SC Heerenveen
Oh nee, maar hij legt daar wel de basis. Hoe gaan we spelen, positiespel, wat is de basiself. Vanuit deze gedachte wordt (moet eigenlijk) er aan automatismes gewerkt.
Elke trainer zal ook wel moeten, want als je internationals hebt dan worden deze gebruikt door de bondscoaches. Dus weet je dat je niet verder komt dan hersteltrainingen of trainingen met 5 man tijdens interlands.
Verbeek wist aan het seizoen ook dat hij een druk seizoen zou krijgen: Uefa-cup, competitie en beker. Dan speel je drie keer in de week, dan kom je niet verder dan hersteltrainingen.
Die automatismes hadden er al in moeten zitten of hadden er in moeten komen de laatste wedstrijden. Want met samen spelen creeër je ook automatismes. Nu dit er niet is kun je eigenlijk concluderen dat Verbeek geen idee heeft waar hij meebezig is. En dat hij vertrouwt op de individuele kwaliteiten van bepaalde spelers.
Vooruitzien is regeren is een bekend spreekwoord en Verbeek ziet niet verder dan zijn eigen neus.
Elke trainer zal ook wel moeten, want als je internationals hebt dan worden deze gebruikt door de bondscoaches. Dus weet je dat je niet verder komt dan hersteltrainingen of trainingen met 5 man tijdens interlands.
Verbeek wist aan het seizoen ook dat hij een druk seizoen zou krijgen: Uefa-cup, competitie en beker. Dan speel je drie keer in de week, dan kom je niet verder dan hersteltrainingen.
Die automatismes hadden er al in moeten zitten of hadden er in moeten komen de laatste wedstrijden. Want met samen spelen creeër je ook automatismes. Nu dit er niet is kun je eigenlijk concluderen dat Verbeek geen idee heeft waar hij meebezig is. En dat hij vertrouwt op de individuele kwaliteiten van bepaalde spelers.
Vooruitzien is regeren is een bekend spreekwoord en Verbeek ziet niet verder dan zijn eigen neus.
Chris a.k.a Giiser
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
AZ had wel degelijk veel moeite. Psv eerder dit jaar ook.
H'veen heeft enkele maanden in een dipje gezeten, maar de laatste weken draait de ploeg steeds beter. Tegen Parma speelden ze ook gewoon prima maar verloren ze ongelukkig.
Wil hierbij niet de indruk wekken dat Heerenveen het wel even gaat doen, maar ik schrijf de Friezen zeker niet af.
Edit: ik vergiste me overigens. Als Heerenveen met 1 doelpunt verschil wint is het sowieso niet door, want dat heeft het uitgespeelde Odense een beter doelsaldo.
H'veen heeft enkele maanden in een dipje gezeten, maar de laatste weken draait de ploeg steeds beter. Tegen Parma speelden ze ook gewoon prima maar verloren ze ongelukkig.
Wil hierbij niet de indruk wekken dat Heerenveen het wel even gaat doen, maar ik schrijf de Friezen zeker niet af.
Edit: ik vergiste me overigens. Als Heerenveen met 1 doelpunt verschil wint is het sowieso niet door, want dat heeft het uitgespeelde Odense een beter doelsaldo.
- Jinne
- Site Admin
Ach, het is meer een bedrag om kopers af te schrikken dan dat het daadwerkelijk de prijs is die men wel en denkt te kunnen vangen. Al zal het wel geleerd hebben van de recente verkoop van de andere spitsen. Die waren in no time het dubbele waard bij hun nieuwe club. Daarnaast was Alves ook een stukkie duurder dan Huntelaar, Nistel en Sammie toen die binnen kwamen in Friesland.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
www.pzc.nlHeerenveen wil alleen de hoofdprijs voor Alves
door Peter van der Meeren
HEERENVEEN - Afonso Alves staat na vijftien duels op vijftien doelpunten. De Braziliaan lacht om het clubrecord van Heerenveen. „Nog drie goals? Dat gaat voor de winter wel lukken.“.
Het wekt geen verbazing dat de verrichtingen van Alves de belangstelling hebben gewekt. „Van Europese topclubs“, zegt zijn zaakwaarnemer Paulo Cesar voor de duidelijkheid. „Ik ben voor informatie gebeld door een Spaanse, een Italiaanse en een Franse topclub.“
Het contract van Alves bij Heerenveen loopt tot juli 2011. „Er is geen gelimiteerde transfersom in opgenomen“, aldus Cesar. Desondanks moet volgens hem een tussentijds vertrek niet worden uitgesloten. „Daar moet je altijd rekening mee houden. Afonso is een prof en voetbal is big business. Heerenveen heeft vorig seizoen met Huntelaar en Samaras ervaren hoe het kan werken. Als er een goed bod komt, kan een transfer binnen een uur geregeld zijn.“
Cesar noemt een bod van 10 miljoen euro een aardig begin. Heerenveen-voorzitter Koos Formsma helpt de Braziliaan snel uit de droom. „Een bod van tien miljoen is drie keer niks. In het verlengde daarvan is een bod van dertien miljoen twee keer niks en lijkt mij een bod van twintig miljoen nog te weinig.“
Alves maakt er geen geheim van dat hij ’zo snel mogelijk’ naar Spanje of Italië wil verkassen. Volgende maand wordt hij 26. In die zin begint de tijd al wat te dringen voor de spits, die vijf jaar in Zweden speelde. Cesar: „Hij is absoluut goed genoeg voor een Spaanse topclub. Vergis je niet: Afonso stond al op z’n vijftiende in het eerste van Atletico Mineiros. Dan kun je wat hoor.“
Cesar heeft ook al een opvolger voor Heerenveen op het oog. „Valdeir, ook een Braziliaan. Hij is bij Vardar Skopje topscorer in Macedonië. Kan nu voor zeven ton weg, in juni is hij transfervrij. Zou ik meteen halen.“
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16