Jij kijkt de wedstrijd niet. PSV begon met een driemansmiddenveld en Mendez speelde weer compleet zijn eigen wedstrijd. Iets voor de rust en daarna speelde men met een viermansmiddenveld en dan is Mendez vanaf de rechterkant normaalgesproken wel aardig als er weinig druk wordt gegeven en er ruimte ligt. Die lag er alleen niet en dan zie je dat hij moeite heeft met de Europese snelheid.Thomas schreef:Sinds Mendez op z'n 'rendabele positie' is gaan spelen gaat het niet zo best meer. ;)Steef schreef:Mendez naar de bank? :hypocrite:
PSV
Laatst gewijzigd door Feest op wo okt 18, 2006 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Ik heb zelden een ploeg zichzelf zo doeltreffend zien ontmantelen als Galatasaray vanavond. PSV hoeft amper iets te doen. :D
Ik vind het ook best hoor. Punten voor het Nederlandse voetbal en PSV gaat toch wel naar de volgende ronde. Dit is een zwakke groep, dat heb ik vooraf al gezegd.
Ik vind het ook best hoor. Punten voor het Nederlandse voetbal en PSV gaat toch wel naar de volgende ronde. Dit is een zwakke groep, dat heb ik vooraf al gezegd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Het is ook moeilijk indruk maken onder zulke rare omstandigheden tegen zo'n zwakke tegenstander. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat bleek wel weer uit het feit dat Galatasaray een helft boven zichzelf uit steeg... daarnaast speelde PSV minder dan normaal. Een keertje aanzetten in de tweede helft en de Turken waren gezien.joey schreef:Toch maakt PSV geen indruk op mij. Armoedig countervoetbal.
Barslecht Galatasaray, maar goed voor de UEFA-coëfficient om zo'n tegen/medestander erbij in de poule te hebben. 7 Punten inmiddels voor PSV met nog twee thuiswedstrijden voor de boeg, we kunnen dus rustig stellen dat PSV zich voor de volgende ronde heeft geplaatst.
Ajax!
Dat zie ik toch anders. PSV had nog geen kans gehad toen het door een cadeautje op 1-1 kwam. Ik zie daar geen 'aanzetten' in, PSV had zonder die blunder best kunnen verliezen.Giacomo Puccini schreef: Het is ook moeilijk indruk maken onder zulke rare omstandigheden tegen zo'n zwakke tegenstander. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat bleek wel weer uit het feit dat Galatasaray een helft boven zichzelf uit steeg... daarnaast speelde PSV minder dan normaal. Een keertje aanzetten in de tweede helft en de Turken waren gezien.
Als ik PSV-supporter was, zou ik me zorgen maken, want het spel van de ploeg gaat gestaag achteruit. De verdediging is niet meer wat die geweest is en PSV heeft moeite om zuinig te spelen, in tegenstelling tot twee jaar geleden.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
De backs kunnen er niks van maar dat was vorig jaar niet anders. Salcido vind ik een verbetering tov Ooier, de verdediging is dus helemaal niet achteruit gegaan. Op keep staat ook nog eens een geweldenaar.
Vorig seizoen kreeg PSV in de poulefase twee keer een 3-0 om de oren, hoezo kunnen ze dit seizoen dan ineens niet meer zuinig spelen? 1 Goal tegen, 3 voor en 7 punten in 3 Europese wedstrijden noem ik wel zuinig.
Vorig seizoen kreeg PSV in de poulefase twee keer een 3-0 om de oren, hoezo kunnen ze dit seizoen dan ineens niet meer zuinig spelen? 1 Goal tegen, 3 voor en 7 punten in 3 Europese wedstrijden noem ik wel zuinig.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16