FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
Tonen sommige reacties niet aan dat Twente wel op weg is een topclub te worden (Munsterman in de rol van Scheringa, ook niet zo populair op AT) Zouden de reacties ook zo zijn als NAC wordt uitgeschakeld? Hoge bomen vangen veel wind. Het nadeel is dat AZ nu wel erg veel geld ontvangt.
De punten voor de Europese ranglijst; Twente zal iets meer punten kunnen halen, maar voor het totaal zal het weinig uitmaken, Nederlandse ploegen presteren ondermaats (Wat is de maat? Jaren negentig?) en we zijn al langzaam aan het zakken op die ranglijst, ik zie niet in hoe die val gekeerd kan worden.
De punten voor de Europese ranglijst; Twente zal iets meer punten kunnen halen, maar voor het totaal zal het weinig uitmaken, Nederlandse ploegen presteren ondermaats (Wat is de maat? Jaren negentig?) en we zijn al langzaam aan het zakken op die ranglijst, ik zie niet in hoe die val gekeerd kan worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De bedragen voor de Nederlandse clubs in de CL zijn dit jaar toch veel lager (dankzij de lage tv gelden) ?
Volgens mij ontvangt AZ nu 'slechts' een paar miljoen meer en geen 10 miljoen.
Volgens mij ontvangt AZ nu 'slechts' een paar miljoen meer en geen 10 miljoen.
Nee hoor, wat mij betreft niet. Ik gun 'zelfs' PSV om ver te komen in Europa. Mijn antipathie tegen Twente ligt puur aan Munsterman en de manier waarop hij onze club benadert, heeft verder niets met de status van Twente te maken.
Die val is heel snel te keren, net zo'n seizoen als 3 jaar terug en je maakt weer een sprong. Vooralsnog hebben de Nederlandse deelnemers goede resultaten gehaald dit seizoen. Het zou zomaar kunnen dat ze allemaal in de EL gaan uitkomen (op AZ na dan natuurlijk). Ajax, PSV en Twente kunnen alledrie redelijk ver komen
Die val is heel snel te keren, net zo'n seizoen als 3 jaar terug en je maakt weer een sprong. Vooralsnog hebben de Nederlandse deelnemers goede resultaten gehaald dit seizoen. Het zou zomaar kunnen dat ze allemaal in de EL gaan uitkomen (op AZ na dan natuurlijk). Ajax, PSV en Twente kunnen alledrie redelijk ver komen
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Ik heb juist sympathie voor Munsterman, hij is de motor achter het succes van FC Twente, heeft die club helemaal uit het slop getrokken. Als concurrent van Ajax zijnde is het zijn werk om de belangen van FC Twente te dienen en dientengevolge zal hij Ajax best eens dwars zitten. So what. Met Elia heeft hij ons alleen maar een dienst bewezen.
Portugezen daarentegen vind ik de meest vervelende voetbalmensen die er zijn, omdat ze ons altijd uitschakelen. Bloedirritant. En de manier waarop al helemaal. Wel riep FC Twente het over zichzelf af, ze wisten de bal niet meer in de ploeg te houden.
Portugezen daarentegen vind ik de meest vervelende voetbalmensen die er zijn, omdat ze ons altijd uitschakelen. Bloedirritant. En de manier waarop al helemaal. Wel riep FC Twente het over zichzelf af, ze wisten de bal niet meer in de ploeg te houden.
Ajax!
Simpel rekensommetje 2x maal achter elkaar tweede in de competitie en 2x geen CL gehaald.Dan ben je dus nog steeds geen topclub maar een type club als AZ. BTW die monsterman vind ik een kwal en Ajax had het tegen deze club wel gered, vond het nivo van deze portugezen erg laag. De volgende tegenstander veegt ze van de kaart.
Laatst gewijzigd door Toppie op wo aug 05, 2009 10:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ons????Giacomo Puccini schreef:Portugezen daarentegen vind ik de meest vervelende voetbalmensen die er zijn, omdat ze ons altijd uitschakelen.
Je kon mooi zien dat Twente een heel modale ploeg is met maar weinig spelintelligentie. Naar Nederlandse begrippen lijkt het nog wel wat, maar internationaal is het veel te weinig. Zo kún je een wedstrijd niet uitspelen, dat is vragen om problemen. Ik denk dat dát de essentie is, en niet of het doelpunt in de 70e of de 94e minuut valt en of de tegenstander uit Portugal komt of niet.Wel riep FC Twente het over zichzelf af, ze wisten de bal niet meer in de ploeg te houden.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat was tegen een iets betere tegenstander. Sporting zit in de hoek waar de klappen vallen. Die ploeg presteert op dit moment helemaal niets.
Ik constateer het alleen. In de eredivisie kan Twente ongetwijfeld aardig mee, maar voor een hoger niveau komen ze professionaliteit en gogme tekort.
Ik constateer het alleen. In de eredivisie kan Twente ongetwijfeld aardig mee, maar voor een hoger niveau komen ze professionaliteit en gogme tekort.
- Daily Blind
Twente ligt er terecht uit.. als je niet wil voetballen en alleen maar achteruit loopt vraag je gewoon om een tegendoelpunt.
Maar hoe dan ook goed voor het nederlands voetbal En dat AZ 10 miljoen krijgt is onzin, aangezien er minder geld wordt uitgekeerd.
Maar hoe dan ook goed voor het nederlands voetbal En dat AZ 10 miljoen krijgt is onzin, aangezien er minder geld wordt uitgekeerd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geef alleen maar aan dat ook Chelsea achteruit liep en niet meer voetbalde bij een voorsprong. Dus spelers als Terry, Lampard, Deco, Ballack, Drogba etc etc..... En tuurlijk is Barca geen Sporting maar Twente is dan ook geen Chelsea. Dat je achteruit loopt is logisch. Het is namelijk minder erg voor Sporting om een goal tegen te krijgen dan voor Twentejoey schreef:Dat was tegen een iets betere tegenstander. Sporting zit in de hoek waar de klappen vallen. Die ploeg presteert op dit moment helemaal niets.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Het Nederlands elftal ja.joey schreef:Ons????Giacomo Puccini schreef:Portugezen daarentegen vind ik de meest vervelende voetbalmensen die er zijn, omdat ze ons altijd uitschakelen.
Ajax!
O, dat. Dat tel ik niet mee. Ons is voor mij Ajax.
Hoezo? Ons voor jou is toch jij en Cruijff?
(.
)
(.

Veelzeggend dat de nummer 2 van NL het niet redt tegen een ploeg die vorig seizoen van een zwak Bayern met on aggregate 12-1 verloor.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En datzelfde Bayern kreeg een oorwassing van Barca....wimpey schreef:Veelzeggend dat de nummer 2 van NL het niet redt tegen een ploeg die vorig seizoen van een zwak Bayern met on aggregate 12-1 verloor.
Ik vond die 2 wedstrijden tussen Sporting en Bayern rare wedstrijden. Sporting creerde in 1 helft meer kansen dan dat ze creerden in 2 wedstrijden tegen Twente. Nu heeft Bayern natuurlijk 10x meer individuele kwaliteit dan Twente en dat gaf de doorslag..
Denk dat Bayern er bovenuit steekt maar de rest moet voor clubs als PSV, Ajax wel te doen zijn vind ik.
IK GELOOF!!!!!!
Lekkere keeper, maar Ooier staat er ook als een oud wijf bij ..
Blij met de punten ...
1-0 voor FC Twente?
Voor de duidelijkheid: 1-0.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
wie scoorde er dan? Ben vvv aan het kijken.
Douglas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, 1 - 0 voor Twente.
Hoge bal voor de pot, bal wordt niet goed weggewerkt en schiet in de zestien omhoog.Inplaats van dat Isakson die bal over het doel tikt, tikt ie hem ook omhoog en de bal valt bij de tweede paal waar Douglas ( en Wisgerhof dacht ik ) samen met Ooier bijna op de doellijn staan, bal gaat simpel er in ..
Hoge bal voor de pot, bal wordt niet goed weggewerkt en schiet in de zestien omhoog.Inplaats van dat Isakson die bal over het doel tikt, tikt ie hem ook omhoog en de bal valt bij de tweede paal waar Douglas ( en Wisgerhof dacht ik ) samen met Ooier bijna op de doellijn staan, bal gaat simpel er in ..
Blij met de punten ...