AZ
- Giacomo Puccini
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Maar daarom zou Ajax vaker een talentvolle speler op vroege leeftijd kunnen kopen en vervolgens bij een Eredivisieclub kunnen stallen. Waarom bijvoorbeeld niet Ryan Donk aantrekken en hem het seizoen bij RKC laten afmaken? Volgend jaar bij de selectie halen en het jaar erop Stam opvolgen. Puur als voorbeeld hoor, de keren dat ik Donk heb zien voetballen heb ik te weinig op hem gelet om te kunnen zeggen of hij het werkelijk in zich heeft om te slagen bij een club als Ajax. Maar dergelijke, betaalbare talenten lopen ieder jaar weer rond in de Eredivisie. Ik heb de indruk dat Ajax zoiets heeft van 'we halen ze wel als ze goed genoeg zijn', maar de realiteit leert dat zelfs Eredivisiespelers dan inmiddels te duur zijn... :sad:
Ajax!
- Giacomo Puccini
Ik ben bang dat het wel goed uitpakt met een trainer als Louis van Gaal. En tja, niet ieder talent hoeft te slagen natuurlijk om deze aankooptactiek te laten slagen. Als de helft slaagt en één op 4 een financiële klapper oplevert, dan is de opzet al meer dan geslaagd.
Over Ryan Donk hoor ik trouwens niets meer. Mag hopen dat Derksen er weer eens als vanouds naast zit met z'n nieuwtje.
Over Ryan Donk hoor ik trouwens niets meer. Mag hopen dat Derksen er weer eens als vanouds naast zit met z'n nieuwtje.
Ajax!
Prima. Laat hij dat dan maar doen voor Ajax.Jöhnk schreef:Toen Mathijsen van Willem II naar Az ging, was hij al goed genoeg voor Ajax. Zelfde geldt voor Schaars.
Zo werkt Van Geel, ook bij Ajax. Hij haalt volwassen spelers. Pas sinds Brands voor Az werkt, wordt het ene na het andere talent naar Alkmaar gehaald.
Ik moet nog zien hoe dat uitpakt.
Het schijnt dat Ajax ook en PSV ook interesse hebben.Giacomo Puccini schreef:Over Ryan Donk hoor ik trouwens niets meer. Mag hopen dat Derksen er weer eens als vanouds naast zit met z'n nieuwtje.
Lijkt me niet onverstandig van hem.JC schreef:Las vandaag in het AD dat-ie twijfelt. Blijft liever bij RKC dan dat hij in Jong AZ terechtkomt.Giacomo Puccini schreef:Over Ryan Donk hoor ik trouwens niets meer. Mag hopen dat Derksen er weer eens als vanouds naast zit met z'n nieuwtje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh