Wat een pias die generaal. Snapt er echt geen ene flikker van. Iedere doorsnee-kenner wist dat Lazovic zou floppen, zoals ie bij Feyenoord en Leverkusen is geflopt. Mentaal zwak en qua skills leuk voor een ploeg als Vitas, hoger niet.Jesse schreef:Hahaha, wat een argument. Hij wordt nu totaal verkeerd gebruikt door een interim-trainer en dus moet hij maar weg?
PSV 2007 - 2008 (deel II)
Inderdaad, een zwaar overschatte speler. PSV heeft zich een poot laten uitdraaien door Vitesse.wimpey schreef:Iedere doorsnee-kenner wist dat Lazovic zou floppen, zoals ie bij Feyenoord en Leverkusen is geflopt. Mentaal zwak en qua skills leuk voor een ploeg als Vitas, hoger niet.

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sefke weet het al zeker:
PSV klapt er dus vol op en haalt een punt weg uit Arnhem. Hij doet nog gekker alsof het een geweldige prestatie zou zijn. Ik was dan ook eventjes bang dat Sefke zou zeggen dat hij voor de overwinning zou gaan, maar zo ver is PSV nog niet.Sef Vergoossen liet na afloop weten dat de titel er sowieso komt voor PSV. "Wij weten dat we zondag een punt moeten halen en dat punt pakken we ook. Als je ziet wat deze ploeg allemaal kan opbrengen, komt dat goed."
- Cluijffert
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies Luuk. Even ter indicatie:
Dat komt helemaal goed!02/12/2007 Vitesse PSV 0-1
09/11/2006 Vitesse PSV 0-4
17/02/2006 Vitesse PSV 1-3
21/11/2004 Vitesse PSV 0-2
20/12/2003 Vitesse PSV 0-0
15/03/2003 Vitesse PSV 0-5
17/03/2002 Vitesse PSV 0-0
15/04/2001 Vitesse PSV 0-0
22/08/1999 Vitesse PSV 1-6
20/04/1999 Vitesse PSV 3-3
30/11/1997 Vitesse PSV 2-2
16/02/1997 Vitesse PSV 1-0
Huh? Hij ging er toch al vanuit dat PSV vandaag kampioen zou worden?Peter schreef:Sefke weet het al zeker:
PSV klapt er dus vol op en haalt een punt weg uit Arnhem. Hij doet nog gekker alsof het een geweldige prestatie zou zijn. Ik was dan ook eventjes bang dat Sefke zou zeggen dat hij voor de overwinning zou gaan, maar zo ver is PSV nog niet.Sef Vergoossen liet na afloop weten dat de titel er sowieso komt voor PSV. "Wij weten dat we zondag een punt moeten halen en dat punt pakken we ook. Als je ziet wat deze ploeg allemaal kan opbrengen, komt dat goed."
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het wordt dus weer eens tijd. Bovendien, dit PSV is met afstand het zwakste van de afgelopen tien jaarPeter schreef:Precies Luuk. Even ter indicatie:
02/12/2007 Vitesse PSV 0-1
09/11/2006 Vitesse PSV 0-4
17/02/2006 Vitesse PSV 1-3
21/11/2004 Vitesse PSV 0-2
20/12/2003 Vitesse PSV 0-0
15/03/2003 Vitesse PSV 0-5
17/03/2002 Vitesse PSV 0-0
15/04/2001 Vitesse PSV 0-0
22/08/1999 Vitesse PSV 1-6
20/04/1999 Vitesse PSV 3-3
30/11/1997 Vitesse PSV 2-2
16/02/1997 Vitesse PSV 1-0
Dat komt helemaal goed!
I think I lost my fucking headache
Elia stond vandaag overigens erg goed te spelen. Ontzettend snel uit de startblokken, veel diepgang, lef en heel aardig in de kleine ruimte. Z'n overzicht was vandaag ook wel goed. Idioot dat ze bij Ajax liever Rommedahl haalden.
Douglas is een beest. Vooral ontzettend veel fysieke kracht en duelkracht en een goede timing bij het koppen.
Douglas is een beest. Vooral ontzettend veel fysieke kracht en duelkracht en een goede timing bij het koppen.
Als ik me het goed herinner wilde Ajax Elia wel, maar koos hij Twente boven AjaxThomas schreef:Elia stond vandaag overigens erg goed te spelen. Ontzettend snel uit de startblokken, veel diepgang, lef en heel aardig in de kleine ruimte. Z'n overzicht was vandaag ook wel goed. Idioot dat ze bij Ajax liever Rommedahl haalden.
I think I lost my fucking headache
Ik vind het allemaal wel meevallen met die Elia. Hij ging een paar keer goed langs Kromkamp en legde de bal vervolgens aardig terug, maar voor de rest deed hij meer fout dan goed.
Ik was meer onder de indruk van Douglas.
Ik was meer onder de indruk van Douglas.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat heeft dit nu weer met je vorige argument te maken? Vind je Lazovic nog steeds een goede investering?generaal schreef:Er zijn betere spelers haalbaar; hij en Koef kunnen met een vertrek financiële ruimte maken voor deze jongens.Jesse schreef:Hahaha, wat een argument. Hij wordt nu totaal verkeerd gebruikt door een interim-trainer en dus moet hij maar weg?
VOH polsen, en als dat niet lukt, dan haal je Amr Zaki voor de positie van Koef.Thomas schreef:Alleen krijg je dat geld voor Koevermans en Lazovic niet meer terug. Maar goed, ik vertelde je afgelopen zomer al dat het aantrekken van Lazovic een matige investering was, maar toen vond je hem een betere investering dan Suárez.
Wie zou jij halen, Generaal?
Lazovic is op te vangen met een Stefan Nijland, Miralem Sulejmani of als je het internationaal op wilt zoeken, Kezman, Falcao, Tiago Luis, Marcelo Moreno, diens clubgenoot Guilherme of Palacio.
Laatst gewijzigd door generaal op zo apr 13, 2008 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het ligt er maar net aan wat Huub met hem gaat doen. Als hij in eenzelfde rol als bij Vitesse mag voetballen, dan kan hij nog best bruikbaar zijn. Die kans lijkt me echter erg klein, dus dan kun je hem beter verkopen.Jesse schreef:Wat heeft dit nu weer met je vorige argument te maken? Vind je Lazovic nog steeds een goede investering?generaal schreef:Er zijn betere spelers haalbaar; hij en Koef kunnen met een vertrek financiële ruimte maken voor deze jongens.Jesse schreef:Hahaha, wat een argument. Hij wordt nu totaal verkeerd gebruikt door een interim-trainer en dus moet hij maar weg?