PSV 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » do apr 29, 2010 11:39 am

en Afelay wil niet weg, alleen transfervrij
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Baseman » do apr 29, 2010 1:00 pm

Afellay wil wel weg, maar alleen als er een leuke club komt.
Komt die niet, dan blijft hij liever nog een seizoen (wat ik kan begrijpen).

PS: Naast de 5 miljoen van Lazovic is er overigens wel geld voor transfers, maar PSV is daar (te) zuinig op.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » do apr 29, 2010 1:11 pm

Afelay formuleert het allemaal wat stelliger, "ik dien m'n contract uit" zegt volgens de VI tegen omroep brabant
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2009-2010

Bericht door joey » do apr 29, 2010 4:09 pm

Lijkt me sterk dat Lewandowski naar PSV komt. Volgens Duitse bronnen (en niet alleen deze) gaat hij naar Dortmund.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door wimpey » do apr 29, 2010 6:58 pm

Baseman schreef:Afellay wil wel weg, maar alleen als er een leuke club komt.
Komt die niet, dan blijft hij liever nog een seizoen (wat ik kan begrijpen).
En ik kan het prima begrijpen wanneer er voor Afellay geen leuke club komt.

Lewandowski: die moeite had PSV zich kunnen besparen. Die jongen heeft Dortmund al lang en breed z'n woord gegeven.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Ramona » vr apr 30, 2010 6:33 am

Lens naar PSV?
don. 29 april 2010

Jeremain Lens, de AZ-speler die in zijn huurperiode bij NEC onder Mario Been transformeerde van een ongeïnteresseerde jandoedel tot een absolute geweldenaar, leek na zijn terugkeer bij AZ weer helemaal weg te kwijnen. De komst van Dick Advocaat bij de Alkmaarders heeft de geboren Amsterdammer echter goed gedaan en momenteel toont hij bij vlagen weer de klasse die hij voor ons in het voorjaar van 2008 etaleerde.

Dit is uiteraard niet onopgemerkt gebleven bij diverse andere clubs uit binnen- en buitenland. PSV lijkt echter de meest concreet en vandaag wist het Algemeen Dagblad te melden dat de Eindhovenaren inmiddels zeer dicht zijn bij een overname van Lens voor volgend seizoen. Bij de transactie zou ook een overgang van Dirk Marcellis naar Alkmaar betrokken zijn.

Helaas lijkt dit dus een definitief einde te zijn aan de hoop die sommige supporters nog altijd koesterden om Lens terug te zien in het rood-zwart-groen. Al gunnen wij het Lens uiteraard van harte!

http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2010 9:25 am

is dit nieuws in Nijmegen Ramona? Neerlands oudste stad lijdt aan Altzheimer? :smallgrin.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Ramona » vr apr 30, 2010 9:33 am

Ahwel; mot toch wat te doen hebben in deze prumentijd... :cheer.gif:

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2010 9:45 am

Wist jij dat Been naar Feyenoord gaat en dat-ie Dani Fernández meeneeemt? Zal je zien, dat Dani Fernández geblesseerd raakt en Been geen enkele prijs pakt. Toppertje die Been! :biggthumpup.gif:

[ook ik heb nix te doen.]
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Ramona » vr apr 30, 2010 9:46 am

Sowieso... :smallgrin.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door goodfella » vr apr 30, 2010 12:33 pm

Baseman schreef:Afellay wil wel weg, maar alleen als er een leuke club komt.
Komt die niet, dan blijft hij liever nog een seizoen (wat ik kan begrijpen).

PS: Naast de 5 miljoen van Lazovic is er overigens wel geld voor transfers, maar PSV is daar (te) zuinig op.
PSV loopt ook volgend seizoen 20 miljoen euro mis die men wel begroot heeft. Jullie moeten gaan oppassen voor het scenario in r-dam zuid. Het geld is op. :smallgrin.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Baseman » vr apr 30, 2010 1:04 pm

joey schreef:Lijkt me sterk dat Lewandowski naar PSV komt. Volgens Duitse bronnen (en niet alleen deze) gaat hij naar Dortmund.
Dat is goed mogelijk, al is het laatste nieuws dat Dortmund hem te duur vindt...wil nog weinig zeggen natuurlijk.
goodfella schreef:PSV loopt ook volgend seizoen 20 miljoen euro mis die men wel begroot heeft.
Die zijn niet begroot, PSV gaat dan ook 10 miljoen terug in de begroting.

Edit:
Borussia Dortmund haakt af in strijd om PSV-target

PSV heeft een concurrent minder in de strijd om Robert Lewandowski. Borussia Dortmund is afgehaakt in de race om de Poolse speler, omdat het niet in staat is om aan de eisen van Lech Poznan te voldoen. De Duitse club is van mening dat zijn werkgever te veel geld vraagt voor de speler in kwestie.

"Wij zijn niet bereid om aan de eisen voldoen van Lech Poznan te voldoen", zei sportief directeur van Dortmund, Michael Zorc. Naar verluidt vraagt de Poolse club zo'n vijf miljoen euro voor de twintigvoudig international.

Verschillende delegaties van clubs waren afgelopen weekeinde aanwezig bij de Poolse topper tussen Wisla Krakow en Lech Poznan om de verrichtingen van Lewandowski te volgen. PSV, Chelsea, Bayer Leverkusen en Olympique Marseille zouden allen in de markt zijn voor de 21-jarige aanvaller

Bron: http://www.soccernews.nl/news/90655

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 30, 2010 2:05 pm

en PSV kan wel aan de eisen van Lech Poznan voldoen, denk je?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door wimpey » vr apr 30, 2010 5:10 pm

Dr. Living Stoned schreef:en PSV kan wel aan de eisen van Lech Poznan voldoen, denk je?
Lewandowski heeft meermaals aangegeven naar Dortmund te willen. Het lijkt me en tactische zet van Dortmund om 'af te haken'. M.a.w.: Lewandowski en z'n manager zullen zelf het e.e.a. moeten forceren.

Ben trouwens benieuwd waar PSV zonder CL-munten de middelen vandaan denkt te halen om relatief dure spelers als Lens en Lewandowski aan te trekken. Terwijl ze ook nog met dead wood als Toivonen en Koef op flinke contracten zitten.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Laudrup » za mei 01, 2010 8:18 am

Psv wil na Lens ook El Hamdaoui. Waar halen die boeren het geld vandaan vraag ik mij af....

Rutten hoopt ook op El Hamdaoui

1 mei 2010 RvN

In De Telegraaf laat Fred Rutten weten dat hij naast Jeremain Lens ook belangstelling heeft voor Mounir El Hamdaoui. Of dat financieel haalbaar is voor PSV durft hij echter niet te zeggen. "Ik vind El Hamdaoui een geweldige spits, maar weet niet of hij voor ons betaalbaar is."

Psv.netwerk.to
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door gaizka » za mei 01, 2010 9:30 am

Met name Lens zou ik graag bij Ajax zien, El hamdaoui ook wel. Suarez verkopen en met dat geld AZ leegkopen :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Toppie » za mei 01, 2010 10:36 am

Laudrup schreef:Psv wil na Lens ook El Hamdaoui. Waar halen die boeren het geld vandaan vraag ik mij af....

Rutten hoopt ook op El Hamdaoui

1 mei 2010 RvN

In De Telegraaf laat Fred Rutten weten dat hij naast Jeremain Lens ook belangstelling heeft voor Mounir El Hamdaoui. Of dat financieel haalbaar is voor PSV durft hij echter niet te zeggen. "Ik vind El Hamdaoui een geweldige spits, maar weet niet of hij voor ons betaalbaar is."

Psv.netwerk.to

El Ham is voor Pisvee niet te betalen + dat men geen CL speelt ook zo'n breekpunt morgen om spelers te halen die wel CL spelen dat is alleen maar in het voordeel voor zo'n club dus Ajax moet kampioen worden

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door mattie » za mei 01, 2010 12:53 pm

Toppie schreef:
Laudrup schreef:Psv wil na Lens ook El Hamdaoui. Waar halen die boeren het geld vandaan vraag ik mij af....

Rutten hoopt ook op El Hamdaoui

1 mei 2010 RvN

In De Telegraaf laat Fred Rutten weten dat hij naast Jeremain Lens ook belangstelling heeft voor Mounir El Hamdaoui. Of dat financieel haalbaar is voor PSV durft hij echter niet te zeggen. "Ik vind El Hamdaoui een geweldige spits, maar weet niet of hij voor ons betaalbaar is."

Psv.netwerk.to
Rutten had het idee volgens de telegraaf dat men "verantwoord"een risico durft te nemen met aankopen. Met andere woorden , er gaan daar budgetten overschreden worden. Leuk als ze dan weer geen kampioen worden. Gaat Rutten erook aan, net als MvB overkwam bij Ajax. De gevolgen zijn daar nu merkbaar.




El Ham is voor Pisvee niet te betalen + dat men geen CL speelt ook zo'n breekpunt morgen om spelers te halen die wel CL spelen dat is alleen maar in het voordeel voor zo'n club dus Ajax moet kampioen worden
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV 2009-2010

Bericht door joey » za mei 01, 2010 1:02 pm

gaizka schreef:Met name Lens zou ik graag bij Ajax zien, El hamdaoui ook wel. Suarez verkopen en met dat geld AZ leegkopen :hypocrite.gif:
Dat scenario zie ik niet zitten. Lens boeit me niet zo en El H. is een mentaal probleemgeval.

Ik verbaas me trouwens wel over de uitspraken van Rutten:

Rutten: mijn investeringen leveren rendement op

In De Telegraaf laat Fred Rutten weten bewezen te hebben dat zijn investeringen rendement opleveren. "Soms moet je een voorschotje nemen op de toekomst. Het vertrekpunt van de investeringen is het bedrag dat we voor Danko Lazovic hebben ontvangen. Ik heb bewezen dat mijn investeringen rendement opleveren. Als ik helder kan onderbouwen dat een bepaalde aankoop verstandig is, zullen ze bereid zijn mee te denken. Dat gevoel heb ik gekregen. Mijn voorstellen zullen reëel zijn, ik vraag niet om Cristiano Ronaldo."
PN

Hoe zit het nou? HIj was er toch heel erg tegen dat Lazovic werd verkocht? Dat had PSV zelfs de titel gekost, zei hij. Straks gaat hij nog de RvC bedanken, omdat die het mogelijk heeft gemaakt dat hij kon investeren. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door wimpey » za mei 01, 2010 3:20 pm

Dat vat ik ook niet. Vertrek Lazovic voorschot op toekomst? :confused.gif:

Ik zou El Ham laten trouwens.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door peter » za mei 01, 2010 4:22 pm

Zijn investeringen leveren rendement op? Wat is dat voor hautain gel*l? De aankopen van Rutten waren Engelaar, vdMeyde, Ooijer en Manolev. Die laatste doet het goed, maar de andere spelers hebben geen enkel rendement opgeleverd. Ik vind het prima dat Rutten mag inkopen, want daar heb ik niet al teveel vertrouwen in. Ik bij hem het gevoel dat hij zelf de scout denkt te zijn en dat hij teveel vaart op 'bekend en daarom bemind'. Rutten is voor mij juist iemand die een goede organisatie neer kan zetten, maar als ze hem carte blanche willen geven, dan vind ik dat uiteraard prima.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2009-2010

Bericht door wimpey » za mei 01, 2010 4:34 pm

Pcs. Rutten moet uitvoeren. Managen kan hij niet.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 01, 2010 10:10 pm

'VfB Stuttgart informeert bij PSV naar Dzsudzsák'

De naam Balász Dzsudzsák circuleert op de Europese transfermarkt. VfB Stuttgart zou zijn licht hebben opgestoken in Eindhoven.

Technisch directeur Horst Heldt houdt zijn lippen op elkaar over mogelijk versterkingen. Pas na afloop van het seizoen wil hij erover uitweiden. Volgens Stuttgarter Zeitung heeft Heldt wel in Eindhoven geïnformeerd naar Dzsudzsák en daar gehoord dat voor de Hongaar bijna tien miljoen euro wordt gevraagd.

VfB Stuttgart lijkt echter niet de enige club die belangstelling heeft voor Dzsudzsák. De Hongaarse aanvaller, die nog tot medio 2013 vastligt, staat op zijn beurt open mocht er een interessante partij voorbij komen. Zeker nu de Champions League buiten bereik is voor PSV is een transfer een optie, al plaatste Stuttgart zich evenmin voor het belangrijkste Europese toernooi.
met 10 miljoen alleen koop je geen lens, el ham en Lewandowski. Dan moet Afelay toch ook weg, lijkt me
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Baseman » ma mei 03, 2010 6:59 am

Rutten heeft niet gezegd El Ham te willen halen...die quote is namelijk zijn letterlijke antwoord op de vraag of hij interesse heeft in El Ham, de kop van dat stukje is dus nogal uit zijn verband gerukt.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2009-2010

Bericht door Baseman » ma mei 03, 2010 7:01 am

Peter schreef:Rutten is voor mij juist iemand die een goede organisatie neer kan zetten, maar als ze hem carte blanche willen geven, dan vind ik dat uiteraard prima.
Bij Twente kreeg hij carte blanche, ik denk niet dat ze daar achteraf spijt van hebben...
Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat hij hetzelfde kan bij PSV. Maar goed, Rutten krijgt bij PSV geen carte blanche. Sanders en Brands zijn niet voor niets aangetrokken, samen met Rutten gaan zij aan de slag.

Plaats reactie