PSV
-
- AT Toto winner 15/16
Er is anders aardig ingekocht door PSV sinds Koeman er zit. Maar het is zoals Koeman het zegt, de goede aankopen liggen aan de scouting en de slechte aankopen aan de trainer.wimpey schreef:Koeman wordt een probleem op het moment dat ie gaat shoppen: zie Vitas, Ajax, Benfica en hopelijk binnenkort ook PSV.
:yes:wimpey schreef: Goede trainer, hoor.
Voor de zoveelste keer, want ik heb dit verhaaltje nu al tig keer gehoord. Hou me liever aan de feiten. Bij Ajax werd hij in 2004 kampioen terwijl hij er toen al twee en een half jaar zat. Dan is er dus m.i. geen sprake meer van korte termijn.wimpey schreef: Wat ie goed doet, is op korte termijn er een vrijwel optimaal rendement uit halen. Bij Ajax en PSV trof ie bij aankomst een aardige selectie aan, waarmee ie prima werk verricht(te).
Naar verluidt is wat dat shoppen betreft Bartina een veel groter probleem. ;)wimpey schreef: Koeman wordt een probleem op het moment dat ie gaat shoppen...
:yes: Hoe langer het duurt, hoe minder het wordt.wimpey schreef:Wat ie goed doet, is op korte termijn er een vrijwel optimaal rendement uit halen.
Vandaag had hij zijn spelers ook weer flink opgehitst. Verdedigend voetbal, doodschoppen en een goal uit een spelhervatting. Wat ben ik blij dat Ajax van hem af is. :cheer:
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Inwrijven? Gewoon bij wijze van grap. Kan dat al niet meer? Dat is wel erg bekrompen hoor...joey schreef:generaal schreef:Hoe kom je daar toch steeds bij?Thomas schreef:Hoi DAM. Dag DAM.
Misschien omdat DAM altijd net zo'n gebrek aan empathie aan de dag legde als jij met je opmerking vandaag? :X
Gefeliciteerd, maar waardeloos dat je het ons nog even wilt inwrijven. :nooo:
en laat dat winnen nou het doel zijn van het spel.. :)Peter schreef:21. Maakt ook verder niets uit.Thomas schreef:Het kind is twaalf. Wat wil je nou, Joey?
PSV vond ik wat tegenvallen eerlijk gezegd, maar ze wonnen wel.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."