PSV
- Giacomo Puccini
Dat valt wel mee. Hij speelt nu centraal wat hem beter ligt en wordt defensief ondersteunt door Cocu en Simons. Ja, dan lijkt het wel alsof je dan goed speelt.
Ik vind persoonlijk ook Aissati een veel groter talent.
Ik vind persoonlijk ook Aissati een veel groter talent.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dat lijkt niet alleen zo. Het is ook zo.Nihad schreef:Dat valt wel mee. Hij speelt nu centraal wat hem beter ligt en wordt defensief ondersteunt door Cocu en Simons. Ja, dan lijkt het wel alsof je dan goed speelt.
Affelay is een goede, complete voetballer. Moet wel leren wat minder te lopen met de bal. Hij speelt nog te vaak voor postbode. Voor de rest scoort hij op alle onderdelen (techniek, overzicht, snelheid, loopvermogen, schotkracht) behalve fysieke kracht, waaraan hij nog wat moet werken, een ruime voldoende.
Aissati heeft qua techniek en creativiteit iets meer in huis.Nihad schreef: Ik vind persoonlijk ook Aissati een veel groter talent.
Is (daardoor) beter dan Affelay in staat met een actie iemand vrij voor de goal te zetten.
Maar is qua atletisch vermogen en snelheid wel weer wat minder.
nu.nl'Real Madrid wil Alex in winterstop van PSV'
AMSTERDAM - Real Madrid heeft zijn zinnen gezet op Alex. De Koninklijke wil de verdediger al in de winterstop overnemen van PSV. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS donderdag. Trainer Fabio Capello zou technisch directeur Predrag Mijatovic hebben laten weten dat Alex bovenaan zijn verlanglijstje staat.
Het is niet duidelijk of Chelsea de verdediger naar Real wil laten vertrekken. Alex is eigendom van de Engelse club, die hem nu voor het derde jaar op rij uitleent aan PSV. Daarvoor kwam de 24-jarige verdediger uit voor het Braziliaanse Santos, waar hij samen speelde met Real-speler Robinho.
O ja, en PSV zou belangstelling hebben voor een speler van Barcelona B. Iemand die deze speler kent?
Maar Schuitinga zegt deze week in de VI dat een vertrek van Alex niet aan de orde is.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik ken hem alleen van naam. Staat volgens mij niet bekend als een bijzonder talent. Dat hij ook in de beker nog niet op speeltijd heeft kunnen rekenen zegt mij ook wel wat.joey schreef:O ja, en PSV zou belangstelling hebben voor een speler van Barcelona B. Iemand die deze speler kent?
Maar Schuitinga zegt deze week in de VI dat een vertrek van Alex niet aan de orde is.
Al waren ze er wel bij... dan nog wint Vitesse niet... zo geweldig draait het daar in Ernhum onder de Mos nou ook weer niet...Arwin schreef:Maakt niets uit, PSV wint toch wel. Vitesse wint al weinig dit seizoen, nu zijn ook nog Hersi, Esajas, Knol, van der Schaaf en Swerts er niet bij. PSV zet even gas, komt op voorsprong en speelt het rustig uit.joey schreef:Cocu wordt morgen tegen Vitesse gespaard. (PN)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dus jij vond het voetbal van Ajax onder Koeman in de laatste periode goed? :shock:Jim schreef:Ik ben voor goed voetbal.Thomas schreef:Ben jij nou voor PSV, Jim?
Dat dat doorgaans bij de clubs wordt gespeeld waar Ronald Koeman de scepter zwaait, kan ik verder ook niet helpen. ;)
Laatst gewijzigd door joey op vr nov 10, 2006 12:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Retorische vraag. ;) In Arnhem en Lissabon is men ook nog steeds dolenthousiast over Koeman. ;)joey schreef:Dus jij vond het voetbal van Ajax onder Koeman in de laatste periode goed? :shock:Jim schreef:Ik ben voor goed voetbal.Thomas schreef:Ben jij nou voor PSV, Jim?
Dat dat doorgaans bij de clubs wordt gespeeld waar Ronald Koeman de scepter zwaait, kan ik verder ook niet helpen. ;)
Goede trainer, hoor. Wat ie goed doet, is op korte termijn er een vrijwel optimaal rendement uit halen. Bij Ajax en PSV trof ie bij aankomst een aardige selectie aan, waarmee ie prima werk verricht(te). Koeman wordt een probleem op het moment dat ie gaat shoppen: zie Vitas, Ajax, Benfica en hopelijk binnenkort ook PSV.