Feyenoord
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder saneren! Bouwen op de jeugd en het aantrekken van goede krachten doormiddel van scouting.Jesse schreef:Heeft er iemand een idee hoe het volgend jaar beter kan gaan bij Feyenoord?
Helaas moet er een groot gedeelte worden weggesaneerd die er dit jaar nog zijn bijgekomen. Verder heb ik geen vertrouwen in het scoutingsapparaat van Feyenoord, aangezien ze me wel weer zullen verrassen met spelers als Kolkka en Buijs. Ook het feit dat men Schreuder een contractverlenging heeft aangeboden spreekt niet in hun voordeel.
Ik zou van de groep die ze nu hebben er zo'n 12 houden. Slory en Bruins liggen reeds vast, maar op ieder front heeft men wel 2 spelers nodig eigenlijk.
Ik zou Buijs, Castelen, Charisteas, Davids, De Guzman, Derijck, Drenthe, Ekramy, Hofs, Lucius, Tiendalli, Timmer, Vincken en Vlaar houden en van de rest af proberen te komen. Desnoods probeer je 1 of 2 van de boven genoemde spelers te verkopen voor extra zakgeld.
Ik heb overigens geen moment gedacht dat Gio naar Feyenoord zou gaan. Niemand wil op dit moment aansluiten bij deze zooi.
Ik heb overigens geen moment gedacht dat Gio naar Feyenoord zou gaan. Niemand wil op dit moment aansluiten bij deze zooi.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Davids is naar mijn weten geen eigendom meer van Feyenoord. Ik meen me te herinneren dat hij in januari voor 2.5 jaar getekend had bij NEC.
Ik zou overwegen om Castelen te verkopen, aangezien je dat wel aardig op kan vullen met Slory en Vincken. Voor de rest kan ik me aardig vinden in het rijtje, hoor. Misschien dat ze Koning Otten ook nog wel terughalen.
Ik zou overwegen om Castelen te verkopen, aangezien je dat wel aardig op kan vullen met Slory en Vincken. Voor de rest kan ik me aardig vinden in het rijtje, hoor. Misschien dat ze Koning Otten ook nog wel terughalen.
Ja, ga ze lekker wijzer maken daar.Bertje schreef:Castelen zou ik sowieso verkopen. Vincken vind ik beter als rechtsbuiten en Slory is doeltreffender.
Mijn advies: contract met Vincken niet verlengen (of is dat al gebeurd?), Slory uitlenen om ervaring op te doen en castelen opstellen met biseswar als stand-in.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Kan het slechter? Het zal volgend seizoen om die reden al beter gaan, al verwachten ze toch nog steeds een verrassing voor het honderdjarig bestaan.brigade zuid schreef:Jesse schreef:Heeft er iemand een idee hoe het volgend jaar beter kan gaan bij Feyenoord?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Die geldschieters pompen hun geld liever in een Engelse laagvlieger. Meer tv-gelden, meer markt, meer aandacht.brigade zuid schreef:Ik ben nog steeds bang dat ze een geldschieter gaan vinden, ze zijn nu toch in Engeland en Amerika aan het zoeken, ben er bang voor dat het een keer gaat lukken.
Het stinkt aan alle kanten!
Van Bronckhorst zou wel een lulletje zijn hoor, als die nu bij PSV zou tekenen. Hij heeft altijd geroepen alleen bij Feyenoord terug te zullen keren in Nederland.
Hij kan het juist ook positief bekijken. Het kan alleen maar beter gaan, waarna hij al snel een soort heldenrol zal krijgen als de man die de weg naar boven bij Feyenoord weer heeft ingeleid.
Het maakt mij verder niet uit waar die tekent, als het maar niet bij Ajax is. Maar ik kan me voorstellen dat je als Feyenoord supporter dan heel teleurgesteld bent in zo'n jongen.
Hij kan het juist ook positief bekijken. Het kan alleen maar beter gaan, waarna hij al snel een soort heldenrol zal krijgen als de man die de weg naar boven bij Feyenoord weer heeft ingeleid.
Het maakt mij verder niet uit waar die tekent, als het maar niet bij Ajax is. Maar ik kan me voorstellen dat je als Feyenoord supporter dan heel teleurgesteld bent in zo'n jongen.