Feyenoord
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Cluijffert
Ik snap het ook niet. Eerst dacht ik dat NL 2 clubs mocht inschrijven maar onderstaand lotingsschema wijst anders uit. Misschien is het Feijenoord bestuur gewoon een beetje in de war. Maar goed ook want ze hadden tegen 1 van deze 4 clubs gemoeten; Hammarby IF, KÍ Klaksvík, Valur Reykjavík, Cork City FC.brigade zuid schreef:Omdat ze het er zelf al over hadden dat de oefenwedstrijd tegen Chelsea niet doorgaat als ze intertoto gaan spelen..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intertoto_Cup_2007
Hammarby IF, KÍ Klaksvík, Valur Reykjavík, Cork City FC
(24 oktober)Duke schreef:En ook ploegen als Groningen, Heerenveen, Roda en misschien Twente zullen hoger eindigen dan dit Feyenoord. Het linkerrijtje lijkt me een reëel doel dit seizoen, 7e is denk ik het maximaal haalbare zoals het er nu voorstaat.
Toch netjes van Koeman, veel meer zat er niet in.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
-
Drenthe is ook een groot talent. Timmer is een uitstekend keeper, Vlaar is een veelbelovende verdediger, Charisteas is een prima spits, Castelen is een goede rechtsbuiten.
En spelers als Lucius, Buijs en Bahia zijn echt niet slechter dan Wielaert, Zomer en Heubach.
Ben het met AR eens. Een wanprestatie van Koeman.
En spelers als Lucius, Buijs en Bahia zijn echt niet slechter dan Wielaert, Zomer en Heubach.
Feyenoord heeft best een paar aardige spelers, maar de druk is er oneindig veel groter dan bij clubs als Twente of SC Heerenveen, die ongeveer van gelijke kwaliteit zijn. Spelers die het niveau niet aankunnen blokkeren. Dan lijkt het alsof ze helemaal niet kunnen voetballen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Drenthe is voorlopig een leuk talent. Een groot talent zou ik hem niet willen noemen.Jöhnk schreef:Drenthe is ook een groot talent. Timmer is een uitstekend keeper, Vlaar is een veelbelovende verdediger, Charisteas is een prima spits, Castelen is een goede rechtsbuiten.
Timmer is inderdaad een goede keeper. Maar geen talent meer.
Vlaar heeft dit jaar weinig laten zien. Misschien kan hij niet beter?
Charisteas is een typische net-niet spits. Leuk voor op bank als invaller, geen topclub-speler.
Castelen is zeer lang uitgeschakeld geweest. Moet nog maar terug zien te komen.
En Buijs is een sukkel. Als die eens gaat voetballen kan het misschien wat worden, maar nu is het hij teveel bezig met randzaken.
Koeman heeft het met tweede-rangs materiaal moeten doen, met hier en daar een leuke speler. Komen ook nog eens de randzaken (onrust binnen de club en onder supporters) bij.
Ik betwijfel het of een andere trainer er meer van had kunnen maken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik Erwin Koeman een goede trainer vind.
Ik ben
Timmer is geen talent meer. Ja, dus? We hebben het toch over de kwaliteit van de spelergroep?
Nou, ik vind Timmer persoonlijk beter dan Stekelenburg. En zeker beter dan Boschker, Waterman of Vandenbussche.
Ben het ook niet eens met de stelling dat de selectie van Feyenoord ongeveer even goed is als die van Twente of Heerenveen. Vind Feyenoord intrinsiek veel beter. De Koetjes hebben hun PR goed voor elkaar, zo blijkt maar weer. Als Ajax een negatief doelsaldo zou hebben zou de Arena worden afgebroken en de trainer in de fik gestoken. Of zoiets.
Nou, ik vind Timmer persoonlijk beter dan Stekelenburg. En zeker beter dan Boschker, Waterman of Vandenbussche.
Ben het ook niet eens met de stelling dat de selectie van Feyenoord ongeveer even goed is als die van Twente of Heerenveen. Vind Feyenoord intrinsiek veel beter. De Koetjes hebben hun PR goed voor elkaar, zo blijkt maar weer. Als Ajax een negatief doelsaldo zou hebben zou de Arena worden afgebroken en de trainer in de fik gestoken. Of zoiets.
-
Ik had het eigenlijk ook over talent. De jonge spelers. Niet de oudjes.Jöhnk schreef:Timmer is geen talent meer. Ja, dus? We hebben het toch over de kwaliteit van de spelergroep?
Wel beter dan Boschker, Waterman en Vandenbuscche. Maar Stekelenburg en Timmer ontlopen elkaar niet zoveel. Met beiden word je als land geen wereldkampioen (om maar even een open deur in te trappen).Nou, ik vind Timmer persoonlijk beter dan Stekelenburg. En zeker beter dan Boschker, Waterman of Vandenbussche.
Jij bent pro-hooligan? Kan dat als mod, of is dat een must?Ben het ook niet eens met de stelling dat de selectie van Feyenoord ongeveer even goed is als die van Twente of Heerenveen. Vind Feyenoord intrinsiek veel beter. De Koetjes hebben hun PR goed voor elkaar, zo blijkt maar weer. Als Ajax een negatief doelsaldo zou hebben zou de Arena worden afgebroken en de trainer in de fik gestoken. Of zoiets.

Ik vind de selectie van Feyenoord totaal niet beter. Een falend aankoop-beleid. Dat hebben ze bij Feyenoord inmiddels ook al toegegeven.
Ik ben
-
- AT Toto winner 15/16