PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Het maakt ook nogal een verschil dat het in Eindhoven is. In Friesland zou ik Heerenveen wel een kans geven. Al moet ik wel zeggen dat Heerenveen onder Verbeek volgens mij in uitwedstrijden wel behoorlijk vooruit is gegaan.
Dit is een cruciaal weekend voor de competitie. Als PSV punten verspeelt en Ajax wint dan is er nog een kansje om terug te komen. Helaas zie ik het eerder andersom uitpakken.
Dit is een cruciaal weekend voor de competitie. Als PSV punten verspeelt en Ajax wint dan is er nog een kansje om terug te komen. Helaas zie ik het eerder andersom uitpakken.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Roda kon ook in Eindhoven winnen.. dus ik heb een beetje vertrouwen..Marillion schreef:Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Het maakt ook nogal een verschil dat het in Eindhoven is. In Friesland zou ik Heerenveen wel een kans geven. Al moet ik wel zeggen dat Heerenveen onder Verbeek volgens mij in uitwedstrijden wel behoorlijk vooruit is gegaan.
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind