PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 18, 2009 3:21 pm

generaal schreef:
Thijs schreef:En zo heeft PSV net zoveel wedstrijden NIET gewonnen als wedstrijden WEL. En voor de vijfde uitwedstrijd op rij geen winst. Die doen niet meer mee.
Dat deden we al niet meer. Het gaat tussen AZ en Ajax.
Ik vind het wel zo prettig dat ze voor alle zekerheid puntverlies lijden. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » zo jan 18, 2009 3:30 pm

joey schreef:
generaal schreef:
Thijs schreef:En zo heeft PSV net zoveel wedstrijden NIET gewonnen als wedstrijden WEL. En voor de vijfde uitwedstrijd op rij geen winst. Die doen niet meer mee.
Dat deden we al niet meer. Het gaat tussen AZ en Ajax.
Ik vind het wel zo prettig dat ze voor alle zekerheid puntverlies lijden. :headbang.gif:
Mogen we wel 3e worden, joey?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 18, 2009 3:35 pm

Zeker. :neutral.gif:

Op welke plaats denk je dat PSV eindigt, generaal?

generaal

Bericht door generaal » zo jan 18, 2009 3:58 pm

joey schreef:Zeker. :neutral.gif:

Op welke plaats denk je dat PSV eindigt, generaal?
5

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jan 18, 2009 4:30 pm

Gewoon minimaal 3e als je het mij vraagt. PSV heeft echt niet minder kwaliteit in huis dan Twente of Heerenveen.
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » zo jan 18, 2009 4:50 pm

Marillion schreef:Gewoon minimaal 3e als je het mij vraagt. PSV heeft echt niet minder kwaliteit in huis dan Twente of Heerenveen.
Twente heeft een betere trainer en ik vrees niet voor Heerenveen, maar voor NEC.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 18, 2009 4:58 pm

NEC moet eerst maar eens Wisgerhof deugdelijk vervangen. Vanmiddag rammelde de verdediging aan alle kanten.

Ik denk ook dat NEC derde wordt.

Beloki

Bericht door Beloki » zo jan 18, 2009 4:59 pm

joey schreef:NEC moet eerst maar eens Wisgerhof deugdelijk vervangen. Vanmiddag rammelde de verdediging aan alle kanten.

Ik denk ook dat NEC derde wordt.
NEC boven Twente? No way.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 18, 2009 5:01 pm

Je vergeet dat Ajax vijfde wordt, Beloki. :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 18, 2009 5:07 pm

Dus Ajax heeft eigenlijk een prima prestatie geleverd vanmiddag? Met 2 man minder tegen de vermoedelijke nr 3 winnen!
I think I lost my fucking headache

Beloki

Bericht door Beloki » zo jan 18, 2009 5:12 pm

LucaS schreef:Dus Ajax heeft eigenlijk een prima prestatie geleverd vanmiddag? Met 2 man minder tegen de vermoedelijke nr 3 winnen!
Euhmm.... het ging wel moeizaam! :hypocrite.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jan 18, 2009 5:30 pm

Dus we hebben hier nu twee mensen in één topic die denken dat NEC boven PSV gaat eindigen? Dat ik dat nog eens mee mag maken. Wat een onzin zeg. Zet die selecties eens naast elkaar.

PSV speelt alleen nog in de competitie. Die worden echt wel 3e hoor.
Nil volentibus arduum

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo jan 18, 2009 6:22 pm

3.Twente
4.Heerenveen
5.PSV

Ik snap niet wat jullie in NEC zien. Die mogen blij zijn als ze 8e worden en de play-offs halen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 18, 2009 7:59 pm

Bertje schreef:Je vergeet dat Ajax vijfde wordt, Beloki. :hypocrite.gif:
Dan krijg je dus zoiets:

1. AZ
2. Niemand, uit respect voor AZ
3. NEC
4. PSV
5. Ajax

Overigens denk ik serieus dat PSV vierde wordt. Het gat met Twente is toch al 6 punten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 18, 2009 8:01 pm

Gat tussen Twente en NEC is 11 punten. Denken jullie echt dat ze dat overbruggen? Nou, ik niet.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 18, 2009 8:07 pm

Peter schreef:Gat tussen Twente en NEC is 11 punten. Denken jullie echt dat ze dat overbruggen? Nou, ik niet.
Daarnaast is Twente toch wel weer een klasse beter dan NEC hoor. Alleen missen ze nu een geweldige speler achterin :ajaxsmiley.gif:

generaal

Bericht door generaal » zo jan 18, 2009 8:43 pm

Ik had zelf dit in gedachten:

1- AZ
2- Ajax
3- FC Twente
4- NEC
5- PSV
6- Heerenveen

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jan 18, 2009 9:56 pm

NEC mist de stootkracht voorin om zo hoog te eindigen. Al hoewel, met onze Dennis er straks bij...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

elliquido

Bericht door elliquido » zo jan 18, 2009 11:05 pm

1. ajax
2. az
3. twente
4. psv
5. heerenveen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 19, 2009 4:35 am

Twente wordt gewoon netjes derde. Uitstekende ploeg, al weet ik het niet met die Wisgerhof.

jabu

Bericht door jabu » ma jan 19, 2009 11:52 am

Toppie schreef:Regelneef is ook een Philips torentje belooft , wat zijn die Kornuiten van Uilezeik weer goed bezig dit seizoen. Een bal op de hoofd en dan een pingel geven ongelofelijk :kots:
Hij gaf overigens netjes na de wedstrijd toe (kon ook bijna niet anders) dat hij grandioos fout zat. Het was natuurlijk ook duidelijker geweest als Kah gewoon k.o. ging van die poeier vanaf 3 meter in zijn gezicht.
Marillion schreef:Slecht keeperswerk van die Casio Ramos bij de 1-1.
En het meest bemoedigende is dat hij achteraf zei de volgende keer weer precies zou uit te komen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 19, 2009 11:54 am

Ik hoorde zoiets op de radio inderdaad. Hoe is het mogelijk? Had die jongen de beelden al teruggezien toen hij dat vertelde? Ik kan het me haast niet voorstellen want dat was echt niet best. Hij had daar niets te zoeken. Als hij op de lijn was blijven staan had hij die bal met één hand kunnen vangen.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 19, 2009 11:56 am

Jabu schreef:En het meest bemoedigende is dat hij achteraf zei de volgende keer weer precies zou uit te komen.
Ja, dat was veelbelovend. :headbang.gif:

Stevens zal blij zijn als hij zijn Zweedse boekhouder weer terug heeft. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 19, 2009 12:34 pm

Al bij de finale 1 gaat het mis bij PSV
Door ROB HARTOG

KERKRADE - Al bij de allereerste van de 17 finales, die PSV in de tweede seizoenshelft speelt, ging het faliekant mis. Het lukte de regerende landskampioen wéér niet van 'angstgegner' Roda JC te winnen.

Het behalen van de vijfde titel op rij was al bijna een mission impossible, maar na de 1-1 in Kerkrade kan definitief een streep door de kampioensaspiraties. De kloof met AZ en Ajax is normaliter onoverbrugbaar.

,,Doodzonde en onnodig,'' oordeelde algemeen directeur Jan Reker, die voor het begin van de tweede competitiehelft aangaf 'alle vertrouwen te hebben in de 17 finales'.

,,We hebben niet verloren. Normaliter krijg je als je in een finale gelijk speelt een verlenging of een herkansing, maar in dit geval helaas niet. Ons resten dus nog maar 16 finales,'' zei hij gisteren na afloop in de catacomben zuinigjes. God hoorde hem ondertussen brommen.

PSV had de 1-1 volkomen aan zichzelf te wijten. De ploeg speelde Roda JC in de eerste helft met alleszins acceptabel voetbal van de mat, creëerde minimaal een handvol riante kansen, maar vooral Lazovic verzuimde die te verzilveren. ,,Dat is tekenend,'' erkende centrale verdediger Dirk Marcellis. ,,Hét verhaal van dit seizoen. Erg teleurstellend, want we speelden voor rust goed voetbal.''

Het gelijke spel kwam hard aan bij Huub Stevens. ,,We hadden de wedstrijd in de eerste helft moeten beslissen. We speelden goed en kregen veel kansen. Na rust hebben we te weinig gevoetbald. Niet scoren tast het zelfvertrouwen aan. We hebben een jonge ploeg en zijn té wisselvallig.''

Voor de pauze liepen de combinaties tot aan het zestienmetergebied soms erg soepel. Spits Lazovic werkte zich een slag in de rondte, maar faalde in de discipline waarvoor hij een basisplaats heeft: scoren.

Na rust was PSV geen schim meer van de ploeg die Roda JC voetballend domineerde. Simons, Bakkal en Afellay hadden geen enkele controle meer tegen de opportunistisch spelende Limburgers. Alleen Méndez hiel zich in die linie nog enigszins staande.

Tóch kwam PSV op voorsprong. Een presentje van scheidsrechter Jan Wegereef. Hij gaf een strafschop wegens hands nadat Kah een schot van Bakkal tegen het gezicht kreeg. Simons verzilverde het cadeautje. Wegereef later eerlijk: ,,Ik heb de beelden gezien. Het was een foute waarneming.''

Die voorsprong gaf PSV geen rust. Sterker nog: binnen een minuut was het al weer gelijk. Doelman Ramos verkeek zich op een voorzet van De Jong waardoor Janssen ongehinderd kon inkoppen. ,,Een fout van de keeper, maar ik schuif de schuld van het gelijke spel niet in zijn schoenen,'' verdedigde Stevens de jonge Braziliaanse goalie.

Cássio Ramos debuteerde in de hoofdmacht van PSV omdat eerste doelman Isaksson ziek was. De pas 21-jarige keeper wordt in Eindhoven als een groot talent beschouwd. Vandaar dat de club hem het liefst tijdelijk wil verhuren. Stevens: ,,Hij ontwikkelt zich prima, maar heeft speeltijd nodig. ,,Dan gaat foutjes als die van vandaag er vanzelf uit.''
AD

Hahah. :worshippy.gif:

Ik ben heel benieuwd hoe lang Reker het daar nog volhoudt. Helaas niet lang meer, ben ik bang.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 19, 2009 12:42 pm

Ik begrijp er niets van dat PSV niet investeert. Er moet wel wát geld zijn. Ik had in elk geval een goede spits gehaald.

Gesloten