verneuken tegen FC Groningen. 0-4 thuis, 3-0 uit, dat zijn duidelijke cijfers.
Ik ben er zekerder van dat Feyenoord níet doorgaat tegen Groningen dan dat wij wél doorgaan tegen Heerenveen.
De T.Erwin Koeman weg bij Feyenoord
ROTTERDAM - De kogel is definitief door de kerk. Erwin Koeman en Feyenoord hebben in onderling overleg besloten om de samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen. De Rotterdammers maakten onder de leiding van Koeman een teleurstellend seizoen door en lijken zelfs Europees voetbal mis te lopen. Het contract van de trainer liep nog door tot 2009. Wie de taken van Koeman voorlopig waarneemt, is nog niet bekend.
Feyenoord zal het vertrek van Koeman donderdagochtend om 10.30 uur in een ingelaste persconferentie toelichten. Koeman trad in juli 2005 in dienst bij de Rotterdamse club. Hij volgde destijds Ruud Gullit op.
De positie van Koeman stond bij Feyenoord al enige tijd ter discussie. De Rotterdamse ploeg haalde uit de laatste vier duels slechts één punt. De wedstrijden tegen FC Groningen (0-4), Heracles Almelo (1-4) en SC Heerenveen (1-5) leverden zware nederlagen op. De thuiswedstrijd tegen NEC eindigde in een schamel gelijkspel (1-1).
Door de pijnlijke afstraffing afgelopen zondag in Heerenveen eindigde Feyenoord op de zevende plaats in de eredivisie, de laagste klassering sinds 1991. De Rotterdamse ploeg moet in de tweede play-offserie alsnog plaatsing voor het UEFA-bekertoernooi zien af te dwingen. FC Groningen fungeert als tegenstander, de ploeg waarvan Feyenoord dit seizoen al twee keer dik verloor (0-3 en 0-4).
Blij met de punten ...
- martijn401