PSV deel 2
Ach, Cocu werkte tegen AZ de bal in eigen doel...Bertje schreef:Ik durf zelfs te stellen dat ze met Cocu in plaats van Xavi destijds niet door Chelsea waren uitgeschakeld, omdat Cocu nooit dergelijk cruciaal balverlies had geleden.

Je kunt een speler niet beoordelen op één actie.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Hij is er een seizoenshelft niet bij geweest. Barcelona heeft haar beste en grotendeels belangrijkste wedstrijden gespeeld zonder Xavi in de basis en met Marquez en Deco op het middenveld.Jöhnk schreef:Hij heeft toch nog aardig wat wedstrijdjes meegespeeld, hoor.Thomas schreef:Ik overdrijf niet, Jöhnk. Xavi is vorig seizoen meer dan een half jaar geblesseerd geweest.
-
-
In de finale van de C.L. speelde Edmilson. Ik weet niet precies wanneer hij weer fit was, maar op het einde van het seizoen was hij er weer bij.Thomas schreef:Edmilson is ook een hele tijd geblesseerd geweest. Marquez was een revelatie als controleur.
Maar vergeet ook Iniesta niet.
Nee, Barcelona heeft Cocu echt niet gemist, vorig jaar.
Ik ben
Voetbalzone'PSV maakt werk van Engelaar'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 14 mei om 09:33
Orlando Engelaar is weer een stap dichterbij om volgend seizoen voor PSV uit te komen. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de Eindhovenaren hun interesse officieel aan zaakwaarnemer Edward Burleson laten weten.
Naar verluidt zijn de eerste contacten tussen technisch directeur Stan Valckx en de belangenbehartiger van de middenvelder van FC Twente gelegd. Tot concrete gesprekken is het nog niet gekomen en ook de Tukkers zijn officieel nog niet op de hoogte van de interesse van de landskampioen.
Engelaar staat tot medio 2009 onder contract in het Arke Stadion, maar heeft er nooit een geheim van gemaakt om ooit voor een topclub te willen spelen. Eerder stond de 27-jarige Rotterdammer op de loonlijst bij NAC Breda en het Belgische RC Genk
-
-
Ik kan het mishebben maar El Ahmadi oogt mij een wat gemaakte controleur. Die speelt nu automatisch wat controlerender omdat hij samen met Aissati en Engelaar op een middenveld speelt. Ik heb altijd de indruk dat hij wat tegen zijn natuur inspeelt al vond ik hem , eerlijk is eerlijk, de beste van het veelgeprezen Twente middenveld. Maar andere omstandigheden dan bij PSV.
Begrijp me niet verkeerd, als ik PSV was zou ik hem halen, al was het maar omdat hij anders volgend jaar een AZ speler van 15 miljoen Euro is. Maar aangezien het totaal onduidelijk is waar PSV heen wil is het moeilijk in te schatten of er wel plek voor hem is.
M.I. Moet PSV zich niet blind staren op het vervangen van Cocu(en zijn kwaliteiten) maar werken naar een duidelijker speelwijze en tactiek. En sowieso een balvaste spits zoeken(ipv een Luque bijv) anders benut je nooit Aissati-Afellay (toch de toekomst van PSV) op hun best.
Begrijp me niet verkeerd, als ik PSV was zou ik hem halen, al was het maar omdat hij anders volgend jaar een AZ speler van 15 miljoen Euro is. Maar aangezien het totaal onduidelijk is waar PSV heen wil is het moeilijk in te schatten of er wel plek voor hem is.
M.I. Moet PSV zich niet blind staren op het vervangen van Cocu(en zijn kwaliteiten) maar werken naar een duidelijker speelwijze en tactiek. En sowieso een balvaste spits zoeken(ipv een Luque bijv) anders benut je nooit Aissati-Afellay (toch de toekomst van PSV) op hun best.
vi.nlLazovic wil transfer naar PSV te forceren
14/5/2007 22:58
EXCLUSIEF - Danko Lazovic probeert een transfer naar PSV te forceren. De spits was zondag niet aanwezig tijdens een training.
PSV heeft tot nu toe vijf miljoen euro geboden voor Lazovic, maar Vitesse blijft vooralsnog vasthouden aan een transfersom van acht miljoen euro. De spits staat ook in de belangstelling van clubs uit Oekraïne en Rusland, zoals Spartak Moskou, Dinamo Kiev en Shakhtar Donetsk. Maar hij wil in Nederland blijven, mede omdat hij aast op een Nederlands paspoort.
Coach Aad de Mos is van mening dat het voor Lazovic tijd is om het hogerop te zoeken. In de nieuwe Voetbal International laat hij weten dat hij verwacht dat beide clubs er wel uitkomen.
Hopelijk is de technische staf van PSV daar goed genoeg voor. Met Koeman weet je het helaas nooit.Raul Gonzalez Blanco schreef:M.I. Moet PSV zich niet blind staren op het vervangen van Cocu(en zijn kwaliteiten) maar werken naar een duidelijker speelwijze en tactiek. En sowieso een balvaste spits zoeken(ipv een Luque bijv) anders benut je nooit Aissati-Afellay (toch de toekomst van PSV) op hun best.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Is er al een akkoord bereikt tussen Kluivert en Ajax?
Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game,Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game,Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game
Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game,Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game,Singing Patrick Kluivert, patrick kluivert is great, he's the pride of mokum, he scores every game
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"