Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Re: Feyenoord 2008 - 2009

Bericht door brigade zuid » zo mei 10, 2009 3:06 pm

2-3, penalty. Hofland maakt hands en Fnoord krijgt een penalty.. omgekeerde wereld.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mei 10, 2009 8:36 pm

Ja... ach... ze hebben play offs gehaald... dus het doel bereikt...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma mei 11, 2009 1:19 am

Ik zit een beetje in dubio. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat Feyenoord faalt in de play-offs en zich niet voor Europees voetbal plaatst. Heerlijk leedvermaak.

Aan de andere kant, als ze de play-offs spelen en winnen, spelen ze in het mooiste geval hun laatste wedstrijd van dit seizoen pas op 3 juni (in het geval van een beslissingswedstrijd in de finale van de play-offs). Ze stromen dan in de tweede kwalificatieronde van de Europa League in, die wedstrijden beginnen al op 16 juli. Aangezien ze toch wel een voorbereiding van een maand zullen moeten hebben om goed voor de dag te komen in Europa, moeten ze dan dus al iets van 16 juni (of ergens in die week) weer gaan beginnen met trainen. Dan hebben ze dus nog geen twee weken zomervakantie. Dat gaat sowieso fout later in het seizoen.

Heeft verdacht veel weg van een win-win-situatie. :headbang.gif:

999

Bericht door 999 » ma mei 11, 2009 7:30 am

Scherrer schreef:Ik zit een beetje in dubio. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat Feyenoord faalt in de play-offs en zich niet voor Europees voetbal plaatst. Heerlijk leedvermaak.

Aan de andere kant, als ze de play-offs spelen en winnen, spelen ze in het mooiste geval hun laatste wedstrijd van dit seizoen pas op 3 juni (in het geval van een beslissingswedstrijd in de finale van de play-offs). Ze stromen dan in de tweede kwalificatieronde van de Europa League in, die wedstrijden beginnen al op 16 juli. Aangezien ze toch wel een voorbereiding van een maand zullen moeten hebben om goed voor de dag te komen in Europa, moeten ze dan dus al iets van 16 juni (of ergens in die week) weer gaan beginnen met trainen. Dan hebben ze dus nog geen twee weken zomervakantie. Dat gaat sowieso fout later in het seizoen.

Heeft verdacht veel weg van een win-win-situatie. :headbang.gif:
Een win-win situatie voor wat ?.Je ziet Feyenoord mee gaan doen om de titel ?. .. toch niet hé ...
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 11, 2009 9:06 pm

Timmer (Feyenoord): 'Jammer dat je zo wordt afgedankt'

Lange tijd hield Henk Timmer (37, foto) z’n mond, maar nu een hectisch seizoen op z’n einde loopt, wil de keeper tegenover Sportweek wel een boekje open doen over z’n onvrijwillige afscheid van Feyenoord. “Jammer dat je zo wordt afgedankt.”

Je had nog een optie voor een extra jaar Feyenoord. Hoe is dat opgelost?
“Ja, dat is ook zo wat. De directie had een afspraak gemaakt met mijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zonder te zeggen waarover. In dat gesprek gaven ze Henk te kennen dat ik mijn aanspraak op die optie moest laten vallen, anders zou ik niet meer opgesteld worden. Later werd me dat ook nog meegedeeld in een e-mail. Ik vond dit zo stijlloos van de heren Gudde en Jacobs. Zeg dan recht in m’n gezicht dat je niet verder wilt met mij, dan komen we er nog best uit ook. Als grote jongens zoeken we gezamenlijk een oplossing. Maar op zo’n schijnheilige manier en dan ook nog met het dreigement dat ik niet meer opgesteld zou worden. Dat is bijna chantage. Toen is er wel wat geknapt bij mij.”

Het zal ze ongetwijfeld ingefluisterd zijn door Mario Been en Leo Beenhakker.
“Dat maakt niet uit. Nodig me uit voor een gesprek, zeg eerlijk wat er aan de hand is. Face to face. Ik ben nooit moeilijk geweest naar Feyenoord toe. Ik kon een megacontract tekenen bij Villarreal, maar toen de clubs er niet uit kwamen, ben ik gewoon gebleven. M’n moeder overleed op een donderdag, de zondag erna stond ik tussen de palen tegen Vitesse, maandag was de begrafenis. Stonden ze me op de schouder te kloppen, zo dankbaar waren ze. Namens de club stond ik altijd klaar voor zieke kinderen, supporters, sponsors, pers. Het moest dus altijd van één kant komen. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar ik dit aan te danken heb. Heel jammer dat je zo wordt afgedankt.”

Deze handelwijze is een topclub onwaardig.
“Feyenoord is alleen nog een topclub door het Legioen. Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is het allang geen top meer. Anders word je in dertig jaar tijd wel vaker dan drie keer kampioen. Je ziet het ook aan de sponsorcontracten die ze afsluiten. Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan – met alle respect – Kappa. Als topclub moet je altijd voor het beste gaan. Dat geldt voor spelers, maar ook voor de overige posities in de club. Dan kan je een keer bij de nummer 2 uitkomen, maar toch niet bij de nummer 10? Dan is er echt wat mis.”
www.sportweek.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 11, 2009 9:31 pm

Wat een huilverhaal weer. Het is niet netjes hoor, dat geschuif met die afspraak. Maar moet je er dan meteen van alles bij gaan halen?

Zeg dan gewoon dat je het er niet mee eens bent als ze dat ter sprake brengen. Dan sta je volledig in je recht. Nu klinkt hij als een zielige oude man.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di mei 12, 2009 8:00 am

12/5/2009 - Been sluit komst Koevermans uit
(Gepost door K)

In het Algemeen Dagblad sluit Mario Been de komst van Danny Koevermans uit. "Danny Koevermans? Die naam is nog geen moment aan de orde geweest. Ik vind Danny een goede speler, maar we kunnen hem niet betalen. Zijn contract loopt nog door en je denkt toch niet dat PSV hem naar de concurrent laat gaan?" [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to
Zijn grapjes zijn in ieder geval wel gebleven...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di mei 12, 2009 10:22 am

Wat is Hofland trouwens een druif hè... Wat een lulhannes...

Echt, dattie nog maar lang mag blijven.

Wilde ik toch even kwijt.

K.
Still alive...

LucaS

Bericht door LucaS » di mei 12, 2009 10:27 am

Waar haalt Timmer de waanidee vandaan dat Feyenoord de populairste club van het land is?
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » di mei 12, 2009 10:57 am

Dat zegt Timmer helemaal niet, hij zegt dat Feyenoord alleen nog een topclub is door het Legioen. Heel wat anders toch.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 12, 2009 11:06 am

Zegt ie wel.. AJAX heeft Adidas, Psv Nike en wij hebben Kappa terwijl de populairste club van het land zijn.

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 12, 2009 11:07 am

Baseman schreef:Dat zegt Timmer helemaal niet, hij zegt dat Feyenoord alleen nog een topclub is door het Legioen. Heel wat anders toch.
Ik lees het volgende:
Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan – met alle respect – Kappa.
Bewijzen voor die populariteit zijn er niet, integendeel zelfs, maar feyenoorders baseren alles op "gevoel".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mei 12, 2009 11:32 am

Dat moet standaard in elk stukje feyenoord propaganda staan. Niks om je druk over te maken.

Rooie

Bericht door Rooie » di mei 12, 2009 12:56 pm

Sterker nog, laatst was er toch nog een onderzoek geweest waar uit kwam dat Ajax 2x zoveel aanhangers had in Nederland als Feyenoord? Lijkt me toch een goede afspiegeling van je populariteit (al zullen Feyenoorders wel met het fabeltje komen dat er bij hun alleen maar échte supporters zijn).

jabu

Bericht door jabu » di mei 12, 2009 8:37 pm

Timmer schreef:Namens de club stond ik altijd klaar voor zieke kinderen, supporters, sponsors, pers. Het moest dus altijd van één kant komen.
Volgens mij krijgt hij als tegenprestatie van de club maandelijks een riant bedrag op zijn bankrekening bijgeschreven. :confused.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 12, 2009 8:44 pm

Hij stond ook altijd klaar om de ballen uit het net te vissen en daar ging het mis met Henkie. Hij is namelijk niet zo'n denderende keeper en dat hij daarnaast hele goeie dingen doet is van minder belang.

Ik denk dat Feyenoord overigens allang rond is met een keeper, hoor. Als ze nu nog op zoek gaan naar een nieuwe keeper, dan komen ze sowieso weer uit bij een oud afdankertje.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 12, 2009 8:49 pm

Ik snap overigens niet dat de club er zo krampachtig mee is omgegaan hoor. Timmer presteerde helemaal niet goed.

Dan zet je toch gewoon die andere bejaarde in het veld en zeg je gewoon open en eerlijk hoe het in elkaar zit. Luister eens, we willen niet verder met Timmer maar als we hem nu nog opstellen heeft hij automatisch een nieuw contract. Het geld groeit ons niet op de rug en Van Dijk is niet minder. Die keept dan ook de rest van het seizoen.
Nil volentibus arduum

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo mei 13, 2009 8:49 pm

Wat zeikt die Timmer nou? Er is niks mis met Kappa!

Kappa stond in de jaren '80 op het Ajaxshirt en wat mij betreft halen we ze gewoon weer terug. Krijgen wij dat mooie logo weer op het shirt en dan mogen de havenslaven hun shirt verkwanselen aan die drie lelijke strepen.

Als Kappa niet genoeg geld heeft is Le Coq Sportif een goed alternatief. Die haan ziet er een stuk beter uit dan de streperige lelijkheid van Adidas en de hockeystick van Nike.

Hoelang zitten we nog aan dat adidascontract vast?
Henk Timmer schreef:Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan – met alle respect – Kappa.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Aristides

Bericht door Aristides » za mei 16, 2009 11:49 pm

NAC - feyenoord 3-2 en feyenoord kreeg slechts twee keer een strafschop? Schande, dat moeten er zeker vijf worden, feyenoord moet toch europees spelen?

Offtopic:

Berg scoorde voor Groningen drie keer toen het belangrijk was.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

T82

Bericht door T82 » ma mei 18, 2009 9:26 am

Aristides schreef:NAC - feyenoord 3-2 en feyenoord kreeg slechts twee keer een strafschop? Schande, dat moeten er zeker vijf worden, feyenoord moet toch europees spelen?
Luinge heeft erg z'n best gedaan, maar het mocht niet zo zijn voor de schepenschrobbers uit Dordt-noord.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 18, 2009 12:11 pm

Cheque had het er gisteren over dat er plannen zijn om fnoord failliet te verklaren om zo van alle schulden af te komen en daarna alle spelers onder te brengen in een nieuwe organisatie en zo weer opnieuw beginnen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma mei 18, 2009 12:48 pm

klinkt niet echt legaal

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 18, 2009 12:53 pm

In Italië is het volgens mij in ieder geval bij Fiorentina en Napoli ook zo gegaan. Hoe de regelgeving omtrent zoiets is zou ik overigens niet weten.

Hij vertelde er overigens ook bij dat Gudde heeft aangegeven dat dit geen optie is. Hij zou het wel overwegen als het niet om een voetbalclub ging maar een normaal bedrijf. Het geeft in ieder geval aan dat we geen spectaculaire versterkingen hoeven te verwachten in de kuip. Ik blijf het toch echt onbegrijpelijk vinden dat ze er daar zo'n onvoorstelbare rotzooi van hebben weten te maken. Met dat potentieël moet je toch probleemloos een gezonde club kunnen besturen die gewoon bij de top van Nederland hoort.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » ma mei 18, 2009 1:03 pm

brigade zuid schreef:Zegt ie wel.. AJAX heeft Adidas, Psv Nike en wij hebben Kappa terwijl de populairste club van het land zijn.
Verrek ja, excuus Luuk :blush.gif:
Peter schreef:Ik denk dat Feyenoord overigens allang rond is met een keeper, hoor. Als ze nu nog op zoek gaan naar een nieuwe keeper, dan komen ze sowieso weer uit bij een oud afdankertje.
Ze zijn toch ook bezig met oude afdankertjes ?
Dudek en Gentenaar worden genoemd...

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma mei 18, 2009 2:15 pm

ik weet niet wie het nog meer hoorde maar ik hoorde dat ze met het idee speelde om zich zelf failliet te laten verklaren en dan met een doorstart in een andere bv doorgaan... Ik hoorde dit bij de NOS en dan de uitzending van 22.50 uur... :biggrin.gif:
Zou toch een giller zijn...
Weer op zoek naar een Interim coach..

Gesloten