Feyenoord
Naief?Thomas schreef:Ik snap echt niet dat iedereen altijd maar lekker naief blijft roepen dat Feyenoord moet verliezen en zich zo weinig zorgen maakt om PSV. Het komt ook altijd een beetje gemaakt over. Zo van: ja joh, wij negeren de grootste concurrent van de laatste 20 jaar wel even, om ze te frustreren.
Feyenoord? Who gives a shit?! Afmaken in de onderlinge wedstrijden is het enige dat telt. Verder eindigen ze toch altijd wel onder Ajax.
Aub niet over mijn gevoel oordelen. Ok? Het gaat niet alleen over sportieve rivaliteit, het gaat om zoveel meer. Ik zou nooit maat kunnen worden met een fey. supporter. Dat is uitgesloten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben daar eigenlijk stellig van overtuigd inderdaad. Ze verliezen van alles en iedereen. Vorige week kreeg men met 0-4 aan de broek tegen een club die ook niet barst van de kwaliteiten. Nu loopt de selectie niet over van kwaliteit, maar ik vind echt dat er te weinig punten worden gepakt. Verder is die achterhoede zo lek als een zeef, terwijl je toch van een ex-verdediger mag verwachten dat je progressie ziet. Ik zie 0,0 progressie met deze groep, terwijl dat toch echt de intentie was. Ik weet nog goed dat Lucius wist te melden dat Feyenoord verrassend uit de hoek zou kunnen komen, wanneer de boel zou gaan draaien. Nu zijn we bijna een jaar verder en is de boel volkomen vastgeroest, zo lijkt het. Koeman is hier mede verantwoordelijk voor en zorgt absoluut niet voor een extra impuls.joey schreef:Jij denkt dat een andere trainer het beter zou doen, Peter? Ik betwijfel dat, hoor.
Omdat RKC gelijk stond met Heracles en 1 punt achter op excelsior. Ze moeten beide ploegen achter zich laten om nacompetitie te ontlopen. Maar goed, volgens mij moet RKC ook nog tegen Heracles, dus ze hebben het nog steeds in eigen handjoey schreef:Voor Feyenoord? Waarom, Luuk? :shock:
Jij denkt dat een andere trainer het beter zou doen, Peter? Ik betwijfel dat, hoor.
I think I lost my fucking headache
:D :headbang: :cheer:Bestel NU het jaaroverzicht 2006-2007 op DVD! Met onder andere terugblikken op de topwedstrijden:
Fc Groningen - Feyenoord (3-0)
Feyenoord - Heracles Almelo (0-0)
Psv - Feyenoord (2-1)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (2-2)
Feyenoord - ajax (0-4)
Nec - Feyenoord (4-1)
Fc Utrecht - Feyenoord (2-1)
Feyenoord - Psv (1-1)
Nac Breda - Feyenoord (4-1)
ajax - Feyenoord (4-1)
Fc Twente - Feyenoord (3-0)
Ado Den Haag - Feyenoord (3-3)
Feyenoord - Roda Jc (1-1)
Az - Feyenoord (0-0)
Feyenoord - Willem II (0-0)
Feyenoord - Fc Groningen (0-4)
Heracles Almeo - Feyenoord (4-1)
Bonusmateriaal:
Vv Katwijk - Feyenoord (1-0)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (3-2)
-Ook alle gelukte acties van kolkka (goed voor 20 seconde schitterend vermaak)
-En alle tegendoelpunten (met medewerking voor henk timmer,nu 2 extra dvd's)
maar er is nog meer!
-Alle mislukte vrije trappen van pierre! (inclusief die voor de wedstrijd,zonder muur en keeper!)
-Exclusief interview met onze topscorer. 'Ich geh fur die zehn dies tseizoen' (Ik ga voor de 10 dit seizoen).
- De 'progressierap', speciaal ingezongen door de hoofdtrainer.
-Beelden van een zeer zeldzaam fenomeen: trainingen.
Bestel nu op Feyenoord.nl! Wees er snel bij anders is hij uitverkocht!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Koe stapt op. :yes:RR: persconferentie om 20.00 uur
Radio Rijnmond meldt dat Feyenoord een extra persconferentie heeft aangekondigd voor vanavond, welke om 20.00 uur zou moeten aanvangen.
Feyenoord Netwerk
Gezien de uitlatingen van Erwin Koeman op de persconferentie in Almelo lijkt het voor de hand te liggen, dat Erwin Koeman dan bekend zal maken op te stappen.
http://feyenoord.netwerk.to
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Terecht natuurlijk. Ik ben dan ook erg benieuwd wie het aan durft om hier wat neer te zetten. Misschien een terugkeer van Bert van Marwijk? Zou toch prachtig zijn wanneer Steef samen kan werken met zijn lichtende voorbeeld? :eusa_dance:
Maaskant is trouwens helaas net te vroeg aan het werk gegaan bij MVV. :D
Maaskant is trouwens helaas net te vroeg aan het werk gegaan bij MVV. :D
Nu z'n broer nog.joey schreef:Koe stapt op. :yes:RR: persconferentie om 20.00 uur
Radio Rijnmond meldt dat Feyenoord een extra persconferentie heeft aangekondigd voor vanavond, welke om 20.00 uur zou moeten aanvangen.
Feyenoord Netwerk
Gezien de uitlatingen van Erwin Koeman op de persconferentie in Almelo lijkt het voor de hand te liggen, dat Erwin Koeman dan bekend zal maken op te stappen.
http://feyenoord.netwerk.to
In goed overleg enz. enz.
Over een jaar horen we dat erwin koeman gewoon doorbetaald krijgt t/m 2009 (zijn contract loopt toch t/m 2009?).
Olde Riekerink weg uit de Oekraïne? Ko A. volgend jaar trainer van feyenoord, zijn ultieme wraak en eindelijk steun van vi.
Over een jaar horen we dat erwin koeman gewoon doorbetaald krijgt t/m 2009 (zijn contract loopt toch t/m 2009?).
Olde Riekerink weg uit de Oekraïne? Ko A. volgend jaar trainer van feyenoord, zijn ultieme wraak en eindelijk steun van vi.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Inderdaad :
FNFeyenoord: geen persconferentie vanavond
Feyenoord heeft zojuist op de officiële website ontkend dat er vanavond een persconferentie zal plaatsvinden. Volgens Feyenoord betreft het verhaal over de persconferentie, die om 20.00 uur gehouden zou moeten worden, slechts een gerucht.
Blij met de punten ...