PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 19, 2006 10:23 am

Jim schreef: Daarom is hij zeker ruim 3 jaar bij Ajax gebleven?.
Hij heeft zijn lesje geleerd. Bij Benfica ging hij op tijd weg.
Als dat zo was, was hij sowieso beter niet naar PSV gegaan. Daar kon/kan het eigenlijk alleen maar minder gaan.
Kortom, je praat weer eens poep.
Voorlopig kan hij doorborduren op wat Hiddink heeft neergezet. PSV heeft een gedisciplineerde groep, in tegenstelling tot Ajax destijds. Zowel tactisch als qua gedrag. Hij hoeft er nu nog niet veel aan te doen.
(Overigens neem ik wat de periode-Koeman bij Ajax een middenpositie in. Het lag zeker niet allemaal aan Koeman, in tegenstelling tot wat Luuk en anderen ons willen doen geloven.)

Edit: PSV-ers gefeliciteerd! :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » do okt 19, 2006 5:04 pm

Aissati en Afellay gaan vermoedelijk voor Marokko uitkomen, al probeert Hiddink Aissati op andere gedachten te brengen.

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 19, 2006 5:08 pm

Rusland...let maar op :D
IK GELOOF!!!!!!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do okt 19, 2006 5:56 pm

generaal schreef:Aissati en Afellay gaan vermoedelijk voor Marokko uitkomen, al probeert Hiddink Aissati op andere gedachten te brengen.
Aissati en Afellay zijn twee handen op één buik toch? Misschien kan Hiddink juist beter bij de oudere Affelay beginnen. Ik denk namelijk dat ze beiden Oranje of beiden Marokko kiezen. Het zou erg zonde zijn mocht Aissati voor Marokko gaan kiezen.
Ajax!

Feest

Bericht door Feest » do okt 19, 2006 5:59 pm

Twee handen op 1 buik? Dan komen ze in aanmerking voor het G-team.

generaal

Bericht door generaal » do okt 19, 2006 6:04 pm

Giacomo Puccini schreef:
generaal schreef:Aissati en Afellay gaan vermoedelijk voor Marokko uitkomen, al probeert Hiddink Aissati op andere gedachten te brengen.
Aissati en Afellay zijn twee handen op één buik toch? Misschien kan Hiddink juist beter bij de oudere Affelay beginnen. Ik denk namelijk dat ze beiden Oranje of beiden Marokko kiezen. Het zou erg zonde zijn mocht Aissati voor Marokko gaan kiezen.
Hiddink is de persoonlijke adviseur van Aissati. Hoe het met Afellay zit weet ik niet. Er wordt sowieso veel druk op Aissati uitgeoefend door de Marokkaanse gemeenschap in Nederland om voor Marokko te kiezen. Ik verwacht dan ook dat hij uiteindelijk de sterspeler van de Atlas leeuwen wordt. Jammer, maar wel logisch.

Arwin

Bericht door Arwin » do okt 19, 2006 6:22 pm

@ Voetske: als Ajax zo'n wedstrijd zou neerzetten als PSV gisteren, had je moord en brand geschreeuwd, maar nu is dit een knappe prestatie van Koeman?

Het is duidelijk dat Koeman kwaliteiten heeft om een spelersgroep die staat, naar hun mogelijkheden te laten voetballen, bovendien zijn spelers bereid naar hem te luisteren als oud prof die alles meegemaakt heeft.

Echter met de toekomst houdt hij totaal geen rekening en aankopen kan hij al helemaal niet. PSV moet dat dus heel goed in de gaten houden via andere personen, anders staat er binnen anderhalf jaar een zwalkend elftal zonder toekomst perspectief.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do okt 19, 2006 7:59 pm

Steef schreef:Twee handen op 1 buik? Dan komen ze in aanmerking voor het G-team.
:D

Bij het G-team zit je overigens al als je ene arm wat langer is dan je andere. Ik vraag me af of de kop van Lucius in aanmerking komt. :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 21, 2006 6:37 am

PSV aast op Mexicaan Loquito

20 oktober 2006, 22:24

PSV heeft verregaande belangstelling voor Juan Pablo Loquito García, zo weet de speler zelf te melden volgens PSV Netwerk. De middenvelder wordt dit weekend bekeken door enkele scouts van de regerend landskampioen.
Dit zal gebeuren tijdens de wedstrijd Chivas USA en Houston Dynamo. "Ik weet dat het goede spel van Salcido en de mening van Hans Westerhof over mij een rol hebben gespeeld. Ik sta voor de deur van mijn grote droom om ooit in Europa te spelen", zo zegt García.

Overigens worden de belangen van de Mexicaan door dezelfde zaakwaarnemer beheerd als die van Carlos Salcido, die deze zomer de overstap maakte naar PSV. Het grote voordeel van García is dat hij in december al transfervrij is.
voetbalprimeur.nl

Lionel

Bericht door Lionel » za okt 21, 2006 10:35 pm

Zo bepalend gaat die Aissati anders niet worden. Hij is een schakelspeler, maar veel te licht daarvoor om in de Europese top bepalend te kunnen zijn. Jammer maar helaas
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 22, 2006 1:46 am

Hij is pas 17, dus hij kan nog op veel vlakken beter worden. Natuurlijk is hij op dit moment licht, maar als ik z'n bouw zo zie kan hij wel een sterke speler worden. Dit in tegenstelling tot jongens als Afellay of Van der Vaart.

generaal

Bericht door generaal » zo okt 22, 2006 4:19 pm

1-3 en een goed spelende Mendéz. Koné scoort en Da Costa lijkt de oplossing te zijn voor Lamey: Da Costa naast die andere Da Costa en Salcido op links :yes: .

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 22, 2006 4:38 pm

Puur geluk allemaal, Generaal. Vraag maar aan Louis. :D
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo okt 22, 2006 4:41 pm

AZ heeft hetzelfde probleem als Ajax tegen psv. AZ probeert te voetballen, psv maakt er gebruik van.

generaal

Bericht door generaal » zo okt 22, 2006 4:44 pm

joey schreef:Puur geluk allemaal, Generaal. Vraag maar aan Louis. :D
Ah ja, wat zei Van Gaal ook alweer als hem dat verweten werd? "Geluk dwing je af" :eusa_dance:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 22, 2006 6:17 pm

Goede trainer die Koeman, een paar leuke aankopen ook. ;) Ik weet dat het irritant is om er elke week weer mee te komen maar ik ga er mee door totdat het AT breed erkent wordt. :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo okt 22, 2006 7:01 pm

Koeman moet kampioen worden met deze spelersgroep, anders heeft hij gefaald als 'topcoach'.

Ik betwijfel of hem dat gaat lukken, want ook met het beste Benfica sinds tig jaar (bron: Eusebio) zat er niet meer in dan een derde plaats.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 22, 2006 7:06 pm

Jöhnk schreef:Koeman moet kampioen worden met deze spelersgroep, anders heeft hij gefaald als 'topcoach'.
Hè hè, eindelijk nog iemand die gewoon erkent dat de verdedigend kampioen van vorig seizoen en de ploeg waar Ajax vorig jaar 24 punten achter eindigde gewoon meer favoriet voor de titel is dan Ajax.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 22, 2006 7:27 pm

Er zijn toch aardig wat goede spelers weggegaan, al zijn daar goede Koeman aankopen voor teruggekomen. Internationaal gezien doen ze het helemaal goed.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 22, 2006 7:27 pm

at Thomas: Dat zegt ie helemaal niet, lees nog maar eens goed.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 22, 2006 7:33 pm

brigade zuid schreef:Er zijn toch aardig wat goede spelers weggegaan, al zijn daar goede Koeman aankopen voor teruggekomen. Internationaal gezien doen ze het helemaal goed.
Alleen Ooijer en Vennegoor. Ooijer wordt inderdaad nog gemist maar bij Vennegoor vind ik het wel mee vallen. En dan nog valt het niet te vergelijken met waar vandaan Ajax na vorig seizoen moet komen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo okt 22, 2006 7:58 pm

Ooijer wordt helemaal niet gemist; Salcido is beter. Da Costa schijnt het vandaag ook goed gedaan te hebben.

Ooijer is pas in zijn laatste twee jaar bij PSV goed gaan voetballen, maar ook weer niet dermate dat er een gat is achter gebleven na zijn vertrek. Sowieso is verdedigen naast Alex alsof je een dubbelspel tenniswedstrijdje wint aan de zijde van John McEnroe in zijn goede dagen: geen wereldprestatie. Dat Ooijer na zijn 30e ineens een goede centrale verdediger bleek zegt mij dus ook niet zo heel veel.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 22, 2006 8:04 pm

Jöhnk schreef:Koeman moet kampioen worden met deze spelersgroep, anders heeft hij gefaald als 'topcoach'.

Ik betwijfel of hem dat gaat lukken, want ook met het beste Benfica sinds tig jaar (bron: Eusebio) zat er niet meer in dan een derde plaats.
Dat zegt toch geen reet over de concurrentie?
IK GELOOF!!!!!!

Arwin

Bericht door Arwin » zo okt 22, 2006 8:29 pm

Cocu had trouwens een diep rode kaart moeten krijgen voor zijn woeste tackle nadat AZ (Arveladze) doorspeelde terwijl een PSV'er geblesseerd op de grond lag. Hij kreeg geel en kan dus niet meer bestraft worden.
Dat PSV daar zo over tekeer durft te gaan, ik herinner me nog een incident tijdens ADO-PSV en een gebroken been voor de keeper. :hypocrite:

Wel knap dat ze toch ieder jaar weer vrij makkelijk van AZ winnen. Terwijl AZ het spel maakt, scoort PSV ze makkelijk. Hoewel het derde doelpunt een grote fout van Didulica was, waardoor de wedtrijd al geen wedstrijd meer was.

generaal

Bericht door generaal » zo okt 22, 2006 8:44 pm

Giacomo Puccini schreef:Ooijer wordt helemaal niet gemist; Salcido is beter. Da Costa schijnt het vandaag ook goed gedaan te hebben.

Ooijer is pas in zijn laatste twee jaar bij PSV goed gaan voetballen, maar ook weer niet dermate dat er een gat is achter gebleven na zijn vertrek. Sowieso is verdedigen naast Alex alsof je een dubbelspel tenniswedstrijdje wint aan de zijde van John McEnroe in zijn goede dagen: geen wereldprestatie. Dat Ooijer na zijn 30e ineens een goede centrale verdediger bleek zegt mij dus ook niet zo heel veel.
Dat zijn nog eens teksten :worshippy:

Gesloten