Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 15, 2007 6:26 pm

Jöhnk schreef:Feyenoord ontkent dat er een persconferentie komt.
Wordt het zeker morgenochtend :D
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 15, 2007 6:35 pm

goodfella schreef:
Thomas schreef:Ik snap echt niet dat iedereen altijd maar lekker naief blijft roepen dat Feyenoord moet verliezen en zich zo weinig zorgen maakt om PSV. Het komt ook altijd een beetje gemaakt over. Zo van: ja joh, wij negeren de grootste concurrent van de laatste 20 jaar wel even, om ze te frustreren.

Feyenoord? Who gives a shit?! Afmaken in de onderlinge wedstrijden is het enige dat telt. Verder eindigen ze toch altijd wel onder Ajax.
Naief?

Aub niet over mijn gevoel oordelen. Ok? Het gaat niet alleen over sportieve rivaliteit, het gaat om zoveel meer. Ik zou nooit maat kunnen worden met een fey. supporter. Dat is uitgesloten.
Zegt de man die over alles en iedereen oordeelt. Oftewel, stel je niet zo aan.

Het gaat me er trouwens niet om dat het naief is om een hekel te hebben aan Feyenoord. Wat ik naief vind is de potsierlijke opstelling dat PSV 'wel een concurrent kan zijn'. Open your eyes, denk ik dan. Het is schandalig hoe vaak PSV er de laatste jaren met de titel vandoor gaat.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 15, 2007 6:45 pm

Peter schreef:
Thomas schreef:Wat heeft het in vredesnaam voor nut dat Feyenoord nog verder instort? Ze tellen toch niet mee. Ik heb liever dat PSV eens instort tot een club die rommelt om de vierde plek dan dat het nog slechter gaat met Feyenoord.
PSV heeft er niets mee te maken. Ik vind het gewoon prachtig wanneer het in Rotterdam totaal instort. Genieten geblazen!
:xyxthumbs:

He he gelukkig dat er hier nog iemand is die er zo over denkt, dood aan Fnoord!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 15, 2007 6:47 pm

Peter schreef:Gelukkig geniet Koeman het volste vertrouwen. Als we heel eerlijk zijn, dan levert hij natuurlijk een wanprestatie van jewelste.
Idd, maar gewoon laten zitten, net als Bosz en Brard, gewoon laten zitten, dan is het voor ons nog heel lang genieten geblazen. :eusa_dance:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 6:48 pm

generaal schreef:Nu z'n broer nog.
No way! :eusa_dance:

@Demo: mag ik hopen, Adriaanse redt het nooit bij F. Daar hebben ze zulke lange tenen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 15, 2007 6:58 pm

Feyenoord zou Koeman er natuurlijk uit moeten trappen. De resultaten zijn immers ver ondermaats. Het probleem is alleen dat ik niet zo snel iemand zie die bereid zou zijn er in te stappen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 15, 2007 7:02 pm

Alles is beter dan Koeman. Op deze manier door blijven sukkelen kost veel meer geld dan Koeman ontslaan en een nieuwe trainer aanstellen. Het hoeft niet gelijk een Hiddink te zijn, maar in ieder geval een echte trainer als bijvoorbeeld Jans zou enorm veel schelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 7:22 pm

Jans in plaats van Koe? Ik weet het niet, hoor. De omstandigheden zijn er niet naar om te presteren.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 15, 2007 7:29 pm

Jans is geen wondertrainer, maar in ieder geval iemand die een organisatie kan neerzetten. Ik durf te wedden dat de helft van de spelers van Feyenoord niet eens weet welke speler er links van hem staat in het veld.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 16, 2007 8:12 am

Zo, valt er hier nog wat te lachen? :D

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 16, 2007 8:17 am

Bertje schreef:Alles is beter dan Koeman. Op deze manier door blijven sukkelen kost veel meer geld dan Koeman ontslaan en een nieuwe trainer aanstellen. Het hoeft niet gelijk een Hiddink te zijn, maar in ieder geval een echte trainer als bijvoorbeeld Jans zou enorm veel schelen.
Ben ik met je eens. Iedereen is het erover eens dat feyenoord geen wonder selectie heeft, maar de manier waarop feyenoord voetbalt lijkt het net alsof ze elkaar voor het eerst zien. Vlaar was geen slechte verdediger, maar is helemaal de weg kwijt. En zo kan je er een hoop opnoemen. Niemand heeft progressie gemaakt onder Koeman. Ook organisatorisch is het een ramp.

Koeman doet wel verdrietig alsof hij er niks aan kan doen, maar een echte trainer, categorie Adriaanse, Jans haalt veel meer uit een team.

jabu

Bericht door jabu » ma apr 16, 2007 8:48 am

Feyenoord heeft voor volgend jaar inmiddels Bruins en Slory aangetrokken. Gezien het inmense aantal tegendoelpunten zouden ze er goed aan doen (naast een nieuwe trainer) te investeren in de gatenkaas die voor Timmer zijn neus staat.

--------------Timmer--------------

?--------Vlaar--------?-------Drenthe

--------------Lucius-------------------
Bruins---------------------De Guzman

Castelen------Charisteas-----Slory

Ze hebben minimaal een nieuwe rechtsback en centrale verdediger nodig. Als Lucius achterin blijft spelen hebben ze een verdedigende middenvelder nodig. Om Greene of Schreuder daar op te stellen lijkt mij niet heel verstandig. Tijd voor Steef om twee Zuid-Amerikaanse toppertjes in spé te halen. Eigenlijk zou er een ervaren verdediger moeten komen die leiding kan geven aan jonge jongens als Vlaar en Drenthe. Maar dat lijkt mij wel erg lastg voor Feyenoord met hun budget. Voor ons is het natuurlijk wel grappig, maar ik win liever van een sterker Feyenoord.

De selectie van Feyenoord is dit jaar vele malen slechter dan die van Ajax, PSV en AZ. Toch vind ik dat de selectie niet minder is dan die van Heerenveen, Twente, Roda en Groningen. Koeman doet het in mijn ogen dan ook bedroefend slecht. Dat ze even de aansluiting met Ajax, PSV en AZ verliezen is niet meer dan logisch, maar 10 nederlagen en 7 gelijke spelen (meer dan de helft van de wedstrijden winnen ze niet) en 60 doelpunten tegen (en een negatief doelsaldo) is absoluut ook de trainer aan te rekenen. De media blijft maar vragen of Koeman er nog wel zin in heeft. Mij lijkt het veel logischer dat Feyenoord geen zin meer in Koeman heeft! Van Hooijdonk vindt dat Feyenoord niet bij de top 5 van Nederland hoort:
Onstuitbaar op weg naar negatieve records
Eredivisie Van onze verslaggever Robèrt Misset

ALMELO - De trainer van Feyenoord hield zich groot en verklaarde dat hij de greep op zijn selectie niet heeft verloren. Maar wie de klaagzang van Erwin Koeman na de zoveelste afgang dit seizoen goed beluisterde, hoorde een ontredderde coach die voor het eerst openlijk speculeerde over zijn ontslag.

Zo diep is Feyenoord al gezonken dat na de 0-4 tegen FC Groningen ook een afstraffing bij Heracles geen verbazing wekt. Na alweer de tiende nederlaag en de achtste met blamerende cijfers (4-1) dreigt het doodzieke elftal alle negatieve records te breken.

Voor het eerst sinds 1988 behoort Feyenoord niet langer tot de topvijf van de eredivisie en het is zelfs al bijna 50 jaar geleden dat de Rotterdammers 60 doelpunten moesten incasseren. Er zijn trainers voor minder weggestuurd in De Kuip en de zichtbaar aangeslagen Koeman zei in Almelo ‘dat nu alles mogelijk is’.

Wat hij daarmee bedoelde, liet zich raden, al zal Koeman maandag tijdens het nieuwste crisisberaad in De Kuip vermoedelijk niet zelf de handdoek werpen. ‘Alsof een trainerswisseling nu helpt’, schamperde Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk die zijn ploeg met een fraaie kopbal even in het zadel had geholpen. ‘Een schokeffect? Met dit elftal? Als de directie morgen zegt dat jij het mag overnemen, wens ik je veel succes.’

Iedere trainer wordt tegen wil en dank meegezogen in het moeras dat Feyenoord heet, wilde Van Hooijdonk ermee zeggen. Het komt allemaal op kwaliteit aan, beweren Koeman en zijn adjudant Van Hooijdonk. En die was ook tijdens de potsierlijke voorstelling op het kunstgrasveld van Heracles ver te zoeken geweest.

Van Hooijdonk: ‘Kijk naar ons doelsaldo en je weet waarom Feyenoord staat waar het staat.’ Het zijn beschamende cijfers (54-60) en wie Feyenoord zondag zag verdedigen, dacht dat mister Bean de Rotterdamse defensie leidde. De Britse komiek had zich verkleed als Ron Vlaar en imiteerde soms de Braziliaanse verdediger Bahia.

Het was al rijkelijk amateuristisch hoe simpel de Heracles tandem Gluscevic-Friend bij de 1-0 het Feyenoord-duo Schreuder en Vlaar aftroefde, maar het kon veel erger. Uitgerekend in een fase, waarin het amusante duel in het voordeel van Feyenoord leek te kantelen, raakte Vlaar het spoor bijster.

De verdediger kopte de bal achterwaarts pardoes voor de voeten van invaller Tanghe, die het overzicht behield en Gluscevic bediende: 2-1. Bij het vierde doelpunt voor Heracles hoefde Friend zich nota bene na een ingooi slechts om te draaien om de woedende Feyenoord-keeper Timmer te passeren. Invaller Smit deed tussendoor met een puntgave vrije trap wat Van Hooijdonk naliet, al wist Heracles-doelman Pieckenhagen zelf niet hoe de bal via de paal nog zijn vingertoppen beroerde.

Alsof het iets uitmaakte, mokte ‘Big Pete’. Het hemelschreiende spel in de eerste helft was niet alleen terug te voeren geweest op een gebrek aan creativiteit. Ook de mentale weerbaarheid van de Feyenoorders is van een bedroevend niveau. Het was Van Hooijdonk niet ontgaan dat zijn ploeg zowel in de eerste helft als na de rust als verdoofd uit de kleedkamer kwam. ‘Maar geloof me: de trainers hadden ons nog gewaarschuwd dat Heracles er meteen zou invliegen. Elke ploeg weet dat Feyenoord aangeschoten wild is. De spelers van Heracles wilden op hun kunstgrasveld best een brandwondje oplopen bij een sliding.’

Van Hooijdonk corrigeerde zichzelf meteen en zei: ‘Het woord kunstgras mag niet eens in je verslag voorkomen. Daar heeft dit pak slaag niets mee te maken.’

De 16-jarige Georginho Wijnaldum mocht na de rust invallen, maar de middenvelder van Feyenoord moet zich bij Madame Tussaud hebben gewaand. In dit wassenbeeldenmuseum zag ook Van Hooijdonk geen uitweg meer.

In de slotfase hield Heracles-aanvaller Kwame Quansah de bal grijnzend onder zijn voet om de superioriteit van zijn ploeg te benadrukken. Van Hooijdonk zag het tafereel gelaten aan en besefte dat hij in Almelo misschien wel de ultieme vernedering in zijn carrière had meegemaakt. ‘Zelfs Ajax wilde ons niet extra pijnigen in De Kuip en nu werden we nota bene door Heracles voor schut gezet.’

Feyenoord lijkt in zijn vrije val zelfs de vijfde plaats die recht geeft op deelname aan de play-offs voor een plaats in de voorronde van de Champions League te verspelen. Als oud-bokser verklaarde Heerenveen-trainer Verbeek dat zijn ploeg het dolende Feyenoord in het slotduel in het Abe Lenstra-stadion graag de knock-out wil bezorgen.

Heerenveen staat nu in punten gelijk met Feyenoord en kan zich op grond van het veel betere doelsaldo zondag nog een nederlaag tegen AZ permitteren. Van Hooijdonk, berustend: ‘Als ik eerlijk ben, horen we ook niet bij de beste vijf ploegen van Nederland.’

De vraag is hoeveel krediet Koeman nog heeft nu hij met Feyenoord al meer nederlagen (8) met drie goals verschil of meer heeft moeten slikken dan mederecordhouder Willem van Hanegem (7) in het seizoen 1994-’95. Het beleidsplan van de juist door Van Hanegem gehekelde technisch manager Peter Bosz ligt al klaar. Het lijkt ook geschreven voor een andere trainer dan Erwin Koeman.
Volkskrant

Feyenoord gaat sowieso de play-offs niet halen omdat ze simpelweg de laatste wedstrijd niet in en tegen Heerenveen kunnen winnen.

Toppie

Bericht door Toppie » ma apr 16, 2007 11:46 am

Daarvoor moet Heerenveen minimaal gelijk spelen tegen jawel AZ. worden we 2e spelen we tegen Heerenveen. Ik voorspel dat AZ en PSV dit weekend gelijk gaan spelen :yes:

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 12:26 pm

brigade zuid schreef:
Peter schreef:
Thomas schreef:Wat heeft het in vredesnaam voor nut dat Feyenoord nog verder instort? Ze tellen toch niet mee. Ik heb liever dat PSV eens instort tot een club die rommelt om de vierde plek dan dat het nog slechter gaat met Feyenoord.
PSV heeft er niets mee te maken. Ik vind het gewoon prachtig wanneer het in Rotterdam totaal instort. Genieten geblazen!
:xyxthumbs:

He he gelukkig dat er hier nog iemand is die er zo over denkt, dood aan Fnoord!
Sluit mij maar aan bij je groepering ;)
IK GELOOF!!!!!!

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma apr 16, 2007 1:40 pm

ajaxhome schreef:Daarvoor moet Heerenveen minimaal gelijk spelen tegen jawel AZ. worden we 2e spelen we tegen Heerenveen. Ik voorspel dat AZ en PSV dit weekend gelijk gaan spelen :yes:
Niet waar

Heerenveen en Feyenoord staan nu gelijk in punten,dus als Heerenveen-Feyenoord op het programma staat kan Feyenoord maximaal 3 punten voorsprong hebben.En aangezien Heerenveen's doelsaldo stukken beter is volstaat winst voor Heerenveen altijd.

Het maakt voor Heerenveen dus helemaal niks uit wat ze tegen AZ doen.

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 1:51 pm

Duikvlucht Feyenoord

Koeman sluit ontslag nemen niet uit na nieuw debacle

ALMELO, maandag

Ontluisterend. Zo werd de monsternederlaag van Feyenoord bij Heracles Almelo het meest bestempeld. Allerlei zware woorden vielen na de terechte 4-1 nederlaag en het wegzakken van de ploeg van Erwin Koeman naar plaats zes op de ranglijst. SC Heerenveen is Feyenoord voorbij en heeft het bereiken van de play-offs voor een plaats in de voorronde van de Champions League in eigen hand. Het programma is echter zwaar én saillant (AZ uit/Feyenoord thuis).

Na de volledig terechte oorwassing van het slap voor de dag komende Feyenoord sluit Koeman niets meer uit met betrekking tot zijn eigen positie in De Kuip. Ontslag krijgen, ontslag nemen of de gifbeker tot het einde leegdrinken; het hoort volgens Koeman allemaal tot de mogelijkheden. „Ik weet hoe het werkt in de voetballerij als je zo slecht speelt als wij de laatste tijd. Dan is er van alles mogelijk en ik hou overal rekening mee. We zullen zien.”

’s Avonds laat had technisch manager Peter Bosz, die in het buitenland verbleef om een speler te scouten, trouwens overleg met Koeman. „Wij staan volledig achter Erwin Koeman en zijn zeker niet van plan hem te ontslaan.”

Koeman voelt zich in de steek gelaten door een deel van de spelersgroep, omdat ze veel te vrijblijvend, zonder Feyenoord-hart, voetballen in deze cruciale fase. „Tussen willen en willen zit een groot verschil als je bijvoorbeeld het spel van Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar afzet tegen dat van anderen. Nee, de grip op de groep ben ik niet kwijt. Zulke geluiden hoor ik ook niet van spelers, direct of indirect.”

Hoewel de spelers geen recht van spreken hebben, wilde Van Hooijdonk wel iets zeggen: „Als een trainerswissel in Feyenoords belang zou zijn, moet je het direct doen. Maar daar los je niets mee op in deze situatie. Niemand kan een muurtje metselen met een hamer. Onze problemen zijn structureel, omdat iedere week dezelfde fouten worden gemaakt. Het is een gebrek aan kwaliteit. Qua naam hoort Feyenoord bij de eerste vijf, qua kwaliteit niet, maar niemand durft en wil dat accepteren. Vandaar de onrust en problemen.”

Met zijn uitlating dat alles mogelijk is met betrekking tot zijn toekomst zorgt Koeman niet bepaald voor rust. Hij wakkert de discussie over voortijdig opstappen zelfs aan. „Misschien is dat juist mijn bedoeling in deze fase.” Of Koeman tracht de spelersgroep van Feyenoord nog eenmaal te mobiliseren door een voortijdig vertrek bij de club boven de selectie te hangen.

De crisissfeer zal vandaag weer heersen in en rond de Kuip. Normaal zou de leiding van de club zich nu moeten laten gelden. Maar wie is die leiding eigenlijk en waar zijn ze? Zijn het de directeuren Chris Woerts en Onno Jacobs, de nieuwe onzichtbare commissarissen of hun president Gerard Kerkum of technisch manager Peter Bosz?

Tot dusver vangt Erwin Koeman alle klappen op als het gezicht van Feyenoord naar buiten toe. Een wegloper is hij niet, want hij draagt zijn verantwoordelijkheid manmoedig. Maar alle hierboven genoemde personen zijn in meer of mindere mate ook schuldig aan Feyenoords huidige teloorgang. Alleen blinken zij meestentijds uit in verstoppertje spelen. Niet in Feyenoords belang, maar uit eigen belang om toch maar deel te kunnen blijven uitmaken van het nieuwe Feyenoord.

Moet er op korte termijn iets gebeuren? Een schokeffect?

Maar wat is de garantie dat het beter gaat met iemand anders voor de groep? Binnen het huidige Feyenoord loopt er geen enkele trainer die het lek even binnen vijf dagen boven krijgt. Zelfs de door fans bewierookte Henk Fräser niet. Voor een buitenstaander is het ook te kort dag.

Feyenoord rest weinig anders dan doormodderen en hopen. Hopen op één of twee bevliegingen om het seizoen te redden. Een plaats bij de eerste vijf moet als zodanig worden ingeschaald, hoe triest ook. Loopt Feyenoord dat mis, dan kan het sinds eind jaren zeventig wel eens voor het eerst naast Europees voetbal grijpen, met getergde concurrenten als Roda JC, FC Groningen en FC Utrecht voor een UEFA-Cupticket.

Heracles Almelo - Feyenoord 4-1 (1-0). 20. Friend 1-0, 50. Van Hooijdonk 1-1, 66. Gluscevic 2-1, 88. Smit 3-1, 90. Friend 4-1. Scheidsrechter: Van Hulten. Toeschouwers: 8500.
De T.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 3:41 pm

Thomas schreef:Feyenoord zou Koeman er natuurlijk uit moeten trappen.
Dat kost een bak met geld. Ze zien liever dat hij zelf opstapt. En dat zal hij wel doen als het Hondstrouwe Legioen echt vervelend tegen hem gaat doen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 16, 2007 5:00 pm

Feyenoord 100 procent achter Koeman

Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. "We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer'', stelde Onno Jacobs vandaag in De Kuip.

De financieel directeur benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. "Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen.'' De directie van Feyenoord besprak vanmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. "Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake.''

voetbalzone.nl

elliquido

Bericht door elliquido » ma apr 16, 2007 5:03 pm

Niet waar

Heerenveen en Feyenoord staan nu gelijk in punten,dus als Heerenveen-Feyenoord op het programma staat kan Feyenoord maximaal 3 punten voorsprong hebben.En aangezien Heerenveen's doelsaldo stukken beter is volstaat winst voor Heerenveen altijd.

Het maakt voor Heerenveen dus helemaal niks uit wat ze tegen AZ doen.
natuurlijk wel..
winen ze van AZ dan kunnen ze gelijkspelen tegen feijenoord EN bij een nederlaag van feijenoord hoeven ze dan de laatste niet eens meer te winnen en mogen ze zelfs verliezen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma apr 16, 2007 5:20 pm

Het is nu officieel: Koeman wordt eruit getra- ehh ik bedoel er wordt in goed overleg besloten enzovoort enzovoort.
ad.nl schreef:Feyenoord 100 procent achter Koeman

ROTTERDAM - Hoofdcoach Erwin Koeman kan bij de directie van Feyenoord nog steeds op veel steun en vertrouwen rekenen. ,,We staan 100 procent achter hem. Hij is en blijft dit seizoen en ook de volgende twee jaar onze trainer'', stelde financieel directeur Onno Jacobs maandag in De Kuip.

Jacobs benadrukte dat bij de clubleiding geen enkele vorm van twijfel heerst over de werkhouding van Koeman. ,,Hij maakt op ons nog steeds een strijdbare indruk. Natuurlijk, onze prestaties zijn de laatste weken niet goed. Maar daarmee is ons geloof in Koeman niet verdwenen. We moeten gezamenlijk rust en vertrouwen uitstralen bij Feyenoord. Er valt dit seizoen nog genoeg voor ons te winnen.''
De directie van Feyenoord besprak maandagmiddag in De Kuip met Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, de huidige situatie. ,,Beide partijen hebben hun vertrouwen in elkaar uitgesproken. We gaan samen door. Van een patstelling is geen sprake.''
Das een lang stuk tekst, dus ik zal het even kort samenvatten:
Feyenoord schreef:Ik geloof!
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:03 pm

Hehehe. :D :headbang:

In VI zijn ze nu Van Hanegem aan het pushen, die moet Feyenoord redden volgens potentiéle investeerders (beweert Derksen). Ja, dat zou die Snor wel willen, een informant op de eerste rij... :X

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 10:08 pm

Zul je zien hoe lovend de kritieken opeens zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:12 pm

Echt, het is zo doorzichtig.

Over Ajax weet hij niets meer, dat valt wel op. ;)

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 16, 2007 10:24 pm

Nou, Koeman mag van mij blijven zitten maar als hij toch weg gaat is Willem van Hanegem wat mij betreft een prima opvolger. Ik heb niet het idee dat hij het daar wel eens even gaat oplossen.

Om te beginnen moeten ze dan ook Bosz dumpen want daar wil hij niet mee werken. Kost toch ook weer geld. Verder kan Van Hanegem best een keer grappig uit de hoek komen maar ik hem vanuit deze puinzooi nou niet direct een sterk elftal opbouwen. Het enige wat je bereikt is dat de supporters wat meer geduld zullen hebben omdat hij bij hun populair is.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:27 pm

Van Hanegem gaat opnieuw met Jansen werken? Dacht het niet. ;)

Dan moet iedereen dus weg. De trainersstaf, Jansen, Bosz, Brard, etc. Is een dure grap.
Ik zie Van Hanegem geen trainer meer worden. Hij is een beetje een clown geworden met zijn oneliners (vergelijk hem met Jan Mulder).

Gesloten