Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za mar 21, 2009 12:35 pm

Rishi schreef:Ik wil gewoon geld storten en dan als omschrijving: Groeten uit Amsterdam!!!
Lafaard... waarom ga je het niet gewoon langsbrengen in een envelop waarop staat "groeten uit Amsterdam".. :-) :hupajax.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 21, 2009 4:30 pm

Rishi schreef:Ik wil gewoon geld storten en dan als omschrijving: Groeten uit Amsterdam!!!
In een envelop € 0,01 stoppen en naar het antwoordnummer van feyenoord sturen!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » za mar 21, 2009 4:48 pm

Stel dat er nou echt honderdduizend enveloppen met een cent worden opgestuurd naar:

Feyenoord Rotterdam N.V.
Antwoordnummer 70700
3070 WB Rotterdam

Ook een goede manier om van overtollige buitenlandse muntjes af te komen die sinds de euro toch nutteloos zijn. Wel allemaal in een aparte envelop natuurlijk.

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 25, 2009 7:53 pm

'Feyenoord wil haast maken met Fernández'
Geschreven op woensdag, 25 maart om 18:45

Feyenoord hoopt binnenkort de transfer van Dani Fernández af te ronden, zo meldt Voetbal International. De contractuele situatie van de rechtsback van NEC zit complex in elkaar. De club uit Rotterdam-Zuid moet namelijk rekening houden met diverse scenario's om Fernández, die op huurbasis in Nijmegen speelt, in te lijven.

De transferrechten van de 26-jarige Spanjaard zijn in bezit van de Oekraïner Dmitri Selyuk, de voormalige vice-voorzitter van zijn vorige club Metalurg Donetsk. Om een verhuur aan NEC mogelijk te maken is de speler officieel ondergebracht bij Arsenal Kiev, maar voor die club heeft de oud-speler van Barcelona geen minuut gespeeld. Feyenoord krijgt tevens te maken met een optie tot koop, die NEC heeft bedongen.

Een transfer van NEC-linksback Youssef El-Akchaoui ligt volgens het weekblad niet meer voor de hand vanwege de geëiste afkoopsom van negen ton. Feyenoord gaat de komende maanden drastisch bezuinigen om te zorgen dat de club het komende seizoen kan beginnen met een sluitende begroting. De volksclub komt bij ongewijzigd beleid in het seizoen 2009/10 circa zes miljoen euro te kort.

Benschop
Feyenoord volgt ten slotte met meer dan gemiddelde belangstelling de verrichtingen van Charlison Benschop. De negentienjarige aanvaller van RKC Waalwijk heeft naar verluidt de interesse van diverse Eredivisieclubs gewekt. De op Curaçao geboren aanvaller kwam tot dusver acht keer tot scoren en staat tot medio 2011 onder contract.

VZ
Benschop. Heb hem wel een keertje gezien, maar wellicht dat Lucas die jongen kent? Opmerkelijk gerucht wat mij betreft.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo mar 25, 2009 8:04 pm

666 schreef:Stel dat er nou echt honderdduizend enveloppen met een cent worden opgestuurd naar:

Feyenoord Rotterdam N.V.
Antwoordnummer 70700
3070 WB Rotterdam

Ook een goede manier om van overtollige buitenlandse muntjes af te komen die sinds de euro toch nutteloos zijn. Wel allemaal in een aparte envelop natuurlijk.

:666.gif:
En Feyenoord maar betalen voor de porto kosten :D

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo mar 25, 2009 8:27 pm

Fernandez zegt zelf:
Dani over zijn toekomst: "Mijn huurovereenkomst loopt komende zomer af. Ik sta echter nog tot medio 2010 onder contract bij Dimitri Selluk, mijn Russische zakenman. Hij is ook zaakwaarnemer van Yaya Touré, Marco Né en Igor Lolo. Inmiddels is hij vertrokken bij Metallurg Donetsk, maar daar wil ik sowieso niet meer naar toe. Terugkeren naar Barcelona zal altijd een droom blijven, maar het liefst blijf ik voorlopig bij NEC".
We zullen zien of hij de waarheid spreekt.

Uw bijdrage gevraagd voor terugbetalen boete
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 20:03 | Laatst bewerkt: Vandaag 20:07 | 7 reacties

Het zal u niet ontgaan zijn dat NEC een boete van € 50.000,- heeft gekregen vanwege het gooien van een aansteker naar de scheidsrechter tijdens NEC-HSV. De torenhoge boete komt nu onterecht voor rekening van NEC. De Supportersvereniging NEC, HKN en ForzaNEC hebben de handen nu ineen geslagen om de club te helpen dit enorme bedrag op te hoesten.

Daarom wordt voorafgaand aan NEC-FC Twente op 3 april gecollecteerd en is een rekeningnummer beschikbaar gesteld om een bijdrage op te kunnen storten. Graag hopen we op uw bijdrage, want het geld verdient een veel betere bestemming!

Het gironummer is 2732329 t.n.v. Supportersvereniging NEC te Nijmegen. Uw bijdrage kunt u ook afgeven aan één van onze collectanten. Mocht u willen helpen met collecteren, dan is ook uw hulp van harte welkom. Stuurt u dan een e-mail naar [email protected].

Namens de HKN, Supportersvereniging NEC en ForzaNEC.nl alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Sjezus... we lijken echt wel Feyenoord in het klein... lazer op zeg.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mar 25, 2009 8:32 pm

Ik vind dit wel iets anders, een mooie actie zelfs. De 'supporters' (okay, eentje dan) verneuken het, en de supporters willen het weer goedmaken. Natuurlijk wordt die 50.000 euro nooit gehaald, maar ik vind het wel een nobele actie.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo mar 25, 2009 8:37 pm

Thijs schreef:Ik vind dit wel iets anders, een mooie actie zelfs. De 'supporters' (okay, eentje dan) verneuken het, en de supporters willen het weer goedmaken. Natuurlijk wordt die 50.000 euro nooit gehaald, maar ik vind het wel een nobele actie.
OH nee.. prima... bedoel het niet vervelend ofzo... viel me alleen even op. Vandaar ook "in het klein"... ;)

jabu

Bericht door jabu » do mar 26, 2009 10:28 am

Helderheid voor Lucius
Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Feyenoord geeft Theo Lucius vandaag duidelijkheid of de optie in zijn aflopende contract wordt gelicht. Gezien de aangekondigde miljoenenbezuinigingen is de verwachting, dat Feyenoord de optie niet zal lichten. Het is een teken aan de wand, dat Feyenoord inmiddels serieuze interesse heeft voor NEC-rechtsback Dani Fernandez.

Behalve met Lucius praat Feyenoord ook met Serginho Greene. Het contract van de verdediger loopt af en de besprekingen over een eventuele verlenging zijn al geruime tijd geleden stopgezet, waarmee beide partijen aankoersen op een vertrek. Problematisch voor Feyenoord is dat Greene is opgenomen in Talent Pool II en een transfervrij vertrek de zoveelste tegenvaller is voor de investeerders.
:drecul.gif: Greene in een talentenpool!

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 26, 2009 10:30 am

Ik kan me toch niet voorstellen dat die investeerders serieus gedacht heebn geld te gaan verdienen aan Greene.
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 26, 2009 11:01 am

Bosz: Het spel is niet fair gespeeld
Door SJOERD MOSSOU en MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - Nog altijd spreekt hij van ‘we’ en ‘wij’ als het over Feyenoord gaat. ,,En zo voelt dat ook,’’ zegt Peter Bosz, ruim twee maanden na zijn vertrek.

Straks wil hij zijn loopbaan als trainer weer oppakken, na bijna drie jaar als technisch directeur in de Kuip. ,,Die beslissing had ik al veel eerder genomen,’’ zegt Bosz.

,,Feitelijk vóórdat ik aan de slag ging bij Feyenoord. Alleen bij deze club wilde ik een rol als technisch directeur vervullen, het liefst was ik het tien jaar blijven doen. Maar mijn toekomst ligt op het veld. Er lopen wat dingen. Ja, de kans is groot dat het een buitenlands avontuur wordt.’’

Zijn dienstverband bij Feyenoord heeft hem ook beschadigd, weet Bosz. ,,In de beeldvorming is er een zeker beeld rondom mij ontstaan. Achteraf had ik me daar beter tegen moeten wapenen. Gewoon, door vaker te vertellen hoe het écht zat. Door de leugens die werden verspreid te weerleggen met feiten. Maar in het belang van Feyenoord koos ik er meestal voor mijn mond te houden. Misschien is dat niet altijd slim geweest.’’

Veel is gezegd en geschreven over zijn rol in het koningsdrama rond Gertjan Verbeek. Bosz zou veel te laat hebben ingegrepen, terwijl het tussen coach en spelers al veel langer mis zat. Als technisch directeur was híj de man die deze falende selectie had samengesteld, gekoppeld aan Verbeek als nieuwe trainer. Een miscalculatie.

,,Uiteraard heb ik mijn fouten gemaakt,’’ zegt Bosz nu. ,,In het veranderingsproces dat we voor ogen hadden, hebben we misschien wel een te hoog tempo gehanteerd.’’

Van de wasdames tot de spelers en de medische staf; iedereen werd geconfronteerd met een andere manier van werken. Het leidde tot onrust in alle geledingen. ,,Dat proces had ik in mijn functie beter moeten begeleiden,’’ zegt Bosz daar nu over.

,,Door bepaalde dingen beter en vaker te communiceren. Nu overviel het mensen dat Gertjan op een aantal terreinen snel een andere koers wilde varen. Die veranderingen waren nodig en Gertjan voerde ons beleidsplan slechts uit. Maar wellicht zijn we te snel gegaan.’’

Hebt u niet te laat ingegrepen in de relatie tussen coach en spelers?
Bosz: ,,Dat vind ik onzin. In mijn ogen is de rol van sommige oudere spelers in deze niet zuiver geweest. Zij hebben het niet fair gespeeld. Natuurlijk wist ik wel dat er onvrede was. Er werd in de eerste maanden gemopperd en geklaagd. Zoiets neem je serieus, maar tegelijkertijd is dat ook normaal bij een proces van verandering. Ik heb dat niet genegeerd, in het wekelijkse directieoverleg is daar altijd openheid over geweest.

Bepalend is wat je dóet met dergelijke onvrede.
,,Eind oktober, na het 2-1 verlies tegen Sparta, heb ik voor het eerst het woord genomen in het spelershome. Ik vond en vind dat we die wedstrijd echt Feyenoord-onwaardig speelden. Ik miste de échte drive, de heilige wil om te winnen, juist bij de oudere spelers. Dat heb ik ze die dag verteld, hard maar eerlijk. Uiteraard met toestemming van Gertjan. Niet alle spelers waren daar blij mee, maar dat moest maar. Ik vond dat ze eerst kritisch naar zichzelf moesten kijken.’’

In december barstte de bom. Kwam dat onverwacht?
,,Nadat de onvrede in de pers was gekomen, hebben we nog eens uitgebreid met de spelers gesproken. De spelersraad heeft de onvrede aangekaart bij de technische staf en even later bij ons. Op kantoor bij Eric Gudde heeft hij een flip-over gepakt en alle punten die onder de spelers leefden, opgeschreven. Wat willen jullie veranderd zien? Hoe gaan we dat doen en wat gaan jullie zélf doen om het tij te keren? Vooral dat laatste bleek lastig. ‘We moeten eerst zelf in de spiegel kijken, maar...,’ hoorde ik steeds. We spraken af werk te maken van de kritiekpunten die er leefden richting Gertjan en zijn staf. Tot slot stelden we de vraag: zien jullie toekomst als er op deze punten verbetering optreedt? Daarop volgde een ‘ja’.

,,Eind december hebben we de spelers nog eens bij elkaar geroepen. Is er nog iets waarover gesproken moet worden?, hebben we toen gevraagd. Nee, zeiden ze, er was niets bijzonders. Het was te kort na de gesprekken om al conclusies te trekken, maar zeker is dat Gertjan zijn best deed om zijn koers bij te stellen. Dat zat hem in communicatie, in de manier van trainen en in bepaalde afspraken. Hij was bereid concessies te doen.’’

Waarom ging het in Belek toch mis?
,,Kort na ons laatste gesprek met de spelers, sloten we de eerste seizoenshelft af met een overwinning op NAC. Daarna gingen we op trainingskamp. Ook daar heeft de technische staf zich heel kwetsbaar opgesteld. Iedereen mocht zijn zegje doen, open en eerlijk. Ik heb daar met veel spelers gesproken en niet met vier, zoals Kevin Hofland later zei. Ik ben bij alle trainingen geweest, was elke dag in het spelershotel, heb goed geluisterd. Niemand kan mij wijsmaken dat er in Turkije slecht werd gewerkt.’’

Er werd anders wel veel geklaagd.
,,Dat is wat anders. Maar het enige wat ze Gertjan in Turkije concreet hebben aangewreven, is dat hij een keer op zijn slippers de eetzaal binnen kwam. En dat hij vergeten was zijn horloge een uur bij te stellen. Op die manier kun je iedereen op een zeker moment afrekenen. De waarheid is dat het ventiel er al veel eerder was uitgetrokken. Al in november, dus voor onze uitgebreide gesprekken met de spelers, spraken Van Bronckhorst en Lucius met commissaris Boudewijn Poelmann. In dat gesprek gaven ze aan dat het niet meer ging met de trainer, het was over. Poelmann had dat gesprek vanuit zijn rol als toezichthouder nooit op die manier aan mogen gaan. Bovendien is er geen open kaart gespeeld. De spelers hebben nooit melding gemaakt van het gesprek, ook niet toen we in december bij elkaar zaten om de onvrede bespreekbaar te maken. Zij gaven toen letterlijk aan nog perspectief te zien. De staf en de clubleiding hebben keihard gewerkt aan een oplossing. Maar achteraf gezien was het spel toen allang gespeeld.’’

Na het trainingskamp in Turkije trok Kevin Hofland opnieuw aan de bel, nu bij voorzitter Dick van Well.
,,Ik kreeg daar lucht van via een kennis die bij een andere club werkt. Die had in het vliegtuig vanuit Turkije gehoord dat er spelers op visite gingen bij de commissarissen. Ik heb meteen Gio gebeld om te vragen hoe dat zat. Toen die vertelde dat Hofland het gesprek zou gaan voeren, heb ik Kevin gebeld. Voicemail. En meteen daarna kreeg Gudde een sms’je van Van Well, dat er een gesprek plaats zou vinden. Ik ben echt woedend geworden. Waarom niet eerlijk geweest? Waarom niet gewoon open kaart gespeeld?’’

Hoe ziet u de rol van Gudde in dit geheel? Hij moest een dag later een nieuwjaarsspeech voordragen.
,,Dat geeft maar aan in wat voor spagaat hij zat. Direct na de nieuwjaarsreceptie zijn we met Gio en Kevin gaan zitten, op dinsdagavond. Opnieuw hebben we de flip-over erbij gepakt. ‘Willen jullie het nog een kans geven of is dit een verloren zaak?’ vroeg ik. Gio gaf aan zijn best te willen doen, Kevin zei dat het een moeilijk verhaal zou worden. Nog een keer hebben we alles opgeschreven. ‘Wat moet er volgens jullie veranderd worden?’ Puntsgewijs en heel concreet hebben we alles doorgenomen. Was dit het? Ja, dit was het. Eén ding heb ik eraan toegevoegd richting de spelers. ‘Stop alsjeblieft met dat geouwewijf,’ heb ik gezegd. ‘Stop met het geroddel tegen elkaar en tegen de pers. Speel het eerlijk.’

,,Vervolgens heb ik meteen de technische staf bij elkaar geroepen bij mij thuis. Een uur of negen was het denk ik. Met zijn allen hebben we de flip-over doorgenomen. Was dit reëel en was Gertjan bereid te voldoen aan deze wensen? Ja, zei hij, dat was hij. Op alle punten ging Verbeek akkoord.’’

Vergeefse moeite, zo bleek.
,,Na de training kwam iedereen bij elkaar in het spelershome; de spelers, de staf en ik. Heel open hebben we verteld wat er een avond eerder besproken was. En dat Gertjan bereid was te voldoen aan de wensen, maar dat het wel van twee kanten moest komen. Al snel bleef het stil. Gertjan heeft Gio daarop apart genomen, terwijl de rest wegliep. In die tien minuten, het zal rond tien over één zijn geweest, stond al op AD.nl dat Verbeek weg was. Het was voorbij.’’

U was de zondebok. Terecht?
,,In het voetbal wordt alles afgelezen aan de stand op de ranglijst. Logisch, maar ik ben ervan overtuigd dat dit Feyenoord wel degelijk toekomst heeft. Van de selectie waarmee Erwin Koeman in zijn laatste jaar moest werken, kun je vaststellen dat die kwaliteitsarm was. Maar dat is niet te vergelijken met de huidige spelersgroep. Niemand kan zeggen dat Feyenoord geen goede spelers heeft, oud én jong. Toen wij in de zomer van 2007 een aantal ervaren spelers haalden, hebben we júist heel gericht naar de jeugd gekeken. We wisten wat we in huis hadden met jongens zoals Fer, Wijnaldum en nu weer Kelvin Leerdam. Meer dan ooit is er jeugd doorgebroken, rechtstreeks vanaf Varkenoord. En achter deze lichting komen er nóg een aantal erg goede jongens aan. Dat is geen toeval. Zoiets geeft aan dat er in de jeugdopleiding gewoon goed en gestructureerd gewerkt is.’’

Mentaal en karakterologisch gezien is deze selectie verre van in balans.
,,Ik zeg niet dat deze spelersgroep af is. We kwamen in de zomer van 2007 van heel ver, er was gewoon veel te weinig kwaliteit. Maar met deze selectie ligt er, hoe je het ook wendt of keert, wél een basis om op verder te bouwen. Als je met deze groep gericht doorselecteert, valt er gewoon een goed elftal van te maken. Top drie, maar zeker top vijf van Nederland. Leo Beenhakker en Mario Been zijn daar nu gericht mee aan de slag - uitstekend - maar ook wij hadden na dit seizoen dingen veranderd. Logisch ook, lijkt me. Probleem is alleen dat Feyenoord vanuit zijn financiële positie al jaren gedwongen is uit zwakte te handelen, nooit uit kracht. Dat maakt nogal verschil. Leo en Mario zullen daar nu ook op stuiten.’’

Welke les heeft u geleerd in uw periode bij Feyenoord?
,,Ik heb ontelbaar veel dingen geleerd, op alle mogelijke gebieden. Ik ben ervan overtuigd dat ik een betere trainer ben geworden, juist door zaken vanuit een ander perspectief te bekijken.

,,Ik durf wel te zeggen dat ik het voetbal in al zijn facetten ken. Al wil dat niet zeggen dat ik me nooit verbaas. De manier waarop ik ben weggezet in de media, daar kan ik niet aan wennen. Ik zou met Wim Jansen in een beleggingsclubje hebben gezeten. Compleet verzonnen.

,, Ik zou mijn contract al verlengd hebben. Een regelrechte leugen.

,,En dan nog dat verhaal dat ik aan transfers wilde gaan verdienen. Zulke dingen hebben slechts als doel om mensen te beschadigen.’’

Hoe moet Feyenoord verder in deze roerige tijden?
,,Laat de koers die is ingezet, niet zomaar vallen. Feyenoord heeft te lang stilgestaan, de club moet vóóruit. Kijk naar FC Twente, waar ze die stappen al veel eerder hebben gemaakt. Daar staat nu een moderne organisatie, waar alles in het teken staat van beter worden. Feyenoord moet die groei nu ook doorzetten. Met straks een nieuw stadion en een nieuw trainingscomplex. Continuïteit is daarin cruciaal.

,, Ga niet zwalken door allerlei mensen zomaar weg te sturen. Die kritiek op Eric Gudde, dat vind ik zó onterecht. Die man is ontzettend intelligent, denkt áltijd in het belang van Feyenoord en heeft een heel duidelijke visie. Die man wegsturen, dat zou echt te gek voor woorden zijn.’’
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 26, 2009 11:29 am

Geeft precies aan waar het fout gegaan is met F. Iedereen is met zichzelf bezig. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » do mar 26, 2009 1:00 pm

joey schreef:Geeft precies aan waar het fout gegaan is met F. Iedereen is met zichzelf bezig. :excited.gif:
en dat spelers altijd eerlijk zijn tegenover iedereen :ajaxsmiley.gif: :drecul.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr mar 27, 2009 7:58 am

'Feyenoordsupporters langs kroegen voor geld'
Uitgegeven: 27 maart 2009 07:36
Laatst gewijzigd: 27 maart 2009 07:35

AMSTERDAM - De geldinzamelactie van de supportersvereniging van Feyenoord heeft nog niet geleid tot schrikbarende bedragen. De fans kijken nu verder en proberen vrijwillige bijdrages te verzamelen in cafés.

Dat meldt het AD vrijdag. Joop Verschuuren, een van de organisatoren van de actie, vertelt aan de krant dat supporters ongeveer 20.000 euro hebben overgemaakt. "We hadden meer verwacht."

Verschuuren: "Op voorhand heeft 80 procent van 12.000 geraadpleegde supporters aangegeven 10 tot 50 euro over te hebben voor de actie. Met misschien wel twee miljoen Feyenoord-aanhangers in Nederland is een voorlopige opbrengst van 20.000 euro niet veel. Waarschijnlijk moet de actie nog gaan leven."

Miljoenenschuld

Volgens de krant zijn veel supporters bang dat het geld wordt gebruikt om de miljoenenschuld van de club af te lossen, terwijl de trouwe aanhangers hun geld liever geïnvesteerd ziet in zaken waar Feyenoord op korte termijn succes mee heeft..

De open dag van Feyenoord is de slotdag van de actie.
© NU.nl

:bier.gif: :smallgrin.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr mar 27, 2009 9:18 am

De open dag van Feyenoord is de slotdag van de actie.
Al jaren het spectaculairste deel van het seizoen. Ik hoop maar dat dit zo blijft.

peter

Bericht door peter » vr mar 27, 2009 9:24 am

Vincken is eindelijk weer fit. Ben er wel benieuwd naar.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mar 27, 2009 10:26 am

haha.. zie je ze al met collectebussen de kroegen langslopen.. zullen ze zelf niet doorhebben hoe treurig dit is.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 27, 2009 11:47 am

brigade zuid schreef:haha.. zie je ze al met collectebussen de kroegen langslopen.. zullen ze zelf niet doorhebben hoe treurig dit is.
Inderdaad. :drecul.gif:

En het helpt natuurlijk niets. F. heeft structurele problemen.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » vr mar 27, 2009 12:53 pm

Ach, het legioen is best bereid om een 30% of meer verhoging van hun seizoenkaart te accepteren hé jongens .. bietje Arsenal prijzen ..
Arsenal defend season ticket hike ( uit 2008 )

A season ticket at the Emirates Stadium will cost £925 next season
Arsenal director Danny Fizman has defended an increase of 4.5% in season tickets prices at the Emirates Stadium.

After a four-year price freeze, the cost of the cheapest ticket has risen from £885 to £925 for next season. The hike means Arsenal's prices are £275 more expensive than the next highest club, Liverpool, but Fizman insists tickets remain good value.

"There are often comparisons made and we seem to be expensive, but it's never apples for apples," he said. "Our season tickets include cup and Champions League games, which other clubs charge extra for.

Is the increase in season ticket prices justified?

"In fact they charge a premium for them. Our prices should be judged in that way rather than on the pure top line number." He added: "We've held the prices for four years but there is substantial inflation in football.

"Rather than keep holding prices back and then having a huge increase, we think it's better to have a small, steady increase rather than a big jump."
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mar 27, 2009 3:13 pm

Twee prutsers hebben hun contract verlengd:
Schet en Pedro langer bij Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de contracten van Mitchell Schet (21) en Luis Pedro (18) verlengd. Schet verlengde zijn contract bij Feyenoord met één jaar en Pedro zette zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot 2011 bij de Rotterdamse club houdt.

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord is er van overtuigd dat Schet komend seizoen door kan breken. ,,Wij hebben er vertrouwen in dat Mitchell binnen afzienbare tijd van zich zal doen laten spreken en zijn blij dat we dit vertrouwen met dit contract kunnen onderstrepen. De contractverlenging van Mitchell past in de lijn om jonge jongens de kans te geven."

Ook Luis Pedro heeft het vertrouwen van de de clubleiding. ,,Luis is in feite nog altijd maar een A-junior, maar heeft dit seizoen al regelmatig bewezen een meerwaarde te kunnen hebben. Onze technische mensen hebben er dan ook vertrouwen in dat hij zich verder zal doorontwikkelen", aldus Gudde.
AD

Aristides

Bericht door Aristides » vr mar 27, 2009 9:45 pm

A season ticket at the Emirates Stadium will cost £925 next season
Omgerekend naar het niveau van feyenoord moet een kaart daar € 100 gaan kosten?

Van Schet ben ik niet zo kapot, heb hem weinig goede wedstrijden zien voetballen.

Pedro lijkt me wat eigenzinnig, kiest niet altijd voor de meest logische voortzetting.

peter

Re: Feyenoord 2008 - 2009

Bericht door peter » ma mar 30, 2009 8:11 pm

Feyenoord kan alleen spelers halen met hulp investeerders
Geschreven op maandag, 30 maart om 20:20

De supporters van Feyenoord die hopen dat de selectie deze zomer een kwaliteitsinjectie krijgt moeten hopen op de goede wil van de potentiële investeerders. Algemeen directeur Eric Gudde benadrukt tegenover RTV Rijnmond dat er enkel versterkingen gehaald kunnen worden met hulp van buiten. Een potje met geld voor nieuwe spelers bestaat niet.

Feyenoord werd in de voorbije weken al in verband gebracht met de nodige spelers. Zo werden onder andere Youssef El-Akchaoui en Daní Fernández (beide NEC) en Jerzy Dudek (Real Madrid) met de club uit Rotterdam in verband gebracht. Feyenoord kan hier echter pas werk van maken als de groep potentiële investeerders zich serieus met de club gaat bemoeien, zo benadrukt Gudde.

De directeur benadrukte het belang van de investeerders. “Als wij de ploeg willen versterken, dan zal dat met extern geld moeten gebeuren”, legde Gudde uit. “Tenzij wij in de transferperiode goede slagen kunnen maken. Als je nu transfers doet, is dat om je financiële positie te verbeteren door schulden af te lossen. "Daarnaast kan je een deel gebruiken om te investeren, maar dan moet het om forse bedragen gaan."

www.voetbalzone.nl
Lijkt me mooi als ze met die externe investeerders met Dudek, Dani en El Akchaoui op de proppen komen haha.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 31, 2009 9:42 am

Ik weet het goed gemaakt. Ajax koopt De Guzman voor 2 miljoen, dan heeft Feyenoord cash voor Dani, Dudek en El Akchaoui.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di mar 31, 2009 11:05 am

Feyenoord breekt met drie spelers uit eigen kweek

Ruben Barends, Glenn Kobussen en Clint van Stee mogen op zoek naar een andere club. Feyenoord heeft het drietal laten weten dat hun aflopende contract niet wordt verlengd.

'Het is extra vervelend als je afscheid moet nemen van jongens die een groot deel van onze eigen jeugdopleiding doorlopen hebben', reageert algemeen directeur Eric Gudde op de Feyenoord-website. 'De club is momenteel niet in de omstandigheid om de contracten van deze jongens te verlengen.'

Van het drietal is Kobussen de bekendste naam. De middenvelder maakte op 4 februari zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord in het thuisduel met Sparta Rotterdam (1-0). Barends en Van Stee speelden nog geen wedstrijd voor de Rotterdammers.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rooie

Bericht door Rooie » do apr 02, 2009 5:04 pm

AD, quote uit een onderzoek onder Nederlandse supporters:
De Feyenoord-supporter hecht de meeste waarde aan de klimaatverandering, het beschermen van natuurlijke energiebronnen, verbeteren van onderwijs en het bestrijden van dodelijke en besmettelijke ziekten, zo blijkt uit het onderzoek.
Dat verklaart al het gekanker op de tribunes daar, is allemaal tegen de ziekte gericht :hypocrite.gif:

Gesloten